Ple ordinari 2007-12-21

Cerca sessions de Ple

E.g., 28/07/2024
E.g., 28/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 21 Desembre, 2007

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DE 21 DE DESEMBRE DE 2007

1. Informació de l’Alcaldia.

2. Moció de l'Alcaldia. Per acollir-se al règim especial d'IVA per als Grups d'Entitats.

S’acorda:

Primer: Acollir-se, com a entitat dominant, al Règim Especial de Grups d’Entitats a efectes de l’Impost del Valor Afegit, aprovat per Llei 36/2006, de 29 de Novembre, de mesures per a la prevenció del frau fiscal, per als períodes impositius iniciats a partir del dia 1 de gener de 2008.

Segon: Sol·licitar a l’Administració Tributària que consideri l’Ajuntament de Reus com a entitat dominant del grup d’entitats a continuació relacionades a efectes de l’aplicació d’aquest règim especial d’IVA, i subsidiàriament, i per al cas que això no fos possible, que tingui la consideració d’entitat dominant, la societat Innova Grup d’Empreses Municipals de Reus, SL.

Ajuntament de Reus P-4312500-D
INNOVA Grup d’Empreses Municipals de Reus SL B43673839
Aigües de Reus Empresa Municipal SA A43232107
Aparcaments i Mercats de Reus SAM A43203520
Centre MQ Reus SA A43544733
Gestió Ambiental i Ábastament SA A43376441
Gestió Comarcal Hospitalària SA A43117233
Gestió de Serveis Funeraris Reus SA A43545557
Gestió Integral Sanitària i Assistencial AIE G43496652
Gestió Urbanística Pública SA A43566405
Grup d’Assistència Sanitària i Social SA A43216779
Hospital de Sant Joan de Reus SAM A43096692
Reus Esport i Lleure SA A43544626
Reus Desenvolupament Econòmic SA A43423649
Reus Transport Públic SA A43511161
Sanejament Ambiental SA A43376466

Tercer: Donar a l’expedient el la tramitació reglamentària corresponent.
Quart: Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde, Lluís Miquel Pérez Segura i al regidor delegat de Recursos generals i d’Hisenda, Sr. Carles Salas Martí tan àmpliament com en dret sigui menester, per tal que qualsevol d’ells, indistintament,en nom i representació d’aquest Ajuntament, formalitzi els documents públics o privats que siguin necessaris per al compliment i execució d’aquests acords i adopti qualsevol altre resolució complementària als mateixos.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

3. Gestió Urbanística. Aprovació provisional del Pla parcial urbanístic del sector A.9.d) “Barranc Martí o del Cementiri”.

S’acorda:

Primer: Aprovar provisionalment el Pla parcial urbanístic del sector A.9.d) “Barranc Martí o del Cementiri”, promogut pel senyor Francesc Fontboté Vidal.

Segon: Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

4. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta al sector G.2 “Granja Massó”.

S’acorda:

Primer: Assumir la proposta de modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta al sector G.2 “Granja Massó”, instada per MARINO LOPEZ XXI, SA.

Segon: Aprovar inicialment l’esmentada modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus, condicionat a les determinacions resultants de l’informe emès en data 18 de desembre de 2007 per l’arquitecta dels Serveis Tècnics d’Arquitectura i Urbanisme d’aquest Ajuntament, indicades a la part expositiva d’aquest acord.

Tercer: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Quart: Demanar informe als organismes sectorials afectats.

Cinquê: Concedir audiència, si s’escau, als ajuntaments el terme municipal dels quals confini amb l’àmbit d’aquesta modificació puntual.
5. Gestió Urbanística. Aprovació provisional de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta a l’àrea 6.13 “Gaudí Mar-1” i al sector G.14 ”Camí de la Plana”.

S’acorda:

Primer: Assumir el contingut de la resposta a les al·legacions formulada pels promotors de la modificació en el document que se sotmet a aprovació provisional i donar contesta a les al·legacions presentades en els termes que resulten de l’apartat “Informe tècnic a les al·legacions” que s’incorpora al mateix.

Segon: Aprovar provisionalment la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta a l’àrea 6.13 “Gaudí Mar-1” i al sector G.14 ”Camí de la Plana”.

Tercer: Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

6. Assessoria Jurídica. Aprovació bases per a la concessió de subvencions diverses per a persones en situacions socioeconòmiques desfavorides de la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per a la concessió de subvencions diverses per a persones en situacions socioeconòmiques desfavorides de la ciutat de Reus.

Segon: Sotmetre les bases previstes en l’acord anterior al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovades en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions. En aquest sentit, les bases es publicaran íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, i se sotmetran al tràmit d’informació pública per un termini de 20 dies des de la publicació de les bases al Butlletí Oficial de la Província. Així mateix, s’inserirà en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya una referència de l’anunci de publicació del text.

Tercer: Facultar al Molt Il·lustre Senyor Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez Segura, i al regidor delegat de l’Àrea de Recursos Generals i Hisenda, Sr. Carles Salas Martí, per tal que, qualsevol d’ells indistintament, formalitzin els documents necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors.
7. Gestió Econòmica i Pressupostària.- Aprovació expedient de modificació de crèdits de la Corporació.

S’acorda:

Aprovar inicialment l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament el resum del qual per capítols és el següent :

AJUNTAMENT DE REUS

Altes de despeses
Capítol I Despeses de personal 61.610,71
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 665.175,91
Capítol IV Transferències corrents 50.000,00
Capítol VI Inversions reals 51.580,32
Total altes de despeses… 828.366,94

Altes d’ingressos
Capítol III Taxes i altres ingressos 37.663,80
Capítol V Ingressos patrimonials 221.084,97
Total altes d’ingressos… 258.748,77

Baixes de despeses
Capítol I Despeses de personal 233.127,06
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 234.407,11
Capítol III Despeses financeres 100.000,00
Capítol VI Inversions reals 2.084,00
Total altes d’ingressos… 569.618,17

INSTITUT MUNICIPAL D’ACCIÓ CULTURAL

Altes d’ingressos
Capítol IV Transferències corrents 50.000,00
Total altes d’ingressos… 50.000,00

Altes de despeses
Capítol II Despeses de bens corrents i serveis 50.000,00
Total altes de despeses… 50.000,00

Segon: Exposar al públic, de conformitat amb allò que disposa l’article 169 del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Hisendes Locals, l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament, i per un termini de quinze dies, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions, transcorregut el qual sense que se'n realitzin es considerarà l'expedient definitivament aprovat.

8. Intervenció.- Aprovació del pressupost General de la Corporació per a l’exercici 2008.

A proposa de la presidència el tema es retira de l’odre del dia, ja que es tractarà en un ple extraordinari i urgent que es celebrarà a continuació.

Reus, 10 de gener de 2008

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.