Junta de Govern Local 2014-02-21

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/07/2024
E.g., 17/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 21/02/2014

Acta núm.: 5/2014

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA I PÚBLICA DE
L’AJUNTAMENT DE REUS DE DATA 21 DE FEBRER DE 2014

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del dia 14 de febrer de 2014.

2. Informació de l’Alcaldia.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Rectificació dels annexos V i IX del plec de clàusules administratives i tècniques particulars del servei de manteniment dels espais verds de la zona oest del terme municipal de Reus.

S'acorda:

Primer. Rectificar els annexos V i IX del plec de clàusules administratives i tècniques particulars del servei de manteniment dels espais verds de la zona Oest del terme municipal de Reus, quedant de la següent manera:

“ANNEX V ( INCLOURE SOBRE C )
MODEL DE QUADRE DE MILLORES
SOBRE C. DOCUMENTACIÓ A VALORAR MITJANÇANT CRITERIS OBJECTIUS QUANTIFICABLES DE FORMA AUTOMÀTICA

OFERTA ECONÒMICA

Oferta econòmica Millores Valorades
a b c d
0 a 10 punts 8 punts 16 punts 16 punts 10 punts
Criteri d’avaluació automàtica

Proposta: Millores Valorades a Puntuar Imports orientatius

a) Subministrament anual de planta de temporada
de flor. 18.000.- € SI NO
b) Conservació anual d’arbres i palmàcies segons
llistat adjunt .
25.000.- € SI NO
c) Conservació de l’arbrat dels passejos Prim, Sunyer
Misericòrdia i Boca de la Mina. 25.000.- € SI NO

d) Remodelació anual de praderes 8.000 m . 20.500.- € SI NO

DESCRIPCIÓ MILLORES

Millora a: Subministrament anual planta flor de temporada

Aquesta millora consisteix amb el subministrament de planta per la reposició de grups de flor, que es troben en diversos espais enjardinats inclosos en el contracte.

La quantitat de planta objecte d’aquesta oferta (24.000 ut) és la que es considera necessària al llarg d’un any amb condicions climatològiques normals, per tenir els parterres en flors de manera continuada.

QUADRE DE SUBMINISTRAMENT

unitats tipologia Presentació
A 14.600 Tagetes, salvia, begonia, etc Alveol ø 8
B 4.800 Gazania, petunia, rudbechia, etc Alveol ø 12
C 3.000 Angelonia, gaura, begonia big, etc Alveol ø 12
D 2.000 Cyclamen, pelargonium, etc Alveol ø 14

Millora b: Conservació anual d’arbres i palmàcies

Aquesta millora consisteix en la conservació de l’arbrat, del llistat adjunt, aquests treballs inclouen l’esporga tractaments fitosanitàries, neteja d’escossells, reg i tots aquests treballs necessaris pel manteniment d’aquestes plantacions d’arbrat en bon estat.

• Urb. Les Palmeres

.1 157 Phoenix Dactylifera
.2 95 Wasintonia sp.
.3 39 Celtis australis
.4 16 Tipuanas tipus

• Urb. Blancafort

- 95 Melies azederach

• Barri Immaculada

- 153 Ligustrum japonica
- 31 Robinies pseudoacia
- 16 Melies azederach
- 43 Robinies “casque-rouge”

• Urb. Pelaio

- 37 Ligustrum variegata

• Av. Falset – Agro-Reus

.1 9 Celtis australis
.2 66 Platanus sp
.3 27 Populus sp

• Urb. Mas Vilanova

- 43 Melies azederach

(S’adjunta plànol situació d’aquest arbrat)

Millora c: Conservació de l’arbrat dels passejos Prim, Sunyer, Misericòrdia i Boca de la Mina

Aquesta millora consisteix en la conservació de l’arbrat, dels passejos (820 arbres), aquests treballs inclouen l’esporga tractaments fitosanitàris, neteja d’escossells, reg i tots aquests treballs necessaris pel manteniment d’aquest arbres en bon estat.

(s’adjunta plànol situació arbrat)

Millora d: Remodelació de praderes 50.000 m

Durant el període de duració del contracte i d’acord amb la Direcció Facultativa, es substituiran o renovaran praderes a raó de 8.000 m anuals, aquesta remodelació pot consistir en re-sembrar gespes ja existents o substituir-les per altres tipologies de coberta vegetal o alternativa tipus escorces, àrids decoratius, vivàcies tapitzants, etc.

ANNEX IX

CRITERIS D’ADJUDICACIÓ

A. Millor oferta econòmica 10 % 10 punts

Oferta Min x (PUNTS DEL CRITERI)
P= --------------------------------------------------------
Of
P= és la puntuació obtinguda
Min= és l’oferta econòmica més baixa
Of= és l’oferta corresponent a licitador que es valora
Es consideraran, en principi, com a temeràries o desproporcionades aquelles ofertes que es trobin en algun dels següents supòsits:
Quan concorrent un sol licitador, sigui inferior al pressupost base de licitació en més de 25 unitats percentuals.
Quan concorrin dos licitadors, la que sigui inferior en més de 20 unitats percentuals a l’altra oferta.
Quan concorrin tres licitadors, les que siguin inferiors en més de 10 unitats percentuals a la mitja aritmètica de les ofertes presentades. No obstant, s’exclourà pel còmput de l’esmentada mitja l’oferta de quantia més elevada quan sigui superior en més de 10 unitats percentuals a l’esmentada mitja. En qualsevol cas, es considerarà desproporcionada la baixa superior a 25 unitats percentuals.
Quan concorrin quatre o més licitadors, les que siguin inferiors en més de 10 unitats percentuals a la mitja aritmètica de les ofertes presentades. No obstant, si entre elles existeixen ofertes que siguin superiors a l’esmentada mitja en més de 10 unitats percentuals, es procedirà al càlcul d’una nova mitja només amb les ofertes que no es trobin en el supòsit indicat. En tot cas, si el número de les restants ofertes és inferior a tres, la nova mitja es calcularà sobre les tres ofertes de menor quantia.
En aquest supòsit, si s’aprecia una baixa temerària s’aplicaria el tràmit previst legalment.

B. Millores específiques valorades 50 % 50 punts

Subministrament anual de planta de temporada de flor 8 punts
.

Conservació anual d’arbres i palmàcies segons llistat adjunt 16 punts

Conservació de l’arbrat dels passejos Prim, Sunyer Misericòrdia i Boca de
la Mina 16 punts

Remodelació anual de praderes 8.000 m2 10 punts
C. Criteris d’actuació planificació programació 15 % 15 punts
D. Mitjans humans i materials adscrits a la contracta 25 % 5 punts

QUADRE RESUM CRITERIS D’ADJUDICACIÓ

OFERTA ECONÒMICA
OFERTA TÈCNICA
Oferta
econòmica Millores Valorades Criteris de actuació, planificació i programació Mitjans humans i materials adscrits a la contracta
a b c d
0 a 10 8 16 16 10 0 a 15 0 a 25

CRITERI D’AVALUACIÓ AUTOMÀTICA
CRITERI D’AVALUACIÓ NO AUTOMÀTICA.

Segon. Publicar aquests annexos rectificats en el perfil del contractant.

SERVEIS A LA PERSONA

4. Ensenyament i Política Lingüística. Aprovació del conveni de l'encàrrec a AMERSAM per al manteniment d'edificis i instal·lacions d'escoles i escoles bressol per a l'any 2014.

S’acorda:

Primer. Aprovar el conveni amb la societat AMERSAM, amb el contingut i en els termes que consten a l’expedient de referència, pel qual es regulen els termes de l’encàrrec realitzat a l’esmentada societat per a la realització dels següents treballs durant l’any 2014:

- Manteniment, conservació i reparació d’edificis i instal·lacions de les escoles públiques i escoles bressol municipals.
- Manteniment de les pistes i equipaments esportius de les escoles públiques i escoles bressol municipals.

Segon. Facultar a la regidora delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, Sra. M. Dolors Sardà Lozano, per a la formalització de l’esmentat conveni.

Tercer. Donar trasllat del present acord a la societat AMERSAM, als efectes pertinents.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

5. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la revisió de preus del contracte del servei públic d’explotació de la central de recollida pneumàtica al municipi de Reus.

S'acorda:

Primer. Aprovar la revisió de preus, amb efectes 01.07.2013, del contracte del servei públic d’explotació de la central de recollida pneumàtica al municipi de Reus, signat en data 27.07.2012, amb l’empresa ENVAC IBERIA SA d’acord amb el següent detall, (més l’IVA que correspongui):

PREU FIX 128.179,57 €
PREU PER ACTUALITZACIÓ I REPOSICIÓ D’EQUIPS 55.486,84 €

Segon. Notificar la present resolució a l’empresa ENVAC IBERIA SA.

Tercer. Atorgar els recursos legals oportuns.

6. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la revisió de preus del contracte del subministrament d’energia elèctrica en baixa tensió amb potència superior a 10 kW dels edificis i recintes municipals de l’Ajuntament de Reus i dels seus ens de gestió dependents.

S'acorda:

Primer. Aprovar la revisió de preus del contracte del subministrament d’energia elèctrica en baixa tensió amb potència superior a 10 kW dels edificis i recintes municipals de l’Ajuntament de Reus i dels seus ens de gestió dependents, subscrit amb l’empresa GAS NATURAL COMERCIALIZADORA SA, d’acord amb el detall indicat a la part expositiva d’aquest Acord, amb efectes des del dia 01.10.2013.

Segon. Atorgar els recursos legals oportuns.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

7. Servei d'Emergències i Protecció Civil. Aprovació dels Plans Específics municipals de Protecció Civil de Carnaval, Tres Tombs, Setmana Santa i Diada de Sant Jordi.

S'acorda:

Primer. Aprovar inicialment els Plans específics municipals de protecció civil del Carnaval, els Tres Tombs, la Setmana Santa i la Diada de Sant Jordi.

Segon. Sotmetre l’expedient a informació pública durant el termini de vint dies hàbils, perquè qui es consideri afectat pugui formular les al·legacions que consideri convenients. En el cas que durant el termini d’informació pública no es formulin al·legacions els Plans quedaran definitivament aprovats.

Tercer. Donar compte i remetre els Plans a la Comissió de Protecció Civil de Catalunya, a efectes de la seva homologació.

SERVEIS A LA PERSONA

8. Cultura i Joventut. Aprovació del preu públic per a la sortida a l'Espai de l'Estudiant a Valls.

S’acorda:

Únic. Aprovar el preu públic de 4 € (IVA inclòs) per a la sortida a l’Espai de l'Estudiant a Valls, amb una reducció als joves de Reus de 12 a 30 anys titulars de la Targeta Jove de Reus, del 25% en fer la inscripció en aquesta activitat.

9. Ensenyament i Política Lingüística. Aprovació del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya pels programes PQPI-PTT. Any 2014.

S’acorda:

Primer. Aprovar la formalització d’un conveni de col·laboració entre aquest Ajuntament i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per a la realització de programes de qualificació professional inicial organitzats en la modalitat Pla de Transició al Treball, per a joves que han finalitzat l’ensenyament obligatori sense obtenir el títol de graduat/da en educació secundària obligatòria. L’esmentat conveni s’aprova amb el contingut que consta a l’expedient de referència.

Segon. Facultar el Molt Il·ltre. Sr. Alcalde per tal que formalitzi el conveni esmentat i qualsevol altre document per fer efectiu aquests acords.

Tercer. Encarregar a l’Institut Municipal de Formació i Empresa “Mas Carandell” el conjunt de tasques assumides per l’Administració municipal en el conveni aprovat en el primer punt del present acord.

Quart. Notificar aquest acord al Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i a l’Institut Municipal de Formació i Empresa “Mas Carandell”.

10. Ensenyament i Política Lingüística. Aprovació dels preus públics de les sortides i activitats de les escoles bressol municipals. Curs 2013-2014.

S’acorda:

Primer. Aprovar els preus públics de les sortides i activitats de les escoles bressol municipals per al curs 2013-2014, que restarien en els termes que tot seguit s’assenyalen:

Vella Quaresma 5,50€
Mercat (anada autobús) 3,70 €
Mercat (anada i tornada autobús) 6,00 €
Mas Baget 28,00 €
Espectacle al Teatre Bartrina 2,5 €

Segon. Donar trasllat d’aquest acord a la Fundació per a l’Acció Educativa (FAE), ens encarregat de la gestió de les escoles bressol municipals, als efectes que en tingui coneixement.

11. Participació i Ciutadania. Aprovació inicial de les bases per a l’atorgament de subvencions per a les entitats que portin a terme actuacions relatives a projectes de cooperació al desenvolupament.

S’acorda:

Primer. Aprovar les bases per a l’atorgament de subvencions per a les entitats que portin a terme projectes de cooperació al desenvolupament , en els termes que consta a l’expedient.

Segon. Sotmetre l’expedient al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovat en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

12. Moció de l’Alcaldia. Adjudicació de la contractació del nou espai expositiu “Gaudí i el Modernisme de Reus” del Gaudí Centre Reus.

S'acorda:
Primer. Excloure l’oferta presentada per l’empresa INDISSOLUBLE, SL., pels motius expressats en la part expositiva del present decret, a la licitació convocada.

Segon. Adjudicar a l’empresa SONO TECNOLOGIA AUDIOVISUAL, SL, la contractació del nou espai expositiu “Gaudí i el Modernisme de Reus” del Gaudí Centre Reus, per la quantitat de 363.440,00 euros (més l'IVA que li correspongui), d’acord amb la seva oferta econòmica de data 30 de desembre de 2013.

Tercer. Notificar la present resolució als licitador que han presentat oferta i publicar-la en el perfil del contractant de l’Ajuntament de Reus.

Quart. Formalitzar, en el seu cas, el contracte administratiu en el termini dels 15 dies hàbils següents, a comptar des de la notificació d’aquesta resolució.

Cinquè. Atorgar els recursos legals oportuns.

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.