Junta de Govern Local 2017-05-05

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 22/12/2024
E.g., 22/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 5/05/2017

ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL

Núm.: 08/2017

Caràcter: ordinària
Data: 05/05/2017
Horari: 09:15h a 09:30h
Lloc: Palau Municipal

Hi assisteixen:

Sra. Montserrat Vilella Cuadrada, actua com a presidenta accidental
Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà
Sr. Jordi Cervera Martínez
Sr. Marc Arza Nolla
Sr. Daniel Rubio Angosto
Sra. Montserrat Flores Juanpere

Sr. Jaume Renyer Alimbau, secretari general

S'han excusat:

Sr. Carles Pellicer Punyed, alcalde-president
Sra. Noemí Llauradó Sans
Sr. Joaquim Enrech Garola
Sra. Montserrat Caelles Bertran

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

2. Informació de l’Alcaldia
3. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de l’adhesió al contracte derivat de l’acord marc subscrit pel Consorci Català pel Desenvolupament Local (CCDL) amb l’empresa ENDESA ENERGIA SAU, relatiu al subministrament d’electricitat amb destinació a les entitats locals del Catalunya.
4. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte del Servei de manteniment dels espais verds de la zona oest del terme municipal de Reus.
5. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte del Servei de manteniment dels espais verds de la zona est del terme municipal de Reus.

6. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 «Mas Mainer», promogut per Unifamiliar Sant Jordi, SL.
Assumptes sobrevinguts

Desenvolupament de la sessió

Oberta la sessió per la presidència es passen a tractar els temes següents:

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

S'aprova, per unanimitat, l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local del dia 28 d'abril de 2017.

2. Informació de l’Alcaldia

La Sra. Vilella dona compte de la informació donada per l'Alcaldia:

De la visita a l'Oficina Comarcal d'Agricultura amb la consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat, Sra. Meritxell Serret.

De la inauguració de la Festa de la Primavera a la Plaça Mercadal.

De l'assistència a la representació del "Somnis" d'un grup del Col·legi Públic d'Educació Especial "Alba" a l'Auditori del Palau Bofarull.

De la inauguració de les Jornades de Cultura i Recerca Local dels Territoris de parla Catalana (RECERCAT) a la Plaça d'Evarist Fàbregas.

De la inauguració de la Fira del Vi de Falset amb el Conseller d'Empresa i Coneixement de la Generalitat, Sr. Jordi Baiget i l'alcalde de Falset en la què Reus ha estat ciutat convidada.

De la lectura d'un manifest amb motiu del Dia Internacional de la Dansa amb el conseller de Cultura de la Generalitat, Santi Vila a la plaça de la Llibertat.

Del sopar solidari a la Parròquia St. Bernat Calbó.

De l'assistència al Consell d'Alcaldes del Baix Camp a l'Arxiu Comarcal del Baix Camp.

De l'acte de lliurament de la Creu de Sant Jordi 2017 al Club Nàutic Reus Ploms al Palau de la Generalitat.

De la inauguració del XVIè Congrés d'Arxivística de Catalunya a Fira Reus.

De la recepció de les patinadores del grup juvenil "Xou" del Reus Deportiu que ha estat proclamat campió d'Europa.

3. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de l’adhesió al contracte derivat de l’acord marc subscrit pel Consorci Català pel Desenvolupament Local (CCDL) amb l’empresa ENDESA ENERGIA SAU, relatiu al subministrament d’electricitat amb destinació a les entitats locals del Catalunya.

"Atès que per decret 7404 del Regidor Delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals de data 23.06.2015 es va autoritzar l’adhesió d’aquest Ajuntament al sistema d’adquisició centralitzada del Consorci Català pel Desenvolupament Local (en endavant, CCDL), per tal de poder efectuar l’adquisició de béns i contractació de serveis a través de la Central de Compres del CCDL en les condicions i preus vigents en el contracte subscrit pel mateix i amb les empreses adjudicatàries en el moment de l’adquisició dels béns o contractes dels serveis.

Atesa la necessitat de contractar el subministrament d’electricitat per als diferents edificis i instal·lacions municipals que actualment estan contractats mitjançant diversos contractes subscrits, tant per l’Ajuntament de Reus com per diversos ens municipals, segons es desprèn de la petició realitzada pel Cap de Serveis de Medi Ambient de data 31 de gener de 2017.

Atès que en el mateix informe es posa de manifest la conveniència de que l’Ajuntament de Reus s’adhereixi al contracte marc relatiu al subministrament d’electricitat amb destinació a les entitats locals del Catalunya subscrit pel CCDL amb l’empresa ENDESA ENERGIA SAU.

Atès que el Consorci Català pel desenvolupament Local (CCDL), per encàrrec de l’Associació Catalana de Municipis (ACM), va acordar en la sessió de la seva Comissió Executiva de data 6 d’octubre de 2016, i prèvia tramitació del corresponent procediment administratiu, a tal efecte, de conformitat amb els plecs de clàusules administratives particulars i prescripcions tècniques aprovats en sessió de la Comissió Executiva de data 9 de juny de 2016 i publicat al perfil de contractant de l’entitat, adjudicar l’Acord marc pel subministrament d’energia elèctrica, amb destinació a les entitats locals de Catalunya (Expedient 2015.05), d’acord amb el següent detall d’empreses seleccionades per lots: 1) AURA ENERGIA, SL”; Lot AT, 2) “ENDESA ENERGIA, SAU”; Lots AT i BT, 3) “NEXUS ENERGIA, SA”; Lots AT i BT, 4) “GAS NATURAL FENOSA (Gas Natural Serveis SDG SA)”: Lots AT i BT, 5) “IBERDROLA CLIENTES, SAU”; Lots AT i BT i 6) “FACTOR ENERGIA, SA”: Lots AT i BT, procedint- se a la formalització efectiva dels contractes del citat Acord amb les empreses adjudicatàries, en data 27 d’octubre de 2016.

Atès que, posteriorment i prèvia tramitació del corresponent procediment administratiu a tal efecte d’acord amb el plec de clàusules administratives particulars aprovat per Resolució de la Presidència del Consorci de data 27 d’octubre de 2016 i publicats al perfil de contactant de l’entitat, el CCDL va procedir a adjudicar, en virtut de l’acord adoptat en la sessió de la seva Comissió Executiva de data 10 de novembre de 2016, el contracte derivat (Exp. D01-2015.05) de l’Acord marc pel subministrament d’energia elèctrica, mitjançant subhasta electrònica, a l’empresa ENDESA ENERGIA, SAU d’acord amb el detall de tarifes per lots que es relaciona a la part resolutiva del present acord i a l’empara dels articles 25 i ss. del PCAP que va regir la licitació de l’Acord marc del que deriva referenciat a l’apartat anterior, i que preveu de conformitat amb els articles concordants aplicables del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic (TRLCSP), com una de les fórmules per a l’adjudicació dels corresponents contractes derivats de subministrament, la possibilitat de realitzar una subhasta electrònica entre els empreses seleccionades en l’Acord marc, la qual fou oportunament convocada i realitzada.

Atès que en data 9 de desembre de 2016, es va formalitzar, entre el CCDL i l’entitat mercantil adjudicatària ENDESA ENERGIA, SAU, el corresponent contracte derivat de l’acord marc de subministrament elèctric, realitzat de conformitat amb el procediment derivat referenciat a l’apartat anterior.

Atès que la clàusula 3 del plec de clàusules administratives particulars que regulen el procediment derivat mitjançant subhasta electrònica del referit subministrament (exp. 2015.05 D1) estableix que el contracte derivat tindrà una durada inicial de 12 mesos, a partir de l’1 de gener de 2017 o de la data que es formuli el contracte amb l’empresa o empreses adjudicatàries, si és posterior, període que es podrà prorrogar per dos més de dotze mesos addicionals com a màxim, essent el seu límit, vigència inicial i pròrrogues, de tres anys. De conformitat amb l’article 23·2 del TRLCSP, les eventuals pròrrogues seran potestatives per a l’òrgan de contractació i les empreses adjudicatàries, sense que es pugui produir pel consentiment tàcit de les parts.

Atès que segons la clàusula 39 del plec de clàusules administratives particulars que regulen l’Acord marc, es posa de manifest que el referit contracte no preveu la revisió dels preus unitaris, en els termes establerts en l’article 89 del TRLCSP.

Atès que per al període 2017, segons l’informe del Cap de Serveis de Medi Ambient de data 31 de gener de 2017, els preus unitaris (en euros) contractats queden de la següent manera:

Proposta ACM P1 P2 P3 P4 P5 P6
2.0A 0,112158
2.0DHA 0,136573 0,056843
2.1A 0,128298
2.1DHA 0,150298 0,072198
3.0A 0,097098 0,083098 0,055458
3.1A 0,086409 0,078578 0,060419
6.1A 0,102467 0,085326 0,078542 0,068951 0,062489 0,053382

Atès que és un contracte administratiu de subministrament tipificat a l’article 9 i 198 del TRLCSP.

Atès que, segons l’annex de l’informe de data 04.04.2017 del Cap de Serveis de Medi Ambient, s’identifiquen mitjançant el seu CUPS tots els contractes de subministrament d’electricitat objectes de la present adhesió.

Atès que les despeses anuals estimades (IVA inclòs) de subministrament d’electricitat que es generin s’atendran amb càrrec a les partides pressupostàries o comptes comptables del pressupost de cada ens, segons es detalla a continuació:

Ens NIF Despesa anual estimada (€)
Ajuntament de Reus P4312500D 2.065.835,39
Reus Transport Públic SA A43511161 6.865,14
Reus Mobilitat i Serveis SA A43203520 455.389,54
Reus Serveis Municipals SA- Aigües A43673839 585.245,17
Reus Serveis Municipals SA- serveis funeraris A43673839 42.124,43
Reus Esport i Lleure SA A43544626 144.250,23
Reus Desenvolupament Econòmic SA A43423649 402.160,26
Agència Reus Promoció P9312504E 63.000,00
Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell P9312507H 36.900,00
Institut Municipal de Museus de Reus P9312501A 66.800,00
Institut Municipal d'Acció Cultural P9312503G 24.000,00
Consorci Del Teatre Bartrina P9312515A 24.000,00

Vist que el referit contracte s’adjudica a l’empara de l’article 198·3 del TRLCSP, en virtut del qual els contractes basats en un acord marc perfeccionat amb un únic empresari s’adjudicaran de conformitat als termes en ell establerts.

Vist que existeix la consignació necessària per a contractar, de conformitat amb el que disposa l’article 109 del TRLCSP.

Vist el que disposa l’article 51, en relació a la disposició addicional segona, apartats segon i catorzè, del TRLCSP, i en virtut de les competències delegades en aquest òrgan de govern, que resulten de Decret de l’Alcaldia de data 15 de juny de 2015, s'acorda:

Primer. Aprovar l’adhesió al contracte derivat (Exp. 2015.05 D1) de l’acord marc subscrit pel Consorci Català pel Desenvolupament Local (CCDL) amb l’empresa ENDESA ENERGIA SAU, relatiu al subministrament d’electricitat amb destinació a les entitats locals del Catalunya (Exp. 2015.05 D01), amb efectes des de la data de l'adopció del present acord i fins al 31 de desembre de 2017, d’acord amb el següent detall de condicions econòmiques especificades per lots i tarifes:

Preus terme d’energia:
• Lot 1 Baixa Tensió (BT):
Baixa tensió: Tarifa/període Preu Adjudicat €/MWh
Sublot BT1 2.0A 112,158
Sublot BT2 2.0DHAP1 136,573
Sublot BT3 2.0DHAP2 56,843
Sublot BT4 2.0DHSP1 135,3
Sublot BT5 2.0DHSP2 64,3
Sublot BT6 2.0DHSP3 52,7
Sublot BT7 2.1A 128,298
Sublot BT8 2.1DHAP1 150,298
Sublot BT9 2.1DHAP2 72,198
Sublot BT10 2.1DHSP1 150,298
Sublot BT11 2.1DHSP2 79,398
Sublot BT12 2.1DHSP3 64,898
Sublot BT13 3.0AP1 97,098
Sublot BT14 3.0AP2 83,098
Sublot BT15 3.0AP3 55,458

• Lot 2 Alta Tensió (AT):
Alta tensió: Tarifa/període Preu Adjudicat €/MWh
Sublot AT1 3.1AP1 86,409
Sublot AT2 3.1AP2 78,578
Sublot AT3 3.1AP3 60,419
Sublot AT4 6.1AP1 102,467
Sublot AT5 6.1AP2 85,326
Sublot AT6 6.1AP3 78,542
Sublot AT7 6.1AP4 68,951
Sublot AT8 6.1AP5 62,489
Sublot AT9 6.1AP6 53,382

Els preus del contracte seran actualitzats, d’acord amb el què preveu la clàusula 23 del Plec de clàusules administratives particulars del procediment derivat (Exp.2015.05 D1).

Preus del terme de potència:
Baixa tensió €/kW i any
Tarifa Període 1 Període 2 Període 3
2.0 A 38,043426
2.0 DHA 38,043426
2.0 DHS 38,043426
2.1 A 44,444710
2.1 DHA 44,444710
2.1 DHS 44,444710
3.0 A 40,728885 24,437330 16,291555

Alta tensió €/kW i any
Tarifa Període 1 Període 2 Període 3 Període 4 Període 5 Període 6
3.1 A 59,173468 36,490689 8,367731
6.1 A 39,139427 19,586654 14,334178 14,334178 14,334178 6,540177

Els preus del terme de potència són fixats per la regulació vigent. Ordre IET/107/2014, de 31 de gener (BOE núm. 312, de 26 de desembre de 2014) i Ordre IET/2444/2014, de 19 de desembre (BOE núm. 28, d’1 de febrer de 2014).

Segon. Aprovar l’autorització i disposició d’una despesa màxima anual estimada de 3.916.570,16 euros (IVA inclòs), corresponent a la contractació del subministrament d’electricitat dels diferents edificis i instal·lacions municipals, de l’Ajuntament de Reus i dels ens municipals següents:

Ens NIF Despesa anual estimada (€)
Ajuntament de Reus P4312500D 2.065.835,39
Reus Transport Públic SA A43511161 6.865,14
Reus Mobilitat i Serveis SA A43203520 455.389,54
Reus Serveis Municipals SA- Aigües A43673839 585.245,17
Reus Serveis Municipals SA- serveis funeraris A43673839 42.124,43
Reus Esport i Lleure SA A43544626 144.250,23
Reus Desenvolupament Econòmic SA A43423649 402.160,26
Agència Reus Promoció P9312504E 63.000,00
Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell P9312507H 36.900,00
Institut Municipal de Museus de Reus P9312501A 66.800,00
Institut Municipal d'Acció Cultural P9312503G 24.000,00
Consorci Del Teatre Bartrina P9312515A 24.000,00

Tercer. Subscriure tots els documents necessaris per tal de formalitzar l’adhesió.

Quart. Comunicar aquest acord a la Central de contractació de l’ACM i al CCDL (Carrer València, 231, 6è, 08007, Barcelona).

Cinquè. Notificar aquest acord a ENDESA ENERGIA SAU, com a empresa adjudicatària del contracte derivat de l’Acord marc de subministrament d’energia elèctrica (Avinguda Vilanova, 2-10, 08018, Barcelona), tot donant-li els efectes de publicitat que siguin preceptius."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.
4. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte del Servei de manteniment dels espais verds de la zona oest del terme municipal de Reus.

"Atès que per Acord de la Junta de Govern Local, de data 20 de juny de 2014, es va adjudicar a l’empresa URBASER SA la contractació del servei de manteniment dels espais verds de la zona oest del terme municipal de Reus, per la quantitat total anual de 239.550,25 euros (més l'IVA que li correspongui), que resulta de la seva proposició econòmica de data 21 de març de 2014.

Atès que el contracte administratiu es va formalitzar en data 28 de juliol de 2014.

Atès que d’acord amb el pacte segon d’aquest contracte administratiu, les prestacions d’aquest contracte es van iniciar a partir del dia 1 de setembre de 2014, i la durada inicial del contracte, d’acord amb els termes previstos a la clàusula D del plec i l’article 303 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic (en endavant, TRLCSP) s’estableix en un termini inicial de dos anys a comptar des de la data indicada, amb la possibilitat de prorrogar-lo, fins a dues anualitats més, any per any, per mutu acord de les parts, de conformitat amb el que disposa l’article 23 del TRLCSP.

Atès que per Acord de la Junta de Govern Local, de data 1 de juliol de 2016, es va aprovar la pròrroga, per una anualitat, del contracte del servei de manteniment dels espais verds de la zona oest del terme municipal de Reus signat amb l'empresa URBASER, SA, amb efectes 1 de setembre de 2016.

Vist l’informe favorable emès pel Tècnic de Jardineria de data 29 de març de 2017.

Vist l’escrit presentat per l’empresa URBASER SA de data al registre general d’entrada de 13 d'abril de 2017, pel qual posa també de manifest la seva voluntat de prorrogar el contracte per una última anualitat.

Vist l’informe de fiscalització prèvia limitada emès per l’Interventor municipal en data 19 d’abril de 2017.

Vist el que disposa l’article 51, en relació a la disposició addicional segona, apartats segon i catorzè, del TRLCSP, i en virtut de les competències delegades en aquest òrgan de govern, que resulten de Decret de l’Alcaldia de data 15 de juny de 2015, s'acorda:

Primer. Aprovar la pròrroga per una última anualitat del contracte del servei de manteniment dels espais verds de la zona oest del terme municipal de Reus signat amb l'empresa URBASER SA, amb efectes a partir de l'1 de setembre de 2017.

Segon. Atorgar els recursos legals oportuns."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.
5. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte del Servei de manteniment dels espais verds de la zona est del terme municipal de Reus.

"Atès que per Acord de la Junta de Govern Local, de data 14 de juliol de 2014, es va adjudicar a l’empresa URBASER SA la contractació del servei de manteniment dels espais verds de la zona est del terme municipal de Reus, per la quantitat total anual de 464.630,39 euros (més l'IVA que li correspongui), que resulta de la seva proposició econòmica de data 7 d'abril de 2014.

Atès que el contracte administratiu es va formalitzar en data 6 d'agost de 2014.

Atès que d’acord amb el pacte segon d’aquest contracte administratiu, les prestacions d’aquest contracte es van iniciar a partir del dia 1 de setembre de 2014, i la durada inicial del contracte, d’acord amb els termes previstos a la clàusula D del plec i l’article 303 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic (en endavant, TRLCSP) s’estableix en un termini inicial de dos anys a comptar des de la data indicada, amb la possibilitat de prorrogar-lo, fins a dues anualitats més, any per any, per mutu acord de les parts, de conformitat amb el que disposa l’article 23 del TRLCSP.

Atès que per Acord de la Junta de Govern Local, de data 1 de juliol de 2016, es va aprovar la pròrroga, per una anualitat, del contracte del servei de manteniment dels espais verds de la zona est del terme municipal de Reus signat amb l'empresa URBASER, SA, amb efectes 1 de setembre de 2016.

Vist l’informe favorable emès pel Tècnic de Jardineria de data 29 de març de 2017.

Vist l’escrit presentat per l’empresa URBASER SA de data al registre general d’entrada de 13 d'abril de 2017, pel qual posa també de manifest la seva voluntat de prorrogar el contracte per una última anualitat.

Vist l’informe de fiscalització prèvia limitada emès per l’Interventor municipal en data 19 d’abril de 2017.

Vist el que disposa l’article 51, en relació a la disposició addicional segona, apartats segon i catorzè, del TRLCSP, i en virtut de les competències delegades en aquest òrgan de govern, que resulten de Decret de l’Alcaldia de data 15 de juny de 2015, s'acorda:

Primer. Aprovar la pròrroga per una última anualitat del contracte del servei de manteniment dels espais verds de la zona est del terme municipal de Reus signat amb l'empresa URBASER SA, amb efectes a partir de l'1 de setembre de 2017.

Segon. Atorgar els recursos legals oportuns."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

6. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 «Mas Mainer», promogut per Unifamiliar Sant Jordi, SL.

"Vista la resolució del conseller de Territori i Sostenibilitat de 4 de maig de 2016, mitjançant la qual es va donar conformitat al Text refós de la Modificació puntual del Pla general d'ordenació urbana de Reus que afecta a l'Àrea 6.1 «Mas Mainer», en compliment de la resolució del titular del Departament de Territori i Sostenibilitat d'aprovació definitiva de 22 de desembre de 2015 (DOGC núm. 7141, de 14/6/2016 -rectificació d'errada DOGC núm. 7327, de 13/3/2017).

Vist així mateix l'acord adoptat per la Comissió Territorial d'urbanisme del Camp de Tarragona en data 16 de març de 2016, d'aprovació definitiva del Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 «Mas Mainer» (DOGC núm. 7168, de 22/7/2016).

Vist el Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 «Mas Mainer», presentat en data 20 d'abril de 2017 pel senyor Daniel Roig Nolla en nom i representació de la societat Unifamiliar Sant Jordi, SL, propietària única dels terrenys inclosos dins l'esmentat àmbit.

Atès que el projecte preveu substituir la cessió de sòl necessari per a edificar el sostre corresponent al 10% i 15% d’aprofitament urbanístic de l’àmbit per l’equivalent del seu valor econòmic, possibilitat prevista a l’article 43, apartat 3, del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, si resulta materialment impossible individualitzar en una parcel·la urbanística l'aprofitament que s'ha de cedir, tal i com es justifica en el projecte.
Vistos els informes emesos al respecte pels serveis tècnics i pels serveis jurídics municipals.

Vist que el projecte incorpora el cost corresponent per tal de garantir l'adequació del sistema públic de sanejament en alta a les necessitats generades pel nou desenvolupament urbanístic.

A l’empara de l’article 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d’Urbanisme i disposicions reglamentàries concordants, i en ús de la competència delegada pel Decret d'alcaldia de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 148, de 27/6/2015), s'acorda:

Primer. Aprovar inicialment el Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 «Mas Mainer», promogut per Unifamiliar Sant Jordi, SL.

Segon. Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

Assumptes sobrevinguts

No n'hi ha.

I, sense més assumptes a tractar, s'aixeca la sessió de la qual, com a secretari general, estenc aquesta acta, amb el vistiplau de la presidenta accidental.

La presidenta accidental El secretari general

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.