Notes de premsa
Audiència pública sobre el Pressupost de l’Ajuntament pel 2025, el 13 de novembre
La regidoria delegada de l’àrea de Serveis Generals, Hisenda i Bon Govern, i la regidoria de Bon Govern, Transparència i Participació convoquen pel proper dimecres, 13 de novembre a les 18:30h a la sala d'actes del Casal de les Dones una Audiència Pública per informar a la ciutadania de l'expedient de pressupost municipal per a l’exercici 2025 que el Govern de Reus portarà a votació del ple de l'Ajuntament del 15 de novembre.
Durant l’audiència s’explicarà la proposta de comptes per a l’any 2025, i seguidament s’obrirà un torn de preguntes i un espai diàleg entre les regidores i les persones que hi assisteixin.
L’audiència pública és un instrument de participació ciutadana, previst als articles 51 i 52 del nou Reglament de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Reus, que consisteix en una trobada entre els representants municipals i la ciutadana «perquè aquesta pugui rebre informació i presentar i debatre propostes en relació amb una determinada actuació pública, activitat o programa d’actuació municipal». En aquesta ocasió, la sessió comptarà amb la participació del regidor delegat de l’àrea de Serveis Generals, Hisenda i Bon Govern, Manel Muñoz; i de la regidora de Bon Govern, Transparència i Participació, Montserrat Flores.