Junta de Govern Local 2005-10-07

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 7/10/2005

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 7 D’OCTUBRE DE 2005

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 23 de setembre de 2005.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Encarregar la gestió de les activitats sòcio-educatives i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials a “Reus Esport i Lleure, S.A.” per al període octubre a desembre de 2005.

S’acorda:

Primer: Encarregar la gestió de les activitats sòcio-educatives i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials municipal a la societat de capital íntegrament municipal “Reus Esport i Lleure, S.A.” per al període d’octubre a desembre de 2005.

Segon: Aquestes activitats seran realitzades per monitors i titulats mitjos i superiors adequats a cadascuna de les activitats a realitzar.

Tercer: El pagament es realitzarà mitjançant factura mensual que serà conformada pel Departament de Serveis Socials, essent l’import unitari per al període abans esmentat el que es detalla a continuació:

Preu expressat en €
(IVA inclòs)
Preu/h Monitor 16,72
Preu/h titulat mig 22,66
Preu/h titulat superior 28,04

Quart: La despesa màxima prevista per al període octubre a desembre de 2005 és de 186.000,- €.

Cinquè: Aquest acord ha de ser efectiu des de l’1 d’octubre de 2005.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

4.- Relacions Cíviques. Aprovació dels preus públics dels serveis i activitats dels Centres Cívics Municipals curs 2005/06

S’acorda:

Primer: Aprovar els preus públics dels serveis i activitats dels Centres Cívics Municipals, d’acord amb els següent text expositiu:

Obligats al pagament i exempcions

Estan obligats al pagament dels preus públics establerts, les persones físiques o entitats que es beneficiïn dels serveis o les activitats que es detallen, i neix l’obligació del pagament des de l’inici de la prestació del servei o la realització de l’activitat

Els preus públics establerts per a cada activitat es composa de matrícula que suposa el 30% del total, i de quota que correspon el 70% .

En les matrícules dels cursos i activitats dels Centres Cívics serà exempts de pagament totes les persones més grans de 65 anys en el moment de la inscripció, empadronades a Reus i que gaudeixin de la “targeta daurada”.

La targeta daurada serà d’us personal i intransferible, i haurà de ser presentada en el moment de formalitzar la inscripció.

Quantia

Les tarifes dels preus públic són les següents:

1.- Tallers i activitats corrents:.

A
Activitats infantils

Anglès divertit 45’00 €
Dansa creativa i terapèutica 45’00 €
Descobreix la informàtica 50’00 €
Espai joc primera infància 45’00 €
Ludoteca en anglès 45’00 €
Ludoteca informàtica 50’00 €
Música i cant 45’00 €
Petits artistes. Dibuix i pintura 45’00 €
Tècniques d’estudi 45’00 €
Tot explicant un conte …. 45’00 €
Complements de moda 45’00 €
Deus dits i un teclat ordinador 45’00 €
Entra amb èxit a l’ESO 45’00 €
Jazz dance 45’00 €
Jocs de lògica i habilitats mentals 45’00 €
Musicoteràpia amb nens i nenes amb síndrome de Down 50’00 €
Patchwork per nens i nenes 45’00 €
Petits cuiners 45’00 €
Aprèn a ballar sardanes 45’00 €
Aprèn a tocar la gralla 45’00 €
Ball de bastons 45’00 €
Dansa catalana 45’00 €
Cant coral 45’00 €

B

Activitats per adults
Anglès per sobreviure 70’00 €
Art tèxtil. Enfilem l’agulla! 55’00 €
Artesania 55’00 €
Balls d’envelat 70’00 €
Ceràmica 55’00 €
Dansa del ventre 80’00 €
Dibuix i pintura 60’00 €
Dietètica 65’00 €
Disseny d´interiors 70’00 €
Escola de columna 65’00 €
Estiraments i relaxació 65’00 €
Fem-nos la roba 55’00 €
Fotografia 70’00 €
Fotografia digital 70’00 €
Guitarra per a principiants 60’00 €
Guitarra flamenca – Iniciació 70’00 €
Informàtica 60’00 €
Intel·ligència emocional 60’00 €
Ioga 65’00 €
Massatge relaxant 65’00 €
Patchwork 55’00 €
Punt de mitja 55’00 €
Puntes de coixí 55’00 €
Restauració de mobles 60’00 €
Reflexologia podal 120’00 €
Sevillanes 60’00 €
Tai txí 65’00 €
Taller de memòria. Te’n recordaràs 60’00 €
Tast de vins 60’00 €
Alemany – Iniciació 70’00 €
Anglès – Iniciació 70’00 €
Anglès per conversar 70’00 €
Aparadorisme i decoració 80’00 €
Àrab – Iniciació 70’00 €
Astronomia – Principiants 70’00 €
Balls individuals 70’00 €
Ball salsa i roda cubana 70’00 €
Cerimònia ritual del te - Monogràfic 13’00 €
Com parlar en públic 70’00 €
Costura de supervivència 55’00 €
Cuina supervivència per joves 60’00 €
Informàtica. Creació pàgines web estàtiques 50’00 €
Informàtica. Internet per a tothom 60’00 €
Les 10 sagetes de l’emprenedor 25’00 €
Llenguatge signes català 70’00 €
Maquillatge – Monogràfic 30’00 €
Megimsal- Gimnàstica manteniment amb ball 65’00 €
Participació. Caixa d’eines 30’00 €
Facilitació de reunions 30’00 €
Procediments parlamentaris a associacions i entitats 25’00 €
Taller d’expressió escrita 60’00 €
Tècniques de relaxació 65’00 €
Capoeira 80’00 €

2.- Xerrades, sortides, visites, tallers puntuals, etc., el preu es determinarà per la Regidoria responsable dels Centres Cívic, previ informe de la direcció de cada centre, en funció de la durada, del cost de l’activitat i de les subvencions que es rebin.

Reduccions

Aquests imports es podran reduir proporcionalment si la inscripció es realitza una vegada iniciat el curs.

També podran reduir-se fins al 50% a petició de l’interessat, acreditant documentalment els ingressos mensuals bruts de la unitat familiar a què pertany, dividit pel nombre de membres, resulta un import inferior al 75% del salari mínim interprofessional.

Es podran tenir en consideració altres tipus de reduccions d’acord amb informe dels serveis socials municipals.

Forma de pagament

Els preus públics pels serveis i activitats dels Centres Cívics s’hauran d’ingressar, amb caràcter de dipòsit previ, en el moment d’inscriure’s a qualsevol activitat

El pagament es farà a qualsevol oficina de l’entitat bancària que determini l’Ajuntament, mitjançant ingrés al número de compte que s’assenyali

Normes de gestió

Quant per causes no imputables a l’obligat al pagament del preu públic, el servei o l’activitat no es presti, es retornarà l’import pagat.

Quant per una raó justificada, d’acord amb l’establert en la normativa aplicable sobre devolució d’ingressos, l’interessat no pugui assistir a una activitat dels Centres Cívics, es retornarà l’import pagat amb caràcter de dipòsit previ. Una vegada iniciada l’activitat no es retornarà l’import de la matrícula.

5.- Intervenció. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.149.558,57€ (un milió cent quaranta-nou mil cinc-cents cinquanta-vuit euros amb cinquanta-set cèntims).

6.- Contractació i Patrimoni. Aprovació de la liquidació de la part variable qualitativa corresponent al període febrer a juliol de 2005, del contracte de gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública per mitjà de grua, sol·licitat per l'empresa adjudicatària.

S’acorda:

Primer: Aprovar la liquidació de la part variable qualitativa de la gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública per mitjà de grua, sota la modalitat de concert, per un import total de 15.764’60 euros (IVA inclòs), corresponent al període febrer a juliol-2005.

L'empresa adjudicatària presentarà factura per procedir a l'abonament de l’import esmentat.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

7.-Contractació i Patrimoni. Aprovació de l’atorgament d’una pròrroga en l’execució de les obres d’urbanització de la UA 3.3 “Plaça Morlius”.

S’acorda:

Primer: Atorgar una pròrroga de 3 setmanes a l’empresa COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS,S.A., per a l’execució de les obres d’urbanització de la UA 3.3 “Plaça Morlius”.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

8.-Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte bàsic i executiu de les obres de reforma de la residència per a la infància i adolescència de La Pastoreta de Reus.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Aprovar inicialment el projecte bàsic i executiu obres de reforma de la residència per a la infància i adolescència de La Pastoreta de Reus, amb un pressupost d’execució per contracta de 1.042.225,56 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Tercer: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

9.-Contractació i Patrimoni. Aprovació definitiva del projecte executiu de les obres de reforma i ampliació del Mas Pintat.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el projecte executiu de les obres de reforma i ampliació del Mas Pintat, amb un pressupost contractual de 1.694.890,49 euros (IVA inclòs).

Segon: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.

10.- Gestió Urbanística. Aprovació del Projecte d’urbanització complementari de modificació de l’espai públic de les àrees 4.46 “Ferros Poch” i 4.47 “Cabré-Tella”, presentat per PROMOHABITAT 2001, SL.
S’acorda:

Aprovar el Projecte d’urbanització complementari de modificació de l’espai públic de les àrees 4.46 “Ferros Poch” i 4.47 “Cabré-Tella”, presentat per PROMOHABITAT 2001, SL.

11.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.7 “Carrer Batista i Roca”, promogut per EWIG, SL.

S’acorda:

Aprovar definitivament el Projecte d’urbanització de l’àrea 4.7 “Carrer Batista i Roca, promogut per EWIG, SL, condicionat a que el carril de rodament a la zona del cul de sac, al ser un tram corbat, sigui de 7,20 m, tal com determina l’article 6.c del Decret 214/1994, essent aquest tram corbat de caràcter temporal i no definitiu en tant no s’executi la resta del carrer Batista i Roca fins arribar al carrer Astorga.

12.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva dels Estatuts i les Bases d’Actuació i aprovació de la constitució de la Junta de Compensació del Pla parcial del sector A.4 “Ctra. de Constantí Nord”.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament els Estatuts i les Bases d’Actuació de la Junta de compensació del Pla parcial del sector A.4 “Ctra. de Constantí Nord”.

Segon: Aprovar la constitució de la Junta de Compensació del Pla parcial del sector A.4 “Ctra. de Constantí Nord”, i instar-ne la seva inscripció al Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores.

Tercer: Designar com a representant de l’Ajuntament dins l’òrgan rector de la Junta de Compensació al Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, senyor Jordi Bergada i Masquef.

Quart: Supeditar l’executivitat d’aquest acord i consegüent publicació al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona a la publicació del Pla parcial del sector A.4 “Ctra. de Constantí Nord”, que es tramita simultàniament i li dóna suport.

13.- Patrimoni del Sòl. Adjudicació definitiva de l’arrendament mitjançant concurs, del terreny i de les instal·lacions de l’antena emissora situada a la Mussara.

S’acorda:

Primer: Adjudicar definitivament l’arrendament mitjançant concurs, del terreny i de les instal·lacions de l’antena emissora situada a la Mussara, a la mercantil ASSISTÈNCIA I ASSESSORAMENT SERVEI INTEGRAL DE TELECOMUNICACIONS S. L. (AASIT) amb NIF B-61644928, domiciliada a Barcelona, (08014) c/. Portugalete núm. 8. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1.- Preu d’adjudicació: 13.500’- Euros a l’any.
2.- IVA: 2.160’- Euros.
3.- Despeses publicació: 502’92 Euros.

Segon: Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1.- A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer els imports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació de l’anunci del concurs.

2.- Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pel concepte de l'IVA, correspongui a la finca arrendada mitjançant concurs.

3.- Formalitzar el contracte d’arrendament segons l’establert al plec de condicions econòmico-administratives.

4.- Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5.- El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació i l'IVA de l’arrendament, es realitzarà en els terminis indicats en el plec de condicions económico-administratives.

Tercer: Donar al preu obtingut per aquest arrendament, el destí previst legalment.

Quart: Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dos indistintament, pugui atorgar els documents necessaris per a la formalització d'aquesta adjudicació.

14.- Patrimoni del Sòl. Permuta de part d’una finca de propietat municipal situada al c/. Orenga núm. 4, amb part d’altra finca de propietat privada situada a la Ctra. Alcolea del Pinar núm. 7

S’acorda:
Primer: Permutar els 639,26 m_ de terreny de la finca de propietat municipal situada al C/ Orenga, núm. 4 (Registral 46.863), indicat al paràgraf primer, per 594,54 m_ de terreny de la finca de propietat particular situada a la Ct. d’Alcolea, núm. 7 (Registral 11.404). indicat al paràgraf segon d’aquest acord, per tal de regularitzar el sistema viari de la zona d’acord amb el PGOU vigent.

Aquesta permuta es fa amb subjecció als següents pactes:
1.- El preu de la finca municipal ha quedat fixat en la quantitat de 143.833’5€, impostos exclosos. La contraprestació de la mercantil particular consistirà en el lliurament de la finca indicada, valorada en 133.771’50 €, impostos exclosos, i l’enderroc de les edificacions existents en aquesta finca, que es valora en la quantitat de 10.062’- €. Aquest enderroc es realitzarà en el termini que ambdues parts acordin en el moment de la formalització de la permuta.

2.- La transmissió de la finca municipal esta subjecta a IVA, el de la finca particular no atès que està construïda parcialment i va destinada a sistema viari.

3.- La permuta d’ambdues finques es realitza lliure de càrregues, gravamens i arrendataris.

4.- Les despeses fiscals i de formalització seran segons Llei.

5.- Realitzar les operacions registrals necessàries (segregació) a la finca municipal, per l’execució d’aquest acord.

Segon: Formalitzar aquesta permuta mitjançant document públic.

Tercer: Facultar el Molt Il·ltre. Alcalde Sr. Lluís-Miquel Pérez i Segura, i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, perquè qualsevol d’ambdós indistintament, formalitzi la permuta esmentada, i subscrigui els documents que siguin necessaris per a la plena efectivitat d'aquest acord.

Assumptes sobrevinguts.

No n’hi ha.

Reus, 17 d’octubre de 2005

El secretari general accidental

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.