Junta de Govern Local 2013-08-02

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 22/12/2024
E.g., 22/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 2/08/2013

Acta núm. 17/2013

EXTRACTE DE L'ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 2 D'AGOST DE 2013

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del dia 12 de juliol de 2013.

2. Informació de l’Alcaldia.

MOCIONS DE L'ALCALDIA

3. Alcaldia. Encàrrec del servei d'atenció domiciliària a la Fundació per l'Acció Educativa (FAE)

S'acorda:

Primer. Encarregar a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE) la gestió del Servei d’Ajuda a Domicili per al període de l’1 de setembre 2013 al 31 de desembre de 2015 ambdós inclosos.

Segon. Aprovar els preus unitaris del Servei d’Ajuda a domicili de conformitat amb els diversos serveis prestats.

- Servei d’Atenció a la Llar (SALL)...15,90 euros/hora
- Servei d’Auxiliar de la Llar (SAUX)....13,82 euros/hora
- Servei de Seguiment Majors de 80 anys.....15,90 euros/hora

Nocturns, diumenges i festius increment del 25% del preu.

La Fundació per l’Acció Educativa està exempta d’ IVA, per aquets servei.

Tercer. Aprovar la despesa del període de l’1 de setembre al 31 de desembre de 2013 per un import de màxim 387.764,93€, aquest import es podrà ampliar si hi ha disponibilitat pressupostària i hi ha necessitat del servei i que anirà a càrrec del pressupost 2013.

La xifra corresponent al període de l’1 de gener de 2014 al 31 de desembre de 2015, inicialment xifrada en la quantitat màxima de 2.178.676,56€ resta pendent d’aprovació en els respectius pressupostos, en els quals s’haurà d’habilitar crèdit adequat i suficient.

Quart. Instar a l’elaboració d’un conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i la Fundació per l’Acció Educativa (FAE), per tal d’establir amb més detall els termes del present encàrrec.

Cinquè. Donar trallat d’aquest acord amb la la Fundació per l’Acció Educativa (FAE), als efectes corresponents.

4. Alcaldia. Encàrrec a la Fundació per l'Acció Educativa de les accions dels Espais Mas Pintat. Període setembre a desembre de 2013.

S'acorda:
Primer. Encarregar a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE) el desenvolupament de la gestió dels “ESPAIS MAS PINTAT”, que seguidament s’indiquen:

• Espai Nadó: Dirigits a famílies i infants de 2 a 12 mesos.
• Espai Ludoteca: Dirigits a famílies amb infants de 3 a 6 anys.
• Espai Tallers: Dirigits a famílies amb infants de 3 a 7 anys.
• Espai Psicomotricitat familiar: Dirigits a famílies amb nens/es d’1 a 3 anys.
• Espai Sòciosanitari: Dirigits a famílies amb nens/es ingressats a l’àrea de pediatria i gent gran ingressada a l’àrea sociosanitària de l’Hospital de Sant Joan.
• Espai de Guarda Educativa.
• Xerrades de l’Escola de Pares
• Suport a direcció.

L’esmentat encàrrec s’efectua pel període comprès entre els dies 1 de setembre i 31 de desembre de 2013, ambdós inclosos.

SEGON: Aprovar la despesa màxima prevista per a l’execució dels “ESPAIS MAS PINTAT, xifrada en 25.207,49 euros, d’acord amb la proposta i pressupost obrants a l’expedient, que s’imputa a la partida de l’Àrea de Benestar Social, Família i Gent Gran 308437-232400-260 del pressupost municipal corresponent a l’exercici 2013.

TERCER: El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà prèvia presentació de la corresponent factura mensual emesa per LA FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA, les tres primeres de les quals serà per un import equivalent a una quarta part de la despesa màxima indicada al punt segon del present acord.

La darrera de les factures anirà acompanyada d’una liquidació de la despesa efectivament realitzada per la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA, desglossada en els mateixos conceptes que consten al pressupost obrant a l’expedient i amb la documentació acreditativa d’aquestes despeses. L’import d’aquesta darrera factura s’adequarà a la despesa efectivament realitzada i justificada en l’esmentada liquidació, amb el topall màxim de la xifra indicada al punt segon d’aquest acord.

QUART: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

CINQUÈ: La FUNDACIÓ PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE) podrà contractar externament, en tot o en part, els treballs necessaris per la seva execució. Aquestes activitats seran realitzades per personal amb titulació adient a cadascun dels espais a realitzar.

SISÈ: APROVAR el contracte d’encarregat de tractament entre aquest Ajuntament i FAE, per al tractament de les dades de caràcter personal inherents a les accions de col·laboració derivades de l’encàrrec de gestió aprovat en el primer punt d’aquesta resolució, i facultar a la regidora delegada de Família i Gent Gran, Sra. Misericòrdia Bonfill Ramon, per tal que formalitzi l’esmentat contracte.

SETÈ: Formalitzar els documents que esdevinguin necessaris per fer possible el desenvolupament d’aquest projecte.

VUITÈ: Notificar aquesta resolució a FUNDACIÓ PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE), als efectes escaients.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

5. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació de la relació de despeses.

S’acorda:

PRIMER.- APROVAR les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt a l’expedient per un total d’1.633.769,69 € (UN MILIÓ SIS-CENTS TRENTA-TRES MIL SET-CENTS SEIXANTA-NOU EUROS AMB SEIXANTA-NOU CÈNTIMS), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2013 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin per part dels proveïdors i contractistes.

SEGON.- APROVAR el reconeixement extrajudicial de crèdits en el pressupost 2013 per import de 46.069,99 € (QUARANTA-SIS MIL SEIXANTA-NOU EUROS AMB NORANTA-NOU CÈNTIMS)corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, a l’emparament d’allò que disposa l’article 60 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril i la base 20 de les Bases d’Execució del Pressupost, i procedir al seu pagament.

6. UGAPE. Aprovació de bases per a l'atorgament de subvencions a les persones i famílies afectades per la dació en pagament i/o execució hipotecària amb plusvàlua.

S'acorda:

PRIMER: Aprovar inicialment les bases que han de regir la concessió de subvencions, pel procediment de concurrència competitiva, per a les persones i famílies afectades per a la dació en pagament i/o execució hipotecària amb plus-vàlua .

SEGON: Sotmetre les bases previstes en l’acord anterior al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovades en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions. En aquest sentit, les bases es publicaran íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, i se sotmetran al tràmit d’informació pública per un termini de 20 dies des de la publicació de les bases al Butlletí Oficial de la Província. Així mateix, s’inserirà en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya una referència de l’anunci de publicació del text.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

7. Gestió Urbanística. Exempció de la constitució de junta de compensació i aprovació d’una operació jurídica complementària al projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 5.21 “Tecnolama a la Ctra. de Constantí”.

S’acorda:

1.- Eximir de l’obligació de constituir junta de compensació els propietaris dels terrenys de l’àrea 5.21 “Tecnolama a la Ctra. de Constantí”, que han promogut el projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’esmentat polígon d’actuació urbanística, aprovat definitivament per acord de la Junta de Govern local en sessió de data 18 de febrer del 2011. Aquesta exempció es justifica per les circumstàncies particulars de les dues mercantils propietàries de terrenys que generen aprofitament urbanístic dins l’àmbit (Techno Research Promotion i Teconolama, SA), així com per les seves manifestacions de voluntat expressades a les compareixences a l’expedient reparcel·latori, en les que manifesten la seva conformitat amb la tramitació de l’expedient i, en el cas de Tecnolama, SA, la seva renúncia als drets que li correspondrien en funció de la seva aportació a la comunitat reparcel·latòria.

2.- Aprovar l’operació jurídica complementària al projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 5.21 “Tecnolama a la Ctra. de Constantí”, consistent en la modificació de les circumstàncies descriptives de les finques aportades 1 i 2, en el sentit que les càrregues registrals que suporten s’han de considerar extingides, sol·licitant-se al Registre de la Propietat la seva cancel·lació.

8. Gestió Urbanística. Recepció de les obres d'urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector A.4 "Ctra. de Constantí Nord", corresponents a les zones verdes 1 i 2 i el pont del C/ Alguer.

S'acorda:

1r. Rebre les obres d'urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector A.4 "Ctra. de Constantí Nord", corresponents a les zones verdes 1 i 2 i el pont del C/ Alguer condicionada la recepció a que, correspondrà a la Junta de compensació, el manteniment de la jardineria durant el termini d’un any, a comptar del present acord, i que restarà per resoldre la retirada de la xarxa aèria de telefònica i demès qüestions esmentades per l’enginyer en relació al pont del C/ Alguer.

2n. Retornar la fiança dipositada en data 10.05.2012 per PROMOCIONS INTEGRALS DEL CAMP, SL d’import 743.000,00 euros, mitjançant aval de “La Caixa” núm. 9340031237639-14, com a garantia de l’execució de les obres d’urbanització del sector, sempre quan prèviament sigui dipositada una nova fiança d’import 241.000,00 euros per garantir la realització de les obres inacabades que resten pendents de recepció.

3r. Fixar un últim termini de tres mesos, comptat a partir de la notificació d’aquest acord, per la resolució de les qüestions pendents de la primera recepció, presentació “as buit” correcte, pont de la vorera de la Ctra. de Constantí i demés qüestions plantejades per l’enginyer municipal segons informe que s’adjunta com a fonament d’aquest acord.

4t. Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Miquel Domingo Rodríguez, per subscriure el seu dia l’acta de recepció i demés documents necessaris per fer efectiu l'acord.

9. Patrimoni del Sòl. Recuperació d'ofici de la part de la finca situada al c/ Sabaters, 2V, ocupada per un panell publicitari instal·lat sense autorització municipal.

S’acorda:

PRIMER.- DISPOSAR la recuperació d’ofici de la part de la finca situada al C/ Sabaters, núm. 2V –referida al paràgraf primer de la part expositiva d’aquest Acord- ocupada per un panell publicitari instal·lat per la mercantil CLEAR CHANNEL ESPAÑA, SLU.

SEGON.- CONCEDIR un termini de 15 dies, a comptar des de l’endemà de la notificació d’aquest Acord, a la mercantil CLEAR CHANNEL ESPAÑA, SLU per tal que retiri el panell publicitari i reposi al seu estat anterior el terreny ocupat per l’esmentat panell.

TERCER.- ADVERTIR a la mercantil CLEAR CHANNEL ESPAÑA, SLU que transcorregut el termini de 15 dies abans referit sense realitzar els treballs de retirada i reposició esmentats, aquests s’executaran subsidiàriament per l’Ajuntament a càrrec de la persona obligada indicada a l’Acord “SEGON” d’aquesta resolució, que també haurà d’assumir, de conformitat amb la normativa vigent, les despeses de dipòsit de l’esmentat panell.

10. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Requeriment previ a l’adjudicació del contracte de la gestió del servei públic de teleassistència domiciliària.

S’acorda:

1.- REQUERIR a l’empresa TELEVIDA SERVICIOS SOCIOSANITARIOS SLU per tal que en el termini màxim de 10 dies hàbils, a comptar des del següent a la notificació de la present resolució, presenti la documentació acreditativa de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, i constitueixi la garantia definitiva per import de 23.544,00 euros, equivalent al 5% de l’import d’adjudicació pels dos anys de durada inicial de la gestió del servei públic de teleassistència domiciliària, amb el benentès que en cas de no donar compliment al requeriment s’entendrà que ha retirat la seva oferta.

2.- SUBSCRIURE els documents necessaris per a l’efectivitat d’aquesta resolució.

3.- ATORGAR els recursos legals oportuns.

11. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovar el plec de clàusules administratives i tècniques particulars que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert no subjecte a regulació harmonitzada i caràcter ordinari, del servei d’activitats de cursos i tallers de formació i lleure dins de la xarxa dels Centres Cívics de Reus.

S’acorda:

1.-APROVAR la despesa corresponent a la contractació dels serveis de cursos, tallers de formació i lleure dins la xarxa dels Centres Cívics de Reus, amb un valor estimat del contracte de 706.300,00 € (més l’IVA que li correspongui) i un pressupost de licitació anual pel període comprès entre l’1 d’octubre de 2013 fins el 31 de desembre de 2013 de 155.410,00€ (més l’IVA que li correspongui) i un import de 197.740,00 € (més l’IVA que li correspongui) pel període comprès entre l’1 de gener de 2014 fins a finals de juny de l’any 2014.

La consignació de la despesa es realitza a l’empara de l’article 110.2 del TRLCSP amb la condició suspensiva de dotar de la quantitat necessària en el pressupost municipal de l’any 2014 pel període compres de l’1 de gener de 2014 fins a finals del mes de juny de 2014.

La durada total d’aquest contracte serà, aproximadament des de l’1 d’octubre de 2013 fins a finals del mes de juny 2014, amb la possibilitat de prorrogar el contracte per un altre curs, màxim fins el juny de 2015.

2.- APROVAR l’expedient de contractació, mitjançant procediment obert no subjecte a regulació harmonitzada i caràcter ordinari, a l’empara dels articles 13, 157 a 160 del TRLCSP dels serveis de cursos, tallers de formació i lleure dins la xarxa dels centres cívics de Reus, i APROVAR el plec de clàusules administratives i tècniques particulars, relatives a la contractació de l’esmentat servei.

3.-PUBLICAR l’anunci de la present licitació en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) i en el perfil del contractant, a l’empara dels articles 53 i 142 del TRLSCP, atorgant un termini de 15 dies naturals per a la presentació de pliques, a comptar des de l’endemà de la data de publicació al DOGC.

12. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Acceptació de la subvenció per a l’operació “Projecte espai Gaudí i el Modernisme de Reus” atorgat pel cofinançament FEDER Catalunya, per al període 2007-2013, eix 4 (Desenvolupament local i urbà).

S’acorda:

1.- APROVAR l’acceptació de la subvenció de 249.865,00€ per a l’operació “Projecte espai Gaudí i el modernisme de Reus” atorgada pel FEDER tram local.

2.- RECONEIXER que l’Ajuntament de Reus té el compromís d’aportar 249.865,00€ per tal de fer front a la resta del finançament de l’operació cofinançada pel FEDER.

3.- COMUNICAR aquesta resolució, a la Direcció General d’Administració Local, adjuntant el document de l’Annex I “Model de certificat d’acceptació i suficiència de crèdit”.

SERVEIS A LA PERSONA

13. Benestar Social. Ratificació del protocol addicional de concreció per al 2013 del contracte programa per a la coordinació i la col·laboració entre el Departament de Benestar Social i Família i l’Ajuntament de Reus en matèria de serveis socials, altres programes relatius al benestar social i polítiques d’igualtat, subscrit l’any 2012.

S'acorda:

PRIMER: Ratificar el Protocol addicional de concreció per a l’any 2013 del Contracte Programa per a la Coordinació i la Col·laboració entre el Departament de Benestar Social i Família i l’Ajuntament de Reus en matèria de serveis socials, altres programes relatius al benestar social i polítiques d’igualtat, subscrit l’any 2012.

SEGON: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de Benestar Social per tal que qualsevol d’ells, indistintament, aprovin mitjançant resolució, si s’escau, qualsevol inclusió o modificació en les fitxes d’acció social corresponents a l’exercici 2013, o la incorporació d’alguna nova fitxa d’acció social.

TERCER: Donar trasllat d’aquest acord al Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya, als efectes pertinents.

14. Cultura i Joventut. Establiment de diversos preus públics de l’Àrea de Cultura.

14.a) S'acorda:

Aprovar el preu públic del catàleg de l’exposició Fortuny, el Mite per a les llibreries, que es fixa en 21,00 € IVA inclòs.

14.b) S'acorda:

Aprovar els preus públics dels següents elements de promoció de la festa major 2013:

Samarreta model festa major 2013 nen 10,00 € IVA inclòs (21%)
Samarreta model festa major 2013 adult. 12,00 € IVA inclòs (21%)

15. Participació i Ciutadania. Aprovació de preus públics de les activitats dels Centres Cívics Municipals i del Casal de les dones. Període octubre a desembre de 2013.

S'acorda:

PRIMER: Establir els preus públics corresponents als cursos, tallers, i monogràfics dels Centres Cívics Municipals i Casal de les Dones pel període d’octubre a desembre de l’any 2013, d’acord amb el següent detall:

ACTIVITATS SESSIONS BASE 21% IVA PREU
ACTIVITATS INFANTILS
ACTIVITATS TRIMESTRALS 10 SESSIONS 48,00 € exempt 48,00 €
MONOGRÀFIC CUINA 1 SESSIÓ 15,00 € exempt 15,00 €
MONOGRÀFIC CUINA 2 SESSIONS 25,00 € exempt 25,00 €
MONOGRÀFIC CUINA 6 SESSIONS 50,00 € exempt 50,00 €
ARTS ESCÈNIQUES I MUSICALS
ARTS ESCÈNIQUES I MUSICALS 10 SESSIONS – 2 h 51,24 € 10,76 € 62,00 €
ARTS ESCÈNIQUES I MUSICALS 10 SESSIONS – 1.5 h 45,45 € 9,55 € 55,00 €
TECLAT ELECTRÒNIC 10 SESSIONS – 1.5 h 57,85 € 12,15 € 70,00 €
ARTS PLÀSTIQUES I MANUALS
ARTS ESCÈNIQUES I MUSICALS 4 SESSIONS – 2 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €
ARTESANIA, PINTURA, CERAMICA I PINTURA ROBA 10 SESSIONS – 2 h 45,45 € 9,55 € 55,00 €
RESTAURACIO MOBLES 10 SESSIONS - 2 h 50,41 € 10,59 € 61,00 €
TITELLES 10 SESSIONS – 2.5 h 57,85 € 12,15 € 70,00 €
ARTS TEXTILS
ARTS TEXTILS 10 SESSIONS - 2 h 45,45 € 9,55 € 55,00 €
MONOGRAFICS 5 SESSIONS – 2 h 28,93 € 6,07 € 35,00 €
MONOGRAFICS 4 SESSIONS –1.5 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €
MONOGRAFICS 3 SESSIONS – 1.5 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €
BALLS I DANSES
BALLS INDIVIDUALS I TANGO I BOLLYROBICS DANSES VENTRE I BOLLYWOOD 10 SESSIONS - 1h 42,98 € 9,02 € 52,00 €
BALLS D’ENVELAT,SALSA, FLAMENC, SEVILLANES… 10 SESSIONS – 1.5 h 47,93 € 10,07 € 58,00 €
CURA DEL COS I LA MENT
CURA DEL COS I LA MENT 10 SESSIONS – 1.5 h 47,93 € 10,07 € 58,00 €
DIETÈTICA 5 SESSIONS – 1 h 28,93 € 6,07 € 35,00 €
MONOGRAFIC 4 SESSIONS - 1.5 h 28,93 € 6,07 € 35,00 €
FRAGÀNCIES I OLIS ESENCIALS 4 SESSIONS - 1.5 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €
MEMÒRIA, MEDITACIÓ 10 SESSIONS – 1 h 45,45 € 9,55 € 55,00 €
GIMNÀSTICA SUAU 10 SESSIONS – 1 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €
POTENCIAL CREATIU 10 SESSIONS – 1.5 h 51,24 € 10,76 € 62,00 €
TAPPING 6 SESISONS – 2 h 49,59 € 10,41 € 60,00 €
PNL 5 SESSIONS – 3 h 54,55 € 11,45 € 66,00 €
ELS MEUS MITES 2 SESSIONS – 2 h 20,66 € 4,34 € 25,00 €
L’ART D’APRENDRE A GESTIONAR, EINES PERSONALS… 4 SESSIONS – 1 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €
IOGA TEORIA I FILOSOFIA … 4 SESSIONS – 2 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €
FILOSOFIA VIVA 4 SESSIONS – 1.5 h 28,93 € 6,07 € 35,00 €
FILOSOFIA VIVA 1 SESSIÓ – 1.5 h 8,26 € 1,74 € 10,00 €
ESTÈTICA POSA’T GUAPA 10 SESSIONS – 2 h 61,98 € 13,02 € 75,00 €
CÀNTIC AMB MANTRAS 5 SESSIONS – 1 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €
IOGA DINÀMIC 10 SESSIONS – 1 h 41,32 € 8,68 € 50,00 €
FOTOGRAFIA I CREATIVITAT DIGITAL
FOTOGRAFIA DIGITAL.INICIACIÓ, AVANÇADA 10 SESSIONS – 1,5 h 46,28 € 9,72 € 56,00 €
CÀMERA REFLEX DIGITAL/ PHOTOSHOP 10 SESSIONS – 2 h 54,55 € 11,45 € 66,00 €
MONOGRAFICS DE FOTOGRAFIA: RETOCS FOTOGRAFICS, FOTO URBANA. 5 SESSIONS – 2 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €
RETOCS FOTOGRÀFICS 10 SESSIONS – 1.5 h 46,28 € 9,72 € 56,00 €
IDIOMES
IDIOMES 10 SESSIONS – 1.5 h 62,00 € exempt 62,00 €
MONOGRAFICS IDIOMES 5 SESSIONS – 1.5 h 35,00 € exempt 35,00 €
INFORMÀTICA
INFORMÀTICA 10 SESSIONS – 1.5 h 62,00 € exempt 62,00 €
MONOGRAFIC 5 SESSIONS - 1.5 H 40,00 € exempt 40,00 €
MONOGRAFIC 5 SESSIONS - 2 H 45,00 € exempt 45,00 €
MONOGRÀFIC INFORMÀTICA 6 SESSIONS – 1.5 h 45,00 € exempt 45,00 €
MONOGRÀFIC INFORMÀTICA 3 SESSIONS – 1.5 h 30,00 € exempt 30,00 €
MONOGRÀFIC INFORMÀTICA 4 SESSIONS – 1.5 h 35,00 € exempt 35,00 €
TÈCNIQUES APLICADES
MAPES - DISSENY 10 SESSIONS – 1.5 h 51,24 € 10,76 € 62,00 €
PLA DE COMUNICACIÓ / ASTRONOMÍA 10 SESSIONS – 1 h 46,28 € 9,72 € 56,00 €
DINERS 3 SESSIONS – 1.5 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €
GEMMOLOGIA 4 SESSIONS – 1.5 h 29,75 € 6,25 € 36,00 €
PARLAR EN PUBLIC 8 SESSIONS - 1.5 h 45,45 € 9,55 € 55,00 €
REPARACIONS DOMÈSTIQUES 6 SESSIONS - 1.5 h 37,19 € 7,81 € 45,00 €
COM EXPLIQUEM CONTES 10 SESISONS – 2 h 51,24 € 10,76 € 62,00 €
IKEBANA 2 SESSIONS – 1.5 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €
EDUQUEM EN EL JOC 10 SESSIONS – 2 h 54,55 € 11,45 € 66,00 €
TEMPS DE BOLETS 6 SESSIONS – 1.5 h 37,19 € 7,81 € 45,00 €
CLUB DE LECTURA 10 SESSIONS -1.5 h 51,24 € 10,76 € 62,00 €
CREA EL TEU PROPI HORT 4 SESSIONS – 1.5 h 28,93 € 6,07 € 35,00 €
TALLER DE MONOLEGS 6 SESSIONS – 1.5 h 37,19 € 7,81 € 45,00 €
GASTRONOMIA
CUINA TRADICIONAL I D’AUTOR 10 SESSIONS – 1.5 h 63,64 € 13,36 € 77,00 €
CUINA DE NADAL, CUINA DE FESTA, CUINA DE TARDOR, CUINA JAPONESA 5 SESSIONS – 1.5 h 45,45 € 9,55 € 55,00 €
CUINA JAPONESA, ELS DOLÇOS, CUINA APERITIUS, 2 SESSIONS – 1.5 h 23,14 € 4,86 € 28,00 €
CUINA JAPONESA: SUSHI 3 SESSIONS - 1.5 h 29,75 € 6,25 € 36,00 €
CUINA ORIENTAL AMB WOK 2 SESSIONS – 3 h 37,19 € 7,81 € 45,00 €
ELABORACIÓ DE PA, REBOSTERIA 2 SESSIONS – 2 h 29,75 € 6,25 € 36,00 €
REBOSTERIA 4 SESSIONS - 2 h 45,45 € 9,55 € 55,00 €
EL SECRET DELS PANALLETS 1 SESSIÓ – 2 h 14,05 € 2,95 € 17,00 €
TAST DE VINS, CERVESES, MARIDATGES… 2 SESSIONS - 1.5 h 29,75 € 6,25 € 36,00 €

En cas de variació del tipus impositiu d'IVA (impost de valor afegit) s'aplicarà el vigent.

SEGON: Comunicar aquest acord a la Hisenda municipal pel seu coneixement i efectes oportuns.

16. Participació i Ciutadania. Bases dels premis de fotografia Montserrat Vidal i Barraquer.

S'acorda:

PRIMER: Aprovar inicialment les bases que han de regir els Premis de Fotografia Montserrat Vidal i Barraquer.

SEGON: Sotmetre les bases esmentades al tràmit d’informació pública, publicitat i difusió adequats a les bases i a la convocatòria esmentats ens els punts anteriors, en els termes previstos al Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals.

17. Participació i Ciutadania. Bases dels premis de relats breus d’escriptura femenina Antònia Abelló Filella.

S'acorda:

PRIMER: Aprovar inicialment les bases que han de regir els Premis de Relats breus d’escriptura femenina “Antònia Abelló Filella”.

SEGON: Sotmetre les bases esmentades al tràmit d’informació pública, publicitat i difusió adequats a les bases i a la convocatòria esmentats ens els punts anteriors, en els termes previstos al Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Reus, 17 de setembre de 2013

El secretari general,

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.