Junta de Govern Local 2006-07-21

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 19/07/2024
E.g., 19/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 21/07/2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 21 DE JULIOL DE 2006.

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 14 de juliol de 2006.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Conveni amb el Consell Comarcal del Baix Camp per als ajuts de menjadors escolars per al curs 2006-2007.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i el Consell Comarcal del Baix Camp relatiu a la concessió i tràmit dels ajuts individuals per a l’assistència a menjadors escolars d’educació infantil i educació primària dels centres escolars públics de Reus, per al curs escolar 2006-2007.

Segon: Facultar al Molt Il.ltre Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez i Segura, i al Tinent Alcalde Delegat de Benestar, Sr. Alex Martínez Medina per tal que qualsevol d’ells, indistintament, signin l’esmentat conveni.

4.- Moció de l’Alcaldia. Adhesió al programa de Teleassistència Domiciliària entre l’IMSERSO i la FEMP.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar l’adhesió al programa de Teleassistència Domiciliària entre la IMSERSO i la FEMP.

Segon: Declarar l’acceptació de les Normes Generals del Servei de Teleassistència i la participació econòmica i pressupostària en els termes assenyalats al Conveni-Marc IMSERSO-FEMP.

Tercer: Facultar a l’Alcalde Sr. Lluís Miquel Pérez Segura i al tinent d´Alcalde delegat de Benestar el Sr. Alex Martínez Medina, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin els documents necessaris per a fer efectius els acords anteriors.

5.- Moció de l’Alcaldia. Encarregar a l’empresa GAIASA les tasques d’intervenció administrativa dels abocaments al sistema públic de sanejament.
S’acorda:

Primer: Encarregar a la societat municipal Gestió Ambiental i Abastament S.A. (GAIASA) les atribucions corresponents a la intervenció administrativa dels abocaments al sistema públic de sanejament i indicades a la clàusula tercera de col·laboració formalitzat entre l’Ajuntament i l’Agencia Catalana de l’Aigua (ACA) del dia 23 de desembre de 2005, sens perjudici de les competències que corresponguin a l’Ajuntament pel fet que impliquin exercici d’autoritat.

La vigència del present encàrrec se circumscriu a la vigència del conveni formalitzat entre l’Ajuntament de Reus i l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) el dia 23 de desembre de 2005, en els termes previstos a les clàusules vuitena i novena del mateix.

Segon: Comunicar el present acord a la societat GAIASA.

6.- Moció de l’Alcaldia. Acceptació subvenció de la Diputació per a projectes de desenvolupament local i promoció econòmica.

6a).-
S’acorda:

Primer: Acceptar la subvenció concedida per la Diputació de Tarragona per a realitzar Cicle de conferències: Reus ciutat emprenedora.

Segon: Comprometre’s a complir totes les obligacions establertes a les bases de la convocatòria i les condicions fixades, si escau, a l’acord de concessió de la subvenció, i a assolir la finalitat per a la qual s’ha concedit la subvenció.

Tercer: Notificar aquest acord a la Unitat de Desenvolupament Local de la Diputació de Tarragona.

6b).-
S’acorda:

Primer: Acceptar la subvenció concedida per la Diputació de Tarragona per a realitzar Catàleg de la ciutat de Reus.

Segon: Comprometre’s a complir totes les obligacions establertes a les bases de la convocatòria i les condicions fixades, si escau, a l’acord de concessió de la subvenció, i a assolir la finalitat per a la qual s’ha concedit la subvenció.

Tercer: Notificar aquest acord a la Unitat de Desenvolupament Local de la Diputació de Tarragona.

7.- Moció de l’Alcaldia. Declarar d’especial interès o utilitat municipal diverses obres, a efectes de l’ICIO.

S’acorda:

Primer: Declarar d’especial interès o utilitat municipal la instal·lació d’un mòdul prefabricat a l‘IES Domenech i Montaner per part dels Serveis Territorials a Tarragona del Departament d’Educació i Universitats de la Generalitat de Catalunya, als efectes previstos en l’article 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres.

Segon: Declarar d’especial interès o utilitat municipal la instal·lació d’un mòdul prefabricat al CEIP Teresa Miquel i Pàmies per part dels Serveis Territorials a Tarragona del Departament d’Educació i Universitats de la Generalitat de Catalunya, als efectes previstos en l’article 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres.

Tercer: Declarar d’especial interès o utilitat municipal les obres pel canvi de portes d’accés i il·luminació del pati central de l’Escola d’Art i Disseny per part de la Diputació de Tarragona, als efectes previstos en l’article 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres.

Quart: Declarar d’especial interès o utilitat municipal les obres de separació de les zones de descans i bar a l’Escola d’Art i Disseny per part de la Diputació de Tarragona, als efectes previstos en l’article 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres.

Cinquè: Declarar d’especial interès o utilitat municipal les obres de substitució del dipòsit de gas-oil de la caldera de calefacció de l’Escola d’Art i Disseny per part de la Diputació de Tarragona, als efectes previstos en l’article 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres.

Sisè: Declarar d’especial interès o utilitat municipal les obres de col·locació de mànegues contra incendis a l’Escola d’Art i Disseny per part de la Diputació de Tarragona, als efectes previstos en l’article 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres.

Setè: Donar als esmentats expedients la tramitació reglamentària.

8.- Moció de l’Alcaldia.- Conveni amb el Departament de Treball i Indústria i la societat REDESSA per a la participació en el Programa de Suport a les Dones Emprenedores dins la Xarxa ANEM.

S’acorda:

Primer: Aprovar la formalització d’un conveni de col·laboració entre aquest Ajuntament, el Departament de Treball i Indústria de la Generalitat de Catalunya i la societat Reus Desenvolupament Econòmic, S.A. per a la realització d’activitats en el marc del programa de suport a les dones emprenedores dins de la Xarxa ANEM (Assessorament a Noves Emprenedores).

Segon: Notificar el present acord a la Direcció General d’Economia Cooperativa, Social i d’Autoocupació del Departament de Treball i Indústria de la Generalitat de Catalunya i a la societat REDESSA.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

9.- Educació i Família. Aprovar la pròrroga del concert del servei públic d'educació i foment de l'activitat esportiva d'atletisme amb el Club Natació Reus Ploms.

S’acorda:

Primer: Aprovar la pròrroga de cinc anys del concert per a la gestió del servei públic d’educació i foment de l’activitat esportiva d’atletisme amb el Club Natació Reus Ploms, pel que fa la utilització i la gestió de la pista d’atletisme de l’esmentada entitat.

Segon: Aprovar el preu de la prestació del servei que es compromet abonar l’ajuntament al Club Natació Reus Ploms per la quantitat màxima de 60.000 €, el pagament del qual es farà prèvia justificació de la correcta prestació del servei mitjançant l’informe favorable i la presentació de les factures o certificacions de les obres de condicionament i reparació.

El pagament es farà efectiu a partir del 2007.

Tercer: Aprovar el conveni regulador del concert amb el Club Natació Reus Ploms.

Quart: Facultar el Sr. Àngel Cortadelles i Bacaria, regidor delegat de l’Esport, per a la signatura de l’esmentat conveni i per a la formalització de qualsevol document que esdevingui necessari per fer efectius aquests acords.

Cinquè: Sotmetre a informació pública la prorroga del concert i la durada de 5 anys.

10.- Salut Pública. Imposar una sanció per la tinença d'un gos considerat potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.

S’acorda:

Primer.- Imposar al Sr. Francisco J. Zamora Sánchez una sanció de sis mil euros (6.000,00.-€) com a responsable de la comissió d’una infracció molt greu tipificada a l’article 13.1.b) de la Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el règim jurídic de la tinença d’animals potencialment perillosos, pel fet de tenir un gos potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.

Segon.- Atorgar els recursos legals procedents.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

11.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 3.365.961,43 € (tres milions tres-cents seixanta-cinc mil nou-cents seixanta-un amb quaranta-tres cèntims).

12.- Contractació i Patrimoni. Desestimar la sol·licitud referent a la devolució de la garantia definitiva efectuada per l’empresa adjudicatària de la concessió per a l’execució del polígon 2 del PERI del Nucli Antic i per a la construcció i explotació d’un aparcament.

S’acorda:

Primer: Desestimar la sol·licitud efectuada per l’empresa JOSEL,S.L., referent a la devolució de la garantia definitiva per import de 81.109,01€ dipositada en data 02.09.99 referent a la concessió per a l’execució del polígon núm. 2 del PERI del Nucli Antic i per a la construcció i explotació d’un aparcament.

Segon: Atorgar els recursos legals corresponents.

13.- Contractació i Patrimoni. Modificar el contracte de les obres dels annexos al projecte d’urbanització del polígon 2 del PERI del Nucli Antic.

S’acorda:

Primer: Aprovar la modificació del contracte subscrit amb JOSEL,S.L. en data 07.06.06, referent l’execució de les obres dels annexos al projecte d’urbanització del polígon 2 del PERI del Nucli Antic (àmbit del Pallol), que comprenen els carrers Pujol, Bages, Hortensi Güell, Hospital, Montserrat, de la Presó i Raval del Pallol, en el sentit d’excloure’n l’annex 8, amb import de 14.646,89 € (IVA inclòs), i resultant-ne un nou import total d’adjudicació de 427.148,17 euros (IVA inclòs).

Segon: Reajustar la garantia definitiva dipositada per l’esmentada empresa, per import de 17.671,80 euros, mitjançant carta de pagament de data 03.05.06, com a conseqüència de la modificació del contracte, resultant-ne una garantia definitiva per import de 17.085,93 €.

L'empresa adjudicatària haurà de reajustar a la Caixa Municipal, en el termini 8 dies naturals a comptar des del següent al de la notificació d’aquesta resolució, aquesta garantia definitiva.

Tercer: Formalitzar la modificació del contracte en el termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a comptar des del següent al de la notificació de la present resolució.

Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.

14.- Contractació i Patrimoni. Aprovació de preus contradictoris en l’execució subsidiària de les obres pendents del projecte d’urbanització del Pol. IV del Pla parcial del Sector A.8 “La Roureda”.

S’acorda:

Primer: Aprovar la relació dels preus contradictoris que consten en les dues actes de data 15.06.2006, acceptats pel contractista i fixats d'acord amb les medicions i preus proposats per la direcció facultativa municipal, en relació a les obres pendents del projecte d’urbanització del Pol. IV del Pla parcial del Sector A.8 “La Roureda”.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

15.- Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte bàsic i executiu de les obres de pavimentació dels carrers Àguila, Sant Carles i Sant Josep, Sant Pancraç i Alt de Sant Salvador del Barri del Carme.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte bàsic i executiu de les obres de pavimentació dels carrers Àguila, Sant Carles i Sant Josep, Sant Pancraç i Alt de Sant Salvador del Barri del Carme, amb un pressupost de licitació de 269.393,83 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

16.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte bàsic i executiu de les obres de pavimentació dels carrers Sant Esteve, Sant Ignasi, Girada, l’Estel i del Sol del Barri del Carme.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte bàsic i executiu de les obres de pavimentació dels carrers Sant Esteve, Sant Ignasi, Girada, l’Estel i del Sol del Barri del Carme, amb un pressupost de licitació de 331.329,45 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

17.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de pavimentació i serveis dels carrers Güell i Mercader i Santa Paula, i dels carrers Gornals i Sant Lluís, dins del Barri del Carme.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de pavimentació i serveis dels carrers Güell i Mercader i Santa Paula, i dels carrers Gornals i Sant Lluís, dins del Barri del Carme, amb un pressupost de licitació de 486.127,21 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

18.- Contractació i Patrimoni.- Desestimació de l’al·legació formulada i aprovació definitiva del projecte bàsic d’ampliació del camí dels Morts en el seu accés a La Plana, Vila-seca.

S’acorda:

Primer: Desestimar les al·legacions formulades per la Sra. Carmen Noguero Salinas, de conformitat amb l’exposat a la part expositiva del present acord.

Segon: Aprovar definitivament el projecte bàsic d’ampliació del camí dels Morts en el seu accés a La Plana, Vila-seca.

Tercer: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.

19.- Patrimoni del Sòl.- Constitució gratuïta d'un dret de superfície a favor de la FUNDACIÓ PRIVADA DE LA CONSTRUCCIÓ DEL BAIX CAMP, sobre l’immoble núm. 25 del C/ dels Pelleters, d’aquesta ciutat.

S’acorda:

Primer: Constituir, a títol gratuït, un dret de superfície sobre l’immoble núm. 25 del C/ dels Pelleters, Referència Cadastral: 5238301 CF4553G 0001 OG, a favor de la FUNDACIÓ PRIVADA DE LA CONSTRUCCIÓ DEL BAIX CAMP, NIF G-43860980, amb domicili a Reus, 43201- c/ Alcalde Joan Bertran, núm. 13.

Segon: Aquest dret de superfície es constitueix, amb subjecció amb els punts i condicions següents:

1.- La duració serà de 30 anys i la construcció s'haurà de realitzar en el termini de 5 anys, ambdós terminis a comptar des de l'atorgament de l'escriptura pública de constitució. En el supòsit que no es realitzi la construcció en el termini de 5 anys esmentat, n’hi haurà prou amb l’Acta Notarial de constatació de la no construcció perquè l’Ajuntament pugui extingir i cancel.lar aquest Dret de superfície, inclosa la seva inscripció registral.

2.- El dret de superfície és personal i no serà transmissible.

3.- L'edifici a construir estarà destinat –durant tot el temps de duració del dret de superfície- a la formació teòrica i pràctica de totes les especialitats i oficis relacionats amb la indústria de la construcció.

4.- Les despeses de constitució del dret (notarials i registrals) que es devenguin aniran a càrrec de la FUNDACIÓ PRIVADA DE LA CONSTRUCCIÓ DEL BAIX CAMP i també l’IVA per establir-se així a la legislació vigent.. Les despeses fiscals que s'acreditin seran segons Llei.

5.- Quan finalitzi el dret de superfície, la construcció revertirà gratuïta
ent a l'Ajuntament de Reus.

6.- L’edifici a construir s’haurà d’adaptar a les finalitats del dret de superfície i respectar els paràmetres derivats de la normativa del PGOU vigent. Per millorar el resultat de la qualitat arquitectònica de la construcció, abans de la sol.licitud de la llicència municipal d’obres, caldrà fer consulta prèvia als Serveis Tècnics Municipals d’Arquitectura mitjançant avantprojecte detallat pel que fa als aspectes de composició arquitectònica, distribució funcional i materials a utilitzar.

Tercer: Per facilitar la realització dels tràmits necessaris per l’obtenció de finançament per a la realització d’aquest centre de formació, es concedeix a la FUNDACIÓ PRIVADA DE LA CONSTRUCCIÓ DEL BAIX CAMP, un termini d’un any, a comptar des de l’endemà de la notificació d’aquest acord, per tal que accepti expressament aquest dret i poder procedir a la seva formalització.

Quart: Els acords precedents queden condicionats a que l’esmentada fundació tingui personalitat jurídica amb la inscripció de la seva carta fundacional al Registre de Fundacions, actualment en tràmit, segons sol.licitud presentada en data 27.06.06, núm. 9.339 davant la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.

Cinquè: Facultar a l’Alcaldia i al Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per a que qualsevol d’ambdós indistintament, pugui signar de l'escriptura pública de formalització i constitució del dret.

20.- Patrimoni del Sòl.- Sol·licitud de subvenció per l’adquisició de sòl amb destinació a la construcció d’habitatge amb protecció oficial.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar la subvenció prevista a la Resolució MAH/1086/2006, de 10 d’abril, i APROVAR l’adquisició onerosa, mitjançant expropiació forçosa, dels immobles inclosos al PAU 2 , Illes de la Patacada i dels Rentadors, (Pl. de la Patacada, núms. 9 I 10) al PAU 13, Àrea de la Pl. del Bisbe Grau (C/ Closa de Freixa, núms. 4 i 6, C/ Sant Benet, núms. 15 i 17) i PAU 15, Àrea de la prolongació del C/ Sant Benet (C/ Sant Francesc, núm. 34), amb destí a la construcció d’habitatges amb protecció oficial dins dels Polígons d’Actuació Urbanística esmentats de la modificació puntual de la revisió del PGOU pel que afecta al Barri del Carme.

De conformitat amb l’establert a la base 5.1.d de la convocatòria, s’indiquen els següents punts:

PAU 2 Illes de la Patacada i dels rentadors
_ Modalitat d’adquisició: Expropiació forçosa
_ Nombre d’habitatges amb protecció oficial que s’hi preveu construir: 45 habitatges
_ Termini en el qual es preveu començar les obres de construcció: 1 anys a partir de la data de concessió de la subvenció
_ Termini aproximat del seu acabament: 3 anys a partir de la data de concessió de la subvenció.
_ Règim d’ús al qual es preveu destinar els habitatges: arrendament

PAU 13 Àrea de la Pl. del Bisbe Grau
_ Modalitat d’adquisició: Expropiació forçosa
_ Nombre d’habitatges amb protecció oficial que s’hi preveu construir: 14 habitatges
_ Termini en el qual es preveu començar les obres de construcció: 1 anys a partir de la data de concessió de la subvenció
_ Termini aproximat del seu acabament: 3 anys a partir de la data de concessió de la subvenció.
_ Règim d’ús al qual es preveu destinar els habitatges: venda

PAU 15 Àrea de la prolongació del C/ Sant Benet
_ Modalitat d’adquisició: Expropiació forçosa
_ Nombre d’habitatges amb protecció oficial que s’hi preveu construir: 13 habitatges
_ Termini en el qual es preveu començar les obres de construcció: 1 anys a partir de la data de concessió de la subvenció
_ Termini aproximat del seu acabament: 3 anys a partir de la data de concessió de la subvenció.
_ Règim d’ús al qual es preveu destinar els habitatges: venda

Segon: Facultar al Molt Il.ltre Sr. Alcalde i al Tinent d’Alcalde delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, perquè qualsevol dels dos, indistintament, pugui subscriure tots els documents i sol·licituds en relació a aquesta petició de subvenció.

21.- Patrimoni del Sòl.- Desestimació d’al·legacions i inici de l’expedient administratiu d’expropiació forçosa dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis del Passatge de la Mare de Déu de Misericòrdia.
S’acorda:

Vist el Decret de data 27.02.06, núm. 437, en el qual es va resoldre formular, als efectes de la seva posterior expropiació, la relació inicial de propietaris, béns i drets afectats per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis del Passatge de la Mare de Déu de Misericòrdia, així com exposar-la al públic durant el termini de vint dies, als efectes previstos als arts. 86 de la Llei 30/92, de 26 de novembre i 19 de la Llei d’Expropiació Forçosa.

Atès que en el termini d’exposició al públic s’han formulat al·legacions pel particular afectat. En aquestes al·legacions, la mercantil BELLESA CORPORAL, SA, al·lega, en síntesi: 1) l’expropiació li resulta antieconòmica i sols li causa perjudicis i cap benefici; i 2) la resta de finca no afectada per l’expropiació podria resultar antieconòmica i constituir infracció urbanística.

Atès que, respecte a les al·legacions esmentades cal considerar: 1) que de conformitat amb la Llei d’Expropiació Forçosa, la valoració dels béns afectats i dels danys i perjudicis que origini l’afectació es realitza a la fase de fixació del preu just, la qual s’obrirà una vegada aprovada la relació definitiva, i per tant, no és ara el moment procedimental oportú per procedir a la seva determinació. 2) que la conservació de la resta de finca no afectada no resulta antieconòmica ni tampoc és constitutiu d’infracció urbanística, atès que permet la seva adaptació a les prescripcions del PGOU, segons resulta de l’informe emès pels Serveis Tècnics Municipals d’Arquitectura. Per aquest motius s’imposa la desestimació de les al·legacions formulades.

Per tot l’exposat, vistos els informes incorporats a l’expedient, a proposta de la Comissió Informativa de Serveis Territorials, d’acord amb l’establert a la Llei d’Expropiació Forçosa i en ús de les competències delegades per acord del Ple de data 20.06.03, s’acorda:

Primer: Desestimar les al·legacions presentades per la mercantil BELLESA CORPORAL, SA pels motius indicats al paràgraf tercer de la part expositiva d’aquest acord.

Segon: Iniciar l’expedient d’expropiació forçosa i declarar la necessitat d’ocupació dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis del Pg. Mare de Déu de Misericòrdia.
Tercer: Aprovar la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per l’expropiació forçosa objecte d’aquest acord.

A continuació i d’acord amb l’establert a l’art. 17 de la Llei d’Expropiació Forçosa, s’especifica l’immoble afectat, el propietari, el domicili de notificacions i la naturalesa de l’afectació, la superfície afectada, les dades registrals i els altres drets afectats.

1.- Pg. Mare de Déu de Misericòrdia, núm. 2 (Ref. Cad. 07655407 CF4506F 0001 YF)

Propietari: BELLESA CORPORAL, SA

Domicili de notificacions: C/ Pallars, núm. 101, 4rt. 1a.
08018 BARCELONA

Naturalesa afectació i superfície afectada:
110,42 m_ de superfície

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.461, Llibre 956, Foli 69, Finca registral núm. 8.965.

Altres drets afectats: - Dret real d’hipoteca i Conveni de venciment total en cas de falta de pagament a favor de La Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, segons inscripció 12a.
- Estipulacions que resulten de la inscripció 1a. que no afecten a l’expropiació per estar destinada a sistema viari.

Nota.- Les tanques i les portes d’accés, així com els serveis afectats, es reposaran amb càrrec al Projecte d’urbanització.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 26 de juliol de 2006

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.