Ple ordinari 2007-04-27

Cerca sessions de Ple

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 27 Abril, 2007

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE
L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 27 D’ABRIL 2007

- Informació de l'Alcaldia

1.- Aprovació acta sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 30 de març de 2007

2.- Moció de l’Alcaldia. Autorització a GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA per la concertació de dues operacions de crèdit a llarg termini.

S’acorda:

Autoritzar a GESTIÓ URBANÍSITICA PÚBLICA, S.A. la concertació dels següents préstecs hipotecaris a llarg termini:

a) Import de 1.559.435,76 €, període màxim de 28 anys, amb un termini de carència màxim de 3 anys i un període d’amortització de 25 anys comptats a partir de la finalització del període de carència, amb un interès nominal anual del 3,103% per a venciments trimestrals i el 3,095% nominal anual per a venciments mensuals, i entitat Banco de Bilbao Vizcaya Argentaria S.A.

b) Import de 752.528 €, període màxim de 28 anys, amb un termini de carència màxim de 3 anys i un període d’amortització de 18 anys comptats a partir de la finalització del període de carència, amb un interès nominal anual del 3,103% per a venciments trimestrals i el 3,095% nominal anual per a venciments mensuals, i entitat Banco de Bilbao Vizcaya Argentaria SA.”

3.- Moció de l’Alcaldia. Ampliació del capital social d’ INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L Subscripció i desemborsament de participacions socials.

S’acorda:

Primer: Aprovar l'augment de capital social de la societat INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL en nou-cents setanta mil euros (970.000’00 euros), mitjançant l’emissió de 97 noves participacions socials, amb un valor nominal de deu mil euros cadascuna resultant, per tant, una xifra de capital social de quaranta-cinc milions tres-cents trenta mil euros (45.330.000 euros).
Segon: Subscriure i desemborsar 97 noves participacions socials, amb un valor nominal de DEU MIL euros cadascuna, de la societat INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL, per un import total de 970.000’00 euros, mitjançant l’aportació de les següents finques:

“1).- Solar situat a la Riera d’ Aragó, núm.30 de Reus (Ref. Cad. 1678919 CF4517H 001 JU), es troba inscrit al Registre de la Propietat núm.2 de Reus , al volum 843, llibre 407, foli 33, finca 7.061, inscripció 3a. Aquest solar queda afectat com espai lliure dins l’àrea 3.2 “la Hispania” i limita amb altres solars formant part en un conjunt d’una zona d’aparcament públic.

2).- Solar situat al Raval de Sant Pere, núm.25 de Reus (Ref. Cad. 1678907 CF4517H 001 TU), es troba inscrit al Registre de la Propietat núm.2 de Reus, al volum 455, llibre 103, foli 76, finca 8.480. Aquest solar queda afectat com espai lliure dins l’àrea 3.2 “la Hispania” i limita a la dreta amb un edifici, formant part en un conjunt d’una zona d’aparcament públic.

3).- Solar situat al Raval de Sant Pere, núm.27 de Reus (Ref. Cad. 1678908 CF4517H 001 FU), es troba inscrit al Registre de la Propietat núm.2 de Reus, al volum 633, llibre 251, foli 29, finca 16.075. Aquest solar queda afectat com espai lliure dins l’àrea 3.2 “la Hispania” i limita a la dreta amb un solar i per l’esquerra amb edifici, formant part d’ un conjunt d’una zona d’aparcament pública.”

A les noves participacions socials els correspondrà una numeració correlativa del núm. 4.437 al núm. 4.533, ambdós inclosos.

Tercer: Aprovar la corresponent modificació de l’article 5è dels estatuts socials, en base als anteriors acords.

Quart: Facultar indistintament al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, Lluís Miquel Pérez Segura i al Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà Masquef tan àmpliament com en dret sigui de menester, per tal que qualsevol d’ells, en nom i representació d’aquest Ajuntament, formalitzi els documents públics o privats que siguin necessaris pel compliment i execució dels anteriors acords i per la seva inscripció en els registres públics corresponents.

COMISSIÓ D’HONORS I DISTINCIONS

4.- Nomenament Fill il·lustre de Reus al Sr. Ernest Benach Pascual.

S’acorda:
Concedir al senyor Ernest Benach Pascual el títol de Fill Il·lustre de la Ciutat, en reconeixement a la seva trajectòria política, que inicià com a regidor de l’Ajuntament de Reus amb responsabilitats en diferents àrees municipals, que ha seguit com a diputat al Parlament de Catalunya i l’ha dut a ocupar la presidència de la cambra en dues legislatures consecutives, projectant d’aquesta manera la seva condició de ciutadà de Reus, així com en reconeixement al seu compromís amb la vida cultural i associativa de la ciutat.”

5.- Concessió de la Medalla de la Ciutat a la Sra. Isabel Correig Blanchar i als Srs. Lluís Massana Marín, Pere Anguera Nolla, Ramon Ferran Pagès, Joaquim Mallafré Gavaldà.

5a.-
S’acorda:

Concedir a la senyora Isabel Correig Blanchar la Medalla de la Ciutat, en reconeixement a la seva tasca dins la Companyia Missionera del Sagrat Cor i a la seva intensa activitat humanitària a l’Àfrica en favor de les persones excloses de la societat, tot treballant pels més desfavorits i fent front al problema de la marginació, i, en concret, per la seva implicació en l’Associació Ekolo Ya Bondeko.”

5b.-
S’acorda:

Concedir al senyor Lluís Masana Marín la Medalla de la Ciutat, en reconeixement al seu compromís incansable pel que fa a la ciència de la Salut i, en concret, per la seva dedicació i trajectòria científica en el camp de la nutrició.”

5c.-
S’acorda:

Concedir al senyor Pere Anguera Nolla la Medalla de la Ciutat, en reconeixement a la seva destacada tasca acadèmica i la seva contribució al coneixement i la divulgació de la història contemporània del nostre país, amb especial dedicació a la història de Reus i a l’estudi dels moviments socials i polítics del segle XIX a Catalunya, pel seu compromís en la lluita per la recuperació de les llibertats i la seva implicació en la vida cultural i associativa de la ciutat.

5d.-
S’acorda:

Concedir al senyor Ramon Ferran Pagès la Medalla de la Ciutat, en reconeixement a la seva tasca artística com a escultor i creador d’algunes de les imatges religioses i dels elements festius més emblemàtics de la ciutat, a la seva activitat docent en els ensenyaments artístics públics, al seu compromís directe en la lluita per la recuperació de les llibertats i el restabliment de la democràcia municipal, així com la seva implicació en la vida cultural i associativa reusenca.

5e.-
S’acorda:

Concedir al senyor Joaquim Mallafrè Gavaldà la Medalla de la Ciutat, en reconeixement a la seva dilatada activitat acadèmica com a professor de literatura i de llengües anglesa i catalana, a la seva dedicació als estudis filològics i a les seves valuoses aportacions en el camp de la traducció, tot adaptant al català obres literàries de dimensió universal, així com al seu compromís amb la vida cultural i associativa de la ciutat de Reus.”

6.- Concessió Menció Honorífica als Armats de la Reial Congregació de la Puríssima Sang de Reus.

S’acorda:

Concedir a la secció dels Armats de la Reial Congregació de la Puríssima Sang de Reus, la Menció Honorífica Municipal, en reconeixement a la seva vinculació a la celebració de la Setmana Santa reusenca i, de forma especial, per commemorar enguany els 300 anys de continuada presència i activitat a les processons de Reus.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

7.- Polítiques per a la Igualtat. Aprovació del Pla Local d'Igualtat.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Pla local d’igualtat de l’Ajuntament de Reus.

Segon: Sotmetre el present Pla al tràmit d’informació pública, per un període de 30 dies, mitjançant edicte al Butlletí oficial de la Província i al tauler d’anuncis de la Corporació. Durant aquest període es podran formular les al·legacions que es considerin pertinents. L’esmentat acord esdevindrà definitiu si dins el termini esmentat no es presenten al·legacions.

Tercer: Comunicar aquest acord a l’Institut Català de la Dona.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

8.- Gestió Urbanística. Aprovació provisional de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta al sector B.7 “Estallers” (Ampliació Urb. Sant Joan) i als terrenys situats al nord de la Urbanització Sant Joan fins el ferrocarril.

S’acorda:

Primer: En relació a les al.legacions formulades durant el termini d’informació pública:

1. Desestimar les al·legacions formulades per l’Associació de Veïns de la Urbanització Sant Joan en base a l’informe emès en data 20 d’abril de 2007 per l’arquitecte cap dels Serveis d’Urbanisme d’aquest Ajuntament, el qual s’annexa com a fonament d’aquest acord, si bé en l’ordenació del planejament derivat es tindrà el compte el suggeriment que fa referència a la separació de la nova edificació respecte a la urbanització existent.

2. Estimar en part les al.legacions formulades per ADIF qualificant els terrenys compresos entre el sector i la línia del ferrocarril de Sistema Ferroviari Clau XII i desestimar l’ampliació de l’àmbit de la modificació.

3. Estimar en part els al.legacions formulades per Luis Marcos Humet Cienfuegos-Jovellanos, Núria Vilalta Solorzano i Teresa Vilalta Solorzano, en el sentit de modificar la titularitat de la finca de la seva propietat, havent-se de resoldre l’al·legació relativa a la delimitació i superfície de la finca en el desenvolupament del planejament derivat i en els corresponents instruments de gestió.

Segon: Aprovar provisionalment la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta al sector B.7 “Estallers” (Ampliació Urb. Sant Joan) i als terrenys situats al nord de la Urbanització Sant Joan fins el ferrocarril, condicionat a que en el text refós definitiu s’incorporin les prescripcions resultants de l’informe adjunt, emès en data 19.04.2007 per l’arquitecte cap del Serveis d’Urbanisme d’aquest Ajuntament.

Tercer: Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

9.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Pla parcial urbanístic del sector C.2.b) “Ctra. d’Alcolea”, formulat per la Junta de Compensació.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el Pla parcial urbanístic del sector C.2.b) “Ctra. d’Alcolea”, promogut per la Junta de Compensació.

Segon: Lliurar a la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona, als efectes d’informació, coordinació i arxivament, la documentació tècnica i administrativa complerta de l’esmentat Pla Parcial urbanístic.

Tercer: Publicar el present acord i les corresponents normes urbanístiques del Pla, al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, el qual entrarà en vigor passat el termini previst a l’art. 70 LBRL.

Quart: Requerir als interessats perquè, en el termini de tres mesos a comptar des de la data de notificació d’aquest acord, assegurin l’obligació d’urbanitzar, mitjançant la constitució de la garantia corresponent per l’import del 12% del valor de les obres d’urbanització, amb advertiment que la seva formalització es requisit previ per a la publicació prevista al punt anterior i condició d’eficàcia de l’executivitat del Pla.

10.- Gestió Urbanística. Atorgament a la societat anònima municipal Gestió Urbanística Pública SA (GUPSA) de la condició d’administració actuant per al desenvolupament del sector B.8 “Cementiri” i de l’àrea 5.15 “Butan Reus”.

S’acorda:

Atorgar a la societat anònima municipal GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA la condició per operar com a administració actuant per al desenvolupament i execució del sector B.8 “Cementiri” i de l’àrea 5.15 “Butan Reus”, podent tramitar i aprovar definitivament els instruments de gestió i rebre el sòl de cessió obligatòria i gratuïta corresponent al percentatge aplicable sobre l’aprofitament urbanístic.

11.- Medi Ambient. Aprovació inicial del Mapa de Capacitat Acústica.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Mapa de Capacitat Acústica del municipi de Reus

Segon: Sotmetre l'acord d'aprovació inicial i el projecte de mapa de capacitat acústica a informació pública mitjançant un anunci que s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de la Província, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en un mitjà de comunicació escrita diari i en el tauler d'anuncis de la corporació, per un termini de trenta dies hàbils a comptar de l'endemà de l'última de les publicacions de l'anunci en el Butlletí Oficial de la Província o en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. Així mateix, sotmetre l'acord d'aprovació i el projecte de mapa de capacitat acústica a audiència dels interessats pel mateix termini. Tot això a l'efecte de poder ser examinats i, si escau, formular les reclamacions, les al·legacions i els suggeriments que es considerin pertinents. En el cas que no se’n presenti cap, l'acord d'aprovació inicial esdevindrà definitiu.

12.- Gestió Ambiental. Ratificació del Decret del 27 de mar d’aprovació de l’adhesió de l’Ajuntament de Reus al Conveni Marc subscrit entre l’Agència de Residus de Catalunya i les empreses gestores dels SIG en data 22.12.206 per tal d’aplicar el sistema integrat de gestió de residus d’aparells elèctrics i electrònics de conformitat amb les prescripcions del reial Decret 208/2005, de 25 de febrer, sobre aparells elèctrics i electrònics i la gestió dels seus residus.

S’acorda:

Primer: Ratificar el Decret d’Alcaldia de 27 de març de 2007 d’aprovació de l’adhesió de l’Ajuntament de Reus al Conveni Marc subscrit entre l’Agència de Residus de Catalunya i les empreses gestores dels SIG en data 22.12.2006 per tal d’aplicar el sistema integrat de gestió de residus d’aparells elèctrics i electrònics de conformitat amb les prescripcions del reial Decret 208/2005, de 25 de febrer, sobre aparells elèctrics i electrònics i la gestió dels seus residus.

Segon: Donar trasllat d’aquest acord a l’Agència de Residus de Catalunya.

COMISSIÓ SERVEIS GENERALS

13.- Gestió Econòmica i pressupostària. Donar compte de la Liquidació del Pressupost de l'Ajuntament i dels Organismes Autònoms Administratius de l'exercici 2006. Incorporació de romanents de crèdits de l'Ajuntament amb el seu finançament.

S’acorda:

Primer: Donar compte de les liquidacions corresponents als pressupostos de l'Ajuntament, de l'Institut Municipal d'Acció Cultural, del Patronat Municipal de Turisme i Comerç, de l’Institut Municipal de Museus, de l'Institut Municipal de Puericultura Dr. Frías i de l'Institut Municipal de Formació i Empresa, de l'exercici 2006, sent el resum de les esmentades liquidacions tal i com es recull en la documentació i expedient que s'adjunta, el que a continuació es detalla:

La liquidació del pressupost de l'Ajuntament de l'exercici 2006, en la forma que ha estat redactada, el resum de la qual és el següent:

1.- Fons líquids …………………………………………………… 24.304.820,97
2.- Drets pendents de cobrament ……………………………… 21.460.422,08
3.- Obligacions pendents de pagament ……………………… 21.756.817,48
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) …………………… 24.008.425,57
II.- Saldos de dubtós cobrament ……………………………… 2.073.972,62
III.- Excés de finançament afectat ……………………………… 16.572.083,72
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III) 5.362.369,23

El resultat pressupostari de l'exercici, i la resta de documentació de l'expedient, tal i com ha estat redactada.

La liquidació del pressupost de l'Institut Municipal d'Acció Cultural corresponent a l'exercici 2006 en la forma que ha quedat redactada, el resum de la qual és el següent:

1.- Fons líquids …………………………………………………… 17.195,55
2.- Drets pendents de cobrament ……………………………… 364.428,74
3.- Obligacions pendents de pagament ………………………… 380.984,25
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) ……………………… 640,04
II.- Saldos de dubtós cobrament ……………………………… 0,00
III.- Excés de finançament afectat ………………………………… 0,00
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III) 640,04

El resultat pressupostari de l'exercici, i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

La liquidació del Pressupost del Patronat Municipal de Turisme i Comerç, corresponent a l'exercici 2006, en la forma que ha estat redactada, el resum de la qual és el següent:

1.- Fons líquids …………………………………………………… 7.975,98
2.- Drets pendents de cobrament ……………………………… 175.513,41
3.- Obligacions pendents de pagament ………………………… 179.330,58
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) ……………………… 4.158,81
II.- Saldos de dub
ós cobrament ………………………………… 3.032,71
III.- Excés de finançament afectat ………………………………… 0,00
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III) 1.126,10

El resultat pressupostari de l'exercici, i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

La liquidació del pressupost de l’Institut Municipal de Museus, corresponent a l'exercici 2006, en la forma que ha estat redactada, el resum de la qual és el següent:

1.- Fons líquids ……………………………………………………… 1.060,34
2.- Drets pendents de cobrament ………………………………… 121.547,60
3.- Obligacions pendents de pagament ………………………… 107.560,12
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) ………………………… 15.047,82
II.- Saldos de dubtós cobrament …………………………………… 0,00
III.- Excés de finançament afectat ………………………………… 0,00
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III) … 15.047,82

El resultat pressupostari de l'exercici, i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

La liquidació del Pressupost de l’Institut Municipal de Puericultura Dr. Frías, corresponent a l'exercici 2006, en la forma que ha estat redactada, el resum de la qual és el següent:

1.- Fons líquids ……………………………………………………… 6.319,12
2.- Drets pendents de cobrament ………………………………… 16.259,30
3.- Obligacions pendents de pagament ………………………… 18.682,97
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) ………………………… 3.895,45
II.- Saldos de dubtós cobrament …………………………………… 0,00
III.- Excés de finançament afectat ………………………………… 0,00
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III) 3.895,45

El resultat pressupostari de l'exercici, i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

La liquidació del Pressupost de l'Institut Municipal de Formació i Empresa, corresponent a l'exercici 2006, en la forma que ha estat redactada, el resum del qual és el següent:

1.- Fons líquids ……………………………………………………… 188.879,75
2.- Drets pendents de cobrament ………………………………… 427.509,27
3.- Obligacions pendents de pagament ………………………… 523.382,16
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) ………………………… 93.006,86
II.- Saldos de dubtós cobrament …………………………………… 0,00
III.- Excés de finançament afectat ………………………………… 0,00
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III) 93.006,86

El resultat pressupostari de l'exercici, i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

Segon: Aprovar les incorporacions de romanents de crèdits de l’Ajuntament, a l'exercici 2007 per un import de 29.001.725,53 euros amb llur finançament, segons consta a l’expedient.

14.- Gestió Econòmica i pressupostària. Expedient de modificació de crèdits de l'Ajuntament i del Organismes Autònoms Administratius.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment l'expedient de modificació de crèdits en els pressupostos de l’Ajuntament, del Patronat Municipal de Turisme i Comerç, de l’Institut Municipal de Museus de Reus, de l’Institut Municipal de Puericultura Dr. Frías i de l’Institut Municipal de Formació i Empresa, el resum del qual per capítols és el següent :
AJUNTAMENT DE REUS

Altes de despeses
Capítol I Despeses de personal 991.031,96
Capítol II Despeses de bens corrents i serveis 2.971.368,06
Capítol IV Transferències corrents 960.198,42
Capítol VI Inversions reals 296.600,00
Capítol VII Transferències de capital 143.170,79
Total altes de despeses… 5.362.369,23

Altes d’ingressos
Capítol VIII Actius financers 5.362.369,23
Total altes d’ingressos… 5.362.369,23

Altes de despeses
Capítol I Despeses de personal 81.490,59
Capítol II Despeses de bens corrents i serveis 278.209,50
Capítol IV Transferències corrents 272.941,34
Capítol VII Transferències de capital 1.329.631,79
Total altes de despeses… 1.962.273,22

Baixes de despeses
Capítol II Despeses de bens corrents i serveis 1.962.273,22
Total baixes de despeses… 1.962.273,22

PATRONAT MUNICIPAL DE TURISME I COMERÇ

Altes d’ingressos
Capítol IV Transferències corrents 21.000,00
Capítol VIII Actius financers 1.126,10
Total altes d’ingressos… 22.126,10

Altes de despeses
Capítol I Despeses de personal 21.000,00
Total altes de despeses… 21.000,00

Altes de despeses
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 1.126,10
Total altes de despeses… 1.126,10

INSTITUT MUNICIPAL DE MUSEUS DE REUS

Altes d’ingressos
Capítol VIII Actius financers 15.047,82
Total altes d’ingressos… 15.047,82
Altes de despeses
Capítol II Despeses de bens corrents i serveis 12.047,82
Capítol IV Transferències corrents 3.000,00
Total altes de despeses… 15.047,82

INSTITUT MUNICIPAL DE PUERICULTURA DR. FRÍAS

Altes d’ingressos
Capítol IV Transferències corrents 36.000,00
Capítol VIII Actius financers 3.895,45
Total altes d’ingressos… 39.895,45

Altes de despeses
Capítol II Despeses de bens corrents i serveis 36.000,00
Total altes de despeses… 36.000,00

Altes de despeses
Capítol I Despeses de personal 1.460,45
Capítol II Despeses de bens corrents i serveis 2.250,00
Capítol VI Inversions reals 185,00
Total altes de despeses… 3.895,45

INSTITUT MUNICIPAL DE FORMACIÓ I EMPRESA

Altes d’ingressos
Capítol IV Transferències corrents 373.151,26
Capítol VIII Actius financers 47.145,01
Total altes d’ingressos… 420.296,27

Altes de despeses
Capítol I Despeses de personal 194.962,83
Capítol II Despeses de bens corrents i serveis 88.906,85
Capítol IV Transferències corrents 32.363,27
Capítol VI Inversions reals 56.918,31
Total altes de despeses… 373.151,26

Altes de despeses
Capítol I Despeses de personal 26.303,52
Capítol II Despeses de bens corrents i serveis 20.841,49
Total altes de despeses… 47.145,01

Segon: Exposar al públic, de conformitat amb allò que disposa l’article 169 del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Hisendes Locals, l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament, del Patronat Municipal de Turisme i Comerç, de l’Institut Municipal de Museus de Reus, de l’Institut Municipal de Puericultura Dr. Frías i de l’Institut Municipal de Formació i Empresa, i, per un termini de quinze dies als efectes del seu examen i presentació de reclamacions, transcorregut el qual sense que se'n realitzin es considerarà l'expedient definitivament aprovat.

PROPOSTES DE RESOLUCIÓ

15.- Moció sobre la commemoració dels 50 anys de la signatura del tractat de Roma i la celebració del dia d’Europa el 9 de maig.

S’acorda:

Primer: L´Ajuntament de Reus es compromet a fer difusió a través dels mitjans de comunicació municipals de la celebració del 50è aniversari de la signatura del Tractat de Roma.

Segon: També es compromet a organitzar activitats o actes que sensibilitzin la població sobre el procés d´integració europea durant tot l´any 2007.

Tercer: Aquesta moció es farà arribar a les institucions següents: Consell Català del Moviment Europeu (Provença, 281 – 08008 Barcelona); Patronat Català Pro Europa (Bruc, 50 – 08010 Barcelona); Representació de la Comissió Europea (Passeig de Gràcia, 90 – 08008 Barcelona); Delegació del Parlament Europeu (Passeig de Gràcia, 90 – 08008 Barcelona), Federació de Municipis de Catalunya (Via Laietana, 33 – 08003 Barcelona) i Associació Catalana de Municipis i Comarques (València, 231 – 08007 Barcelona).

MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS

16.- Moció del P.P. de Catalunya, sobre els pals de les banderes.

- Sotmesa la proposta a votació, és rebutjada.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

PRECS I PREGUNTES

Reus, 8 de maig de 2007

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.