Junta de Govern Local 2005-11-04

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 4/11/2005

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 4 DE NOVEMBRE DE 2005

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 21 d’octubre de 2005.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Modificació del conveni amb INNOVA per l’execució del projecte de la Capsa Gaudí.

S’acorda:

Modificar la clàusula tercera del conveni formalitzat en data 17 de juny de 2005 entre aquest Ajuntament i l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL, per tal que aquesta societat porti a terme les obres de reforma de l’edifici del Banc de Santander a fi d’adaptar-lo com a “Espai de descoberta del modernisme: la Capsa Gaudí”, establint que la renda anual a satisfer per aquest Ajuntament es fixa en la quantitat de cent setanta-cinc mil cinc-cents set euros amb cinquanta-tres cèntims (175.507’53 euros), IVA inclòs.

4.- Moció de l’Alcaldia. Declaració d’especial interès o utilitat municipal de les obres del col·legi Alba.

S’acorda:

Primer: Declarar d’especial interès o utilitat municipal les obres d’accés practicable per accedir al pati dels alumnes grans del Col·legi Alba, situat a la Boca de la Mina s/n, d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’article 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres per a l’exercici de 2005.

Segon: Donar a l’expedient la tramitació reglamentària.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

5.- Educació i Família. Modificació dels expedients de sol·licitud de subvencions per a la creació de places d’educació preescolar en llars d’infants.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar, en relació a l’expedient de la llar d’infants municipal Montsant (Expedient 004/0104), la renúncia a la convocatòria de subvencions en el marc de l’Ordre EDC/221/2004, i sol·licitar una subvenció per a l’esmentat centre a l’empara del que disposa l’Ordre EDC/236/2005, així com la reproducció de la documentació que s’hagi presentat per a aquest projecte en el nou expedient que, en el seu cas, es tramiti.

Per a aquest centre es podria mantenir la resolució de data 17-05-2005, d’aprovació del projecte de centre.

Segon: Sol·licitar, en relació a l’expedient de la llar d’infants municipal El Marfull (Expedient 004/0204), la renúncia a la convocatòria de subvencions en el marc de l’Ordre EDC/221/2004, i sol·licitar una subvenció per a l’esmentat centre a l’empara del que disposa l’Ordre EDC/236/2005, així com la reproducció de la documentació que s’hagi presentat per a aquest projecte en el nou expedient que, en el seu cas, es tramiti.

Per a aquest centre es podria mantenir la resolució de data 17-05-2005, d’aprovació del projecte de centre.

Tercer: Sol·licitar, en relació a l’expedient de la llar d’infants municipal L’Olivera (Expedient 004/0404), la renúncia a la convocatòria de subvencions en el marc de l’Ordre EDC/221/2004, i sol·licitar una subvenció per a l’esmentat centre a l’empara del que disposa l’Ordre EDC/236/2005, així com la reproducció de la documentació que s’hagi presentat per a aquest projecte en el nou expedient que, en el seu cas, es tramiti.

Sol·licitar, així mateix, que es dicti una nova resolució del director general de centres docents de 3-2-2005, en el sentit que l’aprovació del projecte del centre es realitzi amb una capacitat màxima de 7 unitats que suposin 114 llocs escolars.

Quart: Modificar el punt 2n. de l’acord de la Junta de Govern Local del dia 12 de novembre de 2004, en el sentit que la sol·licitud de subvenció per l’EMB El Lligabosc, ubicada en el carrer Apel·les Mestre, s’efectua per un total de 6 unitats i 94 places, sens perjudici que les disponibilitats definitives de l’emplaçament determinin la necessitat de sol·licitar 5 unitats i 74 places.

Cinquè: Sol·licitar, en relació a l’expedient de la llar d’infants municipal El Lligabosc (Expedient 004/0504), la renúncia a la convocatòria de subvencions en el marc de l’Ordre EDC/221/2004, i sol·licitar una subvenció per a l’esmentat centre a l’empara del que disposa l’Ordre EDC/236/2005, així com la reproducció de la documentació que s’hagi presentat per a aquest projecte en el nou expedient que, en el seu cas, es tramiti.

Sol·licitar, així mateix, que es dicti una nova resolució del director general de centres docents, en el sentit que l’aprovació del projecte del centre es realitzi amb una capacitat màxima de 6 unitats que suposin 94 llocs escolars, sens perjudici de l’esmentat en l’acord quart.

Sisè: Sol·licitar, en relació a l’expedient de la llar d’infants municipal El Margalló (Mas Juroca) (Expedient 004/0304), la renúncia a la convocatòria de subvencions en el marc de l’Ordre EDC/221/2004, i sol·licitar subvenció per a l’esmentat centre a l’empara del que disposa l’Ordre EDC/236/2005, així com la reproducció de la documentació que s’hagi presentat per a aquest projecte en el nou expedient que, en el seu cas, es tramiti.

Setè: Reiterar el compromís d’aquest Ajuntament d’executar les obres necessàries per disposar de les llars d’infants esmentades en els acords anteriors, si es concedeixen les noves subvencions sol·licitades.

Vuitè: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la tinenta d’alcalde delegada d’Educació i Família per tal que qualsevol d’ells, indistintament, puguin subscriure els documents necessaris per tal d’obtenir les subvencions sol·licitades i, així mateix, puguin redefinir amb caràcter definitiu les unitats i places e les respectives sol·licituds.

6.- Educació i Família. Aprovació del conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Reus i els Departaments de Presidència i de Benestar i Família de la Generalitat de Catalunya

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i el Departament de Presidència i el Departament de Benestar i Família, de la Generalitat de Catalunya.

Segon: Facultar el regidor delegat de l’Esport, Sr. Àngel Cortadelles i Bacaria, per a la signatura del present conveni i els actes que esdevingui necessari per fer efectius aquests acords.

7.- Salut Pública. Conveni de col·laboració entre el Consell Comarcal del Baix Camp i l’Ajuntament de Reus, en relació al projecte d’inserció laboral en l’empresa ordinària per a persones amb trastorn mental sever ( TMS)

S’acorda:

Primer: Aprovar la signatura del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i el Consell Comarcal del Baix Camp relatiu al Projecte d’inserció laboral en empresa ordinària per a persones amb trastorn mental sever (TMS).
Segon: Facultar al Tinent d’ alcalde delegat de Benestar, Sr. Alexandre Martínez Medina, per a la signatura de l’esmentat conveni.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

8.- Intervenció. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 2.642.356,26 € (dos milions sis-cents quaranta-dos mil tres-cents cinquanta-sis euros amb vint-i-sis cèntims).

9.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de les obres addicionals a les obres de reforma del local situat al c/Mas Abelló 14 per ubicar el Casal Municipal de la 3ª Edat Districte IV, al Barri Sant Josep Obrer.

S’acorda:

Primer: Aprovar les obres addicionals a les obres de reforma del local situat al c/Mas Abelló 14 per ubicar el Casal Municipal de la 3ª Edat Districte IV, al Barri Sant Josep Obrer.

Segon: Adjudicar a l’empresa CONSTRUCCIONS JAÉN VALLÈS,S.L. les obres addicionals esmentades, per un import de 14.711,79 euros (IVA inclòs).

L’empresa adjudicatària haurà de dipositar a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals, a partir de la notificació d’aquest acord, una garantia definitiva complementària per import de 588,47 euros tal i com estableix l’article 42 del TRLCAP.

Tercer: Formalitzar el contracte administratiu en el termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l’empara de l’article 101.2 del TRLCAP, a comptar des del següent al de recepció del present acord.

Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.

10.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres d’ampliació de la deixalleria municipal.

S’acorda:

Primer: Adjudicar a l'empresa COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS,S.A., l'execució de les obres d’ampliació de la deixalleria municipal, per un import de 369.334,07 euros (IVA inclòs).

En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art 4 del RD 1627/97 de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.

L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord, una garantia definitiva per import de 14.773,36 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.

El contractista haurà de presentar en el termini de 10 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.

Segon: Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord.

Tercer: Acordar la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei de contractes de les administracions públiques.

Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.

11.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació del plec de clàusules administratives particulars i tècniques que ha de regir la convocatòria de concurs públic amb procediment obert i caràcter ordinari de les obres de reparació, manteniment o reforç del paviment asfàltic dels carrers de la ciutat de Reus, i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars i tècniques, que ha de regir la contractació mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter ordinari, de les obres de reparació, manteniment o reforç del paviment asfàltic dels carrers de la ciutat de Reus, amb una despesa màxima prevista de 150.000 euros (IVA inclòs), i sotmetre’l a tràmit d’exposició al públic per un termini de 20 dies hàbils en els butlletins oficials corresponents.

Segon: Convocar simultàniament concurs públic amb procediment obert en els butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

Assumptes sobrevinguts.

12.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació definitiva del projecte bàsic i executiu de les obres de reforma de la residència per a la infància i adolescència de La Pastoreta de Reus, i aprovació del plec de clàusules administratives particulars que ha de regir la contractació mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter urgent de la Fase I de les esmentades obres, i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el projecte bàsic i executiu de les obres de reforma de la residència per a la infància i adolescència de La Pastoreta de Reus, amb un pressupost d’execució per contracta de 1.042.225,56 euros (IVA inclòs), import que inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.

Tercer: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació, mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter urgent, de la Fase I de les obres de reforma de la residència per a la infància i adolescència de La Pastoreta de Reus, amb un tipus de licitació de 556.280,08 euros (IVA inclòs), i sotmetre’l a tràmit d’exposició al públic per un termini de 10 dies hàbils en els butlletins oficials corresponents.

Quart: Convocar simultàniament concurs públic amb procediment obert en els butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

Cinquè: Condicionar la plena efectivitat d’aquest acord a l’emissió del corresponent informe favorable relatiu al tràmit d’activitats.

Reus, 8 de novembre de 2005

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.