Junta de Govern Local 2006-09-15

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 19/07/2024
E.g., 19/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 15/09/2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 15 DE SETEMBRE DE 2006.

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió d’1 de setembre de 2006.

2.- Informació de l’Alcaldia.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

3.- Educació i Família. Aprovació de les bases i la convocatòria del Premi “Esport i Ciutat”·

S’acorda:

Primer: Aprovar les bases del Premi Esport i Ciutat

Segon: Aprovar la convocatòria del Premi Esport i Ciutat

Tercer: Donar publicitat i fer difusió de les bases del Premi.

4.- Educació i Família. Aprovació de l’addenda econòmica del conveni de col·laboració per al desenvolupament dels Plans Educatius de l’Entorn per al curs 2006/2007.

S’acorda:

Primer: Aprovar l’addenda al conveni de col·laboració entre el Departament d’Educació i Universitats de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Reus per al Pla Educatiu d’Entorn per el curs acadèmic 2006/2007, pel qual el Departament d’Educació i Universitats aportarà a l’Ajuntament de Reus la quantitat total de cent vuit mil quatre-cents vuitanta-sis (108.486) euros.

Segon: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde Lluís Miquel Pérez Segura i a la tinenta d’Alcalde delegada d’Educació i Família, Sra. Empar Pont Albert, per tal que, qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat conveni.”

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

5.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 284.292,08 € (dos-cents vuitanta-quatre mil dos-cents noranta-dos amb vuit cèntims).

6.- Contractació i Patrimoni. Aprovació del plec de clàusules administratives particulars i tècniques que haurà de regir la contractació, mitjançant concurs públic amb procediment obert i tràmit ordinari, de la gestió integral del servei municipal de conservació i manteniment de les instal·lacions d’enllumenat públic i ornamental de Reus, i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars i tècniques que ha de regir la contractació, mitjançant concurs públic amb procediment obert i tràmit ordinari, de la gestió integral del servei municipal de conservació i manteniment de les instal·lacions d’enllumenat públic i ornamental de Reus amb un pressupost de licitació total estimat de 3.400.000€ (IVA inclòs), a raó de 850.000€ pel primer any.

Segon: Exposar al públic l’esmentat plec en el termini de 15 dies hàbils per tal que es puguin presentar les al·legacions que es considerin oportunes. En cas que no es produeixi cap reclamació en el termini assenyalat l’esmentat plec s’entendrà definitivament aprovat, sense necessitat d’un nou acord.

Tercer: Anunciar simultàniament el concurs públic del referit servei, en els butlletins oficials corresponents, a l’empara de l’article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que un cop resoltes s’anunciï de nou la licitació.

7.- Contractació i Patrimoni. Aprovació la cessió del contracte de gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública per mitjà de grua, sota la modalitat de concert, condicionada a l’aportació de la documentació corresponent i aprovació d’una sèrie de factures.

S’acorda:
Primer: Aprovar la cessió del contracte de gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública per mitjà de grua, sota la modalitat de concert de l’empresa TALLER Y GRUAS MILLAS,S.L. a favor de la persona física Sr. Manuel Navas Requena.

La cessió tindrà plena efectivitat una vegada que el Sr. Manuel Navas Requena aporti la següent documentació:

• Escriptura pública de l’adjudicatari, TALLER Y GRUAS MILLAS,S.L., de cessió de la gestió del servei a favor del Sr. Manuel Navas Requena.
• Certificat de la Seguretat Social conforme està complint amb les obligacions.
• Certificat de Tresoreria conforme està complint amb les obligacions.
• Inscripció en el Registre Mercantil de la dissolució de la societat.
• Acreditació que la societat està donada de baixa amb Hisenda.

L’Ajuntament haurà de valorar la documentació aportada i emetre la seva expressa conformitat.

Segon: Aprovar les factures amb caràcter provisional presentades pel Sr. Manuel Navas Requena detallades a continuació:

- Factura nº000004 de data 22.06.06 per import de 13.385,21€ (IVA inclòs).
- Factura nº000006 de data 03.07.06 per import de 34.197,25€ (IVA inclòs).
- Factura nº000007 de data 01.08.06 per import de 36.726,26€ (IVA inclòs).

Aquestes factures s’entendran definitivament aprovades en el moment en què es produeixi, en el seu cas, la plena efectivitat de la cessió contractual.

El pagament de les factures referenciades té caràcter de bestreta.

Tercer: Atorga els recursos legals oportuns.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

8.- Contractació i Patrimoni.- Desestimar parcialment les al·legacions presentades i aprovar definitivament el projecte bàsic i executiu de les obres de construcció d’una central de recollida pneumàtica de residus urbans a la zona del Velòdrom al terme municipal de Reus.

S’acorda:
Primer: Desestimar parcialment les al·legacions presentades per l’A.V. Mare Molas contra l’acord de la Junta de Govern Local de data 23.06.06, referent a l’aprovació inicial del projecte de referència, d’acord amb els termes establerts en la part expositiva del present acord.

Segon: Aprovar definitivament el projecte bàsic i executiu de les obres de construcció d’una central de recollida pneumàtica de residus urbans a la zona del Velòdrom al terme municipal de Reus.

Tercer: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.

Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.

9.- Gestió Ambiental. Ratificació del Decret de 28 d’agost de 2006 d’acceptació de subvenció atorgada per l’Agència de Residus de Catalunya per al foment de la recollida selectiva de la fracció orgànica de residus municipals, aprovada per resolució d’11 d’abril de 2006, publicada al DOGC núm. 4625, de data 03.05.2006.

S’acorda:

Primer: Ratificar el Decret de l’Alcaldia de data 28 d’agost de 2006 pel qual es va resoldre acceptar la subvenció de 266.206’00 euros per al foment de la recollida selectiva de la fracció orgànica de residus municipals, atorgada per l’Agència de Residus de Catalunya per resolució del Gerent de data 28 de juliol de 2006.

Segon: Donar trasllat d’aquest acord a l’Agència de Residus de Catalunya.

10.- Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.38 “Prolongació Av. Pere el Cerimoniós”.

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.38 “Prolongació Av. Pere el Cerimoniós”.

Segon: Retornar la fiança d’import 11.625,02 €, dipositada en data 16.09.2005 per ANGULLO EMPRESA CONSTRUCTORA, SA mitjançant aval de Bancaixa núm. 00519059-0170241, per respondre de les esmentades obres, i la fiança d’import 2.906,25 € dipositada en data 24.10.2001 en concepte de la realització d'assaigs de control de qualitat de les obres d’urbanització si bé compensant, si s’escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tercer: Facultar el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

11.- Gestió Urbanística. Recepció provisional de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l'espai públic de l’àrea 3.9.a) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta”.

S’acorda:

Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l'espai públic de l’àrea 3.9.a) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta” durant el termini d’un any, transcorregut el qual, i en el benentès que l’informe dels serveis tècnics municipals sigui favorable, es procedirà a la seva recepció definitiva.

12.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial de l’Estudi de detall d’ordenació de l’illa J dins l’àrea 4.9 “Escorial-Països Catalans” (B), promogut per RIBAS Y CIA, SA.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment l’Estudi de detall de d’ordenació de l’illa J dins l’àrea 4.9 “Escorial-Països Catalans” (B), promogut per RIBAS Y CIA, SA.

Segon: Sotmetre’l a informació pública durant un termini de 20 dies perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

13.- Patrimoni del Sòl. Acceptació de l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 23.05.06, fixant el preu just de 148,22 m_ de superfície de l'immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 1, afectats per sistema viari del PGOU a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Acceptar en la seva integritat l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 23.05.06, fixant el preu just per l'expropiació de la superfície afectada de l'immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 1, propietat del Sr. Nicasi Llurba Poblet que importa la quantitat total de 29.937,38 euros.

14.- Patrimoni del Sòl. Acceptació de l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 23.05.06, fixant el preu just de 249,73 m_ de superfície de l'immoble situat al C/ Avellaners, núm. 12, afectats per sistema viari del PGOU a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Acceptar en la seva integritat l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 23.05.06, fixant el preu just per l'expropiació de la superfície afectada de l'immoble situat al C/ Avellaners, núm. 12, propietat dels Srs. Estanislao, Teresa, Pablo i Juan Luis Miró Puiggros, Ana Maria Escoruela Plana i PAMELA, SA que importa la quantitat total de 22.176,79 euros.

15.- Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de l’immoble situat al C/ Puríssima Concepció, núm. 16, afectat per equipaments del PGOU.

S’acorda:

Aprova en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de l’immoble núm. 16 del C/ Puríssima Concepció, afectat per equipaments del PGOU, subscrit en data 25.07.06 amb les Sres. Isabel, Maria Salomé i Antonia Mas Fortuny, i que importa la quantitat total de 150.000,00 euros.

16.- Patrimoni del Sòl. Notificació, als efectes d'exercici del dret de reversió, del canvi d’afectació, segons el PGOU, de l’immoble núm. 9 del C/ Estel, expropiat per l’Ajuntament de Reus.

S’acorda:

Primer: Notificar als Srs. Baldomero Clavaguera Salvat i Josefa Ferré Mateu la no afecció de l’immoble núm. 9 del C/ Estel, expropiat al seu dia, tot de conformitat amb l’indicat a la part expositiva d’aquest acord.

Segon: Comunicar als Srs. Baldomero Clavaguera Salvat i Josefa Ferré Mateu que, de conformitat amb l'establert a l'art. 54.3 de la Llei d'Expropiació Forçosa, poden exercir el dret de reversió en el termini de tres mesos a comptar des de l'endemà de la notificació d'aquest acord, i en tot cas, s’haurà de fer la corresponent sol·licitud a l'Ajuntament.

Tercer: Comunicar-los, també que el preu de l’immoble objecte de reversió, de conformitat amb la Llei d’Expropiació Forçosa és l’import del preu just (70.919,43 €), quantitat que s'actualitzarà segons l’evolució de l'IPC del període comprès entre la data d’aprovació del Conveni de fixació del preu just de mutu acord (26.02.1999) i la de l'exercici del dret de reversió. Així mateix, s’haurà d’abonar la quantitat de 29.069,52 €, import de les obres de reparació urgents realitzades els mesos d’agost i setembre de l’any 2005; aquesta quantitat també s’actualitzarà segons l’evolució de l’IPC des del mes de desembre de 2005 fins a la data de l’exercici del dret de reversió.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 27 de setembre de 2006

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.