Junta de Govern Local 2005-06-17

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 17/06/2005

>
EXTRACTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 17 DE JUNY DE 2005

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 10 de juny de 2005.

2.- Informació de l’Alcaldia.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

3.- Intervenció. Aprovació de la relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.356.318,46 € (un milió tres-cents cinquanta-sis mil tres-cents divuit amb quaranta-sis cèntims).

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

4.- Patrimoni del Sòl.- Compareixença al recurs contenciós administratiu núm. 183/2005 del Jutjat contenciós administratiu núm. 2 de Tarragona, interposat per JOSE AGUSTÍ DOMINGO, SL, i remissió de l’expedient administratiu.

S’acorda:

Primer: Comparèixer com a part demandada al recurs contenciós administratiu núm. 183/2005 del Jutjat del Contenciós Administratiu núm. 2 de Tarragona, interposat per la mercantil JOSE AGUSTÍ DOMINGO, SL, contra el Decret de data 10.03.05, denegant l’inici de l’expedient d’expropiació per ministeri de la Llei.

Segon: Encomanar la representació de la Corporació al Procurador Sr. Antonio Elías Arcalís i encarregar la direcció de la defensa al la lletrada Sra. M. Dolors Codina Feixas

Tercer: Remetre al Jutjat del contenciós administratiu núm. 2 de Tarragona l’expedient administratiu núm. U-228/01.

Quart: Notificar aquest Acord a la mercantil CARRER LLOVERA, 23-27, SL, com a part interessada de l’esmentat expedient, emplaçant-la perquè pugui comparèixer i personar-se en el termini de nou dies, comptats a partir del dia següent al de la notificació d’aquest Acord, davant el Jutjat contenciós administratiu núm. 2 de Tarragona, al recurs contenciós administratiu núm. 183/2005.

5.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació de la valoració municipal dels béns afectats per l’execució del Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Aprovar la valoració municipal dels béns afectats per l’execució del Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau, que importa la quantitat total de 139.682,39 Euros.

6.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de pavimentació i serveis als carrers Amistat, Estanis Pedrola i Pont.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de pavimentació i serveis als carrers Amistat, Estanis Pedrola i Pont, amb un pressupost contractual de 124.619,93 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

7.- Contractació i Patrimoni.- Declarar la caducitat del procediment d’aprovació del projecte de les obres de millora de l’accés de la carretera C-14 de Salou a Ponts p.k. 2320 T.M. de Reus, i nova aprovació inicial del projecte.

S’acorda:

Primer: Declarar la caducitat del procediment d’aprovació del projecte de les obres de millora de l’accés de la carretera C-14 de Salou a Ponts p.k. 2320 T.M. de Reus, i l’arxiu de les actuacions cursades en el mateix.

Segon: Comunicar l’adopció d’aquest acord al Sr. Adolf Barceló Barceló i a la Direcció General de Carreteres de la Generalitat de Catalunya.

Tercer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de millora de l’accés a la carretera C-14 de Salou a Ponts p.k.2320 TM de Reus, amb un pressupost de 95.536,46 Euros (IVA inclòs), import que inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut, de les obres de construcció, d’acord amb el RD 1627/97 de 24 d’octubre, regulador de les mesures de seguretat i de salut a les obres de construcció, i l’annex d’expropiacions per import de 3.556,39 €.

Quart: Sotmetre el projecte a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l’article 235.2 del DL 2/2003, de 28 d’abril, per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

Cinquè: Comunicar l’adopció d’aquest Acord als afectats per les expropiacions forçoses dels terrenys, en la seva qualitat d’interessats de conformitat amb el que disposa, l’art. 31 de la Llei 30/92 de 26 de novembre de Règim jurídic i procediment administratiu comú, i article 37.2 del ROAS.

Sisè: Sol·licitar l’autorització a la Direcció General de Carreteres de la Generalitat de Catalunya, per a la realització de les obres esmentades.

Setè: Atorgar els recursos legals oportuns.

ASSUMPTE SOBREVINGUT

8.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació del plec de clàusules administratives particulars i tècniques que ha de regir la convocatòria de concurs públic amb procediment obert i caràcter urgent del subministrament del mobiliari per tal d’equipar la nova Caserna de la Guàrdia Urbana de Reus mitjançant arrendament amb opció de compra, i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars i tècniques, que ha de regir la contractació, mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter urgent pel subministrament del mobiliari per tal d’equipar la nova Caserna de la Guàrdia Urbana de Reus mitjançant arrendament amb opció de compra i convocar concurs públic, amb un pressupost total màxim de licitació de 184.500 € (IVA inclòs).

Tercer: Exposar al públic l’esmentat plec en el termini de 10 dies hàbils, per tal que es puguin presentar les al·legacions que es considerin oportunes. En cas que no es produeixi cap reclamació en el termini assenyalat, l’esmentat plec s’entendrà definitivament aprovat, sense necessitat d’una nova resolució.
Quart: Anunciar simultàniament concurs públic amb procediment obert en els butlletins oficials corresponents, a l’empara de l’article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.”

Reus, 20 de juny de 2005

La secretària general accidental

Elena Cervera Lainez

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.