Junta de Govern Local 2006-04-07
Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern
CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 7 D’ABRIL DE 2006.
1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.
S’aprova l’acta de la sessió de 24 de març de 2006.
2. Informació de l’Alcaldia.
3. Moció de l’Alcaldia.- Pròrroga del conveni d’encàrrec de funcions amb el Centre de Recursos per a la Protecció de la Salut i el Medi Ambient, per l’any 2006.
S’acorda:
Primer: Aprovar el conveni de col·laboració corresponent a l’any 2006 entre l’Ajuntament de Reus i el consorci “Centre de Recursos de Protecció de la Salut i el Medi Ambient” per a la determinació d’aquelles funcions i tasques en l’àmbit dels serveis ambientals i l’energia, i en l’àmbit de la promoció de la cultura de l’oli i de la promoció i la valoració del territori, que l’Ajuntament de Reus encomana al consorci, així com la contraprestació econòmica que percebrà aquest últim per al desenvolupament d’aquestes funcions, que resten agrupades en les àrees que seguidament s’especifiquen:
Espai de Informació Ambiental (EIA)
Posada en marxa i gestió, programació i coordinació de les activitats del centre. El Centre de Recursos per a la protecció de la salut i el medi ambient es farà càrrec de la prestació dintre del EIA dels següents serveis:
- Serveis Externs
ß Informació i assessorament, atenció de les consultes que els ciutadans vulguin formular en tot allò que fa referència a temàtiques ambientals. Amb una atenció individual i personalitzada.
ß Realització de visites guiades al centre tant per al públic en general com per a entitats i grups escolars.
ß Programació de seminaris de formació, jornades entorn a temàtiques lligades al camp de la sostenibilitat.
ß Programació de jornades de divulgació dirigides al públic en general de divulgació sobre temàtiques generals.
ß Gestió de recursos per a la gestió sostenible d’activitats, servei de gots reutilitzables, rentagots, sol·licitud de compostadors, informació I altres recursos…
- Serveis Interns
ß Direcció de la Xarxa de compostadors
ß Gestió de l’espai de documentació, centrat en l’àmbit de la sostenibilitat i el medi ambient. Recull de recursos bibliogràfics, ludoteca i videoteca. Recull de fulletons informatius i informació en temes ambientals. Accés a recursos a la web. Hemeroteca.
ß Recull de consultes i incidències. Valoració i anàlisi de necessitats i de serveis.
Oficina de l’Energia
ß Promoció de les energies renovables, tant per a particulars com a empreses i promotors, inclosa l’atenció al públic i l’assessorament en matèria d’estalvi d’energia i d’aigües.
ß Realització dels informes tècnics per a la resolució de les sol·licituds de subvenció per la instal·lació d’energies renovables.
ß Suport a la tramitació de les peticions de subvencions a altres administracions públiques (ICAEN i MINER).
ß Elaboració del continguts dels materials de promoció de les energies renovables en l’àmbit local.
ß Encàrrec i gestió dels projectes d’instal·lació d’energies renovables en edificis municipals.
ß Seguiment i actualització de l’ordenança solar.
ß Gestió de les plantes productores d’energia de titularitat Municipal, incloent la gestió de l’explotació i el manteniment d’aquestes. Els ingressos produïts per les instal·lacions de generació d’energia, es destinaran a la gestió de les plantes productores (inclòs el manteniment).
ß Suport al manteniment d’edificis municipals per el que respecta a instal·lacions de producció d’energies renovables, a escoles i fotovoltaiques de Capsa Gaudi i Biblioteca Xavier Amorós
ß Estudi de viabilitat sobre diferents energies renovables.
ß Seguiment dels convenis CREVER/CEMA.
ß Establiment d’un sistema d’avaluació de les emissions de CO2.
ß Suport a les accions per a la reducció d’emissions d’efecte hivernacle.
Programes ambientals amb finançament exterior
Gestió de programes ambientals amb finançament exterior que acordin entre l’Ajuntament de Reus i el Centre de recursos per a la protecció de la salut i el medi ambient, incloent la coordinació, realització, elaboració de materials de divulgació, gestió administrativa i suport a la justificació comptable, així com la preparació dels nous programes que des de l’Ajuntament es determinin.
Els programes actualment en desenvolupament són:
ß ECOXIPS, per a la recuperació de material informàtic.
Gestió sostenible
ß Accions d’assessorament i divulgació de la gestió empresarial sostenible, incloent l’atenció a les consultes provinents de particulars i empreses (finestreta verda) i la realització de les accions de dinamització.
ß Suport a l’establiment de criteris ambientals per les compres i les contractacions de l’administració, inclosa la direcció de les campanyes d’educació ambiental en matèria de residus o d’altra mena que siguin encomanades.
ß Realització de seminaris tècnics adreçats a la millora de la gestió ambiental de les empreses.
ß Organització i coordinació de la mostra Comerç Verd
ß Suport a la gestió de residus comercials, accions de sensibilització.
ß Redacció de fitxes de consum en la revista el “Mercadal” (trimestralment).
Oficina de l’Agenda 21 local.
ß Realització de la direcció de tasques del procés d’Agenda 21 Local, així com la direcció de l’establiment de l’Oficina d’Agenda 21 Local, l’atenció a la ciutadania, la dinamització de la Comissió 21, la realització d’accions de promoció tant a nivell intern municipal com extern, i la direcció de campanyes i materials de divulgació.
ß Avaluació periòdica de l’evolució de l’estat ambiental de la ciutat d’acord amb el Pla de seguiment establert.
ß Elaboració document d’avaluació: “5 anys desprès de l’Agenda 21”
ß Actualització dels indicadors
ß Suport a l’acció política necessària per l’impuls de l’Agenda 21, creació de la comissió 21
ß Revisió del pla d’acció.
Centre de desenvolupament de l’Oli (CDO)
Realització de les tasques de direcció, gestió i impuls de les taques i projectes que en el camp de la promoció de la cultura de l’oli ha executat i executa el CENTRE DE DESENVOLUPAMENT DE L’OLI (CDO), per tal d’assolir una adient promoció de les activitats lligades al desenvolupament de les ciutat oleícoles, implementant els diferents projectes que es determinin des de l’Ajuntament de Reus.
Campanyes de comunicació
Realització de la direcció i disseny de les campanyes de sensibilització i conscienciació de temes relacionats amb el Medi Ambient i/o la Salut de les persones.
Segon: L’esmentat encàrrec inclou la totalitat de les despeses derivades de les activitats encomandes (desplaçaments, dietes, edició de materials, despeses de publicitat ...)
Tercer: Per a l’execució de la totalitat de les tasques descrites en els punts primer i segon d’aquest acord, l’Ajuntament de Reus abonarà al consorci Centre de recursos per a la protecció de la salut i el medi ambient la quantitat de dos-cents seixanta-cinc mil euros (265.000’00 €), IVA inclòs. aquestes quantitats es faran efectives prèvia presentació de factures o, si s’escau, notes d’aportació corresponents als serveis efectuats a l’Àrea de Medi Ambient, qui efectuarà la seva conformació i tramitació als serveis econòmics municipals.
El consorci també gestionarà els ingressos produïts per les instal·lacions de generació d’energia, els quals s’hauran de destinar a la gestió i manteniment de les plantes productores.
Quart: Facultar al tinent d’alcalde delegat de Medi Ambient, Sr. Daniel Pi Noya, per a la signatura del conveni esmentat.
4. Moció de l’Alcaldia.- Acord de col·laboració amb la Tresoreria General de la Seguretat Social per a la remissió de les vides laborals.
S’acorda:
Primer: Aprovar la formalització d’un conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i la Tresoreria General de la Seguretat del Ministeri de Treball i Assumptes Socials per tal que aquest últim remeti a l’Ajuntament, en suport informàtic, els informes de vida laboral que siguin precisos, en els termes previstos en l’esmentat conveni.
Segon: Facultar al Molt Il·ltre. Alcalde i al tinent d’alcalde delegat de Recursos Generals per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat conveni de col·laboració.
Tercer: Comunicar aquest acord a la Tresoreria General de la Seguretat del Ministeri de Treball i Assumptes Socials.
5. Moció de l’Alcaldia.- Regularització de les relacions amb AMERSAM sobre la gestió del Mercat del Camp.
S’acorda:
Primer: Atorgar a la societat anònima municipal APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM, la concessió de l’ús i gaudiment privatiu de totes les instal·lacions i espais útils existents en el Mercat del Camp, per tal que les gestioni de la forma que consideri més adient, podent realitzar, en els espais objecte de concessió que si bé no tenen la consideració de servei de mercat, són complementaris del mateix, totes les obres i instal·lacions necessàries pel desenvolupament de les activitats a que es destinin els esmentats espais (incloses les d’urbanització, enderroc, nova construcció, reforma), respecte als quals AMERSAM percebrà tots els rendiments que generin.
Segon: El termini de vigència de la concessió finalitzarà el dia 31 de desembre de l’any 2056, si bé l’Ajuntament es reserva la facultat de deixar-la sense efecte, abans del seu venciment, si ho justifiquen circumstàncies sobrevingudes d’interès públic.
Tercer: Autoritzar a AMERSAM la formalització de contractes d'arrendament amb tercers d’aquestes instal·lacions del Mercat del Camp, a la percepció dels drets derivats de les transmissions dels drets sobre els llocs de venda, i a la formalització de contractes d'arrendament amb particulars de caràcter civil o mercantil, per tal que desenvolupin la seva activitat en els llocs de venda que li siguin adjudicats.
En el cas de dissolució de l’empresa municipal AMERSAM l’Ajuntament es subrogarà en les relacions contractuals que hagi formalitzat amb tercers.
Quart: Atorgar a AMERSAM la facultat d’adjudicació automàtica dels llocs de venda que quedin deserts perquè siguin rescatats per l'Ajuntament o que per qualsevol motiu passin a disposició de la Corporació.
Cinquè: Finalitzat el termini de la concessió establert en l’acord SEGON, AMERSAM, deixarà lliures i buits els béns objecte de la concessió i les obres i instal·lacions que hagi realitzat revertiran a l’Ajuntament sense dret a cap indemnització.
Sisè: Adscriure a la societat APARCAMENTS I MERCATS DE REUS SA les finques següents, de titularitat municipal:
a) Finca situada a la carretera de La Canonja núm. 3 on es troba construïda una nau. Té una superfície de 441 m2. Inscrita al Registre de la Propietat de Reus, al tom 1015, Llibre 623, Foli 166, Finca núm. 34693. Referència cadastral 7152502.
b) Finca situada a la carretera de La Canonja núm. 5 on es troba construïda una nau. Té una superfície de 648 m2. Inscrita al Registre de la Propietat de Reus, al tom 1078, llibre 676, full 85, finca núm. 38.865. Referència cadastral 7152503.
c) Finca situada a la carretera de La Canonja núm. 9ª. Té una superfície de 11.083 m2. Inscrita al Registre de la Propietat de Reus al Tom 1795, Llibre 1195, Foli 40, Finca núm. 8063. Referència cadastral 7152510.
Els esmentats béns s’adscriuen a la societat per tal que aquesta els destini a l’acompliment de les seves finalitats socials. Conservaran la qualificació jurídica originària i l’adscripció no significa cap transmissió del domini i desafectació. Malgrat això en aquest acte s’entén atorgada a la societat citada una concessió administrativa d’ús i gaudi en la forma i condicions establertes pels articles 59 i següents del Reglament del patrimoni dels ens locals.
6. Moció de l’Alcaldia.- Encàrrec a INNOVA relatiu a l’estudi i l’execució de diferents projectes. Aprovació de diferents convenis de col·laboració
S’acorda:
Primer: Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució dels següents projectes que es concreten en els convenis de col·laboració amb l’esmentada societat que, igualment s’aproven, relatius a les següents actuacions: Sistemes d’Informació – Caixers Automàtics, Sistemes – d’Informació – Sistemes elèctrics informàtics, Sistemes d’Informació – Servidors Corporatius, i Instal.lació d’energia solar fotovoltaica a la CAPSA GAUDI.
Segon: Encarregar a l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL l’estudi de la millor fórmula d’executar les següents actuacions:
• Àrea de Via Pública
- Pavimentació i serveis de la Pl. Mercadal
- Arranjament i manteniment de diversos carrers III (c/ Castellvell, c/ Antoni Rubió i un tram del c/ del Molar, c/ Rovira i Virgili i c/ Joaquim Ruyra)
Tercer: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.
En el cas que la direcció d'obra l'assumeixi l'Ajuntament, mitjançant els Serveis Tècnics Municipals, l'òrgan competent al respecte designarà el tècnic o tècnics que la portaran a terme.
Quart: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.
7. Moció de l’Alcaldia.- Aprovar la sol·licitud al Servei d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya de subvencions de Plans d’Ocupació fixats en la convocatòria per a l’any 2006.
S’acorda:
Primer: Aprovar la realització dels projectes relacionats i sol·licitar les subvencions corresponents al Servei d’Ocupació de Catalunya.
Relació de projectes:
• Realització activitats promoció i difusió de la lectura, formació d’usuaris i catalogació dels fons de la Biblioteca Central Xavier Amorós.
• Difusió de les exposicions dels Museus de Reus.
• Documentació i difusió de fons de la Fototeca Municipal de Museus.
• Seguretat i salut laboral, i activitat científica mitjançant desenvolupament d’investigació, recerca i orientació per a la revisió de condicions psicològiques per a l’ús d’arma en la Guàrdia Urbana.
• Informació a través d’Intranet sobre riscos laborals.
• Informació i formació sobre la prevenció dels riscos laborals.
• Controls de les condicions de seguretat i salut dels llocs de treball.
• Dinamització del servei d’informació i visites guiades al patrimoni modernista de la ciutat de Reus.
• Pla de control i seguiment de les emissions d’efecte hivernacle generades per l’Ajuntament de Reus.
• Gestió i planificació de l’entorn rural en sòl urbanitzable i no urbanitzable del terme de Reus.
• Actuació comunitària del servei municipal de drogodependències.
• Prevenció de la pràctica del treball sexual al carrer i de l’ús de substàncies de la mateixa.
• Suport per a la realització de tasques administratives
• Intervenció comunitària pel desenvolupament d’accions de prevenció universal en el context escolar i de prevenció selectiva en el context de festa.
• Suport al “Projecte DI-PI” i a l’espai d’activitats “La Illeta”
• Prevenció universal de l’ús de substàncies i de prevenció selectiva adreçada a població immigrant jove.
• Suport educatiu al centre d’activitats “La Illeta” –desenvolupament del programa de mesures penals alternatives-.
• Actuacions en matèria d’habitatge. Prevenció de l’exclusió social residencial.
• Joves immigració i consum de violència.
• Control de carnisseries, verduleries i locals de restauració de la ciutat de Reus.
• Control de piscines de la ciutat de Reus.
• Casal de les dones de Reus.
• SIFF – Servei d’informació i formació de les famílies.
• Suport complementari a l’oficina municipal d’escolarització de Reus.
• “Benvinguts, benvingudes” Promoció i defensa del català. Assessorament i atenció als immigrants
• Suport primera atenció social famílies nouvingudes en els col·legis públics.
• Campanya d’estiu 2006.
• Mediació Intercultural.
• Suport gestió administrativa.
• Assessorament i atenció a les persones i a les famílies.
• Acompanyament en els processos d’inserció laboral i ocupacional.
• Dinamització dels casals de la gent gran.
• Violència entre iguals una experiència des dels serveis socials.
• Promoció del voluntariat en accions de suport des de Serveis Socials.
• Atenció a la dependència des de Serveis Socials.
• Millora dels processos en l’atenció a les persones ateses a Serveis Socials.
• Prevenció de l’absentisme escolar des dels equips d’atenció primàrica de Serveis Socials.
• Suport en els projectes comunitaris de Serveis Socials.
• Oci alternatiu i d’integració per a joves a la ciutat de Reus.
• Animació sòciocultural
des dels Centres Cívics per a la ciutadania i les entitats.
• Informació, atenció al públic i suport des dels Centres Cívics als ciutadans i ciutadanes.
• Participació ciutadana en els barris Sant Josep Obrer i Gaudí.
• Manteniment i millora de zones de jocs infantils.
• Manteniment i millora de zones verdes urbanes.
• Manteniment i millora de vies públiques.
• Desenvolupament de l’oficina de l’Emancipació oficina Pla Jove de Reus.
• Alfabetització tecnològica.
• Atenció integrada en xarxa.
Segon: Sol·licitar al Servei d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya i amb càrrec al fons creat a l’efecte, una subvenció de 1.485.853,75 euros per a la realització dels projectes esmentats.
Tercer: Facultar el regidor tinent d’alcalde delegat de Recursos Generals als efectes de subscriure els documents necessaris per a l’efectivitat dels anteriors acords.
COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS
8.- Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’Assemblea Local de Creu Roja a Reus per a l’any 2006.
S’acorda:
Primer: Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’Assemblea Local de la Creu Roja a Reus per tal de col·laborar en diverses actuacions relacionades amb matèries dels departaments de serveis socials, salut pública i educació i família, per a l’any 2006.
Segon: Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez i Segura, per a la signatura de l’esmentat conveni.
9. Educació i Família.- Aprovar l’adhesió al protocol de col·laboració entre la Secretaria General de l’esport i el Departament de salut de la Generalitat de Catalunya, referent al Pla d’implantació progressiva per a la promoció de l’activitat física i la salut a Catalunya.
S’acorda:
Primer: Aprovar l’adhesió de la regidoria de l’esport al protocol de col·laboració entre la Secretaria General de l’esport i el Departament de salut de la Generalitat de Catalunya, referent al Pla d’implantació progressiva per a la promoció de l’activitat física i la salut a Catalunya.
Segon: El programa que resulti del PIP a Reus, comportarà a l’usuari el pagament d’una quota d’accés de 20 € al mes i, l’adscripció al programa d’un llicenciat en ciències de l’activitat física i l’esport. Aquests aspectes es concretaran a l’encàrrec que la regidoria de l’Esport farà a RELLSA.
COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS
10. Via Pública - Serveis.- Atorgar les bonificacions corresponents de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres (ICIO) per la rehabilitació de l’estació d’autobusos de Reus.
S’acorda:
Primer: Declarar d’especial interès i utilitat municipal les obres de rehabilitació de l’estació d’autobusos de Reus.
Segon: Aplicar la bonificació del 75% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres.
Tercer: Condicionar l’esmentada bonificació a l’obtenció de la preceptiva llicència municipal pel Departament competent.
Quart: Comunicar el present acord a l’Àrea d’Hisenda Municipal per tal que realitzin les gestions necessàries per fer efectiu aquest acord, en el benentès que s’haurà de realitzar l’oportuna liquidació per aquella part de la quota de l’impost no subjecta a bonificació.
11. Patrimoni del Sòl.- Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de la construcció afectada de l’immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 1, afectada per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.
S’acorda:
Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de la construcció afectada de l’immoble núm. 1 del C/ Bonaventura Carles Aribau, afectada per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau, subscrit en data 09.03.06 amb els senyors Nicasi Llurba Poblet i Julia Morales Ortiz, i que importa la quantitat total de 15.200,00 euros.”
12. Patrimoni del Sòl.- Modificació de la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau, pel que fa a la finca núm. 11 del Projecte.
S’acorda:
Modificar la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per sistema viari del PGOU a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau, pel que fa a la finca núm. 11 de Projecte.
A continuació i d’acord amb l’establert a l’art. 17 de la Llei d’Expropiació Forçosa, s’especifica l’immoble afectat, el propietari, el domicili de notificacions i la naturalesa de l’afectació, la superfície afectada, les dades registrals i els altres drets afectats.
11.- C/ Bonaventura Carles Aribau, núm.9 (Ref.Cad. 1564303 CF4516D 0001 DM)
Propietaris: JOSEP MÀDICO BOSCH
FRANCISCO MÀDICO BOSCH
Domicili de notificacions: Mühlenstr 12
79599 WITTLIGEN (Alemanya)
C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 9
43205 REUS
Naturalesa afectació i superfície afectada:
135,10 m_ de superfície que inclou 1 plàtan, 3 pins i 1 cupres blau.
Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.012, Llibre 275, Foli 204, Finca registral núm. 7.054.
Altres drets afectats: Servitud de procedència.
13. Patrimoni del Sòl.- Interposició de recurs d’apel·lació interposat contra la Sentència de data 29.03.06 dictada al recurs contenciós administratiu núm. 183/2005 del Jutjat del Contenciós Administratiu núm. 2 de Tarragona.
S’acorda:
Primer: Interposar recurs d’apel·lació contra la Sentència de data 29.03.06 dictada al recurs contenciós administratiu núm. 183/2005 del Jutjat del Contenciós Administratiu núm. 2 de Tarragona, interposat per JOSE AGUSTI DOMINGO, SL.
Segon: Encomenar la representació de la Corporació davant el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya al Procurador Angel Quemada Ruiz, mantenint-se el Procurador i Lletrats nomenats per acord de la Junta de Govern Local de data 17.06.05.
14. Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte bàsic i executiu de les obres de reforma i adequació de Cal Massó per a Centre d’Art.
S’acorda:
Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.
Segon: Aprovar inicialment el projecte bàsic i executiu de les obres de reforma i adequació de Cal Massó per a Centre d’Art, amb un pressupost contractual de 184.334,14 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció.
Tercer: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.
L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.
15. Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte bàsic i d’execució de rehabilitació i ampliació del Mas Carandell i redistribució de l’aulari (1ª fase: reforma i ampliació de la planta baixa, reforma de la planta tercera i reforma de l’aulari).
S’acorda:
Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.
Segon: Aprova inicialment el projecte bàsic i d’execució de rehabilitació i ampliació del Mas Carandell i redistribució de l’aulari (1a fase: reforma i ampliació de la planta baixa, reforma de la planta tercera i reforma de l’aulari), amb un pressupost contractual de 402.280,17 euros (IVA inclòs).
Tercer: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.
L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.
16. Gestió Urbanística Pública, SA.- Desestima el recurs de reposició presentat per Serveis Mercantils Industrials SL i Construcciones y Promociones del Mar SL al projecte de reparcel·lació del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, modalitat cooperació.
S’acorda:
Desestimar el recurs de reposició presentat per Serveis Mercantils Industrials SL i Construcciones y Promociones del Mar SL al projecte de reparcel·lació del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, modalitat cooperació, en base a l’extemporaneïtat de la petició formulada, sense perjudici que a partir de la data de presentació del recurs es tingui en consideració la copropietat existent sobre les finques objecte del present recurs.
17. Gestió Urbanística Pública, SA.- Desestima el recurs de reposició presentat per Serveis Mercantils Industrials SL i Nova Cadieisa SA al projecte de reparcel·lació del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, modalitat cooperació.
S’acorda:
Desestimar el recurs de reposició presentat per Serveis Mercantils Industrials SL i Nova Cadieisa SA al projecte de reparcel·lació del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, modalitat cooperació.
COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS
18. Gestió Econòmica i Pressupostària.- Aprovació relació de factures.
S’acorda:
Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 451.575,76 € (quatre-cents cinquanta-un mil cinc-cents setanta-cinc amb setanta-sis cèntims).
ASSUMPTES SOBREVINGUTS
Reus, 27 d’abril de 2006
El secretari general accidental
Fernando Grugués Cabré