Junta de Govern Local 2006-01-20

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 20/01/2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 20 DE GENER DE 2006.

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 13 de gener de 2006.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Encàrrec de gestió a l’IMFE de determinades actuacions incloses en els plans d’entorn.

S’acorda:

Primer: Encarregar a la Fundació IMFE Mas Carandell la gestió de les accions corresponents a Estudi assistit, els Tallers per a la formació per a famílies i activitats extraescolars, i que s’emmarquen en el desenvolupament dels Plans Educatius d’Entorn, en els termes previstos als informes i propostes emesos pel director de l’Àrea d’Educació i Família i per la directora de la Fundació.

Aquest encàrrec s’efectua pel període comprès entre els mesos de gener a juny de l’any 2006.

Segon: Aprovar la despesa corresponent a l’encàrrec a la Fundació IMFE Mas Carandell de les actuacions indicades, per un import global de 36.000 euros IVA inclòs, desglossades en els següents imports: 24.000 euros als estudis assistits, 6.000 euros per a la formació per a famílies, i 6.000 euros a les activitats extraescolars, i efectuar-ne el pagament prèvia presentació per part de la Fundació IMFE Mas Carandell de les corresponents factures.

Tercer: Notificar aquest acord als interessats.

4.- Moció de l’Alcaldia. Encàrrecs a INNOVA relatius a diversos projectes. Aprovació de diferents convenis de col·laboració

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució dels següents projectes que es concreten en els convenis de col·laboració amb l’esmentada societat que, igualment s’aproven, relatius a les següents actuacions: projecte expositiu i d’equipament Capsa Gaudí fase 2 A i arranjament i manteniment del paviment del carrer Llovera.

Segon: Encarregar a l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L. l’anàlisi de la millor fórmula per a l’execució dels següents projectes:

• Àrea de Via pública
- Obres relatives a la prolongació del carrer Mas de Bofarull
- Obres relatives a la prolongació del carrer Mare de Déu de Puigcerver

Tercer: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

En el cas que la direcció d'obra l'assumeixi l'Ajuntament, mitjançant els Serveis Tècnics Municipals, l'òrgan competent al respecte designarà el tècnic o tècnics que la portaran a terme.

Quart: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

COMISSIÓ SERVEIS PERSONALS

5.- Cultura. Aprovació del preu públic d’un llibre de les Publicacions de l’Arxiu Municipal.

S’acorda:

Primer: Aprovar per al Llibre Misericòrdia: la societat reusenca i les festes, un preu públic de 12 euros.

Segon: Establir per al preu públic previst en l’acord anterior una bonificació del 30% del preu públic per al supòsit que els subjectes obligats al pagament del preu públic dels llibres siguin llibreters.

6.- Serveis Socials. Aprovació de les bases per tal d’accedir a la targeta per al transport públic municipal.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per tal d’accedir a la targeta per al transport públic municipal .

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

7.- Serveis Socials. Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per teleassistència domiciliària a la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts individuals per teleassistència domiciliària a la ciutat de Reus.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

8.- Serveis Socials. Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per menjar a domicili per a la gent gran a la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts individuals per menjar a domicili per a la gent gran.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

9.- Serveis Socials. Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per transport adaptat a la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts individuals per transport adaptat a la ciutat de Reus.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

10.- Serveis Socials. Aprovació de les bases per la concessió d’ajuts per al consum d’aigua.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts per al consum d’aigua.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

11.- Patrimoni del Sòl. Posar a disposició del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya el solar situat al C/ Fuster Valldeperes, núm. 5, per la instal·lació d’un CEIP amb caràcter provisional.

S’acorda:

Primer: Posar a disposició del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, per a la ubicació en mòduls prefabricats, i mentre no estigui construït l’edifici definitiu del CEIP, el solar situat al c/. Fuster Valldeperes núm. 5, descrit en el paràgraf primer d’aquest acord.

Segon: Constatar que el terreny és apte per el seu destí com equipament escolar i comptarà amb abastament d’aigua, evacuació d’aigües, subministrament d’energia elèctrica amb la potència suficient per a l’execució de l’obra i el posterior correcte funcionament de l’equipament escolar, trobant-se el vial de situació completament urbanitzat.

Tercer: Assumir el compromís d’eliminar qualsevol obstacle que pugui impedir l’execució de les obres, assumint també, els costos de la construcció dels guals i de les entrades al recinte del centre.

Quart: El Departament d’Educació podrà dur a terme la instal·lació de mòduls prefabricats objecte d’aquesta cessió, per sí mateix, o per terceres persones.

Cinquè: Facultar a l’Alcaldia i al Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per a que qualsevol d’ambdós indistintament, pugui en nom i representació de la Corporació, subscriure els documents que siguin necessaris per la plena efectivitat d’aquest acord.

12.- Gestió Urbanística. Recepció provisional de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.44 “Eixamplament c/ Verge Maria” (D).

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.44 “Eixamplament c/ Verge Maria” (D).

Segon: Retornar la fiança d’import 158.539,30 €, dipositada en data 8 d’agost de 2003 per NECSO ENTRECANALES CUBIERTAS, SA, mitjançant aval bancari núm. 1500/72030 del Banco Santander Central Hispano, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, sempre i quan sigui dipositada prèviament una nova fiança d’import 6.341,57 €, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment mitjançant aquest acord.

13.- Contractació i Patrimoni. Aprovació del projecte revisat de les obres de prolongació del carrer Mas de Bofarull de la Urbanització Sant Josep Obrer.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte revisat de les obres de prolongació del carrer Mas de Bofarull de la Urbanització Sant Josep Obrer, amb un pressupost contractual de 288.668,93 euros (IVA inclòs), que inclou el pressupost de l’Estudi de Seguretat i Salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

14.- Contractació i Patrimoni. Aprovació del projecte revisat de les obres de prolongació del carrer Mare de Déu de Puigcerver de la Urbanització Sant Josep Obrer.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte revisat de les obres de prolongació del carrer Mare de Déu de Puigcerver de la Urbanització Sant Josep Obrer, amb un pressupost contractual de 199.865,77 euros (IVA inclòs), que inclou el pressupost de l’Estudi de Seguretat i Salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

15- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:
Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 2.617.255,88 € (dos milions sis-cents disset mil dos-cents cinquanta-cinc amb vuitanta-vuit cèntims).

16.- Contractació i Patrimoni. Aprovació de preus contradictoris i obres addicionals de les obres de pavimentació i serveis d’un tram del C/Capafonts i d’un tram del C/Bellmunt del Priorat (Fase I i II).

S’acorda:

Primer: Aprovar les obres addicionals a les obres de pavimentació i serveis d’un tram del C/Capafonts i d’un tram del C/Bellmunt del Priorat (Fase I i II).

Segon: Adjudicar a l’empresa CINOC,S.A les obres addicionals esmentades, per un import de 47.630,4 euros (IVA inclòs).

L’empresa adjudicatària haurà de dipositar a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals, a partir de la notificació d’aquest acord, una garantia definitiva complementària per import de 1.905,22 euros tal i com estableix l’article 42 del TRLCAP.

Tercer: Formalitzar el contracte administratiu en el termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l’empara de l’article 101.2 del TRLCAP, a comptar des del següent al de recepció del present acord.

Quart: Aprovar els preus contradictoris que consten en l’acta de data 26.09.05 acceptats pel contractista i fixats d'acord amb les medicions i preus proposats per la direcció facultativa municipal, en relació a les obres de pavimentació i serveis d’un tram del C/Capafonts i d’un tram del C/Bellmunt del Priorat.

Cinquè: Atorgar els recursos legals oportuns.

Assumptes sobrevinguts.

No n’hi ha.

Reus, 24 de gener de 2006

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.