Junta de Govern Local 2004-03-19

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 19/03/2004

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 19 DE MARÇ DE 2004

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió anterior de data 12 de març de 2003.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Alcaldia.- Aprovació del conveni de col·laboració amb la Mancomunitat del Camp.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració a subscriure entre l’Ajuntament d Reus i la Mancomunitat del Camp per tal que, mitjançant la societat municipal APARCAMENTS I MERCATS DE REUS SOCIETAT ANONIMA MUNICIPAL (AMERSAM), es portin a terme les activitats de caràcter material, tècnics o de serveis de competència de l’entitat local esmentada. Aquest encàrrec no suposa la cessió de la titularitat de la competència ni dels elements substantius del seu exercici i correspondrà als òrgans competents de la Mancomunitat l’adopció dels actes definitius o complementaris que donin suport o en els quals s’integri la concreta activitat material objecte de l’encàrrec.

Segon: Com a contraprestació de l’encàrrec rebut, AMERSAM rebrà mensualment la quantitat de 3.400’45 € ( IVA inclòs).

Tercer: Ells efectes del conveni s’iniciaran el dia 1 d’abril de 2004. La seva durada serà d’un any prorrogable per anualitats successives. No obstant això el conveni podrà ser denunciat i extingit amb antelació al seu venciment, mitjançant un preavís d’un mínim de dos mesos d’antelació.

En cas de prorroga del conveni la quantitat a aportar per la Mancomunitat del Camp es veurà incrementada segons l’IPC de l’anualitat anterior.

Malgrat el que s'ha exposat el conveni es resoldrà en el moment en que sigui acordada la dissolució de la Mancomunitat i el servei de mercat de majoristes passi a ser prestat, exclusivament, per l'Ajuntament de Reus.
Quart: Facultar al regidor Sr. JOSEP EDUARD ORTIZ CASTELLON per tal de subscriure tots els documents públics i privats que siguin necessaris per a l’efectivitat d’aquests acords.

4.- Alcaldia.- Encarregar a GUPSA la formulació i gestió dels corresponents instruments de planejament i gestió urbanística corresponents als sectors B.3 “Hospitalera” i B.4 “Matet”.

S’acorda:

Primer: Encarregar a la societat anònima municipal GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, S.A. la formulació i execució dels corresponents instruments de planejament i gestió urbanística corresponents als sectors B.3 “l’Hospitalera” i B.4 “Matet”, previstos al Pla General d’Ordenació Urbana entre les actuacions del Passeig Nord (art. 441 i 442).

Segon: Les actuacions esmentades en el paràgraf anterior les efectuarà la societat, al seu càrrec, de conformitat amb el planejament urbanístic vigent i normativa urbanística.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

5.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de reforma del local situat al c/Mas Abelló 14 per ubicar el Casal Municipal de la 3ª Edat Districte IV, al Barri Sant Josep Obrer.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Aprovar inicialment el projecte de les obres de reforma del local situat al c/ Mas Abelló 14 per ubicar el Casal Municipal de la 3ª Edat Districte IV, al Barri Sant Josep Obrer, amb un pressupost de 137.798,21 € (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció.

Tercer: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l’article 235.2 c) del TRLMRLC, el projecte, per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.
L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

6.- Patrimoni del Sòl.- Posar a disposició del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, una porció de terreny situada al c/. Ball de Diables núm. 7/13, qualificada d’equipament públic, per a l’ampliació d’un centre d’educació infantil i primària –CEIP-.
S’acorda:

Primer: Posar a disposició del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, per a l’ampliació del centre d’educació infantil i primària anomenat Teresa Miquel, una porció de 1.678 m2 de superfície, que és la resta de la finca núm. 27, situada al C/ Ball de Diables núm. 7/13, resultant del projecte de Compensació del Pla Parcial 2.P.P.I. “Mas Vilanova”, qualificada d’equipament públic.

Segon: Facultar l’Alcaldia i al Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, perquè qualsevol d’ambdós, indistintament, en nom i representació de la Corporació, subscrigui els documents que siguin necessaris per a la plena efectivitat d’aquest acord.

7.- Gestió Urbanística.- Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector B.2 “Camí Vell de Castellvell”.

S’acorda:

Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector B.2 “Camí Vell de Castellvell”, corresponents al c/ de la Fatarella, anomenat com a Eix 3 al projecte d’urbanització, les quals suposen un 8% sobre el total de la urbanització.

8.- Gestió Urbanística.- Compareixença en el recurs contenciós administratiu núm. 45/2004, interposat per TARRACONENSE DE REHABILITACIONES Y PROMOCIONES, SL contra l’acord de la Comissió de Govern de data 05.12.2003.

S’acorda:

Primer: Comparèixer en el recurs contenciós administratiu núm. 45/2004, interposat per TARRACONENSE DE REHABILITACIONES Y PROMOCIONES, SL contra l’acord de la Comissió de Govern d’aquest Ajuntament de data 05.12.2003, desestimatori del recurs de reposició interposat contra l’acord de 17.10.2003, pel qual s’imposava a l’esmentada societat una multa de 90.000 euros com a promotora de les obres de transformació d’una nau galliner en habitatges, a la Ctra. de Montblanc, núm. 137, d’aquesta ciutat, sense llicència municipal.

Segon: Encomanar la representació de la Corporació al Sr. Antonio Elias Arcalís i encarregar la direcció de la defensa a la lletrada Sra. M. Dolors Codina Feixas.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

9.- Cultura.- Aprovació de preus públics per serveis de la Diada de Sant Jordi.

S’acorda:

Aprovar el preu públic per a la prestació de serveis de vigilància i seguretat nocturna específica i d’instal·lació elèctrica per a les parades per la Diada de Sant Jordi que se celebrarà el proper dia 23 d’abril de 2004. L’import d’aquest preu públic serà de 220’00 euros.

La gestió de l’esmentat preu públic s’efectuarà en règim d’autoliquidació.

10.-Serveis Socials.- Proposta d’aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals de menjador per a alumnes d’escoles públiques d’educació infantil i de primària de Reus per al curs 2004-2005.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts individuals per a l’assistència a menjadors escolars d’educació infantil i primària de la ciutat de Reus per al curs 2004-2005.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament prevista. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

Assumptes sobrevinguts. No n’hi ha.

Precs i preguntes. No n’hi ha.

Reus, 19 de març de 2004

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.