Ple ordinari 2004-02-27

Cerca sessions de Ple

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 27 Febrer, 2004

ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS
DEL 27 DE FEBRER DE 2004

1.- Aprovació de les actes de les sessions anteriors

S’aproven les actes de data 29 de gener i 16 de febrer de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

3.- Recursos Humans.- Aprovació del catàleg de lloc de treball del personal funcionari i del personal laboral per a l’any 2004

S’acorda:

Primer: Aplicar al personal d’aquesta Corporació les retribucions bàsiques fixades en la Llei 61/2003, de 30 de desembre, de Pressupostos Generals de l’Estat per a 2004 i instruccions dictades per Resolució de la Secretaria d’Estat de Pressupostos i Despeses, de 2 de gener de 2004.

Segon: Aprovar el catàleg de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus a efectes de complement específic, d’acord amb el que diu l’article 170 del Reglament de personal al servei de les Entitats locals, en relació amb la Disposició Transitòria segona del RD 861/86, i que consta com Annex al present Dictamen.

Tercer: Assignar els nivells de complement de destinació en la forma establerta per l’esmentat catàleg.

Quart: Fixar la quantitat global anual destinada a assignació de complements específic als funcionaris, en el 75% de la massa salarial.

Cinquè: Fixar la quantitat global anual destinada a complement de productivitat als funcionaris, en el 10,84 % de la massa salarial.

Sisè: Fixar la quantia global anual destinada a gratificacions dels funcionaris, en el 4,41 % de la massa salarial.

Setè: Aprovar els criteris que han de regir la concessió del complement de productivitat, segons la quantitat global assignada, els quals queden establerts de la següent forma:

a) Especial rendiment, activitat extraordinària i l’interès i iniciativa amb què els funcionaris desenvolupin el seu treball.

b) Retribuirà aquells funcionaris que portin a terme esporàdicament i provisionalment, per necessitats del servei, tasques de conducció de vehicles dels diferents serveis corporatius. Aquesta productivitat també serà aplicable al personal que ocupi una plaça o lloc de treball de xofer de la plantilla de la Corporació.

Correspon a l’alcalde o regidor en qui delegui la distribució de la quantitat consignada en pressupost entre els diferents programes i àrees de l’administració municipal, així com l’assignació individual d’acord amb els anteriors criteris.

L’apreciació de la productivitat es farà en funció de circumstàncies objectives relacionades directament amb el desempenyorament del lloc de treball i objectius assignats al mateix. L’alcalde o regidor en qui delegui podrà demanar informe no vinculant als caps dels funcionaris proposats per ser retribuïts amb el complement de productivitat.

Així mateix s’aprova un complement de productivitat en concepte d’assistència de 18,03 € / mes per a tot el personal de la plantilla de l’Ajuntament, d’acord amb determinats criteris.

Per poder percebre aquest complement, serà necessari que mensualment no es falti al treball més d’un dia, amb l’exempció dels següents supòsits: llicència per maternitat, vacances, assumptes propis, situacions d’incapacitat laboral derivades d’accident laboral, assistència a cursos de perfeccionament, crèdit horari sindical, permís per deures inexcusables i permís per defunció de pares, sogres, cònjuge, fills i germans. Totes les absències de dos o més dies comportaran la no percepció de l’esmentat complement de productivitat.

S’estableix una productivitat per al personal adscrit a la Biblioteca Municipal de 9 euros per dissabte realment treballat.

També s’estableix un plus de conducció per un import de 18,03 € / mes.

En cap cas els complements de productivitat percebuts durant un període de temps originaran cap tipus de dret individual respecte a valoracions o apreciacions corresponents a períodes successius.

Vuitè: Aprovar els criteris que han de regir la concessió del complement de productivitat al personal de la Guàrdia Urbana, els quals queden establerts de la forma següent:

El personal de la Guàrdia Urbana percebrà un complement de productivitat de 114,19 € / mes per als agents, de 129,22 € / mes, per als caporals (es percebrà aquesta productivitat amb l’objectiu de cobrir sempre les 2 places de caporal en cada jornada i torn) i de 159,27 € / mes, per als sergents (el nombre de sergents a cobrir en cada torn i jornada de treball és un mínim d’un).

Per poder percebre aquest complement, serà necessari que mensualment no hi hagi cap indisposició ni baixa per qualsevol concepte, amb l’exempció d’assumptes propis, hores sindicals o absències per defunció d’un familiar fins a segon grau. No existeix cap possibilitat de recuperació.

En el supòsit que hi hagués un dia d’absència es perdrà el 50% de la productivitat per a cada categoria. El segon dia es perdrà el 100%, és a dir, no es cobrarà la productivitat per aquell mes.

El personal de la plantilla de la Guàrdia Urbana percebrà una nocturnitat per nit real treballada de 10 € / dia.

Novè: Aprovar els criteris que han de regir la concessió de gratificacions als funcionaris segons la quantitat global destinada a aquest concepte, que queden establerts de la següent forma:

- Realització de serveis extraordinaris fora de la jornada normal de treball.

Correspon a l’alcalde o regidor en qui delegui l’assignació individual de les gratificacions amb subjecció a l’anterior criteri.

Les gratificacions no podran ser fixes en la seva quantia ni periòdiques en la seva percepció.

Desè: Els anteriors acords tindran efectes de 1r de gener de 2004.

4.- Recursos Humans.- Declaració de compatibilitat de treballadors de la Corporació

4.a)

S’acorda:

Primer: Declarar la compatibilitat de l’exercici del lloc de treball ocupat pel personal al servei d’aquesta Corporació Sra. Montserrat Ibarz Vidal-Barraquer, amb la corresponent activitat de docència sol·licitada.

Segon: Aquesta declaració ve subjecte al compliment de les condicions previstes en els articles 324, 325, 326, 329, 330, 335, 343 del Reglament del personal al servei de les entitats locals i més concretament el personal autoritzat no podrà realitzar les activitats següents:

a) Aquelles que tinguin per clients persones físiques o jurídiques amb interessos econòmics a la ciutat de Reus.
b) Aquelles que el seu resultat hagi de ser sotmès a autorització, llicència, permís, ajuda financera o control de l’Ajuntament de Reus.
c) Les que es relacionin directament amb la que realitza en la unitat o servei a què estigui adscrit el personal autoritzat.
d) Aquelles que requereixin o puguin requerir la coincidència d’horari o la presència física del personal amb el que tingui atribuït en l’Ajuntament.
e) Les què el assumptes en què intervingui o hagi intervingut en els dos darrers anys o en els que hagi d’intervenir per raó del lloc públic.
f) Aquelles que es tractin de gestories, mediació, representació i defensa d’interessos de particulars davant l’Ajuntament de Reus o dels seus organismes autònoms.

El personal no podrà invocar la seva condició pública, ni fer-ne ús, per a l’exercici de cap activitat.

Tercer: Els efectes dels anteriors acords seran des de la data d’avui.

4.b)

S’acorda:

Primer: Declarar la compatibilitat de l’exercici del lloc de treball ocupat pel personal al servei d’aquesta Corporació, Sra. Magdalena Gavilan Navarro, amb l’activitat privada demanada.

Segon: Aquesta declaració ve subjecte al compliment de les condicions previstes en els articles 324, 325, 326, 329, 330, 335, 343 del Reglament del personal al servei de les entitats locals i més concretament el personal autoritzat no podrà realitzar les activitats següents:

a) Aquelles que tinguin per clients persones físiques o jurídiques amb interessos econòmics a la ciutat de Reus.
b) Aquelles que el seu resultat hagi de ser sotmès a autorització, llicència, permís, ajuda financera o control de l’Ajuntament de Reus.
c) Les que es relacionin directament amb la que realitza en la unitat o servei a què estigui adscrit el personal autoritzat.
d) Aquelles que requereixin o puguin requerir la coincidència d’horari o la presència física del personal amb el que tingui atribuït en l’Ajuntament.
e) Les què el assumptes en què intervingui o hagi intervingut en els dos darrers anys o en els que hagi d’intervenir per raó del lloc públic.
f) Aquelles que es tractin de gestories, mediació, representació i defensa d’interessos de particulars davant l’Ajuntament de Reus o dels seus organismes autònoms.

El personal no podrà invocar la seva condició pública, ni fer-ne ús, per a l’exercici de cap activitat.

En cap cas la suma de les jornades del lloc de treball de l’Ajuntament de Reus i de l’activitat privada no podrà superar la jornada ordinària que tingui establert l’Ajuntament, incrementada en un 50%.

Tercer: Els efectes dels anteriors acords seran des de la data d’avui.

5.- Hisenda.- Aprovació expedient de modificació de crèdits. Pressupost Ajuntament 2004

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament, el resum del qual per capítols és el següent:

AJUNTAMENT DE REUS

ALTES DE DESPESES

CAPITOL II COMPRA DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS 3.600,00
CAPITOL IV TRANSFERÈNCIES CORRENTS 10.000,00
CAPITOL VI INVERSIONS REALS 1.078,54
CAPITOL VII TRANSFERÈNCIES DE CAPITAL 20.996,00
TOTAL ALTES DE DESPESES… 35.674,54

BAIXES DE DESPESES

CAPITOL I REMUNERACIONS DEL PERSONAL 10.000,00
CAPITOL II COMPRA DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS 3.600,00
CAPITOL VI INVERSIONS REALS 20.996,00
TOTAL BAIXES DE DESPESES… 34.596,00

ALTES D’INGRESSOS

CAPITOL VI ALIENACIÓ D’INVERSIONS REALS 1.078,54

Segon: Exposar al públic, de conformitat amb allò que disposen els articles 150 i 158 de la Llei 39/88, de 28 de desembre, reguladora de les hisendes locals, l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament per un termini de quinze dies als efectes del seu examen i presentació de reclamacions, transcorregut el qual sense que se'n realitzin es considerarà l'expedient definitivament aprovat.

6.- Hisenda-Rendes i Exaccions.- Resolució de les al·legacions formulades en el període d’informació pública. Aprovació definitiva de l’acord d’imposició i ordenació de les contribucions especials amb motiu de l’execució de pavimentació dels carrers de la Ribera d’Ebre del Baix Camp

S’acorda:

Primer: Desestimar les al·legacions formulades pels interessats abans assenyalats contra l’acord d’imposició i ordenació de les contribucions especials adoptades per les obres de pavimentació als carrers Ribera d’Ebre i Baix Camp, tota vegada que aquelles no desvirtuen el contingut de l’acord municipal al seu dia adoptat.

Segon: Aprovar definitivament l’acord d’imposició i ordenació de les contribucions especials esmentades en els terminis ja establerts en l’acord inicial.

Tercer: Notificar aquest acord, en la part que els interessa, als Srs. Joan Gavaldà Güell, Raimon Ibáñez Almazán, J. Manuel Portela Amich i Alfonso Garcia Rodríguez amb assenyalament dels recursos procedents i als efectes oportuns.

Quart: Que es segueixin els tràmits reglamentaris necessaris per a la liquidació de quotes a cadascú dels contribuents fins a llur definitiva recaptació.

7.- Hisenda-Rendes i Exaccions- Acord d’imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu de les obres d’urbanització de la unitat d’actuació 3.3 “Plaça Morlius” i el seu entorn

S’acorda:

Primer: Que d'acord amb l'establert a l'art. 28 i s. de la Llei 39/88, reguladora de les hisendes locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, s'aprovi la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: Que el percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l’import inicialment previst per a l’execució de les diferents zones de l’obra contemplades en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix a

ZONA I (Carrer la Selva del Camp)

IMPORT PROJECTE 28.313,83€
IMPORT DE L’OBRA AFECTAT A CONTRIBUCIONS 14.156,91€
IMPORT CONTRIBUCIONS ESPECIALS 7.078,45€

ZONA II (Carrers laterals de la Plaça)

IMPORT PROJECTE 73.039,35€
IMPORT CONTRIBUCIONS ESPECIALS 36.519,67€
ZONA III (Carrer la Selva del Camp)
IMPORT PROJECTE 128.197,14€
IMPORT DE L’OBRA AFECTAT A CONTRIBUCIONS 64.098,57€
IMPORT CONTRIBUCIONS ESPECIALS 32.049,28€

S’haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l’execució de l’obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l’obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 de la mateixa llei, per metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui obtenen un benefici especial per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consta a l’expedient.

Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Que un cop aprovada la imposició i ordenació es procedeixi a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

8.- Contractació i Patrimoni.- Modificació de la concessió del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus

S’acorda:

Primer: Ordenar l’empresa FOMENTO DE CONSTRUCCIONES Y CONTRATAS S.A. adjudicatària del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i neteja viària de la ciutat de Reus, segons acord plenari de data 27 de juliol de 2001, la realització dels tractaments addicionals següents pel període d’un any en el servei concedit, imposades per l’interès públic:
Neteja
Escombrat manual: Realitzar una tasca de neteja amb més profunditat, incloent les zones d’aparcament de vehicles dels vials. Realitzar els serveis de “fem dissabte” addicionals al servei programat.
Escombrat mecanitzat de voreres: Realitzar l’escombrat amb les passades que requereixi l’ample de la vorera.
Escombrat de repàs: Ampliar les zones dels escombrats de repàs, fent especial atenció a les zones que presenten una major celeritat en l’embrutiment.
Rec a pressió mecanitzat de voreres: Utilitzar l’eina manual per a les neteges puntuals de xiclets i taques més persistent.
Rec a pressió mecanitzat de vials: Ampliar les zones de rec a pressió mecanitzat.
Fregat peatonal: Utilitzar l’eina manual per a les neteges puntuals de xiclets i taques més persistents.
Escombrat mecànic de vials: Ampliar les zones d’escombrat mecànic de vials.
Reg a pressió mixt: Realitzar els serveis de “fem dissabte” addicionals al servei programat.
Escombrat amb porter: Desplaçar als operaris que tinguin els sectors d’escombrat més lluny de la central, no influint aquest trasllat en el seu rendiment.
Neteja del mercats ambulants: Disposar d’un peó addicional per als dies de mercat.
Neteja del Mercat del Carrilet: Disposar d’un peó addicional per als dies de mercat.
Altres tractaments: Ampliar la zona de neteja dels dies festius.
Recollida
Recollida de Residus Sòlids Urbans: La recollida de tots els contenidors addicionals instal·lats amb posterioritat al contracte incloent els contenidors d’us exclusiu.
Recollida selectiva de la Fracció
rgànica: La recollida de tots els contenidors addicionals instal·lats amb posterioritat al contracte incloent els contenidors d’us exclusiu.
Recollida selectiva: La recollida de tots els punts de selectiva instal·lats amb posterioritat al contracte incloent els contenidors d’ús exclusiu
Recollida de residus voluminosos: La retirada immediata de qualsevol residu voluminós dipositat a la via pública en un termini de 24 hores.
Rentat de contenidors: Augmentar la freqüència de rentat de tots els contenidors instal·lats, incloent els instal·lats amb posterioritat al contracte.
Deixalleria: Augmentar la freqüència de les tasques de neteja i manteniment a fi de millorar la imatge de la Deixalleria Municipal i de les deixalleries de Barri que vagin entrant en funcionament.
Mitjans comuns
Taller i altres: Millorar el servei de manteniment de la flota de vehicles i la seva imatge, augmentar la freqüència de rentat del vehicles, tant interiorment com exteriorment.

Cap d’aquestes modificacions elimina o modifica cap de les millores presentades per FCC S.A. de cara a l’adjudicació del concurs.

Segon: Iniciar expedient contradictori pel manteniment de l’equilibri financer de la concessió, en el que s’haurà d’acreditar la concurrència dels requisits que justifiquin la procedència, en el seu cas, de compensar econòmicament el concessionari i la quantia d’aquesta compensació, en base als pertinents informes pericials, tècnics i jurídics.

Tercer: Requerir a l’empresa concessionari per tal que, en el termini de 30 dies hàbils a partir de la data de notificació d’aquest acord, aporti a la Corporació, de forma suficientment acreditada i documentada, la quantitat en la que estimi se l’ha de compensar per raó de la modificació ordenada, en el seu cas. Aquesta quantitat, en cap supòsit ha de comprendre l’indemnització de danys i perjudicis.

Dins de la proposta a presentar s’hauran d’incorporar tots aquells mitjans humans i materials necessaris per a la realització dels tractaments addicionals indicats.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

9.- Gestió Urbanística.- Aprovació provisional de la modificació puntual del Pla general d’ordenació urbana pel que fa als usos en sòl industrial.

S'acorda:

Primer: Desestimar les al·legacions formulades en data 19 de novembre de 2003 per diferents propietaris, arrendataris i veïns del polígon Dyna i del sector industrial A.7 “Barranc de l’Abeurada”, en base a les consideracions resultants dels informes emesos per l’arquitecte cap del Servei d’Urbanisme i pel director de l’àrea de la Via Pública detallades a la part expositiva d’aquest acord.

Segon: Aprovar provisionalment la modificació puntual del Pla general d’ordenació urbana pel que fa als usos en sòl industrial, promoguda per aquest Ajuntament.
Tercer: Elevar aquesta modificació puntual del PGOU a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

10.- Gestió Urbanística.- Aprovació provisional de la modificació puntual del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta als polígons I i IV del sector G.1 “Mas Iglesias” i a les àrees 4.72 i 4.73 “Mas Iglesias”.

S'acorda:

Primer: Estimar les al·legacions formulades per PROMOCIONES LEVANTINO ARAGONESAS, SA, substituint-se el terme “promoció pública” per “protecció oficial” en el text de la modificació del Pla general.

Segon: Aprovar provisionalment la modificació puntual del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta als polígons I i IV del sector G.1 “Mas Iglesias” i a les àrees 4.72 i 4.73 “Mas Iglesias”, promoguda per aquest Ajuntament.

Tercer: Elevar aquesta modificació puntual del PGOU a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

11.- Gestió Urbanística.- Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta al sector C.2b “Ctra. d’Alcolea”.

S’acorda:

Primer: Assumir la proposta de modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta al sector C.2b “Ctra. d’Alcolea”, i aprovar-la inicialment condicionada a les determinacions resultants de l’informe emès en data 12 de febrer de 2004 per l’arquitecte dels Serveis Tècnics d’Arquitectura i Urbanisme, el qual s’adjunta com a fonament d’aquest acord.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer: Demanar informe als organismes sectorials afectats i concedir audiència als ajuntaments l’àmbit territorial dels quals confina amb aquest municipi.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

12.- Cultura.- Aprovació de denominació de nous viaris municipals.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment l’assignació de noms a noves vies públiques segons es determina a continuació:
- Anomenar a la plaça pública del davant de la Biblioteca Central Xavier Amorós, entre el Camí de Riudoms i el carrer Escorxador, com a Plaça de la Biblioteca.

- Anomenar a la plaça situada als antics espais que ocupava la Hens, al voltant el camí de Riudoms, com a Plaça de la Cultura de la Pau.

- Anomenar a la Urbanització Aigüesverds, i segons planell adjunt, els següents carrers: Carrer dels Roures, Carrer de les Orquídies, Carrer de les Camèlies, Carrer de les Tulipes, i el Carrer dels Avets.

- Anomenar a la plaça del Barri Sant Josep Obrer que dóna al carrer de Mas Abelló com a Plaça de Salvador Allende Gossens, polític xilè (1908-1973).

- Anomenar vuit nous viaris a CIMALSA (Centre Integral de Mercaderies Activitats Logístiques) al voltant la carretera de Tarragona i, respectivament, amb els següents noms: Avinguda dels mercaders, Carrer dels artesans, Carrer dels pagesos, Carrer dels impressors, Carrer dels llibreters, Carrer dels peixaters, Carrer dels carnissers, Carrers dels sabaters.

- Anomenar set vies al voltant l’Autovia de Bellissens i llindant amb el terme municipal de Vila-seca com a: Carrer dels ferrers, Carrer dels fusters, Carrer dels manyans, Carrer dels paletes, Carrer dels flequers, Carrer dels pelleters, Carrers del matalassers.

Segon: Sotmetre aquests acords a informació pública per un termini de 20 dies hàbils, mitjançant edicte al BOP de Tarragona i al tauler d’edictes de la Corporació, a l’efecte que qualsevol persona interessada pugui formular-hi al·legacions i en cas de no presentar-se’n l’acord inicial esdevindrà definitiu.

MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS

13.- Moció de Convergència i Unió sobre les necessitats de l’ensenyament primari a Reus.

S’acorda:

Primer: Que l’Ajuntament de Reus procedeixi a la cessió d’un solar per tal de procedir a la construcció d’un nou CEIP de dues línies.

Segon: Que l’Ajuntament de Reus insti el Departament d’Ensenyament a l’ampliació a dues línies del CEIP Teresa Miquel i Pàmies.

14.- Moció de Convergència i Unió.- Sobre l’accessibilitat dels mitjans de comunicació públics locals.

S’acorda:

Primer: Destinar els recursos necessaris per fer un pas endavant en l’adaptació del web municipal per a les persones amb disminució sensorial per facilitar i garantir el seu accés.

Segon: Estudiar els mecanismes que permetin:

a) Promoure la subtitulació de programes de caràcter informatiu (notícies) o divulgatiu que s’emetin en la televisió local, o bé complementar aquests amb el suport del llenguatge de signes a fi de facilitar la seva comprensió a les persones amb disminució auditiva o realitzar un noticiari específic amb aquestes incorporacions.

b) Complementar la revista municipal Mercadal amb l’edició suplementària d’un resum del seu contingut amb el sistema Braille per a les persones invidents o publicar una edició especial completa en aquest llenguatge.

c) Adaptar el dispositiu visual que dispensa el torn en les dependències municipals, en el sentit que també s’anunciï amb sistemes d’audio.

Assumptes sobrevinguts. No n’hi ha.

Precs i Preguntes.

Reus, 27 de febrer de 2004

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.