Junta de Govern Local 2013-04-12
Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern
Acta núm. 09/2013
EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 12 D’ABRIL DE 2013
1. Aprovació acta sessió anterior
S’aprova l’acta de la sessió del dia 22.03.13.
2. Informació de l’Alcaldia.
No n’hi ha.
MOCIONS DE L’ALCALDIA
3. Moció de l’Alcaldia. Conveni entre l’ajuntament de Reus i la Societat Municipal Reus Esport i Lleure S.A., per establir els termes econòmics de la subvenció a l’explotació per la prestació de serveis a tercers, la gestió d’instal·lacions i per l’execució d’encàrrecs corresponents a l’exercici 2013 i la realització i gestió del Parc de Nadal 2013-14.
S’acorda:
PRIMER.- Encarregar a la societat de capital íntegrament municipal Reus Esport i Lleure SA, la gestió i el desenvolupament dels següents programes i projectes: programes de promoció esportiva i accions transversals, programes educatius i socials, programes de promoció de salut, cap nen sense saber nedar, natació adaptada, events esportius especials i activitats formatives i de suport tècnic a entitats.
SEGON.- Encarregar la realització i gestió del Parc de Nadal 2013/2014 d’acord amb el projecte que es presentarà a l'Àrea d'Esports abans del 20 d'octubre de 2013 per a la seva conformitat.
TERCER.- Encarregar la gestió inicial de l’organització del Campionat del Món de Patinatge Artístic Reus 2014.
QUART.- Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i la societat de capital íntegrament municipal Reus Esport i Lleure SA, pel qual es regulen els termes en què el primer aportarà al citat ens instrumental municipal l’ import màxim global municipal d’UN MILIÓ VUIT-CENTS SETZE MIL NOU-CENTS VUITANTA NOU EUROS I TRENTA CÈNTIMS (1.816.989,30 €), en concepte de subvenció a l’explotació amb la finalitat de contribuir al finançament de la prestació de serveis, de la gestió de les instal·lacions i execució dels encàrrecs en el decurs de l’any 2013 i de la realització i gestió del Parc de Nadal 2013/14 que s’esmenten apartats anteriors i a compte d'aquesta subvenció a l'explotació i de la liquidació que en resulti.
Aquesta aportació global es durà a terme d’acord amb les periodificacions i els imports que es determinin en el conveni.
CINQUÈ.- Facultar el Molt Il·lustre Sr. Alcalde, Sr. Carles Pellicer Punyed, per tal que formalitzi qualsevol document que esdevingui necessari per fer efectiu aquest acord.
SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME
4. Gestió Urbanística. Recepció d'una part de les obres d'urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents al Projecte d’urbanització complementari de l'Àrea 3.11 "La Sedera" a la Ctra. de Tarragona.
S’acorda:
1r. Rebre les obres d'urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents al Projecte d’urbanització complementari de l'Àrea 3.11 "La Sedera" a la Ctra. de Tarragona, restant pendents de recepció les relatives a l'apantallament acústic.
2n. Retornar les fiances dipositades en dates 2/10/2002 i 20/1/2004 per PROMOCIONES REUS LAR, SA per respondre de l'execució de les esmentades obres d'urbanització, d’imports 329.881,45 € i 82.852,25 € (avals Bancaja núms. 9060005076 i 00527672/9060008312, respectivament) i la fiança d'import 10.181,53 € dipositada el 3/9/2002 per ORTIZ DIESTE, SA per a la realització d’assaigs de control de qualitat de les obres (aval La Caixa 9340.03.0386432-61), si bé es compensaran, si s’escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.
3r. Retenir la fiança d'import 122.178,31 € dipositada el 2/5/2002 per ORTIZ DIESTE, SA, en garantia de les obres que resten pendents d'execució i recepció (apantallament acústic) i la fiança de 162.273,27 € en concepte de contribució a les obres de construcció del pas sota el ferrocarril, d'acord amb el que es va establir al Pla especial de l'Àrea 3.11 "La Sedera" a la Ctra. de Tarragona.
4t. Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Miquel Domingo Rodríguez, per subscriure l’acta de recepció i demés documents necessaris per fer efectiu l'acord.
5. Salut Pública. Revocació d’un acord d’imposició d’una sanció per la tinença d’un gos considerat potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.
S’acorda:
Revocar l'acord de la Junta de Govern Local de data 11 de maig de 2012 pel qual s'imposava a la Sra. una sanció de 2.500 euros per la tinença d'un gos potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència, pels motius que figuren a la part expositiva d'aquest acord.
6. Salut Pública. Imposició d’una sanció per la tinença d’un gos considerat potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.
S’acorda:
Primer.- Imposar al Sr. una sanció de 2.500,00 euros com a responsable de la comissió d’una infracció molt greu tipificada a l’article 13.1.b) de la Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el règim jurídic de la tinença d’animals potencialment perillosos, pel fet de tenir un gos potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.
Segon.- Requerir al Sr. per tal que en el termini de 15 dies presenti la sol·licitud i la documentació per a l’obtenció de la llicencia per la tinença i conducció d’animals potencialment perillosos.
Tercer.- Atorgar els recursos legals procedents.
ASSUMPTES SOBREVINGUTS
7. Moció de l’Alcaldia. Modificació dels terminis de pagament del conveni entre l’Ajuntament de Reus i el CF Reus Deportiu al qual se li atorga una subvenció per promocionar i dur a terme el Projecte Global de Futbol de la ciutat pel període gener-desembre 2013
S'acorda:
PRIMER.- Aprovar la modificació dels terminis de pagament que s'indiquen en el punt Segon del conveni signat entre l'Ajuntament de Reus i el CF Reus Deportiu en concepte de subvenció per promocionar i dur a terme el projecte global de futbol de la ciutat pel període gener-desembre 2013, que quedarà redactat de la següent manera:
“SEGON.- El pagament de la subvenció prevista a la clàusula primera per part de l'Ajuntament s’efectuarà amb càrrec al pressupost vigent per a l’any 2013, i s’abonarà al C.F. Reus Deportiu, al número de compte 2013 3012 31 0224071009, del qual n’és el titular.
Aquest pagament s’efectuarà en quatre terminis:
• un primer pagament, de 85.000 € (vuitanta-cinc mil euros), en concepte de pagament anticipat amb caràcter previ a la justificació, que s’efectuarà en el termini de deu dies des de la signatura del conveni.
• un segon pagament, de 82.000 € (vuitanta-dos mil euros), en concepte de pagament anticipat amb caràcter previ a la justificació, que s’efectuarà durant el mes d'abril.
• un tercer pagament, de 45.000 € (quaranta-cinc mil euros), en concepte de pagament anticipat amb caràcter previ a la justificació, que s’efectuarà el 2/5/2013.
• un quart pagament, per un import equivalent als 8.000 € (vuit mil euros) restants, que s’efectuarà un cop aprovada la justificació de la subvenció presentada per l’entitat, en els termes previstos al punt següent d’aquest conveni.
Per dur a terme el pagament de la subvenció, la unitat administrativa encarregada de l’activitat de comprovació de la justificació efectuada pel beneficiari haurà d’emetre un informe favorable en el qual s’acrediti que l’activitat subvencionada ha estat realitzada correctament i a plena satisfacció.
Atesa la naturalesa de l’activitat subvencionada i de l’entitat beneficiària, no se li exigeix la prestació de cap tipus de garantia.”
SEGON.- Procedir a la formalització d'aquesta modificació.
Reus, 22 d’abril de 2013
El secretari general
Jaume Renyer Alimbau