Junta de Govern Local 2004-04-16

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 16/04/2004

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 16 D’ABRIL DE 2004

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 2 d’abril de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

3.- Intervenció.- Aprovació de la relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.117.520,04 € (un milió cent disset mil cinc-cents vint euros amb quatre cèntims).”

4.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de la liquidació de la part variable qualitativa corresponent al període agost de 2003 a gener de 2004, del contracte de gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública per mitjà de grua, sol·licitat per l'empresa adjudicatària.

S’acorda:

Primer: Aprovar la liquidació de la part variable qualitativa de la gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública per mitjà de grua, sota la modalitat de concert, per un import total de 15.296’83 (IVA inclòs), corresponent al període agost-2003 a gener-2004.

L'empresa adjudicatària presentarà factura per procedir a l'abonament de l’import esmentat.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

5.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de la revisió de les tarifes de l’aparcament públic soterrani de la Plaça Prim i establir el nou cànon anual.

S’acorda:

Primer: Aprovar la revisió de tarifes sol·licitada per, INTERPARKING HISPANIA S.A., en relació al servei d’aparcament de vehicles soterrani a la Plaça Prim, amb efectes 1 de juny de 2003, la qual inclou uns imports en concepte d’adequació addicional i transitòria no integrats en el procediment de revisió, a fi de mantenir l’equilibri econòmic de la concessió, quedant el mateix sotmès a les modificacions que s’acreditin en els futurs expedients de revisió de preus, moment en el que l’Ajuntament analitzarà la seva procedència, manteniment i quantificació, sent el seu detall:

Modalitat Tarifa Tarifa Adequació Adequació Tarifa IVA TOTAL
Inici Revisada 1993 2003 resultant 16%
Pàrquing 0,688820
0,953127 0,068275 0,101456 1,054584 0,168733 1,223317
Pupil·latge 81,930872 113,368584 8,193057 12,174861 125,543445 20,086951 145,630397

El coeficient de revisió determinat per la fórmula polinòmica establerta al plec de condicions és Kt=1,383710

Segon: En aplicació del contingut de la base vuitena de l’oferta econòmica formulada per la concessionària a l’expedient d’adjudicació, s’estableix un nou cànon anual per un import de nou mil vuitanta-set euros amb set cèntims (9.087,07 euros), corresponent ingressar per a l’any 2003 un cànon de nou mil cinquanta-set euros amb cinquanta-quatre cèntims (9.057,54 euros).

6.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació del plec de clàusules administratives particulars i tècniques que haurà de regir la contractació mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter ordinari, dels treballs de jardineria en col·laboració directa amb la Brigada Municipal de l’Ajuntament de Reus , convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars i tècniques que ha de regir el concurs públic amb procediment obert per a la contractació del servei consistent en la prestació de treballs de jardineria en col·laboració directa amb la Brigada Municipal, amb una despesa màxima estimada de 240.000,- euros (IVA inclòs).

Segon: Exposar al públic l’esmentat plec, per un termini de 20 dies hàbils, per tal que es puguin presentar les al·legacions que es considerin oportunes. En cas que no es produeixi cap reclamació en el termini assenyalat, l’esmentat plec s’entendrà definitivament aprovat, sense necessitat d’un nou acord.

Tercer: Anunciar simultàniament concurs públic en els butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

7.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació del plec de clàusules administratives particulars i tècniques que haurà de regir la contractació mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter urgent, del servei de vigilància dels accessos i de les dependències municipals, i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la contractació del servei de vigilància dels accessos i de les dependències municipals, i convocar concurs públic.

Segon: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars i tècniques que ha de regir el concurs públic amb procediment obert per a la contractació del servei esmentat, amb una despesa inicial de caràcter estimatiu, per als dos anys de vigència del contracte, de 436.843,- euros (IVA inclòs), dels quals corresponen al primer any 214.139,- euros (IVA inclòs).

Tercer: Exposar al públic l’esmentat plec, per un termini de 10 dies hàbils, per tal que es puguin presentar les al·legacions que es considerin oportunes. En cas que no es produeixi cap reclamació en el termini assenyalat, l’esmentat plec s’entendrà definitivament aprovat, sense necessitat d’un nou acord.

Quart: Anunciar simultàniament concurs públic en els butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

8.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació dels preus contradictoris de les obres de pavimentació i serveis al C/Tívoli i C/Frederic Soler, entre els carrers de Castellvell i General Moragues.

S’acorda:

Primer: Aprovar els preus contradictoris que consten a l’acta de data 08.03.04 acceptats pel contractista i fixats d'acord amb les medicions i preus acordats per la direcció facultativa Municipal, en relació a les obres de pavimentació i serveis al C/Tívoli i C/Frederic Soler, entre els carrers de Castellvell i General Moragues, adjudicades a l'empresa COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS,S.A.
Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

9.- Assessoria Jurídica.- Encàrrec de gestió a GAIASA de diversos estudis relatius a la recollida de residus comercials.

S’acorda:

Primer: Encarregar a la societat “GESTIÓ AMBIENTAL I ABASTAMENT, S.A.” que dugui a terme les següents tasques de suport, pels imports que es detallen:

- L’estudi de les alternatives de contenidors soterrats més viables per al municipi de Reus, per un import de 7.366 euros, IVA inclòs.
- L’estudi d’implantació de la recollida selectiva comercial a la zona de prova, a l’entorn Raval Robuster – Raval Martí Folguera, per un import de 2.784 euros, IVA inclòs.
- La proposta d’ubicació de contenidors soterrats a la zona de prova (Raval Robuster – Raval Martí Folguera), per un import de 2.750 euros, IVA inclòs per cada ubicació.

Segon: Notificar aquest acord als interessats.

10.- Gestió Urbanística.- Aprovació de l’annex al Projecte de reparcel·lació del polígon I del Pla parcial del sector A.8 “Roureda”, modalitat de compensació bàsica, de redistribució de responsabilitats hipotecàries sobre les finques resultants, a efectes d’inscripció.

S’acorda:

Aprovar com annex al Projecte de reparcel·lació del polígon I del Pla parcial del sector A.8 “Roureda”, modalitat de compensació bàsica, la redistribució de responsabilitats hipotecàries sobre les finques resultants, segons proposta efectuada el 3 de març de 2004 per BANCAJA i PLADEPRO.

11.- Gestió Urbanística.- Aprovació de la constitució de la Junta de Compensació de l’àrea 4.51 “Rodés” (A).

S’acorda:

Primer: Aprovar la constitució de la Junta de Compensació de l’àrea 4.51 “Rodés” (A).

Segon: Instar la inscripció de la Junta de Compensació en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores.

12.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació de l’acta de cessió de terrenys a compte de les cessions obligatòries del Sector d’urbanitzable anomenat A-8 Roureda, Polígon II, del vigent PGOU (Camí de Constantí, 3).

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat de l’Acta de cessió de 91,22 m_ de superfície de la finca situada al Camí de Constantí, núm. 3, a compte de les cessions obligatòries i gratuïtes del Sector d’urbanitzable anomenat A-8 Roureda, Polígon II, subscrit amb la mercantil UNIÓ AGRARIA COOPERATIVA, UNIÓ, SCCL, en data 24.03.04.”

13.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació de l’acta de cessió de terrenys a compte de les cessions obligatòries del Sector d’urbanitzable anomenat A-8 Roureda, Polígon II i III, del vigent PGOU (Camí de Constantí, 1).

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat de l’Acta de cessió de 2.511,71 m_ de superfície de la finca situada al Camí de Constantí, núm. 1, a compte de les cessions obligatòries i gratuïtes del Sector d’urbanitzable anomenat A-8 Roureda, Polígon II i III, subscrit amb les mercantils INDUSTRIAL ROUREDA, SL, UNIFAMILIAR SANT JORDI, SA i COLAS RICART, SA, en data 24.03.04.”

14.- Patrimoni del Sòl.- Modificació de la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats pel Projecte d’urbanització dels carrers Ponent, Frederic Mistral, Sud i Immaculada, del Barri Immaculada, en relació a la superfície de la finca núm. 3.

S’acorda:

Modificar la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats pel Projecte d’urbanització dels carrers Ponent, Frederic Mistral, Sud i Immaculada, del Barri Immaculada, pel que fa a la superfície total de l’immoble afectat, situat al Passeig dels Plàtans núm. 35 (finca 3 del Projecte), als efectes d’aquest expedient d’expropiació forçosa, la qual, tal i com s’ha dit a la part expositiva d’aquest Acord, passa a ser de 98 m_. Cal tenir present que la superfície pròpiament afectada d’aquest immoble continua essent de 53,75 m_. Aquesta finca és la situada al Ps. dels Plàtans, núm. 35 i és propietat de la Sra. Nieves Fernàndez Martín.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

15.- Arxiu.- Aprovació de preus públics de tres llibres de les publicacions de l’Arxiu Municipal.

S’acorda:

Primer: Aprovar els preus públics dels següents llibres:

- Per al Llibre Inventari del fons personal de Cels Gomis i Mestre, un preu públic de 12 euros.
- Per al llibre De la neu a les campanes. Recull de notícies de l’Arxiu Històric de Reus, un preu públic de 9 euros.
- Per al llibre Recomençar la vida. Una memòria del procés migratori de les dones a Reus (1950-1970), un preu públic de 18 euros.

Segon: Establir per als preus públics previstos en l’acord anterior una bonificació dels 30 % dels preus públics per al supòsit que els subjectes obligats al pagament del preu públic dels llibres siguin llibreters.

16.- Assessoria Jurídica.- Pròrroga per l’any 2004 del conveni per la creació del Centre d’Informació i Assessorament a Immigrants per a Reus i Comarca (CIAI).

S’acorda:

Primer: Aprovar la pròrroga per a l’any 2004 del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus, el Consell Comarcal del Baix Camp, l’Associació per a l’Orientació, Formació i inserció dels Treballadors Estrangers CITE-CONC i la Creu Roja per a l’establiment del Centre d’Informació i Assessorament a Immigrants per a Reus i Comarca, de conformitat amb la proposta formulada per les esmentades institucions i entitats.

Segon: Aprovar una aportació de l’Ajuntament de Reus de 20.621’71 euros a l’Associació per a l’Orientació, Formació i Inserció dels Treballadors Estrangers CITE –CONC, per al funcionament del centre durant l’any 2004, i una aportació de 7.058’20 euros a l’Assemblea Local de Creu Roja a Reus, per a la contractació d’un auxiliar administratiu que es destinarà Centre d’Informació i Assessorament a Immigrants per a Reus i Comarca.

Tercer: Facultar al tinent d’alcalde delegat de benestar, Sr. Alexandre Martínez Medina, per tal subscrigui els documents necessaris per l’efectivitat d’aquests acords.

Quart: Comunicar l’adopció d’aquests acords a les parts que intervenen en aquest conveni als efectes escaients.

17.- Serveis Socials.- Aprovació de l’Ordenança reguladora dels preus públics del servei de transport adaptat, efectuat per entitats no incloses en conveni.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment l’ordenança reguladora dels preus públics per a la prestació del servei de transport adaptat, efectuat per entitats no incloses en conveni.

Segon: Donar el tràmit d’informació pública a l’expedient.

Assumptes sobrevinguts. No n’hi ha.

Precs i preguntes. No n’hi ha.

Reus, 16 d’abril de 2004

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.