Junta de Govern Local 2007-02-16

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 16/02/2007

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 16 DE FEBRER DE 2007

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del 9 de febrer de 2007.

2.- Informació de l’Alcaldia.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

3. Patrimoni del Sòl. Inici de l’expedient de venda mitjançant concurs de deu finques de propietat municipal.

- A proposta de la presidència, el tema queda sobre la taula.

4. Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte i adjudicació de les obres d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus al camí Vell de Riudoms ( connexió passeig Prim i àrea Velódrom).

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Aprovar inicialment el projecte de les obres d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus al Camí Vell de Riudoms (connexió Passeig Prim i àrea Velòdrom), amb un pressupost de 219.378,84 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció.

Tercer: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

Quart: Adjudicar a l'empresa UTE ENVAC IBERIA,S.A.-CONSTÈCNIA3,S.L., l'execució de les obres d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus al Camí Vell de Riudoms (connexió Passeig Prim i àrea Velòdrom), per un import de 219.378,84 euros (IVA inclòs), amb el benentès que el projecte de les obres resulti aprovat definitivament.

En aquest import s’inclou l’estudi bàsic de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art 4 del RD 1627/97, de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.

L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord, una garantia definitiva per import de 8.775,15 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.

El contractista haurà de presentar en el termini de 10 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.

Les obres podran iniciar-se abans de la formalització del contracte, sempre que el contractista hagi dipositat la garantia definitiva, d’acord amb l’establert a l’art. 71.2.c) del TRLCAP.

Cinquè: Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest acord.

Sisè: Atorgar els recursos legals oportuns.

ASSUMPTE SOBREVINGUT

5. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures

S’acorda:

Primer: Les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.041.639,15 € (un milió quaranta-un mil sis-cents trenta-nou euros amb quinze cèntims).

Segon: El reconeixement extrajudicial de crèdits en el pressupost 2007 per import de 62.387,83 € (seixanta-dos mil tres-cents vuitanta-set euros amb vuitanta-tres cèntims)corresponent a factures d’exercicis anteriors incloses en la relació comptable que consta a l’expedient, juntament amb l’informe d’intervenció, a l’emparament d’allò que disposa l’article 60.2 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril i la base 20.3 de les Bases d’Execució del Pressupost.

Reus, 20 de febrer de 2007

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.