Notes de premsa
Una trentena d’empreses participa en la primera trobada de l’experiència de networking “Startup Huddle Reus. Connectant empreses i solucions”
Ahir, 8 de maig, va tenir lloc la primera trobada de l’Startup Huddle, un esdeveniment de networking on les comunitats locals ajuden a les empreses a solucionar els seus reptes, dinamitzant una comunitat. Una trentena de representants d’empreses de Reus i del territori van participar en la iniciativa, on dues empreses van presentar els reptes als quals s’enfronten els seus projectes i van rebre feedback dels participants.
Laia Arriols va plantejar el repte d’impulsar i expandir la seva marca de papereria i complements Apanona Goods. Per la seva banda, Raquel i Irene Júlvez, d'Activiland, un scape room per a nens i nenes petits, van plantejar com potenciar la visibilitat de l'empresa i la captació de clients, especialment per afrontar la temporada d'estiu.
Seguidament es va obrir un espai de networking on després d’haver tingut l’oportunitat d’aportar idees per ajudar a les dues empreses. La trobada va finalitzar en un espai més informal de conversa per conèixer altres empresaris i empresàries del territori en el que es va poder degustar de la cervesa artesana de Les Clandestines de Montferri, una empresa que també va explicar als assistents el seus reptes al llarg dels seus anys de trajectòria.
En aquesta ocasió, la sessió va estar dinamitzada per l’emprenedor i facilitador d’intel·ligencia emocional, Nando Coronado. Coronado és el CEO-Fundandor d’Avanza Coach i cofundador i Ppesident de la comunitat empresarial BeWe Community.
El model Startup Huddle
Actualment, l’Startup Huddle es realitza a més de 50 ciutats de més de 25 països en el marc de la Global Entrepreneurship Network. Autoocupació Tarragona és el representant d’aquesta xarxa a Espanya. Aquesta activitat és el punt d’inici de la col·laboració de la Regidoria de Promoció Econòmica, Innovació i Coneixement amb Autoocupació per respondre a l’objectiu d’enfortir el teixit empresarial local amb iniciatives que promoguin la connexió i la cooperació entre empreses, generant l’oportunitat d’establir nous vincles i compartir coneixements i recursos.
Aquesta activitat s’emmarca en la programació que la Regidoria ha iniciat sota el nom #Els Dimecres per Crear i connectar, l’espai per potenciar el teu negoci, amb l’objectiu de promoure activitats que fomentin la creativitat i la incorporació de les tendències més actuals en el dia a dia de les empreses i consolidar un espai que fomenti el coneixement, la connexió i la sinèrgies entre el teixit empresarial de la nostra ciutat.
Un espai que a través del coneixement afavoreixi el creixement comú que estableixi connexions, compartir entre sí el nou talent i la connexió al territori de professionals i d'empreses.