Junta de Govern Local 2007-01-19

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 19/07/2024
E.g., 19/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 19/01/2007

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 19 DE GENER DE 2007

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del 12 de gener de 2007.

2.- Informació de l’Alcaldia:

3.- Assessoria Jurídica. Encàrrec a INNOVA relatiu a l’equipament del Centre d'Art Cal Massó i aprovació de conveni de col·laboració

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució del projecte d’equipament del “Centre d’Art Cal Massó”, que es concreta en el conveni de col·laboració amb l’esmentada societat que, igualment s’aprova.

Segon: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

En el cas que la direcció d'obra l'assumeixi l'Ajuntament, mitjançant els Serveis Tècnics Municipals, l'òrgan competent al respecte designarà el tècnic o tècnics que la portaran a terme.

Tercer: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

4.- Educació i Família. Acceptar la subvenció del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya corresponent al finançament de la llar d’infants Montsant per al curs 2005-2006.

S’acorda:

Primer: Acceptar la subvenció atorgada pel Departament d’Educació i Universitats de la Generalitat de Catalunya a l’Ajuntament de Reus per a l’EEI Montsant, amb codi 4311066, per a l’escolarització corresponent al curs 2005-2006, per un import de 36.900,00 euros.

Segon: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez i Segura, i a la tinenta d’alcalde delegada d’Educació i Família, Sra. Empar Pont i Albert, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin els documents necessaris per fer efectiu l’acord anterior.

5.- Polítiques per a la Igualtat. Adhesió a l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació.

S’acorda:

Primer: L’adhesió d’aquest Ajuntament a l’Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació.

Segon: Aprovar la despesa de 5.250 €, IVA inclòs, que s’abonarà en concepte de quota anual per a l’any 2007 per incorporar-se i formar part a l’Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació. Aquest import s’abonarà a l’ens gestor de l’esmentat Observatori.

Tercer: Facultar al tinent d’Alcalde delegat de Benestar, Sr. Alexandre Martínez i Medina, i a la regidora delegada de Polítiques per a la Igualtat, Sra. M. Teresa Vallverdú i March, per tal que formalitzin els documents necessaris per fer efectius els acords esmentats en els punts anteriors.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

6.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte d’urbanització del Pla parcial del subsector 2 del sector F-2 “Camí dels Morts”, que inclou la ordenació de la zona verda, promogut per la Junta de Compensació.

S’acorda:

Aprovar definitivament el Projecte d’urbanització del Pla parcial del subsector 2 del sector F-2 “Camí dels Morts”, que inclou la ordenació de la zona verda, promogut per la Junta de Compensació.

7.- Patrimoni del Sòl. Declarar deserta la venda mitjançant concurs de diverses finques de propietat municipal.

S’acorda:

Declarar deserta la subhasta de les finques indicades en el paràgraf segon de la part expositiva d’aquest acord.

8.- Patrimoni del Sòl. Adjudicació definitiva de la venda mitjançant concurs amb procediment negociat, de les finques de propietat municipal situades al c/. de Tàrrega núms. 24, 26, 28 i 34-36.

S’acorda:

Primer: Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de les finques situades al c/. de Tàrrega núm. 24 26, 28 i 34-36, a la persona i pels imports que s’indiquen a continuació:

Finca núm. 1 (c/. de Tàrrega núm. 24) a la mercantil NAVENAU S. L. amb NIF B-43588425, amb domicili a 43330-Riudoms, Ctra. Reus-Cambrils, PD Marrada 3. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1).- Preu d’adjudicació: 193.100’- Euros
2).- IVA: 30.896’- Euros.

Finca núm. 2 (c/. de Tàrrega núm. 26) a la mercantil NAVENAU S. L. amb NIF B-43588425, amb domicili a 43330-Riudoms, Ctra. Reus-Cambrils, PD Marrada 3. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1).- Preu d’adjudicació: 178.200’- Euros
2).- IVA: 28.512’- Euros.

Finca núm. 3: (c/. de Tàrrega núm. 28) a la mercantil NAVENAU S. L. amb NIF B-43588425, amb domicili a 43330-Riudoms, Ctra. Reus-Cambrils, PD Marrada 3. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1).- Preu d’adjudicació: 163.400’- Euros
2).- IVA: 26.144’- Euros.

Finca núm. 4 (c/. de Tàrrega núm. 34-36) a la mercantil NAVENAU S. L. amb NIF B-43588425, amb domicili a 43330-Riudoms, Ctra. Reus-Cambrils, PD Marrada 3. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1).- Preu d’adjudicació: 174.825’- Euros
2).- IVA: 27.972’- Euros.

Segon: Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1. L’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pel concepte de l'IVA, correspongui a la finca venuda mitjançant concurs.

2. Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda i d’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran a càrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec de condicions econòmicoadministratives.

3. Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

4. El pagament del preu de l'adjudicació, i de l'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en el plec de condicions económicoadministratives.

Tercer: Destinar el producte d’aquesta venda a les finalitats indicades als articles 153 i 156 del D. Leg. 1/2005 de 26 de juliol i a l’art. 224 del Decret 305/2006 de 18 de juliol, atès que els terrenys venuts estan qualificats de sòl industrial i pertanyen a l’Ajuntament a títol de cessió del 10 % d’aprofitament mig.

Quart: Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dos indistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demés documents necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions i acords.

9.- Patrimoni del Sòl. Compareixença al recurs contenciós administratiu núm. 492/2006, interposat per la mercantil BELLESA CORPORAL, SA, contra l’acord de la Junta de Govern Local de data 29.09.06, que desestima un recurs potestatiu de reposició contra l’inici de l’expedient administratiu d’expropiació forçosa del Pg. Mare de Déu de Misericòrdia, núm. 2, i remissió de l’expedient al Jutjat Contenciós Administratiu núm. 1 de Tarragona.

S’acorda:

Primer: Comparèixer com a part demandada al recurs contenciós administratiu núm. 492/2006 del Jutjat del Contenciós Administratiu núm. 1 de Tarragona, interposat per la representació legal de la mercantil BELLESA CORPORAL, SA, contra l’acord de la Junta de Govern de data 29.09.06, que desestima el recurs potestatiu de reposició interposat contra l’inici de l’expedient administratiu d’expropiació forçosa del Pg. Mare de Déu de Misericòrdia, núm. 2.

Segon: Encomanar la representació de la Corporació al Procurador Sr. Antonio Elías Arcalís i encarregar la direcció de la defensa a la lletrada Sra. M. Dolors Codina Feixas.

Tercer: Remetre al Jutjat del Contenciós Administratiu núm. 1 de Tarragona l’expedient administratiu.

Quart: Notificar aquest Acord a la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, part interessada a l’expedient, per tal que pugui comparèixer i personar-se al recurs en el termini de nou dies, a comptar a partir del següent al de la notificació d’aquest Acord, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu núm. 1 de Tarragona, al recurs ordinari núm. 492/2006.

10.- Patrimoni del Sòl. Inici de l'expedient administratiu d'expropiació forçosa dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU a executar mitjançant el Projecte de les obres de prolongació del C/ Immaculada, entre el Sector F-1 i el Ps. de l’Oliver.

S’acorda:

Primer: Iniciar l’expedient d'expropiació forçosa i declarar la necessitat d'ocupació dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de les obres de prolongació del C/ Immaculada entre el Sector F-1 i el Ps. de l’Oliver.

Segon: Aprovar la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per l'expropiació forçosa objecte d'aquest acord.

A continuació i d'acord amb el que estableix l'art. 20 de la Llei d'Expropiació forçosa, s'especifica l'immoble afectat, el propietari, el domicili de notificacions i la naturalesa de l'afectació, la superfície afectada i els altres drets afectats.

1.- Ps. de l’Oliver, núm. 13 (Ref. Cad. 0170508 CF4507A 0001 IO)

Propietari (segons Registre de la Propietat): LLUIS RIBA FOLCH
( indivisa en usdefruit)

MARIA SERRA FERRE
( indivisa en usdefruit)

JOAQUIN RIBA SERRA
(100 % en nua propietat)

Domicili de notificacions: C/ Vendrell, núm. 7
Torreforta
43006 TARRAGONA

Naturalesa afectació i superfície afectada: Totalitat de l’immoble

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 785, Llibre 413, Foli 239, Finca registral núm. 17.075.”

11.- Patrimoni del Sòl.- Atorgar el dret de reversió de l'immoble núm. 9 del C/ Estel.

S’acorda:

Primer: Atorgar el dret de reversió de l’immoble núm. 9 del C/ Estel (Ref. Cad. 1178604 CF4517G 0001 WZ) a la Sra. Montserrat Olesti Llauradó (NIF 39.878143F, amb domicili a L’Aleixar, CP 43381, C/ Marià Manent, 24) atesa la classificació i qualificació segons el PGOU, indicada al paràgraf segon de la part expositiva d’aquest acord.

Segon: Fixar, de conformitat amb l’establert a l’art. 55 de la Llei d'Expropiació Forçosa, la quantitat a percebre per l’Ajuntament en la suma del preu just (70.919,43 €) actualitzat segons l’evolució de l’índex de preus al consum del període febrer-1999 a desembre-2006 (aquesta actualització és el 28,40 %), i les obres de reparació urgents realitzades els mesos d’agost i setembre de 2005 (29.069,52 €) actualitzat segons l’evolució de l’índex de preus al consum del període desembre-2005 a desembre-2006 (aquesta actualització és el 2,7%). Realitzant les operacions matemàtiques abans esmentades l’import total a percebre per l’Ajuntament és de 120.914,94 €.

Tercer: El pagament del preu per part de la Sra. Montserrat Olesti Llauradó s’haurà de fer a la Caixa Municipal en el termini màxim de tres mesos a comptar des de l’endemà de la notificació d’aquest acord, amb l’advertiment exprés de caducitat del dret de reversió (art. 55.3 de la Llei d’Expropiació Forçosa) cas de no realitzar el pagament.

Quart: Les despeses fiscals i de formalització seran segons Llei.

Cinquè: Facultar el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per atorgar tots els documents necessaris per la formalització d’aquests acords.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

12.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació del plec de clàusules administratives particulars i tècniques que haurà de regir la contractació, mitjançant concurs públic amb procediment obert i tràmit ordinari, del desenvolupament i instal·lació d’un nou sistema d’informació general al ciutadà català, i convocar concurs públic

S’acorda:

Primer: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars i tècniques, que ha de regir la contractació, mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter ordinari, del desenvolupament i instal·lació d’un nou sistema d’informació general al ciutadà català i convocar concurs públic, amb una despesa màxima prevista de 140.000€ (IVA inclòs), millorable a la baixa.

Segon: Exposar al públic l’esmentat plec en el termini de 20 dies hàbils, per tal que es puguin presentar les al·legacions que es considerin oportunes. En cas que no es produeixi cap reclamació en el termini assenyalat, l’esmentat plec s’entendrà definitivament aprovat, sense necessitat d’una nova resolució.

Tercer: Anunciar simultàniament concurs públic amb procediment obert en els butlletins oficials corresponents, a l’empara de l’article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

13.- Contractació i Patrimoni.- Aprovar i adjudicar l’ampliació del contracte de la gestió del servei d’ajuda domiciliària, sota la modalitat de concert.

S’acorda:

Primer: Aprovar i adjudicar l’ampliació del contracte subscrit amb l’empresa FUNDACIÓ PRIVADA FASS, FUNDACIÓ ASSISTENCIAL, SANITÀRIA I SOCIAL referent a la gestió del servei d’ajuda domiciliària, sota la modalitat de concert, per un import de 103.159€ (IVA inclòs).

L’empresa adjudicatària haurà de dipositar en la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a partir de la notificació d’aquest acord, la garantia definitiva complementària per import de 4.126,36 euros, tal i com estableixen els arts. 36 i 41 del TRLCAP.

Segon: Formalitzar la modificació del contracte administratiu en el termini de 15 dies naturals al Departament de Contractació i Patrimoni, a l’empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del següent a la recepció de la notificació d’aquest acord.

Tercer: Atorgar els recursos legals oportuns.

14.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.844.676,78 € (un milió vuit-cents quaranta-quatre mil sis-cents setanta-sis amb setanta-vuit cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2006, d’acord amb la base 40 de les Bases d’Execució del Pressupost.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS.

No n’hi ha.

Reus, 23 de gener de 2007

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.