Junta de Govern Local 2013-07-12

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 22/12/2024
E.g., 22/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 12/07/2013

Acta núm. 16/2013

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 12 DE JULIOL DE 2013

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del dia 21 de juny de 2013.

2. Informació de l’Alcaldia.

No n’hi ha.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovar el plec de clàusules administratives i tècniques particulars que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert, amb caràcter harmonitzat, del servei de neteja dels centres escolars, les dependències municipals, les dependències de Reus Esport i Lleure SA (RELLSA) i les dependències de Gestió de Serveis Funeraris SA (GESFURSA).

S’acorda:

1.-APROVAR la despesa corresponent a la contractació del servei de neteja dels centres escolars, les dependències municipals, les dependències de Reus Esport i Lleure SA (RELLSA) i les dependències de Gestió de Serveis Funeraris SA (GESFURSA), amb un valor estimat del contracte de 9.586.613,53€ (més l’IVA que li correspongui), i un pressupost de licitació anual de 2.282.527,03€ (més l’IVA que li correspongui).

2.-APROVAR l’expedient de contractació, mitjançant procediment obert i amb caràcter harmonitzat, i tràmit ordinari, i aprovar el plec de clàusules administratives i tècniques particulars relatives a l’esment servei.

3.-PUBLICAR els anuncis de la present licitació en el butlletins oficials corresponents (BOP, DOGC, BOE i DOUE) i en el perfil del contractant a l’empara de l’article 142 i 159 del TRLCSP, amb caràcter ordinari.

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Deixar sense efecte un conjunt d’acords i convenis subscrits per l’Ajuntament amb INNOVA que afecten a la disposició ús i titularitat de l’immoble de la Plaça Mercadal núm. 3 i aprovar el conveni de col·laboració a subscriure entre l’Ajuntament de Reus i Innova Grup d’empreses Municipals SA, en virtut del qual es recupera per part de l’Ajuntament la plena titularitat de l’immoble de referència, i es reconeix una indemnització econòmica a favor d’INNOVA.

S’acorda:

1) DEIXAR sense efecte un conjunt d’Acords i convenis subscrits per l’Ajuntament de Reus i INNOVA, que afecten a la disposició, ús i titularitat de l’immoble de la Plaça Mercadal número 3, que es relacionen a continuació:

• Conveni de data 17/06/2005.
• Acords de la Junta de Govern Local de data 2 de desembre de 2005, 20 de maig de 2011 i 4 de novembre de 2005.
• Contracte de lloguer subscrit en data 1 de febrer de 2007.

2) APROVAR el nou conveni de col.laboració a subscriure entre l’Ajuntament de Reus, Innova Grup d’empreses Municipals SA i GUPSA, en virtut del qual es recupera per part de l’Ajuntament la plena titularitat de l’immoble de la Plaça Mercadal número 3 i es reconeix una indemnització econòmica a favor d’Innova per resolució anticipada del conveni de 17-6-2005, en els termes que s’indiquen a la part expositiva d’aquest Acord.

3) FACULTAR a l’Alcaldia per a la signatura del conveni i la subscripció dels documents necessaris per a la seva plena efectivitat.

5. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Rectificar l’error aritmètic advertit a l’Acord de la Junta de Govern Local, de data 21 de juny de 2013, relatiu a la revisió de preus de la concessió administrativa del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus.

S’acorda:

1) RECTIFICAR l’error aritmètic advertit a l’Acord de la Junta de Govern Local de data 21.06.2013 relatiu a la revisió de preus de la concessió administrativa del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus, concretament el paràgraf de la part expositiva on diu:

“Vist l’informe de l’Interventor de data 20 de juny de 2013, d’acord amb el qual l’import del contracte és el resultant del preu acordat per la Junta de Govern Local en data 21 de setembre de 2012 més l’IPC d’aquest exercici (2,9 * 0,85 = 2,0465), d’acord amb els següents càlculs: “

Hi hauria de dir:

“Vist l’informe de l’Interventor de data 20 de juny de 2013, d’acord amb el qual l’import del contracte és el resultant del preu acordat per la Junta de Govern Local en data 21 de setembre de 2012 més l’IPC d’aquest exercici (2,9 * 0,85 = 2,4650), d’acord amb els següents càlculs: “

2) NOTIFICAR la present resolució a l’empresa FOMENTO DE CONSTRUCCIONES Y CONTRATAS SA.

3) ATORGAR els recursos legals oportuns.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

6. Oficina d’Habitatge. Proposta d’acord entre l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, d’ampliació de la pròrroga per al 2n. semestre de l’any 2013, del Conveni de col·laboració relatiu a l’oficina local d’habitatge.

S’acorda:

1r. APROVAR la proposta d’acord entre l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, d’ampliació de la pròrroga per al 2n. semestre de l’any 2013, del Conveni de col·laboració relatiu a l’oficina local d’habitatge.

2n. FACULTAR el Molt Il·lustre senyor alcalde, Sr. Carles Pellicer Punyed, per subscriure l’acord de pròrroga esmentada i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

7. Oficina d’Habitatge. Proposta d’acord entre l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, d’ampliació de la pròrroga per al 2n. semestre de l’any 2013, del Conveni de col·laboració relatiu al programa de mediació per al lloguer social.

S’acorda:

1r. APROVAR la proposta d’acord entre l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, d’ampliació de la pròrroga per al 2n. semestre de l’any 2013, del Conveni de col·laboració relatiu al programa de mediació per al lloguer social.

2n. FACULTAR el Molt Il·lustre senyor alcalde, Sr. Carles Pellicer Punyed, per subscriure l’acord de pròrroga esmentada i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

8. Patrimoni del Sòl. Aprovació de l’acta de cessió de terrenys a compte de les cessions obligatòries del Sector d’urbanitzable anomenat-B-4, MATET, del PGOU.

S’acorda:

PRIMER.- APROVAR en la seva integritat l’Acta de cessió de terrenys, abans referida, a compte de les cessions obligatòries i gratuïtes del Sector d’urbanitzable anomenat B-4, MATET. Aquesta cessió és la següent:

SITUACIÓ REFERÈNCIA CADASTRAL SUPERFÍCIE

Camí de la Selva del Camp, núm. 5 1792501 CF4519D 0001 DT 962,30 m

9. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Declarar la suspensió del procediment d’aprovació del projecte “Millora i ampliació del sanejament dels polígons industrials de la zona sud-est del TM de Reus situats a l’entorn de les rieres de la Baorada i la Boella amb l’EDAR de Reus”.

S’acorda:

1.- DECLARAR la suspensió del procediment d’aprovació del projecte “Millora i ampliació del sanejament dels polígons insdustrials de la zona sud-est del TM de Reus, situats a l’entorn de les rieres la Baorada i la Boella amb l’EDAR de Reus.

10. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Declarar la caducitat de l’expedient d’aprovació del projecte de nova construcció de l’Institut Escola Els Ganxets.

S’acorda:

1.-DECLARAR la caducitat de l’expedient d’aprovació del projecte de nova construcció de l’ Institut Escola Els Ganxets.

2.-ARXIVAR les actuacions que es van dur a terme al projecte de referència.

SERVEIS A LA PERSONA

11. Cultura i Joventut. Aprovació de diversos preus públics de la regidoria.

S’acorda:

Aprovar els nous preus públics de les entrades de l’exposició “Fortuny, el Mite”, per la venda massiva d’entrades o per la venda a agències de viatges i operadors turístics, per a:

Preu públic entrada nens de 7 a 15 anys. Venda massiva a partir de 50 entrades 1,00€, preu exempt d’IVA
Preu públic entrada nens de 7 a 15 anys. Venda a agències viatges o operadors turístics 1,00€, preu exempt d’IVA

12. Benestar Social. Modificació puntual de les bases per accedir a la targeta per al transport públic municipal per persones amb discapacitat.

S’acorda:

PRIMER: Aprovar inicialment la modificació puntual de les bases per accedir a la targeta per al transport públic municipal per a persones amb discapacitat, que foren aprovades definitivament per acord de la Junta de Govern local del dia 23 de novembre de 2012.

A tal efecte, l’apartat 1 de l’article 2 de les bases, que fins a la data ostentava el següent redactat:

1. El sol·licitant de la targeta ha d’estar empadronat a Reus amb una antiguitat mínima de dos anys consecutius, a comptar de la data d’aprovació de la corresponent convocatòria.

Restaria a partir de l’aprovació definitiva, amb el següent literal:

1. El sol·licitant de la targeta ha d’estar empadronat a Reus amb una antiguitat mínima de dos anys consecutius, a comptar de la data de presentació de la sol·licitud.

SEGON: Sotmetre aquesta modificació puntual de les bases al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovada en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions.

TERCER: Facultar a la regidora delegada de l’Àrea de Benestar Social, Sra. Montserrat Vilella Cuadrada, per tal que formalitzi els documents necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Reus, 5 d’agost de 2013

La secretària general accidental

M. Rosa Ferré Amador

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.