Junta de Govern Local 2013-05-17

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 22/12/2024
E.g., 22/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 17/05/2013

Acta núm. 12/2013

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 17 DE MAIG DE 2013

1. Aprovació acta sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió del dia 19 d'abril de 2013.

2. Informació de l’Alcaldia.

No n'hi ha.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovar la prorroga del servei consistent en el pintat i repintat de la senyalització viària horitzontal de la ciutat de Reus.

S'acorda

1) Aprovar la pròrroga del servei consistent en el pintat i repintat de la senyalització viària horitzontal de la ciutat de Reus, subscrit amb l’empresa ASSOCIACIÓ DE FAMILIARS DE PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL I DEL DESENVOLUPAMENT TBC, per un període d’un any, amb efectes des del dia 1 de juny de 2013.

2) Atorgar els recursos legals oportuns.

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació del plec de clàusules administratives i tècniques particulars que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert, no subjecte a regularització harmonitzada i caràcter ordinari, de la gestió del servei públic de Teleassistència domiciliària.

S'acorda:

Primer. Aprovar la despesa corresponent a la contractació de la gestió del servei públic de teleassistència domiciliària, amb un valor estimat del contracte per tota la durada de 1.204.055,81 euros (més l’IVA que li correspongui), i un pressupost de licitació anual per aquest contracte de 293.672,15 euros, (més l’IVA que li correspongui).

Segon. Aprovar l’expedient de contractació, mitjançant procediment OBERT no subjecte a regularització harmonitzada i tràmit ordinari, i aprovar el plec de clàusules administratives i tècniques particulars relatives a l’esmentada gestió de servei públic.

Tercer. Publicar l’anunci de la present licitació en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i en el perfil del contractant, a l’empara dels articles 53 i 142 del TRLSCP, atorgant un termini de 15 dies naturals per a la presentació de pliques, a comptar des de l’endemà de la data de publicació al DOGC.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

5. Emergències i Protecció Civil. Aprovació del conveni del col·laboració amb el Consell Comarcal del Baix Camp en matèria de plans d’Autoprotecció (PAUs).

S’acorda:

Primer. Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i el Consell Comarcal del Baix Camp en matèria de plans d’Autoprotecció (PAUs).

Segon. Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde i al Regidor delegat de Via Pública, Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà, adscrit a la Regidoria Delegada de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, signin l’esmentat conveni.

6. Gestió Ambiental. Adhesió al conveni marc de col·laboració entre l’Agència de Residus de Catalunya i les entitats gestories del Sistema Integrat de Gestió dels residus d’aparells elèctrics i electrònics (RAAE), pel període 2013-2017.

S'acorda:

Primer. Adherir l’Ajuntament de Reus (opció A) al Conveni Marc subscrit entre l’Agència de Residus de Catalunya i les empreses gestores dels SIG en data 10 de juliol de 2012 per tal d’aplicar el sistema integrat de gestió de residus d’aparells elèctrics i electrònics de conformitat amb les prescripcions del reial Decret 208/2005, de 25 de febrer, sobre aparells elèctrics i electrònics i la gestió dels seus residus”.

Segon. Donar trasllat d’aquest acord a l’Agència de Residus de Catalunya.

SERVEIS A LA PERSONA

7. Benestar Social. Aprovació conveni amb Càritas Interparoquial de Reus per al funcionament del menjador social ubicat al carrer Francesc Bartrina, 6-8, baixos.

S’acorda:

Primer. Aprovar la proposta del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i Càritas Interparroquial de Reus pels anys 2013 al 2016 per tal d’establir els termes en què col·laboraran ambdues entitats per les despeses de la gestió del menjador social ubicat al carrer de Francesc Bartrina, números 6 i 8, baixos, de Reus.

Aquest conveni marc podrà veure complementat el seu contingut mitjançant la formalització de les corresponents addendes o annexos, que es regiran, en allò no previst en ells, per les estipulacions generals del mateix.

Segon. Atorgar, en concepte de col·laboració, una subvenció directa de 65.000,00€ amb càrrec a la partida del pressupost de per l’any 2013 de l’Àrea de Benestar Social-Serveis Socials 308122-231600-489 que podrà ser ampliable en funció de les necessitats i de les disponibilitats pressupostàries.

Tercer. Atorgar a Càritas Interparroquial de Reus, d’acord amb el que estableix el conveni, una subvenció en espècie per l’any 2013 de 10.961,92€ IVA inclòs a càrrec de la partida pressupostària 205008-920400-252, en concepte de col·laboració per part de l’Ajuntament de Reus en les despeses que es generin per la neteja del local amb 10 hores setmanals del servei de l’empresa de neteja

Quart. Efectuar el pagament de les subvencions referenciades en el segon i tercer punt del present acord en els termes el conveni marc estableix.

Cinquè Facultar la Regidora delegada de l’Àrea de Benestar Social per tal que formalitzi el conveni i els documents necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors.

Sisè. Formalitzar el contracte d’encarregat de tractament de dades entre aquest Ajuntament i Càritas Interparroquial de Reus, per al tractament de les dades de caràcter personal inherents a les accions de col·laboració derivades del conveni aprovat en el primer punt d’aquesta resolució, i del qual n’esdevindrà un annex i facultar a la regidora delegada de l'Àrea de Benestar Social, Sra. Montserrat Vilella Cuadrada per tal que formalitzi l’esmentat contracte.

Setè. Comunicar aquest acord a Càritas Interparroquial de Reus als efectes escaients.

8. Benestar Social. Aprovació del conveni marc amb l’Assemblea Local de la Creu Roja per a l’any 2013.

S’acorda:

Primer. Aprovar la proposta de conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’Assemblea Local de la Creu Roja a Reus per tal d’establir els termes en què col·laboraran ambdues entitats en el foment i el desenvolupament d’un nombre rellevant d’accions en els àmbits de la salut pública, els serveis socials, l’ensenyament i la discapacitat, a la ciutat de Reus per a l’any 2013.

Segon. Atorgar a l’Assemblea Local de la Creu Roja les diverses subvencions que es regulen en l’esmentat conveni, i la despesa corresponent a la resta de compromisos de contingut econòmic que preveuen en les respectives clàusules, a càrrec de les partides del pressupost municipal de despeses corresponent a l’any 2013 que s’hi especifiquen.

Tercer. Efectuar el pagament dels serveis i subvencions referenciades en el conveni marc, en els termes que s’hi preveu aquest pagament.

Quart. Facultar la Regidora delegada de l’Àrea de Benestar Social per tal que formalitzi el conveni i els documents necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors.

Cinquè. Comunicar aquest acord a l’Assemblea Local de la Creu Roja de Reus als efectes escaients.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

9. Ensenyament i Política Lingüística. Conveni amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat per impartir Batxillerat artístic arts escèniques a l’Institut Gabriel Ferrater.

S’acorda:

Primer. Aprovar el conveni de col·laboració entre aquest Ajuntament i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, per tal de tal de promoure i impulsar a l’Institut Gabriel Ferrater i Soler de Reus, la implantació d’un itinerari específic d’arts del circ i del gest, dins la via d'arts escèniques, música i dansa de la modalitat d’arts del batxillerat.

Segon. Donar trasllat d’aquest acord al Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, als efectes escaients.

Reus, 27 de maig de 2013

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.