Junta de Govern Local 2006-03-03

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 3/03/2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 3 DE MARÇ DE 2006.

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 17 de febrer de 2006.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Encàrrecs a INNOVA relatius a l’execució de diversos projectes. Aprovació de diferents convenis de col·laboració.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució dels següents projectes que es concreten en els convenis de col·laboració amb l’esmentada societat que, igualment s’aproven, relatius a les següents actuacions: obres d’urbanització del c/ Hospitalet en la seva connexió al c/ Vicenç Garcia; pavimentació i serveis dels carrers Metge Fortuny, Donotea, Vilar i Casals; pavimentació i serveis dels carrers Aleus, Martí i Napolità, Rosich i Vallroquetes; adequació de l’Av. Marià Fortuny en el tram comprés entre la carretera de Montblanc i la carretera de Tarragona; obres de prolongació del c/ Mas de Bofarull de la urbanització de Sant Josep Obrer; i obres de prolongació del c/ Mare de Déu de Puigcerver de la urbanització Sant Josep Obrer.

Segon: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

En el cas que la direcció d'obra l'assumeixi l'Ajuntament, mitjançant els Serveis Tècnics Municipals, l'òrgan competent al respecte designarà el tècnic o tècnics que la portaran a terme.

Tercer: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

4. Salut Pública. Aprovació de les bases per a l’atorgament de subvencions per a les entitats que portin a terme actuacions relatives a salut pública a la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar les bases per a l’atorgament de subvencions per les entitats que organitzin actuacions relatives a salut pública a la ciutat de Reus.

Segon: Sotmetre l’expedient al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovat en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

5. Patrimoni del Sòl. Declaració d’especial interès i utilitat municipal de les obres de construcció d’una comissaria de la policia de la Generalitat – mossos d’esquadra, a la Carretera d’Alcolea.

S’acorda:

Primer: Declarar d’especial interès i d’utilitat municipal les obres de construcció d’una comissaria de la policia de la Generalitat – mossos d’esquadra al solar descrit al paràgraf primer de la part expositiva d’aquest acord, als efectes previstos en l’article 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres per a l’exercici de 2006.

Segon: Donar a l’expedient la tramitació reglamentària.

6. Patrimoni del Sòl. Aprovació de la col·laboració econòmica municipal en la construcció d’una comissaria de la policia de la Generalitat – mossos d’esquadra, a la Carretera d’Alcolea.

S’acorda:

Aprovar la col·laboració econòmica de l’Ajuntament en la construcció de la comissaria de la policia de la Generalitat – mossos d’esquadra, prevista al pacte onzè del conveni subscrit en data 15.07.05.

7. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla parcial del sector G.13 “Mas Bertran” pel que afecta a les illes 4, 5 i 6, proposada per EDIRESA-2, SA.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la proposta de modificació puntual del Pla parcial del sector G.13 “Mas Bertran” pel que afecta a les illes 4, 5 i 6, formulada per EDIRESA-2, SA.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes sectorials afectats.

8. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla parcial del sector A.8 ROUREDA pel que afecta a les illes C i D del polígon 1, proposada per Planificación, Desarrollo y Promoción de Castellón, SA (PLADEPRO).

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la proposta de modificació puntual del Pla parcial del sector A.8 ROUREDA pel que afecta a les illes C i D del polígon 1, formulada per Planificación, Desarrollo y Promoción de Castellón, SA (PLADEPRO).

Segon: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes sectorials afectats.

9. Gestió Urbanística Pública SA. Aprovació del Projecte complementari d’obres d’urbanització del sector A.12 “Riera del Molinet”,

S’acorda:

Aprovar el Projecte complementari d’obres d’urbanització del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”.

- La proposta s’aprova per assentiment.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

10. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 799.345,36 € (set-cents noranta-nou mil tres-cents quaranta-cinc amb trenta-sis cèntims).

11. Contractació i Patrimoni. Adjudicació de les obres de la nova oficina local d’habitatge.

S’acorda:

Primer: Adjudicar a l'empresa FULGENCIO VILLAR, SL, l'execució de les obres de la nova oficina local d’habitatge, per un import de 146.031,42 euros (IVA inclòs).

En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art 4 del RD 1627/97 de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.

L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord, una garantia definitiva per import de 5.841,26 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.

El contractista haurà de presentar en el termini de 10 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.

Segon: Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord.

Tercer: Acordar la devolució de la garantia provisional al licitador no adjudicatari, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei de contractes de les administracions públiques.

Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.

12. Contractació i Patrimoni.- Autorització per a la constitució d’una hipoteca sobre la concessió administrativa de l’aparcament públic i sobre les parcel·les A,C,D,E,F,G,H, els locals del soterrani –1 i les corresponents construccions, incloses les vivendes de protecció oficial del polígon 2 del Pla Especial del Nucli Antic (àrea del Pallol).

S’acorda:

Primer: Autoritzar a l’empresa JOSEL,S.L. per a hipotecar la concessió administrativa de l’aparcament públic i les parcel·les A,C,D,E,F,G,H, els locals del soterrani –1 i les corresponents construccions, incloses les vivendes de protecció oficial del polígon 2 del Pla Especial del Nucli Antic (àrea del Pallol), d’acord amb els termes establerts a la clàusula 16 del plec de clàusules econòmico administratives particulars i 14 del contracte administratiu.
Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

13. Contractació i Patrimoni. Aprovació de la proforma d’escriptura pública de la concessió administrativa d’explotació de l’aparcament públic del polígon 2 del Pla Especial del Nucli Antic (àrea del Pallol).

S’acorda:

Primer: Aprovar la proforma d’escriptura pública de la concessió administrativa d’explotació de l’aparcament públic del polígon 2 del Pla Especial del Nucli Antic (àrea del Pallol).

Segon: Facultar tan àmpliament com en dret sigui necessari al Molt Il.ltre Sr. Alcalde, i al Tinent d’alcalde delegat d’Arquitectura i Urbanisme, perquè qualsevol d’ambdós indistintament pugui signar l’escriptura pública a què es refereix aquest acord, així com els documents que siguin necessaris per a la seva execució.

14. Contractació i Patrimoni. Requerir a l’empresa adjudicatària el pagament del cànon per a l’execució del polígon 2 del Pla Especial del Nucli Antic (àrea del Pallol).

S’acorda:

Primer: Requerir a l’empesa JOSEL SL, per tal que ingressi en període voluntari l’import de 81.109,01 euros en concepte de cànon per a l’execució del polígon, més els interessos de demora meritats fins a la data de pagament.

L’ingrés s’haurà d’efectuar a la Tresoreria Municipal en els terminis establerts en l’article 62 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, mitjançant el qual es va aprovar la Llei General Tributària, i que es transcriuen a continuació:

- Si la notificació de la liquidació es realitza entre el dies 1 i 15 de cada mes, des de la data de recepció de la notificació fins el dia 20 del mes posterior, o si aquest no fos hàbil, fins l’ immediatament hàbil següent.

- Si la notificació de la liquidació es realitza entre els dies 16 i últim de cada mes, des de la data de recepció de la notificació fins el dia 5 del següent mes posterior o , si aquest no fos hàbil, fins l’immediat hàbil següent.

En cas que no s’ingressin en període voluntari, s’exigirà el seu ingrés per via executiva.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

15. Contractació i Patrimoni. Aprovació de les bases del concurs públic d’idees per a la selecció d’avantprojecte d’edifici d’equipaments (arxiu comarcal del Baix Camp, centre d’atenció primària, àrea de rehabilitació, habitatges tutelats i aparcaments), i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Aprovar les bases del concurs públic d’idees per a la selecció de propostes per avantprojecte d’edifici d’equipaments (arxiu comarcal del Baix Camp, centre d’atenció primària, àrea de rehabilitació, habitatges tutelats i aparcaments) al solar situat al carrer Camí de l’Aigua Nova, carrer Maria Antònia París i carrer Sant Antoni Maria Claret de Reus.

Segon: Sotmetre les bases a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l’article 86 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú per un termini de 20 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de al·legacions.

Tercer: Convocar el concurs públic d’idees, i procedir a la publicació de les bases en els butlletins oficials.

Quart: Comunicar l’adopció d’aquesta resolució als membres del jurat que han estat designats per formar part del jurat del concurs.

Cinquè: Comunicar l’adopció d’aquesta resolució a la Direcció General del Patrimoni Cultural de la Generalitat de Catalunya.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS.

No n’hi ha.

Reus, 7 de març de 2006

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.