Junta de Govern Local 2005-04-08

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 8/04/2005

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 8 D’ABRIL DE 2005

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 1 d’abril de 2005.

2.- Informació de l’Alcaldia.

COMISSIÓ SERVEIS PERSONALS

3.- Serveis Socials. Bases que han de regir la concessió de subvencions atorgades per l’Ajuntament de Reus a favor d’entitats que desenvolupin actuacions relatives a serveis socials i la convocatòria per a l’any 2005

S’acorda:

Primer: Aprovar les bases per a l’atorgament de subvencions per a les entitats que organitzin actuacions relatives a serveis socials a la ciutat de Reus.

Segon: Sotmetre l’expedient al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovat en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions.

Tercer: Aprovar la convocatòria de concurs públic per la concessió de subvencions per a les entitats que organitzin actuacions relatives a serveis socials a la ciutat de Reus per a l’any 2005, d’acord amb l’annex al present acord.

4.- Relacions Cíviques. Bases per a l'atorgament de subvencions per a les entitats que portin a terme actuacions relatives a relacions ciutadanes i participació a la ciutat de Reus

S’acorda:

Primer: Aprovar les bases per a l’atorgament de subvencions per a les entitats que organitzin actuacions relatives a relacions ciutadanes i participació a la ciutat de Reus.

Segon: Sotmetre l’expedient al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovat en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions.

Tercer: Aprovar la convocatòria de concurs públic per la concessió de subvencions per a les entitats que organitzin actuacions relatives a relacions ciutadanes i participació a la ciutat de Reus per a l’any 2005, d’acord amb l’annex al present acord.

5.- Educació i Família. Bases per a la concessió de subvencions de la Regidoria d’Ensenyament de l’Àrea d’Educació i Família

S’acorda:

Primer: Aprovar les bases que han de regir la concessió de subvencions, per a actuacions educatives d’especial interès promogudes per centres d’ensenyament públics, i per a la dotació de monitors/ores de menjador escolar a la ciutat de Reus.

Segon: Sotmetre l’expedient al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovades en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions.

Tercer: Aprovar la convocatòria de concurs públic per a la concessió de subvencions en matèria d’educació a la ciutat de Reus per a l’any 2005.

6.- Educació i Família. Encàrrec de la gestió i el desenvolupament dels programes i les activitats de la regidoria de l’Esport a la societat municipal Reus Esport i Lleure, SA

S’acorda:

Primer: Aprovar l’encàrrec a la societat Reus Esport i Lleure SA, de capital íntegrament municipal, la gestió i el desenvolupament dels programes i activitats propis de la Regidoria delegada de l’Esport, per al període indicat de l’any 2005, i per un import total màxim de 967.927’59 _, IVA inclòs, a càrrec de la partida pressupostària de la regidoria de l’Esport núm. 45210-227.

Segon: L’Ajuntament de Reus farà efectiu l’import d’aquests programes en nou terminis, amb efectes des de l’1 d’abril d’aquest any. Els pagaments a la societat Reus Esport i Lleure SA es faran prèvia presentació de la corresponent factura mensual.

Tercer: La societat municipal Reus Esport i Lleure SA haurà de posar a disposició de l’Ajuntament de Reus, dins del primer trimestre de l’any 2006, una memòria tècnica i descriptiva de cada una de les activitats, resultats, desenvolupament i recull gràfic, administratiu i comptable dels esmentats programes i activitats.

Quart: Facultar el Sr. Àngel Cortadelles i Bacaria, regidor delegat de l’Esport, per a la formalització de qualsevol document que esdevingui necessari per fer efectius aquests acords.

7.- Formació. Presentació al departament de treball del projecte escola taller "Lluís Domènech i Montaner III" pel període 2005/2007 i del seu cofinançament

S’acorda:

Primer: Aprovar la presentació del projecte de l’Escola Taller "Lluís Domènech i Montaner III" i la sol·licitud de subvenció al Departament de Treball i Indústria de la Generalitat de Catalunya per part de l’Institut Municipal de Formació i Empresa "Mas Carandell" per import de 1.316.351,68 EUR.

Segon: Aprovar el cofinançament d’aquest projecte per import de 465.276,96 EUR, comprenent la seva primera fase a l’any 2005 un import de 5.600,00 EUR.

Tercer: Aprovar que l’Escola Taller es denomini Escola Taller "Lluís Domènech i Montaner III".

8.- Polítiques per a la Igualtat. Pla de la Dona

S’acorda:

Aprovar el Pla de la Dona de l’Ajuntament de Reus.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

9.- Patrimoni del Sòl. Inici de l’expedient de venda, mitjançant concurs, de diverses finques de propietat municipal.

S’acorda:

Primer: Iniciar expedient i aprovar la venda mitjançant concurs de les finques següents:

1).- C/. Passatge Mare de Déu de la Cabeza núm. 8/10 i 12
2).- C/. França núm. 12
3).- C/. Suècia núm. 15
4).- C/. Suècia núm. 17
5).- C/. Suècia núm. 19
6).- C/. dels Matalassers núm. 8
7).- C/. dels Paletes núm. 8
8).- C/. dels Paletes núm. 6
9).- C/. dels Paletes núm. 4
10).- C/. dels Paletes núm. 2
11).- C/. dels Flequers núm. 7
12).- C/. dels Flequers núm. 5
13).- C/. dels Flequers núm. 3
14).- C/. dels Flequers núm. 1

Segon: Aprovar els Plecs de Condicions particulars que hauran de regir l’esmentat concurs.

Tercer: Sotmetre els esmentats Plecs de Condicions, a tràmit d’informació pública per un termini de 20 dies, per tal que es puguin formular reclamacions i al·legacions. Si no es formula cap reclamació ni al·legació els esmentats plecs s’entendran aprovats definitivament, i s’acreditarà mitjançant certificació de la Secretaria General.

Quart: Convocar mitjançant anunci al BOP i al DOGC concurs públic, una vegada realitzat el tràmit de donar compte a la Direcció General d’Administració Local del Departament de Governació i Relacions Institucionals de la Generalitat de Catalunya, en relació a la notificació de la venda de les finques abans esmentades.

Cinquè: Manifestar expressament que l’import obtingut de la venda de les finques esmentades, no es destinarà a finançament de despeses corrents, de conformitat amb l’establert a l’art. 40.2 del Reglament de Patrimoni de les Entitats Locals de Catalunya.

10.- Patrimoni del Sòl.- Modificació dels pactes d’adquisició dels locals C, B i D de l’immoble núm. 2-8 del C/ Rosselló.

S’acorda:

Primer: Ratificar els Decrets de data 17.03.05, núm. 485, 486 i 487 i, conseqüentment, modificar els pactes d’adquisició dels locals indicats al paràgraf 1er. de la part expositiva d’aquest acord, en el sentit d’eliminar el pacte assenyalat amb l’ordinal 1). a l’Acord de la Comissió de Govern de data 16.06.00, referent a la compensació, i abonar el preu de la compravenda d’aquests tres locals, ja indicat, en el moment de la signatura de l’escriptura pública de compravenda amb càrrec a la partida corresponent del Pressupost Municipal.

Segon: Facultar tan àmpliament com en dret sigui necessari el Sr. Alcalde i el Tinent d’Alcalde delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, perquè qualsevol d’ells indistintament pugui subscriure tots els documents, convenis i escriptures que calguin per formalitzar l’anterior acord.

11.- Gestió Urbanística. Compliment de la Sentència dictada pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya –Secció Segona- en el recurs contenciós administratiu núm. 1974/98.

S’acorda:

Primer: Donar compliment a la Sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya de data 13.12.2004, recaiguda en el recurs contenciós administratiu núm. 1974/98 i, en execució de la mateixa, aprovar l’annex al compte de liquidació definitiu del Projecte de reparcel·lació del Pla parcial sector D.3.b) AIQSA que inclou l’import de 55.558,60 _ corresponent a la indemnització de la finca aportada núm. 5 (registral 48.821) que es desglossa en:

Principal: 46.231,77 _
5% Valor Afecció: 2.311,58 _
Interessos: 7.015,25 _

Segon: Habilitar la quantitat de 55.558,60_ (cinquanta-cinc mil cinc-cents cinquanta-vuit euros amb seixanta cèntims) corresponent a les indemnitzacions de la finca 5 de les aportades (registral. 48.821) d’acord amb l’annex amb el compte de liquidació definitiu del Projecte de reparcel·lació del Pla parcial del sector D.3.b) AIQSA i procedir al pagament als titular dels esmentats drets sobre la finca:

- Hereus Sra. Dominica Corts Balañà:

10% usdefruit meitat indivisa ................... 2.777,93 _
Plena propietat restant meitat indivisa ....... 27.779,30 _

- M. dels Àngels Torrell Corts:

Nua propietat una meitat indivisa............... 25.001,37 _
DNI núm. 39.818.488-Z
Domicili: c/ Compte Arnau, núm. 4
43330 Riudoms.

12.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres d’arranjament de l’aparcament, reforma de la planta primera i millores de la planta baixa de les instal·lacions de REUS DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC,S.A. (REDESSA), situades al Camí de Valls, núm. 81-87.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres d’arranjament de l’aparcament, reforma de la planta primera i millores de la planta baixa de les instal·lacions de REUS DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC,S.A. (REDESSA), situades al Camí de Valls, núm.81-87, amb un pressupost d’execució material de 207.526,74 euros.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

Reus, 13 d’abril de 2005

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.