Junta de Govern Local 2004-11-19

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 19/11/2004

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 19 DE NOVEMBRE DE 2004

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 12 de novembre de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

3.- Gestió Urbanística. Estimació parcial del recurs potestatiu de reposició interposat per la Junta de Compensació del Pla parcial del sector D.1 “Barranc del Roquis” contra l’acord de la Junta de Govern Local de 10.09.2004, de recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització del sector.

S’acorda:

- Estimar parcialment el recurs potestatiu de reposició interposat pel senyor Joan Maria Mercadé Bertran en representació de la Junta de Compensació del Pla parcial del sector D.1 “Barranc del Roquis”, en el sentit de rebre definitivament les obres que van ser rebudes provisionalment per la Comissió de Govern de data 09.08.2002, i procedir a la devolució de les fiances dipositades al seu dia per EXPLOTACIONES AGROPECUARIAS ROQUIS, SL (2), JBE NAVES BAIX CAMP, SL, Susana Capdevila Marca i Ramon Borràs Fernández, d’imports 94.704,46 €, 4.092,02€, 26.545,77€, 54.938,28 € i 29.567,58 €, respectivament, sempre i quan siguin dipositades unes noves fiances d’imports 50.000,00 € i 2.320,00 €, per garantir el 100% de l’obra pendent de recepció i el 4% de l’obra rebuda provisionalment en data 10.09.2004, respectivament.

4.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Pla parcial urbanístic del subsector 2 del sector H.9 “Aigüesverds II”, promogut per PROMOCIONES DICASA 26, SL.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Pla parcial urbanístic del subsector 2 del sector H.9 “Aigüesverds II”, promogut per PROMOCIONES DICASA 26, SL, condicionat a les determinacions resultants dels informes emesos per l’arquitecte cap del Servei d’Urbanisme i pel Servei d’Enginyeria d’aquest Ajuntament, en dates 14.09.2004 i 08.11.2004, respectivament, els quals s’adjunten com a fonament d’aquest acord.

Segon: Sotmetre’l a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.
Tercer: Demanar informe als organismes sectorials afectats.

5.- Patrimoni del Sòl. Modificació de la relació definitiva dels propietaris, béns i drets afectats per sistema viari i espais lliures del PGOU a executar mitjançant el projecte d’urbanització dels carrers Ponent, Mistral, Alegria, Sud i Immaculada, al Barri Immaculada ( finca 13).

S’acorda:

Primer: Modificar la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats de la finca núm. 13, c/ Ponent, núm. 2, Ref. Cad. 0071898 CF4507A 0001 WO, i l’acta d’ocupació del mateix, en el sentit que aquest immoble figura inscrit al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 708, Llibre 351, Foli 156, Finca registral núm. 9.682, inscripció 3a. i pertany en plena propietat a la senyora Angeles López Dengra.

Segon: Notificar aquest acord del senyor Manuel Fernández Soto i de la senyora Angeles López Dengra, mitjançant notificació personal i publicació al BOP de Tarragona.

Tercer: Convocar novament a la senyora Angeles López Dengra a l’acte d’aixecament de la rectificació de l’acta d’ocupació de data 26.05.04, acte que tindrà lloc pel proper dia 21.12.04, a les 9,00 hores del matí, al Negociat de Patrimoni del Sòl d’aquest Ajuntament, ubicat a la primera planta de l’edifici del Mercat Central, situat al C/ Sardà i Cailà, s/n.

COMISSIÓ SERVEIS GENERALS

6.- Intervenció. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.264.504,62 € (un milió dos-cents seixanta-quatre mil cinc-cents quatre euros amb seixanta-dos cèntims).

7.- Contractació i Patrimoni. Desestimar la revisió de preus sol·licitada per l’empresa adjudicatària de les obres d’enllumenat públic de la zona autovia Bellisens.

S’acorda:

Primer: Desestimar la sol·licitud de l’empresa COBRA, INSTALACIONES Y SERVICIOS, SA, relativa a la revisió de preus, sens perjudici que pugui sol·licitar una indemnització motivada en la suspensió temporal de les obres.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

8.- Contractació i Patrimoni. Adjudicació del servei de cobrament de la taxa per la retirada de vehicles de la via pública, complementari al de vigilància i custòdia del dipòsit municipal de vehicles.

S’acorda:

Primer: Adjudicar el servei de cobrament de la taxa per la retirada de vehicles de la via pública, complementari al de vigilància i custòdia del dipòsit municipal de vehicles, que presta l’empresa COMANT V.P., SL.

Els efectes d’aquest servei seran a partir del dia 15 de desembre de 2003, i amb un cost anual estimat de 96.212’72 euros (IVA inclòs).

L'empresa adjudicatària haurà de dipositar en la Caixa Municipal, en el termini de 15 dies naturals a partir de la notificació d'aquest Acord, una garantia definitiva addicional per import de 3.848’51 euros, tal i com estableix l’article 42 del TRLCAP.

Segon: Formalitzar el contracte administratiu en el termini de 30 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del dia següent a la recepció de la notificació d’aquest acord.

Tercer: Atorgar els recursos legals oportuns.

9.- Contractació i Patrimoni. Acceptar l’execució de obres de pavimentació i serveis a la prolongació del carrer Maria Antònia París (actual Joan Coromines) i enderroc d’un edifici entre mitgeres al Camí de Tarragona núm. 41, per part de la PROMOTORA BEGAMP SL.

S’acorda:

Primer: Acceptar l’execució de les obres per part de l’empresa PROMOTORA BEGAMP SL, en els termes indicats en la part expositiva d’aquest acord.

Segon: Considerar com a suficient l’aval bancari emès per l’entitat Banco Bilbao Vizcaya Argentaria dipositat per l’empresa PROMOTORA BEGAMP SL, per import de 150.000€ segons consta en carta de pagament de data 25.02.03.

Tercer: Formalitzar el contracte administratiu en el termini de 30 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del RDl 2/2000 de 16 de juny, a comptar des del següent a la recepció de la notificació d’aquest Acord.

El contractista haurà de presentar en el termini de 15 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres, tot donant compliment al que disposa l’article 7 del RD 1627/97.

A més, el contractista abans de la formalització del contracte, i per tal de dur a terme l’execució de les obres d’enderroc, haurà de justificar la subscripció d’una pòlissa d’assegurances a l’objecte de fer front a qualsevol contingència que pogués sorgir sobre béns o persones en el desenvolupament de les obres.

Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.

10.- Contractació i Patrimoni. Aprovació d’una pròrroga a l’empresa adjudicatària de les obres de construcció d’un centre d’innovació i formació permanent al Mas Miarnau.

S’acorda:

Primer: Atorgar una pròrroga en la realització de les obres de construcció d’un centre d’innovació i formació permanent al Mas Miarnau a l’empresa adjudicatària, COMSA SA, havent d’estar ultimades el proper dia 17.12.04.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Reus, 24 de novembre de 2004

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.