Junta de Govern Local 2007-10-05

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 5/10/2007

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 5 D’OCTUBRE DE 2007

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del 28 de setembre de 2007.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Donar compte de la concessió de subvencions per a la promoció de l'ocupació i l'activitat empresarial local.

S’acorda:

Donar compte a la Junta de Govern Local, de les subvencions atorgades per mitjà de Decrets de data 1 d’octubre de 2007, els quals ascendeixen a 884,39 i 7.200,00 euros respectivament, i els quals s’adjunten a l’expedient.

Per fer-les efectives, caldrà que els beneficiaris justifiquin prèviament la realització de la inversió i de tots els altres extrems que s’estableixen en les Bases per a l’atorgament de les subvencions.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

4. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.184.073,83 € (un milió cent vuitanta-quatre mil setanta-tres euros amb vuitanta-tres cèntims).

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

5. Patrimoni del Sòl. Acceptació de la resolució del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 25.07.07, estimant parcialment el recurs de reposició interposat contra l’acord de fixació del preu just dels béns i drets afectats per zona verda del PGOU, a l’immoble núm. 2 del Pg. Mare de Déu de Misericòrdia.

S’acorda:

Primer: Acceptar en la seva integritat la resolució del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 25.07.07 fixant el preu just dels béns i drets afectats per zona verda del PGOU del Pg. mare de Déu de Misericòrdia núm. 2, propietat de la mercantil BELLESA CORPORAL, SA, i que importa la quantitat total de 34.142’65 Euros, (abans 29.265’13 €).

Segon: Pagar el preu just fixat pel Jurat, abans referit, junt amb els interessos legals produïts en la fixació del preu just, que importen la quantitat de 402’23 €, segons els càlculs existents a l’expedient, (344’77 corresponents al preu just anterior i 57’46 € corresponents a l’increment del preu just) a la mercantil BELLESA CORPORAL, SA (NIF A-61478749, amb domicili social al C/ Pallars, núm. 101, 4rt. 1a. 08018 BARCELONA), la qual percebrà la quantitat total de 34.544’88 Euros.

6. Gestió Urbanística. Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector G.6 “Urbanització Mercader”.

S’acorda:

Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector G.6 “Urbanització Mercader”, a excepció del pont de l’Av. Universitat, la pantalla acústica, l’asfalt carril “bici” eix 1, les escales entrada Z.V. i la jardineria.

7. Gestió Urbanística. Aprovació inicial dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector H.7 “Bellisens Actual N.340”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector H.7 “Bellisens Actual N.340”, presentat per la Junta gestora de compensació, condicionat a la presentació d’uns nous exemplars del projecte dels Estatuts i de les Bases d’Actuació adaptats als textos legals i reglamentaris actualment vigents, tant en els aspectes formals com substantius, així com a ponderar la possibilitat contemplada a l’article 116.2 del DL 1/2005, de 26 de juliol, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’Urbanisme, pel que fa al pagament de les despeses d’urbanització mitjançant solars.

Segon: Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

8. Gestió Ambiental. Encàrrec de gestió a la societat GESTIÓ AMBIENTAL I ABASTAMENTS, SAM (GAIA) per a l’estudi sobre millores de gestió de les deixalleries municipals.

S’acorda:

Primer: Aprovar l'encàrrec a la societat municipal GESTIÓ AMBIENTAL I ABASTAMENT,SAM (GAIA) l'estudi sobre suport a les deixalleries, d'acord i amb les continguts referits a l'oferta tramesa en data 24.07.2007.

Segon: Ordenar la publicació d'aquest acord, per la seva eficàcia, al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona.

COMISSIÓ INFORMATIVA SERVEIS PERSONALS

9. Educació i Formació. Conveni amb el Departament d’Educació de la Generalitat per al desenvolupament dels Plans Educatius d’Entorn el curs 2007/2008.

S’acorda:

Primer: Aprovar l’addenda al conveni de col·laboració entre el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Reus per al Pla Educatiu d’Entorn per el curs acadèmic 2007/2008, pel qual el Departament d’Educació aportarà a l’Ajuntament de Reus la quantitat total de tres-cents setanta-set mil cinc-cents vint-i-nou (377.529) euros.

Segon: Habilitar el crèdit suficient en el pressupost de l’any 2008 per tal de fer front a l’aportació municipal derivada del desenvolupament dels Plans Educatius d’Entorn, xifrada en l’import de 74.018 euros.

Tercer: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde Lluís Miquel Pérez Segura i a la regidora delegada de l’Àrea d’Educació i Formació, Sra. Misericòrdia Dosaiguas Pérez, per tal que, qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat conveni.

10. Serveis Socials. Aprovació de l’encàrrec de gestió de les activitats socials i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials municipal a la societat “Reus Esport i Lleure, S.A.” per al període d’octubre a desembre 2007.

S’acorda:

Primer: Encarregar la gestió de les activitats socials i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials municipal a la societat de capital íntegrament municipal “Reus Esport i Lleure, S.A.” per al període octubre a desembre de 2007.

Segon: Aquestes activitats seran realitzades per monitors i titulats mitjos i superiors adequats a cadascuna de les activitats a realitzar.

Tercer: El pagament es realitzarà mitjançant factura mensual que serà conformada pel Departament de Serveis Socials, essent l’import unitari per al període abans esmentat el que es detalla a continuació:

Preu expressat en €
(IVA inclòs)
Preu/h monitor 17,66
Preu/h titulat mig 24,61
Preu/h titulat superior 29,96

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 9 d’octubre de 2007

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.