Junta de Govern Local 2006-02-03

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 22/12/2024
E.g., 22/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 3/02/2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 3 DE FEBRER DE 2006.

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 20 de gener de 2006.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Declaració d’especial interès o utilitat municipal de les obres a realitzar per la Creu Roja a la seu social del carrer Doctor Ferran, 33-37.

S’acorda:

Primer: Declarar d’especial interès o utilitat municipal les obres d’instal·lació d’un ascensor per a minusvàlids de la seu social de Creu Roja, situada al carrer Dr. Ferran, 33-37 d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’art. 9é de l’Ordenança fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres per a l’exercici de 2006.

Segon: Donar a l’expedient la tramitació reglamentària.

4.- Moció de l’Alcaldia. Encàrrec del desenvolupament de les activitats de lleure dels centres cívics, segon quatrimestre del curs 2005/06, a la Societat Municipal Reus Esport i Lleure, SA.

S’acorda:

Primer: Encarregar a la societat de capital íntegrament municipal Reus Esport i Lleure SA el desenvolupament de les activitats de lleure dels centres cívics per un import màxim previst de 49.551,00 euros (IVA inclòs), per tal de dur a terme les activitats de lleure que la Regidoria de Relacions Cíviques ha programat per al segon quatrimestre del curs 2005/2006 i que s’han de desenvolupar als Centres Cívics de Reus per al període comprés entre els dies 20 de febrer i el 9 de juny de 2006, ambdós inclosos.

Segon: El pagament es realitzarà mitjançant factura que serà conformada per la Regidoria de Relacions Cíviques, essent l’import unitari per al període anteriorment esment el que es detalla a continuació:

- Categoria A 28’04 euros/hora IVA inclòs
- Categoria B 22’66 euros/hora IVA inclòs

Tercer: Als efectes de coordinar la relació entre les parts cal tenir en compte el següent:

- S’establirà una comissió de seguiment de les activitats desenvolupades i del servei formada per representats de Reus Esport i Lleure SA i de la Regidoria de Relacions Cíviques.

- La societat municipal Reus Esport i Lleure SA a l’acabament del curs 2005/2006 facilitarà a la Regidoria de Relacions Cíviques una memòria descriptiva de la gestió realitzada.

5.- Moció de l’Alcaldia. Conveni amb AMERSAM relatiu a suport administratiu en la gestió de sancions de trànsit i suport tècnic en la senyalització viària.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració amb l’empresa municipal APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM relatiu a l’encàrrec a aquesta societat dels serveis de suport administratiu a la gestió de sancions per infraccions de circulació, així com de suport tècnic en la senyalització viària de la ciutat de Reus.

Segon: Als efectes escaients, l’Ajuntament habilitarà el crèdit pressupostari corresponent.

Tercer: Facultar al tinent d’alcalde delegat de Via Pública, Sr. Eduard Ortiz Castellón per a la signatura de l’esmentat conveni.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

6.- Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte bàsic i executiu i del plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter ordinari, de les obres de restauració de les façanes del Palau Municipal de Reus, i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte bàsic i executiu de restauració de les façanes del Palau Municipal de Reus, amb un pressupost de 257.795,98 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.
En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

Tercer: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter ordinari, de les esmentades obres, amb un tipus de licitació de 257.795,98 € (IVA inclòs), i sotmetre’l a tràmit d’exposició al públic per un termini de 20 dies hàbils en els butlletins oficials corresponents, amb la condició que el projecte d’obres resulti definitivament aprovat.

Quart: Convocar simultàniament concurs públic amb procediment obert en els butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

7.- Arquitectura i Urbanisme-Disciplina Urbanística. Expedient sancionador seguit contra Tarraconense de Rehabilitaciones y Promociones SL.

S’acorda:

Primer: Sancionar amb una multa de 90.000,- € (noranta mil euros), a TARRACONENSE DE REHABILITACIONES Y PROMOCIONES, SL, promotora de les obres. Aquesta multa s’haurà de fer efectiva a les oficines de Recaptació Municipal, en el termini d’un mes comptat des del moment en què aquesta resolució sigui definitiva en via administrativa, situació que es produirà:

a) Transcorregut el termini d’un mes, des de la recepció de la notificació d’aquesta resolució sense que s’hagi interposat recurs de reposició.

b) Des de la notificació de la resolució del recurs de reposició o transcorregut el termini d’un mes, a comptar des del dia següent al de la interposició del recurs, sense que s’hagi dictat resolució expressa.

En cas de no efectuar el pagament en el termini assenyalat, es procedirà per via de constrenyiment, amb el recàrrec corresponent.

Segon: Atorgar els recursos legals pertinents.

8.- Patrimoni del Sòl. Aprovació de la valoració municipal dels béns afectats per l’execució del Projecte de les obres de pavimentació i serveis del Pg. Mare de Déu dels Desemparats.

S’acorda:

Aprovar la valoració municipal dels béns afectats per l’execució del Projecte de les obres de pavimentació i serveis del Pg. Mare de Déu dels Desemparats, que importa la quantitat total de 13.374,51 euros.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

9.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 2.670.134,26 € (dos milions sis-cents setanta mil cent trenta-quatre amb vint-i-sis cèntims).

10.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de preus contradictoris de les obres d’urbanització dels carrers Miró i Santa Helena, entre el carrer Ample i carrer Joan Martell.

S’acorda:

Primer: Aprovar els preus contradictoris que consten en l’acta de data 02.12.05 acceptats pel contractista i fixats d'acord amb les medicions i preus proposats per la direcció facultativa municipal, en relació a les obres d’urbanització dels carrers Miró i Santa Helena, entre el carrer Ample i carrer Joan Martell.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

Assumptes sobrevinguts.

No n’hi ha.

Reus, 8 de febrer de 2006

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.