Junta de Govern Local 2006-10-20

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 19/07/2024
E.g., 19/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 20/10/2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 20 D’OCTUBRE DE 2006.

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del 6 d’octubre de 2006.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Donar compte de la concessió de subvencions per a la promoció de l’ocupació i l’activitat empresarial local.

S’acorda:

Donar compte a la Junta de Govern Local, de les subvencions atorgades per mitjà de Decrets de data 18 d’octubre de 2006, els quals ascendeixen a 518,51 i 4.409,33 euros respectivament, i els quals s’adjunten a l’expedient.

Per fer-les efectives, caldrà que els beneficiaris justifiquin prèviament la realització de la inversió i de tots els altres extrems que s’estableixen en les Bases per a l’atorgament de les subvencions.

4.- Moció de l’Alcaldia. Encarregar a la societat INNOVA l’execució dels projectes Urbanització de la 2ª fase del Parc dels Capellans i la Llar d’Infants “El Lligabosc”.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució dels següents projectes que es concreten en els convenis de col·laboració amb l’esmentada societat que, igualment s’aproven, relatius a les següents actuacions:

ß Construcció de la llar d’infants “El Lligabosc” i adquisició del mobiliari i material educatiu.
ß Urbanització de la 2a fase del Parc dels Capellans (Skatepark i enllumenat HIP-HOP).

Segon: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

En el cas que la direcció d'obra l'assumeixi l'Ajuntament, mitjançant els Serveis Tècnics Municipals, l'òrgan competent al respecte designarà el tècnic o tècnics que la portaran a terme.

Tercer: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

5.- Cultura. Aprovació del preu públic d’un llibre de les Publicacions de l’Arxiu Municipal.

S’acorda:

Primer: Aprovar per al llibre Els Monseny-Mañé, un laboratori de les idees, un preu públic de 12 euros.

Segon: Establir per al preu públic previst en l’acord anterior una bonificació del 30% del preu públic per al supòsit que els subjectes obligats al pagament del preu públic siguin llibreters.

6.- Salut Pública. Imposició d’una sanció per la tinença d’un gos considerat potencialment perillós sense disposar de la corresponent assegurança de responsabilitat civil.

S’acorda:

Primer: Imposar a la Sra. Iglesias Cano com a responsable d’una infracció qualificada com a greu tipificada a l’article 7.3.b) de la Llei 10/1999, de 30 de juliol, sobre la tinença de gossos considerats potencialment perillosos, la sanció de 1.000,00 euros.

Segon: Atorgar els recursos legals procedents.

7.- Educació i Família. Aprovar el conveni de col·laboració entre la Secretaria General de l’Esport del departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya i l’ajuntament de Reus, per a l’execució del “Programa de foment de la participació de tots el infants i joves a les activitats esportives"

S’acorda:
Primer: Aprovar el conveni de col·laboració entre la Secretaria General de l’Esport, del departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya i, l’ajuntament de Reus, per a l’execució del “Programa de foment de la participació de tots el infants i joves a les activitats esportives", ” dins l’àmbit de treball de la Participació en el marc de les polítiques d’igualtat que planteja el PCI.

Segon: Facultar el Sr. Àngel Cortadelles i Bacaria, regidor delegat de l’Esport per a la signatura de l’esmentat conveni i demés tràmits que siguin necessaris.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

8.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.193.165,89 € (un milió cent noranta-tres mil cent seixanta-cinc amb vuitanta-nou cèntims).

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

9.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial de la memòria valorada de les obres de remodelació de l’avinguda del Carrilet (manteniment de voreres 1a fase).

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la memòria valorada de les obres de remodelació de l’avinguda del Carrilet (manteniment de voreres 1a fase), amb un pressupost contractual de 166.074,31 euros (IVA inclòs).

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, la memòria valorada per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, la memòria valorada esdevindrà definitivament aprovada.

10.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial de la memòria valorada d’arranjament de la pavimentació dels carrers Bonaire i Bellavista.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la memòria valorada d’arranjament de la pavimentació dels carrers Bonaire i Bellavista, amb un pressupost contractual de 127.767,62 euros (IVA inclòs).

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, la memòria valorada per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovada.

11.- Oficina d'Habitatge. Conveni entre l'Ajuntament de Reus i l'empresa pública Administració, Promoció i Gestió, SA (ADIGSA) relatiu a l'adjudicació dels habitatges de promoció pública i/o de protecció oficial.

S’acorda:

Primer: Aprovar la proposta de conveni entre l’Ajuntament de Reus i l’empresa pública Administració, Promoció i Gestió, SA (ADIGSA) relatiu a l’adjudicació dels habitatges de promoció pública i/o de protecció oficial.

Segon: Facultar al tinent d’alcalde delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per a la signatura de l’esmentat conveni.

12.- Gestió Urbanística. Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del sector A.6 “Granja Vila”.

S’acorda:

Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del sector A.6 “Granja Vila”, a excepció de les obres corresponents a la nova escomesa per al subministrament d’energia elèctrica a la zona, durant el termini d’un any, transcorregut el qual, i en el benentès que l’informe dels serveis tècnics municipals sigui favorable, es procedirà a la seva recepció definitiva.

13.- Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de l’immoble situat al c/ Sant Benet, núm. 13, afectat per l’execució del Polígon 13, creació de la Pl. Bisbe Grau, segons la modificació del PGOU al Barri del Carme.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de l’immoble núm. 13 del c/ Sant Benet, afectat per l’execució del Polígon 13, creació de la Pl. Bisbe Grau, segons la modificació del PGOU al Barri del Carme, subscrit en data 29.09.06 amb els Srs. Diego Martínez Loscos i Teresa Beas Cazorla, i que importa la quantitat total de 191.462’70 Euros.

14.- Patrimoni del Sòl. Inici de l’expedient administratiu d’expropiació forçosa i d’apreuament dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU, i situat al C/ Lleó XIII, núm. 13A .

S’acorda:

Primer: Denegar l’inici de l’expedient d’expropiació forçosa i d’apreuament de la part afectada per sistema viari de l’immoble situat al C/ Lleó XIII, núm. 15I (Ref. Cad. 2072427 CF4527C 0001 RS) atès que no s’ha acreditat la propietat mitjançant títol públic i la documentació gràfica aportada no es correspon amb el plànols cadastrals.

Segon: Iniciar l’expedient d’expropiació forçosa i d’apreuament de la superfície de 46,38 m2 de terreny (afectada per sistema viari, segons el PGOU) de l’immoble situat a al C/ Lleó XIII, núm. 13A (Ref. Cad. 2072426 CF4527C 0001 KS), propietat dels Srs. José Antonio Sánchez Reina i Maria Rodríguez Reina, per a la seva societat a guanys, segons resulta de l’escriptura pública de declaració d’obra nova, compravenda i agrupació, atorgada davant el notari que fou de Reus Francisco Cantos Albertos en data 18.04.1989, núm. 831 del seu protocol. Aquesta finca està inscrita al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al volum 1217, llibre 788, full 111, finca núm. 43.418, inscripció 1a.

Tercer: Requerir als Srs. José Antonio Sánchez Reina i Maria Rodríguez Reina perquè presentin el full d’apreuament corresponent a la superfície afectada indicada a l’acord “Segon”, atès que no s’ha arribat a un mutu acord en la fixació del preu just.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 25 d’octubre de 2006

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.