Junta de Govern Local 2008-02-08

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 8/02/2008

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 8 DE FEBRER DE 2008

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 1 de febrer de 2008.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3. Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de reforma parcial de l’edifici del Mas Carandell (Fase II).

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de reforma parcial de l’edifici del Mas Carandell (Fase II) amb un pressupost contractual de 385.344,26 euros (IVA inclòs), import que inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció, d’acord amb el RD 1627/97, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció, més un pressupost contractual d’instal·lacions de 269.597,56(IVA inclòs ) ascendint a un import total de 654.941,82( IVA inclòs) .

Segon: Sotmetre a tràmit d' informació al públic, d' acord amb l' article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

4. Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte bàsic i executiu d’ampliació de l’edifici de Redessa al camí de Valls 81-87.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte bàsic i executiu d’ampliació de l’edifici de Redessa al Camí de Valls 81-87, amb un pressupost contractual de 906.717,41euros (IVA inclòs) import que inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció, d’acord amb el RD 1627/97, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

5. Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte executiu del Casal de Joves a la Palma.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte executiu del Casal de Joves a la Palma , amb un pressupost contractual de 867.615,90 euros (IVA inclòs) import que inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció, d’acord amb el RD 1627/97, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

6. Gestió Urbanística. Recepció de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’Àrea 4.10 “Forques Velles” (A).

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents a la zona verda de l’àrea 4.10 “Forques Velles” (A) i definitivament la resta de les obres, que van ser objecte de recepció provisional en data 14 de juliol de 2006.

Segon: Retornar les fiances d’imports 11.334,00 € i 29.538,42 €, dipositades per PROVALLES, SA, mitjançant avals 9340.03.0832723-38 de “La Caixa” i 019379 de Caixa d’Estalvis de Tarragona, respectivament, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, sempre i quan siguin dipositada prèviament una nova fiança d’import 3.680,00 €, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment mitjançant aquest acord.

Tercer: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

7. Gestió Urbanística. Compareixença en el recurs contenciós administratiu núm. 14/2008, interposat per Inversora Serge, SA i d’altres contra la resolució del conseller de Política Territorial i Obres Públiques de data 03.10.2007, d’aprovació definitiva de la modificació puntual de la revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta a l’àmbit de la Partida Mas Calbó.

S’acorda:

Primer: Comparèixer davant la Secció Tercera de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en el recurs contenciós administratiu núm. 14/2008, interposat per Inversora Serge, SA i d’altres contra la resolució del conseller de Política Territorial i Obres Públiques de data 03.10.2007, d’aprovació definitiva de la modificació puntual de la revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta a l’àmbit de la Partida Mas Calbó.

Segon: Encomanar la representació de la Corporació al procurador Sr. Àngel Quemada Ruiz i encarregar la direcció de la defensa a la lletrada Sra. M. Dolors Codina Feixas.

8. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 4.77 “Camí de Valls”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’àrea 4.77 “Camí de Valls”, condicionat a les prescripcions següents:

- Cal completar el projecte de reparcel·lació assignant nombre d’habitatges per parcel·la, amb la limitació d’un màxim de 150 habitatges.

Finca FR-01: 24 uts.
Finca FR-02: 30 uts.
Finca FR-03: 55 uts.
Finca FR-04: 18 uts.
Finca FR-05: 23 uts.

- Caldrà vincular la finca resultant FR-06 a la resta de finques resultants de l’illa.

- El definitiu emplaçament de la zona verda de l’àrea haurà de resoldre’s al llarg de la tramitació en funció de l’aprovació definitiva de la modificació del sector colindant.

Segon: Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

9. Patrimoni del Sòl. Acceptació del full d’apreuament corresponent a l’expropiació forçosa de l’immoble núm. 3V del C/ Sor Lluïsa Estivill, afectat per espais lliures/zona verda del PGOU.

S’acorda:

Primer: Acceptar el full d’apreuament particular corresponent a l’expropiació de l’immoble núm. 3V del C/ Sor Lluïsa Estivill (Ref. Cad. 0574580 CF4507D 0001 FD), presentat en data 11.12.047, núm. 42.950 del Registre General d’Entrades i que importa la quantitat total de 949.208,86 Euros, inclòs el 5% del premi d’afecció.

Segon: Tenir per fixat el preu just de l’expropiació de referència, de conformitat amb l’establert a la Llei d’Expropiació Forçosa.

Tercer: Habilitar el crèdit pressupostari corresponent per realitzar el pagament en els terminis fixats a la Llei d’Expropiació Forçosa.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

10. Cultura. Encàrrec a l’Institut Municipal d’Acció Cultural de l’organització de la Diada de Sant Jordi

S’acorda:

Primer. Encarregar a l’Institut Municipal d’Acció Cultural, organisme autònom d’aquest Ajuntament, l’organització dels actes corresponents a la Diada de Sant Jordi, que se centren a la plaça del Mercadal i a la plaça Evarist Fàbregas el dia 23 d’abril.

Segon. L’esmentat encàrrec comporta de forma implícita l’autorització per a la utilització de les citades places en la data referenciada.”

11. Educació i Formació. Bases per la concessió d’ajuts a l’alumnat que participi en activitats extraescolars

S’acorda:

Primer: Aprovar les bases per a la concessió de subvencions per a l’alumnat dels centres educatius d’educació infantil de segon cicle i/o ensenyaments obligatoris de la ciutat de Reus sufragats amb fons públics, provinent de les famílies amb menys recursos, per tal de fomentar la seva participació en activitats extraescolars.

Les bases es dicten a l’empara del que disposa l’Ordre EDU/332/2007, de 18 de setembre. per la qual s’aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions als ajuntaments, per al foment de la participació en activitats extraescolars, dels centres educatius sufragats amb fons públics, i s’obre la convocatòria pública per al curs escolar 2007/2008.

Segon: Sotmetre les bases previstes en l’acord anterior al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovades en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions.

Tercer: Aprovar la convocatòria de concurs públic per a la concessió d’ajuts per al curs 2007-2008, conforme a les bases aprovades en el primer punt d’aquest acord.

Quart: Facultar al Molt Il·lustre Senyor Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez Segura, i a la regidora delegada de l’Àrea d’Educació i Formació, Misericòrdia Dosaiguas Pérez, per tal que, qualsevol d’ells indistintament, formalitzin els documents necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors.

12. Educació i Formació. Encàrrec de la gestió i el desenvolupament de diferents programes i projectes de la Regidoria de l’Esport i Lleure a la societat municipal Reus Esport i Lleure SA, per al 2008

S’acorda:

Primer: Aprovar l’encàrrec a la societat municipal Reus Esport i Lleure SA, de capital íntegrament municipal, la gestió i el desenvolupament del diferents programes i projectes de la regidoria delegada d’Esport i Lleure, per a l’any 2008, per un import total màxim de 802.000,00 € IVA inclòs, a càrrec de la partida pressupostària de la regidoria de l’Esport núm. 45210-227.

Segon: El pagament a la societat municipal Reus Esport i Lleure SA es farà prèvia presentació de la corresponent factura pels següents imports màxims, IVA inclòs:

15 de febrer 254.660,00 €
5 d’abril 254.660,00 €
5 de juliol 254.660,00 €
5 de desembre 38.021,00 €

Tercer: La societat municipal Reus Esport i Lleure SA haurà de posar a disposició de l’ajuntament de Reus, una vegada finalitzat el programa o projecte, una memòria tècnica i descriptiva de cada una de les activitats, resultats, desenvolupament i recull gràfic, administratiu i comptable dels esmentats programes.

Quart: Facultar el Sr. Joan A. Verge Guarch, regidor delegat d’Esport i Lleure, per a la formalització de qualsevol document que esdevingui necessari per fer efectius aquests acords.

13. Participació i Ciutadania. Encàrrec de desenvolupament del servei “Plans de Desenvolupament Comunitari del Barri St. Josep i Barri Gaudí”, a la societat municipal Reus Esport i Lleure SA.

S’acorda:

Primer: Encarregar a la societat de capital íntegrament municipal Reus Esport i Lleure SA, el desenvolupament i dinamització del servei Plans de Desenvolupament Comunitari del Barri St. Josep i Barri Gaudí, per un import de 56.961’58 euros (IVA inclòs), per tal de dur a terme aquest servei que la Regidoria de Participació ha programat per a l’any 2008.

Segon: El pagament es realitzarà mitjançant facturació mensual que serà conformada per la Regidoria delegada de l’Àrea de Participació i Ciutadania .

Tercer: Facultar al regidora delegada de l’Àrea de Participació i Ciutadania, Sra. Pilar Pérez López, per a la formalització de qualsevol document que esdevingui necessari per fer efectius aquests acords.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS.

14. Moció de l’Alcaldia. Sol·licitar la seva inclusió a la Iniciativa Urbana (URBAN) i aprovar el Projecte d’Actuació Urbanística al “Vapor Vell”.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar la inclusió del Projecte d’Actuació Urbanística al “Vapor Vell” a la Iniciativa Urbana (URBAN).

Segon: Aprovar l’esmentat projecte a efectes de donar compliment a les bases reguladores de la convocatòria.

Tercer: Trametre aquest acord, abans del dia 15.02.08, junt amb la documentació requerida a les bases reguladores de la convocatòria, a l’Oficina del Programa de Barris de la Direcció General d’Arquitectura i Paisatge, Secretaria per a la Planificació Territorial, del Departament de política Territorial i Obres públiques de la Generalitat.

Reus, 12 de febrer de 2008

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.