Junta de Govern Local 2005-03-11

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 11/03/2005

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 11 DE MARÇ DE 2005

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 4 de març de 2005.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Aprovació factura de Redessa compte gestió activitat firal i congressual Fira de Reus.

S’acorda:

Aprovar el pagament de la factura presentada per Reus Desenvolupament Econòmic, SA número CO 76 de 24.12.04 corresponent a la gestió de l’activitat firal i congressual de Fira de Reus per import de 191.400 euros (IVA inclòs).

4.- Moció de l’Alcaldia. Conveni de col·laboració per al desenvolupament del Centre d’Arts Escèniques de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració amb la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Tarragona pel desenvolupament del Centre d’Arts Escèniques de Reus, en l’àmbit del Consorci del Teatre Fortuny de Reus.

Segon: Aprovar les aportacions econòmiques que es contemplen en l’esmentat conveni pel període 2005 a 2008, d’acord amb el següent quadre, ratificant, d’aquesta manera, l’aportació extraordinària al Consorci del Teatre Fortuny de Reus, per un import de 239.546 euros, a efectuar durant l’actual exercici 2005.

Consorci Teatre Fortuny:
Aportacions ordinàries Consorci Teatre Fortuny:
Aportacions extraordinàries Consorci Teatre Bartrina Aportacions ordinàries
2005 140.454 239.546 450.000
2006 172.273 252.727 475.000
2007 195.000 255.000 500.000
2008 =2007+ IPC =2007+ IPC =2007+ IPC
5.- Moció de l’Alcaldia. Convenis de col·laboració amb INNOVA per a l’execució de distintes actuacions.

S’acorda:

Primer: Aprovar els convenis de col.laboració amb l’empresa municipal "INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL" relatius a l’equipament del Centre d’Innovació i Formació Permanent Mas Miarnau i a l’extensió nord de la xarxa corporativa de fibra òptica.

Segon: Entendre l’acord d’aquesta Junta de Govern Local de data 14-1-2005 d’acord amb el que s’estableix en el segon paràgraf dels antecedents dels presents acords.

Tercer: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

COMISSIÓ SERVEIS PERSONALS

6.- Salut Pública. Aprovació del Pla municipal de Drogodependències pel període 2005-2007.

S’acorda:

Aprovar el Pla Municipal de Drogodependències pel període 2005-2007.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

7.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de prolongació del carrer Mare de Déu de Puigcerver de la urbanització Sant Josep Obrer.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Aprovar inicialment el projecte de les obres de prolongació del carrer Mare de Déu de Puigcerver de la Urbanització Sant Josep Obrer, amb un pressupost contractual de 120.202,42 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Tercer: Sotmetre el projecte a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l’article 235.2 del TRLMRLC, per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.
Quart: Condicionar la contractació de les obres a l’existència de la corresponent dotació econòmica adequada i suficient.

8.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació definitiva del projecte d’ampliació de la deixalleria municipal.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el projecte d’ampliació de la deixalleria municipal.

Segon: Publicar l’aprovació definitiva del projecte en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del Decret 179/95, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis de ens locals.

9.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de prolongació del C/ Immaculada i C/ Robert Gerhard al Barri Immaculada.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de prolongació del C/ Immaculada i C/ Robert Gerhard al Barri Immaculada, amb un pressupost contractual de 64.753,98_ (IVA inclòs), més un import de 119.664,58_ (IVA inclòs) corresponent a les expropiacions, ascendint a un pressupost total de 184.418,56_ (IVA inclòs).En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003 de 28 d’abril, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

Tercer: Comunicar l’adopció d’aquest acord als afectats per les expropiacions forçoses dels terrenys, en la seva qualitat d’interessats de conformitat amb el que disposa, l’art. 31 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les Administracions Públiques i procediment administratiu comú, i article 37.2 del ROAS.

Quart: Condicionar la contractació de les obres a l’existència de la corresponent dotació econòmica adequada i suficient.

COMISSIÓ SERVEIS GENERALS

10.- Recursos Humans. Aprovar la sol·licitud a la delegació territorial del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya de subvencions de Plans d’Ocupació fixats en la convocatòria per activitats d’estiu per a l’any 2005.

S’acorda:

Primer: Aprovar la realització dels projectes relacionats i sol·licitar les subvencions corresponents al Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya.

Relació de projectes:

1. Actualització de la documentació del Punt d’Informació Juvenil i preparació de la mateixa per a la seva consulta.
2. Activitats de formació culturals d’estiu per a joves i gent gran.
3. Dinamització del servei de visites guiades en idiomes al patrimoni modernista de la ciutat de Reus.

Segon: Sol·licitar al Servei d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya i amb càrrec al fons creat a l’efecte, una subvenció de 43.113,92 euros per a la realització dels projectes esmentats.

Tercer: Facultar el regidor tinent d’alcalde delegat de Recursos Generals als efectes de subscriure els documents necessaris per a l’efectivitat dels anteriors acords.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Reus, 14 de març de 2005

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.