Junta de Govern Local 2013-12-20

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/07/2024
E.g., 17/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 20/12/2013

Acta núm.: 27/2013

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA I PÚBLICA DE
L’AJUNTAMENT DE REUS DE DATA 20 DE DESEMBRE DE 2013

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del dia 29 de novembre de 2013.

2. Informació de l’Alcaldia.

No n’hi ha.

MOCIONS DE L'ALCALDIA

3. Moció de l'Alcaldia. Aprovació de l’Addenda al conveni d’encàrrec de gestió del centre “La Illeta” entre l’Ajuntament de Reus i la Fundació per a l’Acció Educativa, corresponent a l’any 2013.

S’acorda:

PRIMER.- Aprovar l’addenda al conveni d’encàrrec de gestió del Centre de dia per a persones amb drogodependències “La Illeta” formalitzat entre l’Ajuntament de Reus i la Fundació per a l’Acció Educativa, corresponent a l’any 2013.

SEGON.- Aprovar la despesa derivada d’aquesta addenda corresponent a la gestió de l’any 2013, xifrada en 151.252,42 euros, a càrrec del pressupost municipal de despeses.

4. Moció de l'Alcaldia. Correcció d'errades materials a l'acord de sol·licitud de subvenció per les accions complementàries de Llei de barris i encàrrec a l’IMFE Mas Carandell.

S’acorda:

PRIMER: Rectificar els errors materials que seguidament s’indiquen, de l’acord adoptat per la Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Reus del dia 15 de novembre de 2013, relatiu al projecte “Treball als barris” per a l’any 2013 per als barris del Carme i dels barris Sol i Vista i Immaculada, corresponent a la Integració social i inserció laboral als barris esmentats:

Allà on consta:
“1.3. Programa d'experienciació laboral. Pla d'ocupació Atenció al públic (12 auxiliars de comeses especials)”

Hi ha de constar:
“1.3. Programa d'experienciació laboral. Pla d'ocupació Atenció al públic (12 conserges)”

Allà on consta:

“Atès que l'esmentat encàrrec, d'acord amb el previst informe esmentat, comportaria un cofinançament que seria assumit per part de l'IMFE d'un total de 16.421,23 EUR (dels quals 4.108,68 euros correspondrien a les accions al Barri del Carme, i els 12.312,55 euros restants al Barri Sol i Vista i Immaculada) a compte de l'aportació global anual, i que s'imputarien íntegrament al pressupost municipal de despeses corresponent a l'any 2013.”

Hi ha de constar:
“Atès que l'esmentat encàrrec, d'acord amb el previst informe esmentat, comportaria un cofinançament que seria assumit per part de l'IMFE d'un total de 16.421,23 EUR (dels quals 4.108,68 euros correspondrien a les accions al Barri del Carme, i els 12.312,55 euros restants al Barri Sol i Vista i Immaculada) a compte de l'aportació global anual, i que s'imputarien íntegrament al pressupost municipal de despeses corresponent a l'any 2014.”

Allà on consta:

“Primer: Aprovar el projecte “Treball als Barris” per als barris del Carme i dels barris Sol i Vista i Immaculada corresponent a la integració social i inserció...”

Hi ha de constar:
“Primer: Aprovar el projecte “Treball als Barris 2013” per als barris del Carme i dels barris Sol i Vista i Immaculada corresponent a la integració social i inserció...”

SEGON: Donar trasllat del present acord al Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

5. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte de servei consistent en el disseny, l’organització i la producció executiva de les edicions V, VI, VII i VIII del “Memorimage, Festival Internacional de Pel·lícules amb imatges d’arxiu”, per a l’exercici 2014.

S’acorda:

1) APROVAR la pròrroga del contracte de servei consistent en el disseny, l’organització i la producció executiva de les edicions V, VI, VII i VIII del “Memorimage, Festival Internacional de Pel·lícules amb imatges d’arxiu”, subscrit amb l’empresa PLANETA MED SL, per un període d’un any, amb efectes des del dia 1 de gener de 2014.

2) ATORGAR els recursos legals oportuns.

6. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació del conveni de col·laboració a subscriure entre l’Ajuntament de Reus, Innova Grup d’Empreses Municipals de Reus, SA i l’Hospital Sant Joan de Reus SAM, relatiu a la cessió dels espais de l’antic Hospital de Reus.

S’acorda:

1. APROVAR el conveni de col·laboració a subscriure entre l’Ajuntament de Reus, Innova Grup d’Empreses Municipals de Reus, SA i l’Hospital Sant Joan de Reus SAM, relatiu a la cessió dels espais de l’antic Hospital de Reus per a l’ús i servei de diferents dependències municipals.

2. APROVAR la despesa que l'Ajuntament ha d'assumir en càrrec al Pressupost Municipal de l'any 2014, que ascendeix a un import total de 143.705'12€ (despeses ordinàries,137.436 € i extraordinàries, 6.269'12 €).

3. FACULTAR a l’Alcaldia per a la signatura del conveni i la subscripció dels documents necessaris per a la seva plena efectivitat.

SERVEIS A LA PERSONA

7. Benestar Social. Encàrrec a la Fundació per a l'Acció Educativa (FAE) de la gestió de l'Acció Educativa del programa dels centres oberts. Any 2014.

S’acorda:
PRIMER: Encarregar a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA el desenvolupament del programa “Centres Oberts” que seguidament s’indiquen:

Centre Obert Districte I, situat al Centre Cívic del Carme .
Centre Obert Districte III, situat al Centre Cívic Mestral.
Centre Obert Districte IV Noves Connexions, situat al Centre Cívic Llevant.
Centre Obert Districte IV Petritrens, situat als baixos 2 del Cr. Mas Pellicer Bloc 33 (barri Sant Josep Obrer).
Centre Obert Districte V Estel, situat al Centre Cívic Migjorn.
L’esmentat encàrrec s’efectua pels períodes compresos entre els dies 7/01/2014 i 20/06/2014, i entre els dies 1/10/2014 a 19/12/2014, tots ells inclosos.

Aquest encàrrec s’efectua en els termes previstos al present acord i, en allò que no s’hi especifica, de conformitat amb el programa obrant a l’expedient de referència.

SEGON: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

TERCER: Aprovar la despesa màxima de prevista per a l’execució de les esmentades activitats, xifrada en 124.669,15 €, l’eficàcia de la qual resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària en el pressupost municipal de despeses per a l’any 2014.

QUART: El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà prèvia presentació de la corresponent factura mensual emesa per LA FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA, l'import de cada factura correspondrà a una novena part de la despesa màxima indicada al punt tercer del present acord.

La darrera de les factures anirà acompanyada d’una liquidació de la despesa efectivament realitzada per la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA, desglossada en els mateixos conceptes que consten al pressupost obrant a l’expedient i amb la documentació acreditativa d’aquestes despeses. L’import d’aquesta darrera factura s’adequarà a la despesa efectivament realitzada i justificada en l’esmentada liquidació, amb el topall màxim de la xifra indicada al tercer punt d’aquest acord.

CINQUÈ: Aprovar el contracte d’encarregat de tractament de dades entre aquest Ajuntament i LA FUNDACIÓ PER L’ACCIÓ EDUCATIVA per al tractament de les dades de caràcter personal inherents a les accions de col·laboració derivades de l’encàrrec aprovat en el primer punt d’aquesta resolució, i del qual n’esdevindrà un annex, i facultar a la regidora delegada de l'Àrea de Benestar Social, Sra. Montserrat Vilella Cuadrada, per tal que formalitzi l’esmentat contracte.

LA FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA té, en relació a les dades recollides i tractades a conseqüència del present encàrrec, la condició de tercer encarregat del tractament de dades de caràcter personal i, per tant, aquestes actuacions s’efectuaran de conformitat amb les previsions de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

SISÈ: Facultar la regidora delegada de l’Àrea de Benestar per tal que formalitzi, si s’escau, els documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

SETÈ: Notificar aquest acord a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE).

8. Benestar Social. Encàrrec a la Fundació per a l'Acció Educativa (FAE) de la gestió de l'acció educativa dels projectes grupals i comunitaris. Any 2014.

S’acorda:
PRIMER: ENCARREGAR a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA el desenvolupament dels diferents programes i projectes grupals i comunitaris que més avall s’indiquen, adreçats als diferents àmbits de població amb qui es treballa, amb l’objectiu comú de promoure la integració social de les persones i famílies

PROGRAMA DTE. PROJECTE ON ES FA HORES SETMANALS ACTIVITAT
ATENCIÓ A MENORS, A JOVES I LES SEVES FAMÍLIES GRUPS DE SUPORT A PERSONES / FAMILIES II ARRELS CC Ponent 10 ATENCIO PSICOEDUCATIVA
ATENCIÓ I SUPORT A LES PERSONES, A LES FAMÍLIES I A LA COMUNITAT CONVIVENCIA I INTEGRACIÓ A L'ENTORN II XARXA SOL I VISTA - IMMACULADA CC Ponent 25 ATENCIO PSICOEDUCATIVA
CONVIVENCIA I INTEGRACIÓ A L'ENTORN II ESPLAI AL BARRI Mas Angles 10 ATENCIO PSICOEDUCATIVA
Cèlia Artiga 10
CONVIVENCIA I INTEGRACIÓ A L'ENTORN IV PONT ENTRE CULTURES CC Mas Abelló 25 ATENCIO PSICOEDUCATIVA
CONVIVENCIA I INTEGRACIÓ A L'ENTORN IV PETITS DEL BARRI SJO Mas Pellicer 20 ATENCIO PSICOEDUCATIVA
CONVIVENCIA I INTEGRACIÓ A L'ENTORN IV PEDALS* COMUNITARIS CC Mas Abelló 4 ATENCIO PSICOEDUCATIVA
CONVIVENCIA I INTEGRACIÓ A L'ENTORN Ciutat Diagnòstic participatiu poble gitano Antic Hospital 18,5 ATENCIO PSICOEDUCATIVA

Aquests programes i projectes es portaran a terme durant els períodes compresos entre els dies 07/01/2014 a 20/06/2014, d’una banda, i els dies 1/10/2014 a 19/12/2014, tots ells inclosos. El projecte dels Pedals Comunitaris es durà a terme entre els dia 3/2/2014 20/06/2014, i entre els dies 1/10/2014 a 19/12/2014.

SEGON: Aquest encàrrec s’efectua en els termes previstos al present acord i, en allò que no s’hi especifica, de conformitat amb el programa obrant a l’expedient de referència.

TERCER: Aprovar la despesa màxima de prevista per a l’execució de les esmentades activitats xifrada en 62.234,37 €, l’eficàcia de la qual resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària a les partides corresponents del pressupost municipal de despeses per a l’any 2014.

QUART: El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà mitjançant factura mensual emesa per la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA. L'import de cada factura correspondrà a una novena part de la despesa màxima indicada al punt tercer del present acord.

La darrera de les factures anirà acompanyada d’una liquidació de la despesa efectivament realitzada per la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA, desglossada en els mateixos conceptes que consten al pressupost obrant a l’expedient i amb la documentació acreditativa d’aquestes despeses. L’import d’aquesta darrera factura s’adequarà a la despesa efectivament realitzada i justificada en l’ esmentada liquidació, amb el topall màxim de la xifra indicada al tercer punt d’aquesta resolució.

CINQUÈ: Aprovar el contracte d’encarregat de tractament de dades entre aquest Ajuntament i LA FUNDACIÓ PER L’ACCIÓ EDUCATIVA per al tractament de les dades de caràcter personal inherents a les accions de col·laboració derivades de l’encàrrec aprovat en el primer punt d’aquesta resolució, i del qual n’esdevindrà un annex, i facultar a la regidora delegada de l'Àrea de Benestar Social, Sra. Montserrat Vilella Cuadrada per tal que formalitzi l’esmentat contracte.

LA FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA té, en relació a les dades recollides i tractades a conseqüència del present encàrrec, la condició de tercer encarregat del tractament de dades de caràcter personal i, per tant, aquestes actuacions s’efectuaran de conformitat amb les previsions de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

SISÈ: Facultar la regidora delegada de l’Àrea de Benestar per tal que formalitzi, si s’escau, els documents necessaris per fer efectiva aquesta resolució.

SETÈ: Notificar aquest acord a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE).

9. Benestar Social. Deixar sense efecte l’encàrrec del servei d’atenció domiciliària a la Fundació per a l'Acció Educativa (FAE) i nou encàrrec a la Fundació SAGESSA SALUT.

S’acorda:
PRIMER: Deixar sense efecte l'encàrrec que per acord de la Junta de Govern Local en sessió duta a terme el dia 2 d'agost de 2013 es va adoptar d'efectuar l'encàrrec de Gestió a la FUNDACIO PER L'ACCIO EDUCATIVA (FAE), la gestió del Servei d'Ajuda a Domicili per al període de l'1 de setembre de 2013 al 31 de desembre de 2015 ambdós inclosos, per un import global de 2.566.441,49€ (exempt d’IVA).
SEGON: Adoptar un nou acord en virtut del qual es formuli un encàrrec a la FUNDACIÓ SAGESSA-SALUT de la gestió del Servei d'Ajuda a Domicili per al període de l'1 de gener de 2014 al 31 de desembre de 2015 ambdós inclosos.

TERCER: Aprovar els preus unitaris que , del Servei d'Ajuda a Domicili de conformitat amb els diversos serveis prestats, que seran els següents:

Servei d’Atenció a la Llar (SALL).........................15,90 euros/h
Servei d’Auxiliar de la Llar (SAUX).......................13,82 euros/h
Servei de Seguiment Majors de 80 anys...........15,90..euros/h

Nocturns, diumenges i festius increment del 25% del preu.

Aquests preus són tancats durant la vigència del contracte, que va de l’1 de gener de 2014 al 31 de desembre de 2015.

La Fundació Sagessa-Salut està exempta d’ IVA, per aquets servei.

QUART: Aprovar la despesa per al període de l'1 de gener de 2014 al 31 de desesmbre de 2015 per un import dper la quantiat màxima total de l'encàrrec de 2.318.000€ (exempt d’IVA), que es desglossa de la següent forma:

Per l’anualitat de 2014 un import de 1.159.000€, restant pendent d’aprovació del pressupost 2014.

I per l’anualitat 2015 restant pendent la quantitat de 1.159.000€ d’aprovació del pressupost municipal.

Aquestes quantitats es podran ampliar si hi ha dispobilitat pressupostària i hi ha necessitat del servei.

CINQUE: Instar a l'elaboració d'un conveni de col.laboració entre l'Ajuntament de Reus i la FUNDACIO SAGESSA-SALUT , per tal d'establir amb més detall els termes del present encàrrec.

SISE: Donar trasllat d'aquest acord amb la FUNDACIO SAGESSA-SALUT, als efetes corresponents.

10. Benestar Social. Encàrrec a la Fundació per a l’Acció Educativa de la gestió del Mas Pintat. Any 2014.

S’acorda:
PRIMER: Encarregar a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA el desenvolupament dels “ESPAIS MAS PINTAT” que seguidament s’indiquen:

Durant el períodes 01/01/2014 fins a 30/06/2014 i del 01/09/2014 al 31/12/2014 els següents espais:

Espai Nadó, Espai Ludoteca,Espai Tallers Família, Espai Psicomotricitat en Família, Espai Sòciosanitari i suport a Direcció, Espai Minuts Pintats, Escola de pares i mares.
L' Espai Petit durant els períodes de l’01/07/2014 al 31/08/2014.
Tot d'acord amb la proposta i pressupost obrants a l’expedient.

SEGON: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

TERCER: Aprovar la despesa màxima prevista per a l’execució dels esmentats espais i xifrada en 83.550,7€, desglossat de la següent forma: Espais Mas Pintat import de 66.812,2€ i l'Espai Petit import de 16.738,5€ , tot condicionat a l’existència de consignació pressupostària en el pressupost de l’exercici 2014.

QUART: El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà prèvia presentació de la corresponent factura mensual emesa per LA FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA. L'import de la factura dels Espais Mas Pintat serà la desena part de la despesa màxima i la factura de l'Espai Petit sera meitat de la despesa màxima, segon s'indica en el punt tercer.

La darrera de les factures anirà acompanyada d’una liquidació de la despesa efectivament realitzada per la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA, desglossada en els mateixos conceptes que consten al pressupost obrant a l’expedient i amb la documentació acreditativa d’aquestes despeses. L’import d’aquesta darrera factura s’adequarà a la despesa efectivament realitzada i justificada en l’esmentada liquidació, amb el topall màxim de la xifra indicada al punt tercer d’aquest acord.

CINQUÈ: Aprovar el contracte d’encarregat de tractament entre aquest Ajuntament i LA FUNDACIÓ PER L’ACCIÓ EDUCATIVA per al tractament de les dades de caràcter personal inherents a les accions de col·laboració derivades de l’encàrrec aprovat en el primer punt d’aquesta resolució, i facultar a la regidora delegada de Família i Gent Gran Sra. Misericòrdia Bonfill Ramon per tal que formalitzi l’esmentat contracte.

LA FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA té, en relació a les dades recollides i tractades a conseqüència del present encàrrec, la condició de tercer encarregat del tractament de dades de caràcter personal i, per tant, aquestes actuacions s’efectuaran de conformitat amb les previsions de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

SISÈ: Facultar la regidora delegada de Família i Gent Gran per tal que formalitzi, si s’escau, els documents necessaris per fer efectiva aquest acord.

SETÈ: Notificar aquest acord a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE).

11. Benestar Social. Addenda per a l'any 2013 al conveni marc amb Càritas Reus per al projecte menjador social.

S’acorda:

PRIMER: Aprovar l'Addenda del conveni de col·laboració per l’any 2013 entre aquest Ajuntament i Càritas Interparroquial de Reus, amb NIF número R4300214, per a la prestació del servei de menjador social a Reus, amb la quantitat de 16.500,00€ amb càrrec a la partida del pressupost de per l’any 2013 de l’Àrea de Benestar Social-Serveis Socials 308122-231600-489.

SEGON: Notificar aquesta resolució a Càritas Interparroquial de Reus.

12. Convivència i Immigració. Encàrrec a EPEL INNOVA de la dinamització dels Plans Comunitaris del barris Gaudí i Sant Josep.

S’acorda:

PRIMER: Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA el desenvolupament de les accions de dinamització dels projectes i activitats inclosos als plans de desenvolupament comunitari dels barris Gaudí i St. Josep, en els termes que seguidament s’indiquen i, en el no previst en la present resolució, en la proposta d’encàrrec efectuada, que consta a l’expedient:

- L’encàrrec abasta el període comprès entre els dies 1 de gener i 31 de desembre de 2014 ambdós inclosos.

- L’Entitat Pública Empresarial Local INNOVA podrà contractar externament, en tot o en part, els treballs necessaris per a l’execució dels projectes i activitats que comprenen el pla, prèvia realització, si s’escau, dels oportuns processos de licitació.

- El cost màxim del present encàrrec s’eleva a l’import de TRENTA-UN MIL TRES-CENTS CINQUANTA-DOS EUROS AMB NOU CÈNTIMS (31.352,09€), IVA inclòs, a càrrec del pressupost municipal de despeses de 2014.

- El pagament d’aquest import màxim es realitzarà en tres pagaments, prèvia presentació de les corresponents factures, la primera factura el 30 de gener de 2014, per un import de 15.676,05€, IVA inclòs; la segona factura l’1 de juliol de 2014, per un import de 14.108,44€, IVA inclòs; la tercera factura el 31 de desembre de 2014, per un import de 1.567,60€, IVA inclòs. Aquestes factures, que hauran d’ésser conformades per la Regidoria delegada de Convivència i Immigració, es faran efectives en el termini màxim de 30 dies a comptar des de la data de la seva presentació per part de l’EPEL INNOVA, a les quals s’adjuntarà justificants dels costos suportats.

- En cap cas, el personal afecte a la prestació de les tasques encarregades tindrà cap tipus de dependència laboral ni funcionarial del personal adscrit al servei vers l’Ajuntament de Reus.

SEGON: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

TERCER: Condicionar l’eficàcia dels acords anteriors a l’existència de consignació pressupostària per a l’any 2014, per la qual cosa s’hauran d’habilitar els crèdits adients i suficients.

QUART: L’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA té, en relació a les dades recollides i tractades a conseqüència del present encàrrec, la condició de tercer encarregat del tractament de dades de caràcter personal i, per tant, aquestes actuacions s’efectuaran de conformitat amb les previsions de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i amb el contracte específic que formalitzaran ambdues parts.

13. Cultura i Joventut. Encàrrec a EPEL INNOVA de les tasques de dinamització del servei d’iniciatives juvenils i programació d’activitats del Casal de Joves la Palma.

S’acorda:

PRIMER.- Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA les tasques de dinamització del Servei d'Iniciatives juvenils i de programació de les activitats del Casal de Joves la Palma per un import total de 28.879,36 €, IVA inclòs.

SEGON.- L'esmentat encàrrec tindrà una durada compresa entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2014, ambdós inclosos.

TERCER.- El pagament d’aquest encàrrec es farà mitjançant factures mensuals que presentarà l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA a l´Ajuntament de Reus.

QUART.- L’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA té, en relació a les dades recollides i tractades a conseqüència del present encàrrec, la condició de tercer encarregat del tractament de dades de caràcter personal i, per tant, aquestes actuacions s’efectuaran de conformitat amb les previsions de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i amb el contracte específic que formalitzaran ambdues parts.

CINQUÈ.- Les tasques a desenvolupar en el present encàrrec seran les previstes a la proposta de gerència de data 28 de novembre de 2013. Correspondrà a l´Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

SISÈ.- Condicionar l’eficàcia dels acords anteriors a l’existència de consignació pressupostària per a l’any 2014, per la qual cosa s’hauran d’habilitar els crèdits adients i suficients.

14. Cultura i Joventut. Encàrrec a l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell de la gestió del servei d’informació i assessorament en treball i emprenedoria de l’Oficina Jove del Baix Camp.

S’acorda:

PRIMER: Encarregar a l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell, la gestió del servei d’informació i assessorament especialitzat en treball i emprenedoria de l’Oficina Jove del Baix Camp, per un import total de 55.600 € (no subjecte a IVA).

SEGON.- L'esmentat encàrrec tindrà una durada compresa entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2014, ambdós inclosos.

TERCER.- El pagament d’aquest encàrrec es farà mitjançant factures mensuals que presentarà l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell a l´Ajuntament de Reus.

QUART.- L’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell té, en relació a les dades recollides i tractades a conseqüència del present encàrrec, la condició de tercer encarregat del tractament de dades de caràcter personal i, per tant, aquestes actuacions s’efectuaran de conformitat amb les previsions de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i amb el contracte específic que formalitzaran ambdues parts.

CINQUÈ.- Les tasques a desenvolupar en el present encàrrec seran les previstes a la proposta de gerència de data 10 de desembre de 2013. Correspondrà a l´Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

SISÈ.- Condicionar l’eficàcia dels acords anteriors a l’existència de consignació pressupostària per a l’any 2014, per la qual cosa s’hauran d’habilitar els crèdits adients i suficients.

15. Ensenyament i Política Lingüística. Encàrrec a AMERSAM per al manteniment d'edificis i instal·lacions d'escoles i escoles bressol per l'any 2014.

S’acorda:

PRIMER: Encarregar a la societat AMERSAM, durant el període comprès entre l´1 de gener i el 31 de desembre de 2014, la realització dels següents treballs:

- Manteniment, conservació i reparació d’edificis i instal·lacions de les escoles públiques i escoles bressol municipals, per un import màxim de 415.000 euros.

- Manteniment de les pistes i equipaments esportius de les escoles públiques i escoles bressol municipals, per un import màxim de 30.900 euros

L’encàrrec abasta les escoles públiques i les escoles bressol públiques de titularitat municipal, que es detallen en la relació annexa a l’informe emès per la Regidoria d´Ensenyament i Política Lingüística de data 9 de gener de 2014, són els següents:

Escoles Bressol Municipals
Escola Bressol Municipal El Lligabosc
Escola Bressol Municipal El Marfull - Mas Pintat
Escola Bressol Municipal El Margalló
Escola Bressol Municipal La Ginesta
Escola Bressol Municipal L’Olivera
Escola Bressol Municipal Montsant
Centres Públics d'Infantil i Primària
Escola Cèlia Artiga
Escola Ciutat de Reus (escola, serveis educatius i educació especial 2014)
Escola Dr. Alberich i Casas
Escola Eduard Toda
Escola Els Ganxets
Escola General Prim
Escola Isabel Besora
Escola Joan Rebull
Escola La Vitxeta
Escola Montsant
Escola Mowgli
Escola Marià Fortuny
Escola Misericòrdia
Escola Pompeu Fabra
Escola Prat de la Riba
Escola Rosa Sensat
Escola Rubió i Ors
Escola Teresa Miquel i Pàmies
Escola Sant Bernat Calbó
Institut Escola Pi del Burgar

SEGON: Aprovar la despesa inherent a ambdós encàrrecs esmentats en el primer punt del present acord, en un import màxim de 445.900 euros, d’acord amb el detall que consta en el primer punt del present acord, que resta condicionat a l’existència de consignació pressupostària en el pressupost municipal de despeses per a l’any 2014.

TERCER: Instar els serveis tècnics a l’elaboració del corresponent conveni que reguli els termes i condicions específics de l’encàrrec efectuat en el primer punt del present acord.

16. Esports. Ampliació del nombre d'usos del concert formalitzat en data 27 juny de 2012 amb el Club Natació Reus Ploms pel qual l’Ajuntament de Reus podrà fer ús de les instal·lacions d’aquesta entitat.

S’acorda:

Primer: Ampliar en les unitats que tot seguit s’indiquen, el nombre d’usos previstos a les clàusules segona i tercera del concert formalitzat en data 27 de juny de 2012 amb el Club Natació Reus Ploms pel qual l’Ajuntament de Reus podrà fer ús de les instal·lacions d’aquesta entitat per a la prestació de serveis esportius diversos:

3. Ús de les instal·lacions per a promoció de Reus com a destinació de turisme esportiu promogut per la Regidoria d’Esports: 35 unitats.

4. Ús d’un espai restringit de petit format per a la pràctica de modalitats esportives molt minoritàries (balls, danses, esports de combat,...): 60 unitats.

5. Passis socials per al desenvolupament d’activitats esportives. Aquests passis tenen com a finalitat permetre l’accés a activitats esportives de persones individuals amb justificació social. 4 passis per a infants o persones adultes en horari restringit a una pràctica esportiva específica.

Segon: Aprovar la despesa corresponent a aquesta ampliació per import de set mil set-cents noranta-vuit euros i quaranta-cinc cèntims (7.798,45 €), IVA inclòs, d’acord amb el següent detall:

JUSTIFICACIÓ DADES I PREUS Unitats Import base IVA 21% Import unitari Total IVA inclòs
IVA inclòs
3 - Hores 35 75,80 € 15,92 € 91,72 € 3.210,13 €
4 - Sessions 60 38,00 € 7,98 € 45,98 € 2.758,80 €
5 - Passis socials parcials 4 378,00 € 79,38 € 457,38 € 1.829,52€
TOTAL 7.798,45€

Tercer: Procedir a la formalització d’aquesta ampliació.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

17. Rendes i Exaccions. Declaració d’utilitat municipal de diverses obres a efectes d’ICIO.

S’acorda:

Primer.- Declarar d’interès o utilitat municipal a les obres d’intal.lació d’un ascensor, a l’immoble número 2 del carrer La Selva del Camp d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’art. 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions instal·lacions i obres.

Segon.- Declarar d’interès o utilitat municipal a les obres d’adequació a la normativa d’incendis - fase II del col.legi Sant Josep ubicat a l’immoble número 30 del raval Robuster d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’art. 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions instal·lacions i obres.

Tercer.- Declarar d’interès o utilitat municipal a les obres de construcció d’una escala d’emergència i ampliació planta tercera, a l’immoble número 2 del carrer La Selva del Camp d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’art. 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions instal·lacions i obres.

Quart.- Declarar d’interès o utilitat municipal a les obres d’instal·lació d’ascensor per supressió de barreres arquitectòniques a l’edifici nazareno, a l’immoble número 27 del carrer Pare Manyanet d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’art. 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions instal·lacions i obres.

18. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació el plec de clàusules administratives i tècniques particulars que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert del servei integral de manteniment dels sistemes de seguretat d’alarmes d’intrusió, vídeo-vigilància, custòdia de claus i controls d’accés de l’Ajuntament, dels seus organismes autònoms i altres ens dependents.

S’acorda:

1.-APROVAR la despesa corresponent a la contractació del servei integral de manteniment dels sistemes de seguretat d’alarmes d’intrusió, vídeo-vigilància, custòdia de claus i controls d’accés de l’Ajuntament de Reus, dels seus organismes autònoms i altres ens dependents, amb un valor estimat del contracte de 196.474,78€ (més l’IVA que li correspongui), i un pressupost de licitació anual de 28.893,35€ (més l’IVA que li correspongui).

2.-APROVAR l’expedient de contractació, mitjançant procediment obert i tràmit ordinari, i aprovar el plec de clàusules administratives i tècniques particulars relatives a la contractació de l’esment servei.

3.-PUBLICAR l’anunci de la present licitació en el DOGC i en el perfil del contractant, a l’empara dels articles 53 i 142 del TRLCSP, atorgant un termini de 15 dies naturals per a la presentació de pliques, a comptar des de l’endemà de la data de publicació al DOGC.

19. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte consistent en el servei d’assegurança d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Reus i organismes autònoms dependents.

S’acorda:
1.-APROVAR la pròrroga del contracte consistent en el servei d’assegurança d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Reus i organismes autònoms depenents, per un període d’un any, amb efectes des del dia 1 de gener de 2014.
2.-ATORGAR els recursos legals oportuns.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

20. Gestió Ambiental. Aprovació de l’adhesió de l’Ajuntament de Reus al nou Conveni Marc de Col·laboració entre l’Agència de Residus de Catalunya i ECOEMBES, per tal d’aplicar el Sistema Integrat de gestió d’envasos i residus d’envasos.

S’acorda:

PRIMER.- APROVAR l’adhesió de l’Ajuntament de Reus al nou Conveni Marc de Col·laboració subscrit entre l’Agència de Residus de Catalunya i la societat ECOEMBALAJES ESPAÑA, SA (ECOEMBES) per tal d’aplicar el Sistema Integrat de Gestió d’envasos i residus d’envasos de conformitat amb les prescripcions de la Llei 11/1997 de 24 d’abril, d’Envasos i Residus d’Envasos i el Reial Decret 782/1998, de 30 d’abril, pel qual s’aprova el Reglament pel seu desenvolupament i execució.

SEGON.- ACCEPTAR les condicions establertes al Conveni Marc pel que fa a les característiques de la seva participació.

TERCER.- TRAMETRE aquest acord a l’Agència de Residus de Catalunya juntament amb el document d’adhesió.

21. Servei d’Emergències i Protecció Civil. Aprovació del Pla Específic Municipal de protecció civil de la Cavalcada de Reis.

S’acorda:

PRIMER.- APROVAR inicialment el Pla específic municipal de protecció civil de la Cavalcada de Reis.

SEGON.- SOTMETRE l’expedient a informació pública durant el termini de vint dies hàbils, perquè qui es consideri afectat pugui formular les al·legacions que consideri convenients. En el cas que durant el termini d’informació pública no es formulin al·legacions el Pla quedarà definitivament aprovat.

TERCER.- DONAR compte i remetre el Pla a la Comissió de Protecció Civil de Catalunya, a efectes de la seva homologació.

SERVEIS A LA PERSONA

22. Cultura i Joventut. Aprovació del conveni amb la Generalitat de Catalunya i el Consell Comarcal del Baix Camp per al funcionament de l'arxiu municipal i comarcal.

S’acorda:

PRIMER: Deixar sense efecte l’acord adoptat per la Junta de Govern local del dia 30 d’abril de 2010, pel qual s’aprovà la proposta de conveni entre l’Ajuntament de Reus, el Departament de Cultura de la Generalitat i el Consell Comarcal del Baix Camp per al funcionament de l’arxiu comarcal i municipal construït a la ciutat de Reus.

SEGON: APROVAR la nova proposta de conveni entre l’Ajuntament de Reus, el Departament de Cultura de la Generalitat i el Consell Comarcal del Baix Camp per al funcionament de l’arxiu comarcal i municipal ubicat a la ciutat de Reus, en els termes que consta a l’expedient de referència.

TERCER: FACULTAR al Molt Il·lustre Sr. Alcalde per tal que formalitzi el conveni esmentat al segon punt del present acord, així com qualsevol altre document que esdevingui necessari per a l’efectivitat dels presents acords.

23. Cultura i Joventut. Aprovació de diversos preus públics de la regidoria de Cultura.

S’acorda:

Aprovar els preus públics del Centre de les Arts Gestuals i del Circ de Reus, d’acord amb la següent relació:

TALLERS DE NADAL 2013
Tallers.- Inscripció primer dia 18,00 €/dia –Exempt IVA-
Tallers.- Inscripció segon dia i successius 15,00 €/dia –Exempt IVA-

ASSEGURANÇA INSCRIT I CURS
Complement lineal del preu públic en concepte d'assegurança accidents per inscrit i curs (independent de la durada del curs)
5,00 € –Exempt IVA-

24. Participació i Ciutadania. Aprovació de preus públics de les activitats dels Centres Cívics Municipals i del Casal de Dones (període gener a juny de 2014).

S’acorda:

Primer.- Establir els preus públics corresponents als cursos, tallers, i monogràfics dels Centres Cívics Municipals i Casal de les Dones pel període de gener a juny de l’any 2014, d’acord amb el següent detall:

ACTIVITATS SESSIONS BASE 21% IVA PREU

ACTIVITATS INFANTILS
ACTIVITATS SEMESTRALS 20 SESSIONS - 1.5 h 96,00 € exempt 96,00 €
DANCING KIDS 20 SESSIONS - 1 h 75,00 € exempt 75,00 €
MONOGRAFIC BATUTS SALUDABLES 1 SESSIÓ - 2 h 15,00 € exempt 15,00 €
MONOGRÀFIC CUINA 1 SESSIÓ - 2h 20,00 € exempt 20,00 €
MONOGRÀFIC CUINA 2 SESSIONS - 2 h 25,00 € exempt 25,00 €

ARTS ESCÈNIQUES I MUSICALS
ARTS ESCÈNIQUES I MUSICALS 20 SESSIONS – 2 h 102,48 € 21,52 € 124,00 €
ARTS ESCÈNIQUES I MUSICALS 20 SESSIONS – 1.5 h 100,83 € 21,17 € 122,00 €
TECLAT ELECTRÒNIC 10 SESSIONS – 1.5 h 57,85 € 12,15 € 70,00 €
GOSPEL 20 SESSIONS – 1.5 h 90,91 € 19,09 € 110,00 €
HAVANERES 20 SESSIONS – 1.5 h 90,91 € 19,09 € 110,00 €
INICIACIÓ A L'ACORDIÓ 20 SESSIONS – 1.5 h 90,91 € 19,09 € 110,00 €
TALLER CORAL 10 SESSIONS – 1.5 h 45,45 € 9,55 € 55,00 €
MONOGRAFICS 4 SESSIONS – 1 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €

ARTS PLÀSTIQUES I MANUALS
ARTESANIA, PINTURA, CERAMICA I PINTURA ROBA 20 SESSIONS – 2 h 90,91 € 19,09 € 110,00 €
RESTAURACIO MOBLES 20 SESSIONS - 2 h 100,83 € 21,17 € 122,00 €
TITELLES 20 SESSIONS – 2 h 102,48 € 21,52 € 124,00 €
ARTS APLICADES: BIJUTERIA 6 SESSIONS – 1.5 h 37,19 € 7,81 € 45,00 €
DECORACIÓ ARENES DE COLORS 10 SESSIONS – 1.5 h 45,45 € 9,55 € 55,00 €
MONOGRAFIC FOFUCHAS SEGUICI FESTIU 2 SESSIONS- 1.5 h 16,53 € 3,47 € 20,00 €
MONOGRAFIC FOFUCHAS NINES DE GOMA 2 SESSIONS- 1.5 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €

ARTS TEXTILS
ARTS TEXTILS 20 SESSIONS - 2 h 90,91 € 19,09 € 110,00 €
ARTS TEXTILS 10 SESSIONS - 2 h 45,45 € 9,55 € 55,00 €
MONOGRAFICS 5 SESSIONS – 2 h 28,93 € 6,07 € 35,00 €

BALLS I DANSES
BALLS INDIVIDUALS, BALLS EN LINIA, BELLINESIAN, DANSES VENTRE, BOLLYWOOD, AERO SALSA ... 20 SESSIONS - 1h 85,95 € 18,05 € 104,00 €
BALLS D’ENVELAT,SALSA, FLAMENC, SEVILLANES… 20 SESSIONS – 1.5 h 95,87 € 20,13 € 116,00 €
JOTES I FANDANGOS 20 SESSIONS – 1.5 h 44,63 € 9,37 € 54,00 €

CURA DEL COS I LA MENT
CURA DEL COS I LA MENT 20 SESSIONS – 1.5 h 95,87 € 20,13 € 116,00 €
CURA DEL COS I LA MENT 20 SESSIONS – 1 h 90,91 € 19,09 € 110,00 €
AERO SALSA 20 SESSIONS – 1 h 85,95 € 18,05 € 104,00 €
DIETÈTICA 5 SESSIONS – 1 h 28,93 € 6,07 € 35,00 €
MONOGRAFIC MASSATGE 2 SESSIONS - 1.5 h 28,93 € 6,07 € 35,00 €
PILATES AMB EL TEU BEBE 10 SESSIONS - 1 h. 33,06 € 6,94 € 40,00 €
MONOGRAFIC QUIROMASSATGE INIC. 2 SESSIONS - 1.5 h 51,24 € 10,76 € 62,00 €
TERAPIA DEL RIURE 10 SESSIONS – 1.5 h 45,45 € 9,55 € 55,00 €
FLOR DE BACH, PLANTES NATURALS 10 SESSIONS – 1.5 h 51,24 € 10,76 € 62,00 €
TASTET PLN & COACHING 2 SESSIONS – 3 h 54,55 € 11,45 € 66,00 €
MONOGRAFIC XACRES 4 SESSIONS – 1.5 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €
FILOSOFIA VIVA 4 SESSIONS – 1.5 h 28,93 € 6,07 € 35,00 €
MUDRES 1 SESSIÓ – 2 h 8,26 € 1,74 € 10,00 €
ESTÈTICA POSA’T GUAPA 10 SESSIONS – 2 h 61,98 € 13,02 € 75,00 €
MONOGRÀFIC IOGA, FILOSOFIA VIDA, AYURVEDA 2 SESSIONS- 2 h 20,66 € 4,34 € 25,00 €
GEMOTERAPIA, ENCENS, ESPELMES 2 SESSIONS - 1.5 h 16,53 € 3,47 € 20,00 €
IOGA PER EMBARASSADES 10 SESSIONS – 1.5 h 47,93 € 10,07 € 58,00 €

FOTOGRAFIA I CREATIVITAT DIGITAL
CÀMERA REFLEX DIGITAL/ PHOTOSHOP 10 SESSIONS – 2 h 54,55 € 11,45 € 66,00 €
CÀMERA REFLEX DIGITAL 15 SESSIONS – 2 h 82,64 € 17,36 € 100,00 €
MONOGRAFICS DE FOTOGRAFIA: RETOCS FOTOGRAFICS, FOTO URBANA. 5 SESSIONS – 2 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €
INICIACIÓ A LA CREACIÓ AUDIOVISUAL 6 SESSIONS - 2 h 49,59 € 10,41 € 60,00 €
RETOCS FOTOGRÀFICS 10 SESSIONS – 1.5 h 46,28 € 9,72 € 56,00 €

IDIOMES
IDIOMES 20 SESSIONS – 1.5 h 124,00 € exempt 124,00 €
MONOGRAFICS 5 SESSIONS - 1.5 h 35,00 € exempt 35,00 €
IDIOMES ENTREVISTA TREBALL 10 SESSIONS – 1.5 h 62,00 € exempt 62,00 €

INFORMÀTICA
INFORMÀTICA 10 SESSIONS – 1.5 h 62,00 € exempt 62,00 €
MONOGRAFIC 5 SESSIONS - 1.5 H 40,00 € exempt 40,00 €
MONOGRÀFIC 3 SESSIONS – 1.5 h 25,00 € exempt 25,00 €

TÈCNIQUES APLICADES
INTERPRETACIÓ DE MAPES 10 SESSIONS – 1.5 h 51,24 € 10,76 € 62,00 €
DISSENY D'INTERIORS 15 SESSIONS – 1.5 h 76,86 € 16,14 € 93,00 €
A LA MUNTANYA PRECAUCIÓ 3 SESSIONS – 1.5 h 16,53 € 3,47 € 20,00 €
ELS CIMS DE CATALUNYA 8 SESSIONS – 1.5 h 41,32 € 8,68 € 50,00 €
PARLAR EN PUBLIC 7 SESSIONS - 1.5 h 41,32 € 8,68 € 50,00 €
REPARACIONS DOMÈSTIQUES 6 SESSIONS - 1.5 h 41,32 € 8,68 € 50,00 €
TALLER DE LECTURA, NARRATIVA 10 SESSIONS -1.5 h 51,24 € 10,76 € 62,00 €
CREA EL TEU HORT 10 SESSIONS – 1.5 h 70,25 € 14,75 € 85,00 €
CREA EL TEU HORT 4 SESSIONS – 1.5 h 28,93 € 6,07 € 35,00 €

GASTRONOMIA
CUINA TRADICIONAL I D’AUTOR 10 SESSIONS – 1.5 h 63,64 € 13,36 € 77,00 €
CUINA DE FESTA, CUINA DE TARDOR, CUINA JAPONESA, CUINA CENTRE EUROPEA, … 5 SESSIONS – 1.5 h 45,45 € 9,55 € 55,00 €
COCTELERIA D'ESTIU 1 SESSIÓ – 2 h 16,53 € 3,47 € 20,00 €
CUINA ENERGÈTICA 2 SESSIONS - 2 h 28,93 € 6,07 € 35,00 €
CUINA ORIENTAL AMB WOK 2 SESSIONS – 3 h 37,19 € 7,81 € 45,00 €
MONOGRAFIC CUINA VEGETARIANA 3 SESSIONS – 2 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €
CUPCAKES NIVELL 1 4 SESSIONS - 2 h 41,32 € 8,68 € 50,00 €
CUPCAKES NIVELL 2 3 SESSIONS - 2 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €
CUPCAKES SALATS 2 SESSIONS - 2 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €
DECORAR I PRESENTAR TAULA 2 SESSIONS – 1.5 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €
ELABORACIÓ DE PA, REBOSTERIA 2 SESSIONS – 2 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €
ELABORACIÓ BARRETES ENERGÈTIQUES 1 SESSIÓ – 0,5 h 12,40 € 2,60 € 15,00 €
GALETES DE TE 3 SESSIONS – 2 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €
PASTISSOS SALATS 3 SESSIONS – 2 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €
POSTRES I REBOSTERIA BRITANICA 3 SESSIONS – 2 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €
TAPES I PINTXOS DE DISSENY 3 SESSIONS – 2 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €
PAELLES I ARROSSOS 3 SESSIONS - 2 h 33,06 € 6,94 € 40,00 €
TAST D'OLIS 1 SESSIÓ – 1.5 h 12,40 € 2,60 € 15,00 €
TAST DE VERMUTS DE REUS 1 SESSIÓ – 2 h 16,53 € 3,47 € 20,00 €
TAST DE VINS, CERVESES, VERMUTS, MARIDATGES… 2 SESSIONS - 1.5 h 24,79 € 5,21 € 30,00 €

En cas de variació del tipus impositiu d'IVA (impost de valor afegit) s'aplicarà el vigent.

Segon.- Comunicar aquest acord a la Hisenda municipal pel seu coneixement i efectes oportuns.”

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.