Ple ordinari 2004-04-30

Cerca sessions de Ple

E.g., 02/09/2024
E.g., 02/09/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 30 Abril, 2004

EXTRACTE DELS ACORDS ADOPTATS PEL PLE ORDINARI DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL 30 D’ABRIL DE 2004

1.- Aprovació actes sessions anteriors

S’aproven les actes del Ple ordinari del 26 de març de 2004 i del Ple extraordinari i urgent del 22 d’abril de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia

3.- Donar compte de resolucions de l'Alcaldia

3.a) Decret d’organització de la Tinença d’Alcaldia de Recursos Generals.

Es dóna compte:

Primer. Cadascuna de les tinències d’Alcaldia Delegades s’estructura en una àrea municipal amb el director d’aquesta com a responsable jeràrquic màxim de les funcions, dependències i serveis municipals i de la coordinació amb els organismes autònoms i empreses municipals inclosos en l’àmbit temàtic de l’àrea, sota la dependència del Director General de Serveis i la dependència funcional del Tinent d’Alcalde corresponent.

Segon. No obstant el que s’estableix en l’apartat primer, anterior, la Tinència d’Alcaldia de Recursos Generals s’estructura en dues àrees diferenciades: l’Àrea d’Hisenda i l’Àrea de Serveis Generals.

Pel que fa al Servei de Recursos Humans s’estructura, en l’àmbit de la Tinència d’Alcaldia Delegada de Recursos Generals, amb dependència funcional del Tinent d’Alcalde Delegat i dependència orgànica del Director General de Serveis, de conformitat amb el que s’estableix al respecte en l’acord plenari de data 5 de setembre de 2003.

Tercer. Facultar al tinent d’Alcalde Delegat de Recursos Generals per a establir l’organització interna de les àrees i serveis que integren aquesta Tinència d’Alcaldia Delegada.

Quart. Donar compte d’aquesta resolució al Ple de la Corporació en la propera reunió que es dugui a terme."

3.b) Decret d’inici d’expedient administratiu de la cessió del solar per a ubicar la caserna dels Mossos d’Esquadra.

Es dóna compte:

Primer. Iniciar expedient administratiu de cessió gratuïta al Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya, de la finca esmentada al paràgraf primer de la part expositiva d’aquest decret, destinada a la construcció d’una comissaria per als Mossos d’Esquadra.

Segon. Sotmetre aquest expedient al tràmit d’informació pública previst a l’art. 49.3 del PRELC."

- Els membres del plenari es donen per assabentats.

4.- Moció de l’Alcaldia. Substitució representant del Grup Municipal del Partit Popular de Catalunya en el Consell General de l’IMFE.

S’acorda:

Nomenar a la Sra. Maria Dolors Compte Llusa representant del grup municipal del Partit Popular de Catalunya en el Consell General de l’Institut Municipal de Formació i Empresa "Mas Carandell", en substitució del Sr. Marcelí Castellnou Arbó.

5.- Moció de l’Alcaldia. Substitució representant del Grup Municipal d’ICV-EA en la Comissió Informativa de Serveis Generals.

S’acorda:

Nomenar, a proposta del grup municipal d’Iniciativa per Catalunya Verds – Esquerra Alternativa com a representant de l’esmentat grup municipal en la Comissió Informativa de Serveis Generals al Sr. Daniel Pi Noya com a titular i a la Sra. Maria Teresa Vallverdú March com a suplent.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

6.- Gestió Urbanística. Aprovació del text refós de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta a les àrees 5.20 "Van Leer a la Ctra. de Constantí" i 5.21 "Tecnolama a la Ctra. de Constantí".

S’acorda:

Primer. Aprovar el text refós de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta a les àrees 5.20 "Van Leer a la Ctra. de Constantí" i 5.21 "Tecnolama a la Ctra. de Constantí".

Segon. Elevar-lo a la Generalitat de Catalunya perquè resolgui sobre la seva aprovació definitiva.

7.- Gestió Urbanística. Aprovació provisional de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta a la fondària edificable i alçada permesa a un solar ubicat a l’av. President Macià.

S’acorda:

Primer. Aprovar provisionalment la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta a la fondària edificable i alçada permesa a un solar ubicat a l’av. President Macià.

Segon. Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

8.- Gestió Urbanística. Aprovació provisional de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta a l’illa 1 del sector G.13 "Mas Bertran".

S’acorda:

Primer. Aprovar provisionalment la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta a l’illa 1 del sector G.13 "Mas Bertran", promoguda per aquest Ajuntament.

Segon. Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

9.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta al Barri del Carme

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta al Barri del Carme, formulada per aquest Ajuntament.

Segon. Sotmetre aquest projecte de modificació a informació pública durant el termini de dos mesos, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents, i demanar informe als organismes sectorials afectats, concedint audiència als ajuntaments l’àmbit territorial dels quals confina amb aquest municipi.

Tercer. Suspendre l’atorgament de llicències de parcel·lació de terrenys, d’edificació, reforma, rehabilitació o enderrocament de construccions, d’instal·lació o ampliació d’activitats en els àmbits en què les noves determinacions comportin modificació del règim urbanístic, que es grafien en el plànol adjunt, i que s’assenyalen a continuació:

CR AGUILA 1 0
CR AGUILA 19 0
CR AGUILA 21 0
CR ALT DEL CARME 4 0
CR ALT DEL CARME 6 0
CR ALT DEL CARME 8 0
CR CLOSA DE FREIXA 1 0
CR CLOSA DE FREIXA 1 A 0
CR CLOSA DE FREIXA 2 0
CR CLOSA DE FREIXA 4 0
CR CLOSA DE FREIXA 6 0
CR DR. GIMBERNAT 2
CR GIRADA 1 0
CR GIRADA 3 0
CR GIRADA 5 0
CR GIRADA 6 0
CR GIRADA 7 9
CR GIRADA 8 0
CR GIRADA 10 0
CR GIRADA 11 0
CR GIRADA 13 0
CR GIRADA 15 0
CR GIRADA 17 0
CR GIRADA 18 0
CR GIRADA 19 0
CR GIRADA 20 0
CR GIRADA 21 0
CR GIRADA 23 0
CR GIRADA 25 0
CR GORNALS 4 0
CR GORNALS 5 0
CR GORNALS 6 0
CR GORNALS 17 0
CR GÜELL I MERCADER 2 0
CR JACINT BARRAU 5 9
RV JESUS 14 0
RV JESUS 16 18
RV JESUS 30 0
RV JESUS 34 0
RV JESUS 36 0
RV JESUS 40 0
RV JESUS 44 0
CR JOVELLANOS 7 A 0
CR JOVELLANOS 7 B 0
CR LOUIS BRAÏLLE, DE 1 0
RV MARTI FOLGUERA 31 0
RV MARTI FOLGUERA 33 35
CR MISERICÒRDIA 3 5
AV PRESIDENT COMPANYS 7 9
CR SANT BENET 9 0
CR SANT BENET 11 0
CR SANT BENET 13 0
CR SANT BENET 15 0
CR SANT BENET 17 0
CR SANT ESTEVE 7 0
CR SANT ESTEVE 16 0
CR SANT ESTEVE 18 0
CR SANT FRANCESC 13 0
CR SANT FRANCESC 34 0
PL SANT FRANCESC 2
CR SANT GAIETA 1 0
CR SANT GAIETA 2 0
CR SANT GAIETA 19 0
CR SANT JAUME 22 24
CR SANT JAUME 25 0
CR SANT JAUME 26 0
CR SANT JAUME 27 0
CR SANT JAUME 29 0
CR SANT JAUME 31 0
CR SANT LLORENÇ 20 0
CR SANT LLORENÇ 30 32
CR SANT LLUIS 1 0
CR SANT LLUIS 1 A 0
CR SANT PANCRAÇ 24
CR SANT SERAPI 4 0
CR SANT SERAPI 9 11
CR SANT SERAPI 13 0
CR SOL 1 0
CR SOL 3 0
CR SOL 5 0
CR SOL 7 0
CR SOL 9 0
CR SOL 11 0
CR SOL 13 0
CR VAPOR VELL 4 6
CR VAPOR VELL 9 0
CR VAPOR VELL 11 0
CR VAPOR VELL 13 0
CR VAPOR VELL 15 0
CR VAPOR VELL 16 0
CR VENT 20 0
CR VENT 22 0
CR VENT 24 0
CR VENT 24 A 0
CR VENT 25 A 0
CR VENT 27 A 0
CR VENT 27 B 0
CR VENT 29 0
CR VENT 6 0

No obstant es preveu la possibilitat d’atorgar les llicències fonamentades en el règim vigent que siguin compatibles amb les determinacions del nou planejament inicialment aprovat, en el cas que, per la naturalesa dels canvis proposats, no es posi en risc l’aplicació del nou planejament una vegada definitivament aprovat.

Aquesta suspensió tindrà una durada màxima d’un any des de la publicació de l’acord al butlletí oficial i en tot cas els seus efectes s’extingiran amb l’entrada en vigor de la present modificació puntual del PGOU, per raó de la seva aprovació definitiva.

Quart. Declarar la voluntat municipal de sol·licitar finançament per a l’execució de l’esmentada modificació de planejament, presentant al seu dia a la Generalitat de Catalunya el corresponent projecte als efectes que sigui escollit com a un dels barris i àrees urbanes d’atenció especial i pugui participar dels fons de foment que es creï a l’efecte.

10.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta al sector E.3 "Partida Vila".

S’acorda:

Primer. Assumir la proposta de modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta a l’illa 5 del sector E.3 "Partida Vila" i aprovar-la inicialment, condicionada a les determinacions resultants de l’informe emès en data 16 d’abril de 2004 per l’arquitecte cap del Servei d’Urbanisme d’aquest Ajuntament, el qual s’adjunta com a fonament d’aquest acord.

Segon. Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer. Demanar informe als organismes sectorials afectats i concedir audiència als ajuntaments l’àmbit territorial dels quals confina amb aquest municipi.

11.- Gestió Urbanística. Aprovació del text refós del Pla Parcial urbanístic del sector A.12 "Riera del Molinet".

S’acorda:

Primer. Aprovar el text refós del Pla parcial urbanístic del sector A.12 "RIERA DEL MOLINET", promogut per GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA (GUPSA).

Segon. Elevar-lo a la Generalitat de Catalunya als efectes de la publicació de l’instrument de planejament definitivament aprovat.

12.- Patrimoni del Sòl.- Cessió a l’empresa municipal Gupsa, dels immobles núm. 4 del c/. Comunitat de Múrcia i 75-81 del c/. Pintor Fuster, per destinar-los a la construcció d’habitatges protegits, en règim de lloguer.

S’acorda:

Primer. Cedir gratuïtament a l’empresa municipal GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, S.A. -GUPSA- els dos immobles referits a l’apartat primer de la part expositiva d’aquest acord, amb la condició de destinar-los a la construcció d’habitatges protegits, en règim de lloguer.

De conformitat amb l’establert a l’art. 50 del Reglament del Patrimoni dels Ens Locals de Catalunya, el compliment exacte de la finalitat i destinació de l’immoble cedit, es subjecta a condició resolutòria expressa, per la qual cosa en cas d’incompliment de l’ús previst, revertirà automàticament de ple dret al patrimoni de l’ens local cedent. Els terminis de compliment del destí esmentat, seran els que resulten amb caràcter general de l’art. 50 del Reglament del Patrimoni dels Ens Locals de Catalunya.

En cas d’incompliment d’aquests terminis, serà suficient l’acta notarial de constància dels fets que així ho acrediti, acompanyada de la pròpia escriptura de cessió, per tornar a inscriure l’immoble al Registre de la Propietat, a favor de la Corporació, per dret de reversió.

Segon. Facultar el Molt Il·ltre. Sr. Alcalde Sr. Lluís-Miquel Pérez i Segura, i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, perquè qualsevol d’ambdós, indistintament, en nom i representació de l’Ajuntament, subscrigui l’escriptura pública de cessió, una vegada hagi estat degudament acceptada per l’entitat cessionària.

Tercer. Les despeses notarials i registrals de la cessió, seran a càrrec de l’empresa municipal GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA, –GUPSA-. Les despeses fiscals seran segons Llei.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

13.- Hisenda. Comptabilitat. Aprovació expedient modificació de crèdits de l’Ajuntament i d’organismes autònoms.
S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament, el resum del qual per capítols és el següent :

Ajuntament de Reus

Altes de despeses

Capítol I Remuneracions del personal 163.150,84
Capítol II Compra de béns corrents i serveis 1.042.332,75
Capítol IV Transferències corrents 502.848,49
total altes de despeses… 1.708.332,08

Baixes de despeses

Capítol II Compra de béns corrents i serveis 1.708.332,08

Institut Municipal d’Acció Cultural

Altes d’ingressos

Capítol IV Transferències corrents 200.000,00

Altes de despeses

Capítol II Compra de béns corrents i serveis 188.000,00
Capítol IV Transferències corrents 12.000,00
Total altes de despeses… 200.000,00

Institut Municipal de Museus

Altes d’ingressos

Capítol 4 Transferències corrents 100.000,00

Altes de despeses

Capítol II Compra de béns corrents i serveis 100.000,00

Institut Municipal de Formació i Empresa

Altes d’ingressos

Capítol 4 Transferències corrents 145.766,67,00

Altes de despeses

Capítol I Remuneracions del personal 114.222,89
Capítol II Compra de béns corrents i serveis 31.543,78
Total altes de despeses… 145.766,67

Segon. Exposar al públic, de conformitat amb allò que disposen els articles 150 i 158 de la Llei 39/88, de 28 de desembre, reguladora de les hisendes locals, l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament per un termini de quinze dies als efectes del seu examen i presentació de reclamacions, transcorregut el qual sense que se'n realitzin es considerarà l'expedient definitivament aprovat.

14.- Hisenda-Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu de les obres d’ordenació d’espais vials del barri dels Poetes, 1a fase.

S’acorda:

Primer. Que d'acord amb l'establert a l'art. 28 i s. del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, s'aprovi la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon. Que el percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix

Total import projecte 410.181,94 _

C/ Joan Maragall
Import projecte 68.218,90 _
Import Fecsa 10.584,46 _
Import contribucions especials 39.401,68 _

C/ Jacint Verdaguer
Import projecte 114.677,83 _
Import Fecsa 8.075,75 _
Import contribucions especials 61.376,79 _

C/ Àngel Guimerà
Import projecte 44.716,57 _
Import Fecsa 4.679,60 _
Import contribucions especials 24.698,08 _

C/ Espronceda
Import projecte 142.568,64 _
Import Fecsa 16.763,18 _
Import contribucions especials 79.665,91 _

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer. Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix test refós per metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart. Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui obtenen un benefici especial per la seva execució.

Cinquè. Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consta a l’expedient.

Sisè. No obstant l'exposat anteriorment, i d'acord amb els criteris fixats per la Corporació al seu dia, per tal d'aconseguir una imposició tributària més proporcional al benefici especial realment obtingut, s'aplicarà a aquelles finques afectades per les obres qualificades pel PGOU com a zones IV , un coeficient reductor del 0'70.

Setè. Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà
a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Vuitè. Que un cop aprovada la imposició i ordenació es procedeixi a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

15.- Hisenda-Rendes i Exaccions. Modificació de l’acord d’imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu de les obres d’urbanització dels carrers Miró i Santa Helena, entre els carrers Ample i Joan Martell.

S’acorda:

Primer. D’acord amb l’establert a l’article 28 i següents, del RDl 2/2004, de 5 de març, del Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes locals i l’Ordenança fiscal municipal corresponent, modificar l’acord d’imposició i ordenació adoptat per l’Ajuntament en data 25/07/2003 relatiu a les contribucions especials per l’execució de les obres d’urbanització als carrers Miró i Santa Helena, entre els carrers Ample i Joan Martell.

Segon. Així, el percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades i que al seu dia ja va ser determinat en un 50% de l’import inicialment previst per a l’execució de l’obra , afectarà només a les zones III i IV contemplades a l’informe tècnic emes en data 19/01/2004 segons el següent detall:

- Zona III (vorera Nord C. Miró)

Total cost projecte 47.430,70_

Import contribucions especials: 23.715,35_

- Zona IV (vorera Sud c. Santa Helena)

Total cost projecte 47.301,02_

Import contribucions especials: 23.650,51_

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer. Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 de la mateix Text refós, els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart. Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres corresponents a les zones III i IV, ja anteriorment indicades, ja que són els qui obtenen un benefici especial per la seva execució.

Cinquè. Aprovar novament a tenor de la modificació que ara s’acorda, la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consta a l’expedient.

Sisè. Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè. Que un cop aprovada la imposició i ordenació es procedeixi a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

16.- Hisenda-Rendes i Exaccions.- Modificació de l’acord d’imposició i ordenació de contribucions especials adoptat amb motiu de les obres de remodelació del carrer Sant Llorenç.

S’acorda:

Primer. Modificar l’apartat b) de l’acord d’imposició i ordenació de las contribucions especials de data 25/07/2003 adoptat amb de l’execució de les obres de remodelació del Carrer Sant Llorenç, el contingut del qual, una vegada subsanat l’error detectat i relatiu a l’import previst per a l’execució de l’obra, es el següent:

"Que el percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l’import inicialment previst per a l’execució de l’obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

Total cost projecte 156.223,13_

Import contribucions especials 78.111,57_

S’haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l’execució de l’obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l’obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat".

Segon. Modificar (a resultes, no obstant, del que sigui, una vegada finalitzada l’obra, el seu cost real i efectiu) el repartiment provisional de quotes individuals tal i com ha estat calculat novament pel departament municipal corresponent i que figura com a document incorporat a l’expedient.

Tercer. Que es segueixin els tràmits reglamentaris establerts per a la notificació de quotes als interessats i fins la liquidació definitiva de les contribucions especials una vegada acabades les obres.

17.- Contractació i Patrimoni. Acceptació de la proposta econòmica presentada per l’empresa concessionària del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus, per raó de les modificacions del servei ordenades per l’Ajuntament

S’acorda:

Primer. Acceptar la proposta econòmica presentada per l’empresa FOMENTO DE CONSTRUCCIONES Y CONTRATAS S.A, concessionària del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus, per raó de la realització de tractaments addicionals pel període d’un any en els termes que figuren en l’informe emès, ordenats per l’Ajuntament.
Aquesta acceptació suposa un increment de 1.079.190’86 _/any (IVA inclòs), amb la qual cosa l’import total del contracte serà de 6.390.526’35 _/any (IVA inclòs).

L'empresa concessionària haurà de dipositar en la Caixa Municipal, en el termini de 15 dies naturals a partir de la notificació d'aquest acord, una garantia definitiva complementària per import de 43.167’63 _ a l’empara de l’article 42 del TRLCAP.

Segon. Formalitzar la modificació del contracte, a l'empara dels articles 101.2 i 54 del TRLCAP, al Departament de Contractació i Patrimoni, en el termini de 30 dies naturals, a comptar des del següent a la recepció de la notificació del present acord.

Tercer. Atorgar els recursos legals oportuns.

PROPOSTES DE RESOLUCIÓ

18.- Proposta de resolució de tots els grups municipals d’adhesió i suport a la campanya "Per un domini .CAT per a la comunitat lingüística i cultural catalana".

S’acorda:

Primer. Que l’Ajuntament de Reus s’adhereixi a la campanya "Per un domini .CAT per a la comunitat lingüística i cultural catalana" de l’Associació puntCAT, per tal de donar suport davant la ICANN a aquesta iniciativa de la societat civil.

Segon. Iniciar una campanya informativa des d’aquest Ajuntament, amb el suport de l’Associació puntCAT, adreçada a tots i totes els ciutadans i ciutadanes, així com al teixit associatiu i empresarial local, per tal de donar a conèixer arreu del municipi l’existència de la campanya "Per un domini .CAT per a la comunitat lingüística i cultural catalana" i promoure el major nombre d’adhesions. Aquest Ajuntament facilitarà a totes les persones interessades la informació necessària per adherir-se a aquesta iniciativa.

Tercer. L’Ajuntament posarà a disposició de tota la ciutadania durant les diades festives, punts d’accés a internet, en les zones de major afluència de població en aquests dies, per tal que totes les persones interessades puguin donar suport a la iniciativa des de la pàgina web: http://www.puntcat.org.

Quart. Trametre còpia del present acord a l’Associació puntCAT, a tots els grups del Parlament de Catalunya i a l’Associació Catalana de Municipis i Comarques i la Federació de Municipis de Catalunya.

MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS

19.- Moció de CiU. Sobre la creació d’un xec cultural per als joves.

- Sotmesa la moció a votació, queda desestimada.

20.- Moció de CiU. Sobre la creació d’un consultori mèdic al Barri Gaudí

- Sotmesa la moció a votació, queda desestimada.

Assumptes sobrevinguts

- No n’hi ha.

Precs i preguntes

Reus, 6 de maig de 2004

El secretari general accidental

AJUNTAMENT DE REUS
El Secretari

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.