Junta de Govern Local 2008-04-11

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 11/04/2008

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 11 D’ABRIL DE 2008

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 28 de març de 2008.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Conveni sobre finançament de la Fundació REGO.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració amb la Fundació Privada Rego pel finançament del 50% del dèficit d’explotació dels exercicis 2006/2007 i 2007/2008 i, també, del 50% del seu pla d’inversions, sent l’import total a abonar de un milió quatre-cents set mil quaranta euros amb cinc cèntims (1.407.040,05 euros) com principal més la quantitat de sis-cents seixanta dos mil tres-cents seixanta quatre euros amb quaranta un cèntims (662.364,41 euros) en concepte de despesa financera.

Aquesta aportació es realitzarà en 16 pagaments d’acord amb els següents terminis:

a) 1 pagament de onze mil quatre-cents noranta sis euros amb seixanta nou céntims (11.496,69 euros) a realitzar el mes de desembre de 2008.

b) 14 pagaments de cent trenta set mil nou-cents seixanta euros amb trenta céntims (137.960,30 euros) a realitzar durant el primer trimestre (abans del 31 de març) els anys 2009 a 2022.

c) 1 pagament de cent vint i sis mil quatre-cents seixanta tres euros amb seixanta un céntims (126.463,61 euros) a realitzar durant el primer trimestre (abans del 31 de març) l’any 2023.

L’import corresponent al 50% del dèficit d’explotació de l’exercici 2007/2008, inclòs en les quantitats anteriors, s’ajustarà a l’alça o a la baixa en funció del resultat definitiu de l’exercici 2007/2008 aprovat pel Patronat de la Fundació Privada Rego.

Segon: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde per a la signatura del conveni de col·laboració a què fa referència l’esmentat acord.
Tercer: Aportar a la Fundació Privada Rego, d’acord amb el que s’estableix en la clàusula SEGONA del conveni de col·laboració en qüestió, la quantitat de onze mil quatre-cents noranta sis euros amb seixanta nou cèntims (11.496,69 euros) que es farà efectiva durant el mes de desembre de l’actual exercici 2008.

4. Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a l’IMMR de diverses tasques en l’àmbit educatiu.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’Institut Municipal de Museus de Reus tasques de suport i assessorament en la gestió dels programes propis de l’Àrea d’Educació i Formació vinculats a l’entorn escolar de Reus, i especialment els corresponents a Plans educatius d’entorn, Casals d’Estiu, Parc de Nadal, activitats extraescolars, activitats i programes educatius per a les escoles (ARE), així com els darrers projectes pilot (Espais de benvinguda educativa (EBE)...).

Aquest encàrrec s’efectua pel període comprès entre els dies 1 d’abril de 2008 i 31 de març de 2009, ambdós inclosos.

Segon: Aprovar la despesa corresponent a l’encàrrec a l’Institut Municipal de Museus de Reus de les actuacions indicades, per un import previst de 37.191’96 euros, IVA inclòs. D’aquest import, la quantitat de 27.686’32 euros correspon a l’exercici pressupostari de 2008, i 9.505’64 euros correspon a l’exercici pressupostari de 2009.

L’Ajuntament farà efectiu el pagament d’aquest import a l’Institut Municipal de Museus de Reus prèvia presentació per part d’aquesta darrera de la corresponent factura, que es presentarà amb periodicitat trimestral.

Tercer: Habilitar el crèdit suficient en el pressupost de l’any 2009 per tal de fer front a l’aportació municipal derivada del desenvolupament d’aquest encàrrec.

Quart: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de l’Àrea d’Educació i Formació, per tal que, qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin els documents necessaris per fer efectiu l’esmentat encàrrec. Així mateix, i per tal d’atendre eventuals modificacions o ampliacions en l’encàrrec inicialment efectuat, facultar les mateixes persones per aprovar, mitjançant resolució, aquestes eventuals variacions en l’encàrrec. Aquestes persones també resten facultades per efectuar qualsevol pròrroga de l’encàrrec esmentat, pel període que es determini en la resolució, i prèvia acreditació de consignació pressupostària.

Cinquè: Notificar aquest acord als interessats.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

5. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

S’acorda:

Primer: Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total d’ 1.879.737,35 € (un milió vuit-cents setanta-nou mil set-cents trenta-set euros amb trenta-cinc cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2008, i procedir al seu pagament.

Segon: Aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits en el pressupost 2008 per import de 126.579,86 € (cent vint-i-sis mil cinc-cents setanta-nou euros amb vuitanta-sis cèntims) corresponent a despeses en concepte d’obres, subministraments i serveis d’exercicis anteriors incloses en la relació comptable que consta a l’expedient, juntament amb l’informe d’intervenció, a l’emparament d’allò que disposa l’article 60.2 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril i la base 20.3 de les Bases d’Execució del Pressupost, i procedir al seu pagament.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

6. Patrimoni del Sòl. Inici de l’expedient d’expropiació forçosa i aprovació de la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per l’execució del PAU 13 “Creació de la Plaça del Bisbe Grau”.

S’acorda:

Primer: Estimar les al·legacions formulades pel Sr. Lambert Gómez Blasco i reconèixer els drets d’arrendament acreditats, tot de conformitat i en els termes indicats als paràgrafs 3er. 5è i 6è de la part expositiva d’aquest acord.

Segon: Iniciar expedient d’expropiació forçosa i declarar la necessitat d’ocupació dels béns i drets afectats per l’execució del Polígon 13 de la modificació del PGOU, Creació de la Pl. del Bisbe Grau.

Tercer: Aprovar la relació definitiva de propietaris béns i drets afectats per l’expropiació forçosa objecte d’aquest acord

A continuació i d’acord amb l’establert als arts. 17 i 20 de la Llei d’Expropiació Forçosa, s’especifica l’immoble afectat, el propietari, el domicili de notificacions i la naturalesa de l’afectació, la superfície afectada, les dades registrals i els altres drets afectats.

1-A.- C/ Closa de Freixa, núm. 4, baixos 1 (Ref. Cad. 1276901 CF4517E 0001 LE)

Propietaris: Lambert Gomez Blasco
Gloria Fernandez Llop

Domicili de notificacions: C/ Closa de Freixa, núm. 4, baixos
43201 Reus

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Totalitat de l’immoble.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 2 de Reus, al Volum 368, Llibre 31, Foli 64, Finca registral núm. 2.244.
Quota: 14’38 % a la D.H.
Altres drets afectats: Activitat de venda al detall de marcs i motllures amb muntatge a nom de LAMBERT GÓMEZ BLASCO (data llicència 24.11.93)

1-B.- C/ Closa de Freixa, núm. 4, baixos 2n. (Ref. Cad. 1276901 CF4517E 0002 BR)

Propietaris: Lambert Gomez Blasco
Gloria Fernandez Llop

Domicili de notificacions: C/ Closa de Freixa, núm. 4, baixos
43201 Reus

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Totalitat de l’immoble

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 2 de Reus, al Volum 368, Llibre 31, Foli 62, Finca registral núm. 2.239
Quota: 14’38 % a la D. H.

Altres drets afectats: Activitat de venda al detall de marcs i motllures amb muntatge a nom de LAMBERT GÓMEZ BLASCO (data llicència 24.11.93)

1-C.- C/ Closa de Freixa, núm. 4, baixos 3 (Ref. Cad. 1276901 CF4517E 0003 ZT)

Propietaris: Francisco Granero Bardeny
Antonia Dominguez Hernandez

Domicili de notificacions: C/ Canal, núm. 12, 2n. 2a.
43205 REUS

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Totalitat de l’immoble.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 2 de Reus, al Volum 494, Llibre 137, Foli 129, Finca registral núm. 9.956.
Quota: 6’89 % a la D. H.

1-D.- C/ Closa de Freixa, núm. 4, 1r. 1a (Ref. Cad. 1276901 CF4517E 0004 XY)

Propietaris: Antonio Teruel Teuel
Maravillas Sanchez Martinez
(per la seva societat a guanys)

Domicili de notificacions: C/ Joan Miró, núm. 6
30430 Cehegín (Múrcia)

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Totalitat de l’immoble.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 2 de Reus, al Volum 612, Llibre 233, Foli 52, Finca registral núm. 15.280.
Quota: 17’93 % a la D. H.

Altres drets afectats: Contracte d’arrendament a favor dels Srs. Claudio i Elena Scortanu, subscrit en data 14.01.08, essent d’aplicació l’establert a l’art. 127 del D.305/2006 de 18 de juliol.
1-E.- C/ Closa de Freixa, núm. 4, 1r. 2a. (Ref. Cad. 1276901 CF4517E 0005 MU)

Propietaris: Mariano Arbones Arbones
Rosa M. Arbones Arbones

Domicili de notificacions: C/ Closa de Freixa, núm. 4, 1r. 2a.
43201 Reus

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Totalitat de l’immoble.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 2 de Reus, al Volum 521, Llibre 161, Foli 69, Finca registral núm. 10.732.
Quota: 14’25 % a la D. H.

1-F.- C/ Closa de Freixa, núm. 4, 2n. 1a. (Ref. Cad. 1276901 CF4517E 0006 QI)

Propietaris: M. Remedios Tascon Garcia
M. Magdalena Lopez Tascon

Domicili de notificacions: Riera Miró, núm. 2-6, 2n. H
43204 Reus

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Totalitat de l’immoble.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 2 de Reus, al Volum 1.531, Llibre 491, Foli 193, Finca registral núm. 23.965.
Quota: 8’27 % a la D. H.

1-G.- C/ Closa de Freixa, núm. 4, 2n. 2a. (Ref. Cad. 1276901 CF4517E 0007 WO)

Propietaris: AJUNTAMENT DE REUS

1-H.- C/ Closa de Freixa, núm. 4, 2n. 3r. (Ref. Cad. 1276901 CF4517E 0008 EP)

Propietaris: AJUNTAMENT DE REUS

2.- C/ Closa de Freixa, núm. 2 (Ref. Cad. 1276902 CF4517E 0001 TE)

Propietaris: AJUNTAMENT DE REUS

Altres drets afectats: Activitat de Taller de marcs i motllures a nom de Santiago Prats Cerdà (data llicència 25.06.99)

3.- C/ Sant Benet, núm. 9 (Ref. Cad. 1276903 CF4517E 0001 FE)

Propietaris: Juan Cazorla Agustench

Domicili de notificacions: C/ Albiol, núm. 4A, 3r. B
43202 Reus

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Totalitat de l’immoble.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 2 de Reus, al Volum 529, Llibre 167, Foli 168, Finca registral núm. 11.115.

4.- C/ Sant Benet, núm. 11 (Ref. Cad. 1276904 CF4517E 0001 ME)

Propietaris: Juan Mateo Parera

Domicili de notificacions: Ronda Alfons X El Savi, núm. 45, 1r. 1a
08304 Mataró

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Totalitat de l’immoble.

Dades registrals: Immoble en divisió horitzontal
Registre de la Propietat núm. 2 de Reus, al Volum 808, Llibre 382, registrals núms. 22.919, 22.921, 22.923 i 22.925

Altres drets afectats: Dret real d’hipoteca a favor de Caixa Penedès.
Dret d’arrendament del 2on pis, a favor del Sr. Francisco García Morillo, segons contracte de data 01.03.05.

5.- C/ Sant Benet, núm. 13 (Ref. Cad. 1276905 CF4517E 0001 OE)

Propietaris: AJUNTAMENT DE REUS

6.- C/ Sant Benet, núm. 15 (Ref. Cad. 1276906 CF4517E 0001 KE)

Propietaris: AJUNTAMENT DE REUS

7.- C/ Sant Benet, núm. 17 (Ref. Cad. 1276907 CF4517E 0001 RE)

Propietaris: AJUNTAMENT DE REUS

8.- C/ Closa de Freixa, núm. 6 (Ref. Cad. 1276914 CF4517E 0001 JE)

Propietaris: Agustin Valencia Prior
Purificación Miranda Prior
(per la seva societat a guanys)

Domicili de notificacions: C/ Arquitecte Caselles, núm. 5
43201 Reus

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Totalitat de l’immoble.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 2 de Reus, al Volum 484, Llibre 129, Foli 142, Finca registral núm. 9.660.

Altres drets afectats: Dret real d’hipoteca a favor de Caixa d’Estalvis de Catalunya.

7. Recursos Humans. Proposta de modificació del cataleg de llocs de treball del personal funcionari de l'Ajuntament de Reus.

S’acorda:

Primer: Proposar al Ple el canvi de la denominació del lloc de treball Tècnic/a de Disciplina Urbanística núm. 53 a) i b) pel de Tècnic/a de Disciplina Urbanística i Defensa Jurídica i del lloc de treball de Cap de Patrimoni del Sòl núm. 40 a) i b) pel de Cap de Patrimoni del Sòl i Defensa Jurídica del catàleg de llocs de treball del personal funcionari.

Segon: Donar a l'expedient la tramitació reglamentària.

Reus, 21 d’abril de 2008

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.