Ple ordinari 2008-05-30

Cerca sessions de Ple

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 30 Maig, 2008

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL 30 DE MAIG DE 2008

1. Aprovació acta sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del 25 d’abril de 2008

2. Moció de l’Alcaldia. Presa en coneixement de la renúncia al seu càrrec de regidora presentada per la Sra. M. Teresa Pallarés Piqué.

S’aprova:

Primer: Prendre en consideració i acceptar la renúncia formulada per la Sra. Maria Teresa Pallarés Piqué al càrrec de regidora de l’Ajuntament de Reus per la llista del Partit dels Socialistes de Catalunya – Progrés Municipal (PSC – PM), segons resulta de les eleccions celebrades el maig de 2007.

Segon: Remetre certificació d’aquest acord a la Junta Electoral Central als efectes de procedir a la substitució de la citada regidora d’acord amb el que preveu la LOREG, indicant el nom de la persona que, a judici de la Corporació, correspon cobrir la vacant i que en aquest cas es el Sr. Josep Allueva Latorre de la llista del Partit dels Socialistes de Catalunya – Progrés Municipal (PSC – PM).

3. Informació de l’Alcaldia.

4. Moció de l'Alcaldia. Aprovació protocol de col·laboració amb el departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya per a la coresponsabilització de l’escolarització al municipi en el període 2008-2010.

S’acorda:

Primer: Aprovar un protocol de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya per a la coresponsabilització en els àmbits d’educació al municipi per al període comprès entre els anys 2008 a 2010, ambdós inclosos.

Segon: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de l’Àrea d’Educació i Formació per tal que qualsevol d’ells, indistintament, puguin subscriure l’esmentat conveni i els documents necessaris per a l’efectivitat dels compromisos assumits.

5. Moció de l’Alcaldia. Text refós del Programa d’Orientació pels Equipaments Comercials de Reus.

S’acorda:

Primer: Acceptar les observacions contingudes en l’informe del Servei d’Equipaments Comercials de la Direcció General de Comerç de la Generalitat de Catalunya de data 25 de març de 2008.

Segon: Aprovar una correcció d’errada material per tal de rectificar el quadre de superfície de venda per grup d’activitat comercial segons la zona d’ubicació de l’establiment (pag. 14 de la memòria del POEC). Concretament s’han de comptabilitzar 100 m2. de superfície de venda del sector de productes de consum quotidià alimentari que no s’havien tingut en compte.

Tercer: Aprovar el text refós de la Memòria del Programa d’Orientació per als Equipaments Comercial (POEC) de Reus, aprovada inicialment pel Ple de la Corporació en data 1 de desembre de 2006 i provisionalment pel mateix òrgan el dia 26 de gener de 2007, en el qual s’incorporen les modificacions introduïdes al llarg del procediment, en el sentit exposat en l’informe del Servei d’Equipaments Comercials abans esmentat. Així mateix es fa constar que aquest text refós incorpora les actuacions i mesures addicionals que planteja l’informe sobre la integració dels valors ambientals (IIVA), tal com recomana l’informe del Departament de Medi Ambient i Habitatge.

Quart: Trametre el text refós de la Memòria del POEC de Reus a la Direcció General de Comerç de la Generalitat de Catalunya, als efectes d’aprovació definitiva del citat document.

HONORS I DISTINCIONS

6. Concessió de la Menció Honorífica Municipal al Sr. Rafel Ferré Masip.

S’acorda:

Concedir al senyor Rafel Ferré Masip la Menció Honorífica Municipal, en reconeixement a la seva trajectòria personal que destaca en diversos camps de l’activisme cultural, l’excursionisme i, en concret, per la seva important tasca com a organitzador del Concurs-Exposició de Roses que convoca anualment el Centre de Lectura de Reus i que enguany celebra la LXIè edició.

7. Concessió de la Menció Honorífica Municipal a l’IES d’Horticultura i Jardineria de Reus.

S’acorda:

Concedir a l’Institut d’Ensenyament Secundari d’Horticultura i Jardineria de Reus la Menció Honorífica Municipal, en reconeixement a la tasca educativa duta a terme per aquesta comunitat educativa i, de manera especial, en acomplir-se enguany el 25è aniversari de la creació de l’Institut.

8. Concessió de la Menció Honorífica Municipal a l’IES Gabriel Ferrater de Reus.

S’acorda:

Concedir a l’Institut d’Ensenyament Secundari Gabriel Ferrater la Menció Honorífica Municipal, en reconeixement a la tasca educativa duta a terme per aquesta comunitat educativa i, de manera especial, en acomplir-se enguany el 25è aniversari de la creació de l’Institut.

9. Concessió de la Menció Honorífica Municipal a la Volta Ciclista de la Província de Tarragona.

S’acorda:

Concedir a la Volta Ciclista de la Província de Tarragona la Menció Honorífica Municipal, i de forma especial, per celebrar enguany el 100 aniversari d’aquest esdeveniment esportiu. Així com el reconeixement a l’organització de la Volta Ciclista de la Província de Tarragona, des de la Secció del Club Natació Reus Ploms, fent constar l’agraïment a les persones que han col·laborat des de l’any 1908 i, concretament des de l’any 1964, al senyor Josep M. Maeso Rovira.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

10. Recursos Humans. Modificació del catàleg de llocs de treball del personal funcionari.

S’acorda:

Primer: Aprovar la modificació de catàleg de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus variant les retribucions dels llocs de treball relacionats corresponents al catàleg de funcionaris i assignar els nivells de complement de destinació en la forma establerta per l’esmentat catàleg.
Personal Funcionari

Núm Denominació Grup Nivell C. Específic C. Horari
75 A INSPECTOR/A GUARDIA URBANA A2 25 27060,74 5888,28
75 B INSPECTOR/A GUARDIA URBANA A2 25 27060,74
113 A SERGENT GUÀRDIA URBANA C1 20 26313,45  
113 b SERGENT GUÀRDIA URBANA C1 20 26313,45  
149 a CAPORAL GUÀRDIA URBANA C2 18 23767,12  
149 b CAPORAL GUÀRDIA URBANA   C2 18 23767,12  
157 a AGENT GUÀRDIA URBANA C2 16 20393,54  
157 b AGENT GUÀRDIA URBANA   C2 16 20393,54  
168 a AGENT (UN ANY) C2 15 19745,55  
168 b AGENT (UN ANY)   C2 15 19745,55  
188 a AGENT GUÀRDIA URBANA ENTRADA C2 14 19313,70  
188 b AGENT GUÀRDIA URBANA ENTRADA   C2 14 19313,70  

Segon: El lloc de treball Sotsinspector de la Guàrdia Urbana a) b) i c) passa a denominar-se Sotsinspector de la Guàrdia Urbana a) i b) amb les retribucions que tot seguit es relaciona.

Núm. Denominació Grup Nivell C. Específic C. Horari
101 a SOTSINSPECTOR/A GUÀRDIA URBANA C1 22 27809,95 4710,69
101 b SOTSINSPECTOR/A GUÀRDIA URBANA   C1 22 27809,95  

Tercer: Els efectes d'aquest acord seran a partir de l'1 de juny de 2008.

Quart: Donar a l’expedient la tramitació reglamentària.

11. Recursos Humans. Aprovació dels acords entre l'Ajuntament de Reus i els representants del personal al seu servei.

S’acorda:

Primer: Aprovar l'acord entre l'Ajuntament de Reus i els representants de la Junta de Personal de la Guàrdia Urbana sobre la equiparació salarial amb els mossos d'esquadra, document que obra a l'expedient.

Segon: Aprovar l'acord general entre l'Ajuntament de Reus i els representants del seu personal pel període 2008-2011, el qual també s'inclou en aquest expedient.

Tercer: Donar-li a l'expedient la tramitació reglamentària.

12. Recursos Humans. Proposta d'aprovació de la declaració de compatibilitat de l'exercici del lloc de treball ocupat per un funcionari d'aquesta Corporació amb l'activitat privada.

A proposta de la presidència, el tema queda sobre la taula.

13. Recursos Generals-Hisenda-Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del Projecte d’obres de remodelació dels del carrer Pintor Bergadà i del carrer Pàmies.

S’acorda:

Primer: D’acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, aprovar la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: El percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

Import projecte 93.918,87 €
Aportació Ajuntament 46.959,44 €
Aportació propietaris 46.959,43 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana dels immobles afectats. Les finques afectades per les obres, s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui es beneficien per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.
Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Un cop aprovada la imposició i ordenació es procedirà a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

14. Recursos Generals-Hisenda-Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del Projecte d’obres de remodelació del carrer Pròsper de Bofarull.

S’acorda:

Primer: D’acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, aprovar la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: El percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

import projecte 406.796,76 €
Aportació Ajuntament 203.398,38 €
Aportació Propietaris 203.398,38 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana dels immobles afectats. Les finques afectades per les obres, s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui es beneficien per la seva execució.
Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat al repartiment de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Un cop aprovada la imposició i ordenació es procedirà a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

15. Recursos Generals-Hisenda-Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del Projecte d’obres d’ampliació de l’enllumenat públic dels carrers Jardí dels Poetes, Condesito, Vicaria, Escultor Sunyol i Antiquaris.

S’acorda:

Primer: D’acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, aprovar la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: El percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

Import projecte 130.081,63 €
Aportació Ajuntament 65.040,82 €
Aportació propietaris 65.040,81 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana i metres quadrats de superfície dels immobles afectats, de forma combinada en una proporció del 50%. Les finques afectades per les obres, s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui es beneficien per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Setè: No obstant l’exposat anteriorment, i d’acord amb els criteris fixats per la Corporació al seu dia, per tal d’aconseguir una imposició tributària més proporcional al benefici especial realment obtingut, s’aplicarà a aquelles finques afectades per les obres qualificades pel PGOU com a zones IV, un coeficient reductor del 0’70.

Vuitè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Novè: Un cop aprovada la imposició i ordenació es procedirà a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

16. Recursos Generals-Hisenda-Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del projecte d’obres de pavimentació i serveis dels carrers dels Recs, Pere Òdena i vapor Nou dins del Barri del Carme.

S’acorda:

Primer: D’acord amb l'establert a l'art. 2
i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, aprovar la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: El percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

Import projecte 299.645,53 €
Import subvenció 149.822,77 €
Aportació Ajuntament 74.911,38 €
Aportació propietaris 74.911,38 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui es beneficien per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Un cop aprovada la imposició i ordenació es procedirà a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

SERVEIS TERRITORIALS

17. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual de la revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta a les illes delimitades pels carrers Evarist Fàbregas, de la Sedera, Av. Pere el Cerimoniós i Passeig de Misericòrdia.

S’acorda:

Primer: Assumir la proposta de modificació puntual de la revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta a les illes delimitades pels carrers Evarist Fàbregas, de la Sedera, Av. Pere el Cerimoniós i Passeig de Misericòrdia, formulada per Hercesa Inmobiliaria, SA.

Segon: Aprovar inicialment la modificació puntual de la revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta a les illes delimitades pels carrers Evarist Fàbregas, de la Sedera, Av. Pere el Cerimoniós i Passeig de Misericòrdia, condicionat a les determinacions resultants de l’informe emès en data 27 de maig de 2008 per l’arquitecta dels Serveis Tècnics d’Arquitectura i Urbanisme d’aquest Ajuntament, el qual s’annexa com a fonament d’aquest acord.

Tercer: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Quart: Demanar informe als organismes sectorials afectats.

Cinquè: Concedir audiència, si s’escau, als ajuntaments el terme municipal dels quals confini amb l’àmbit d’aquesta modificació puntual.

18. Patrimoni del Sòl. Aprovació de la proforma del conveni per la cessió a la Generalitat de Catalunya, d’un terreny amb destí a la instal·lació del Centre de Trucades d’Urgència i del Sistema general de Seguretat i Emergències.

S’acorda:

Primer: Aprovar la proforma de conveni entre el Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, per la cessió a la Generalitat de Catalunya d’un terreny per tal de ser destinat al Centre d’Atenció i Trucades d’Urgència 112 Catalunya, i Instal·lacions del Sistema General de Seguretat i Emergències de la Generalitat de Catalunya. Aquest terreny que ha de ser objecte de cessió té una superfície de 15.048 m2. i forma part de la finca situada al c/. dels Pagesos núm. 2 (Ref. Cadastral 7854901 CF4575D 0001 GU) i està inscrita al Registre de la Propietat núm. 2 de Reus al Volum 1149, llibre 631, full 175, finca núm. 36.281, inscripció 2ona.

Segon: Facultar el Sr. Alcalde, i el Regidor Delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per tal que qualsevol d’ambdós pugui subscriure aquest conveni i tots els documents públics, administratius i privats que siguin necessaris per a la seva execució.
SERVEIS PERSONALS

19. Benestar –Serveis Socials. Aprovació estatuts del Consell Municipal de Serveis Socials.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment els Estatus que regularan el funcionament del Consell municipal de Serveis Socials.

Segon: Donar tràmit d'informació pública a l'expedient d'acord al que estableix l'article 178.1 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

20. Educació i Formació. Modificació dels representants municipals de diversos consells escolars.

S’acorda:

Primer: Substituir la Sra. Anna González i Alemany com a representant municipal del CEIP Marià Fortuny i de l´IES Josep Tapiró, i nomenar com a nova representant municipal d’aquests centres a la Sra. Margarita Flores Balsebre.

Segon: Substituir la Sra. Coia Dols i Campanera com a representant municipal del CEIP La Vitxeta, i nomenar com a nou representant d’aquest centre al Sr. Jordi Suárez i Baldrís.

Tercer: Substituir la Sra. Coia Dols i Campanera com a representant municipal del CEIP Pi del Burgar i de l´Escola Ntra. Sra. de la Presentació, i nomenar com a nova representant municipal d’aquests centres a la Sra. Agnès Gispert i Gispert.

Quart: Substituir la Sra. Ester Alberich i Forns com a representant municipal de l´Escola d´Art i Disseny, i nomenar com a nou representant municipal d’aquest centre al Sr. Jordi Suárez i Baldrís.

Cinquè: Substituir la Sra. Ester Alberich i Forns com a representant municipal de l´Escola de Música i nomenar com a nova representant municipal d’aquest centre a la Sra. Agnès Gispert i Gispert.

Sisè: Substituir la Sra. Núria Poch i Garcia com a representant municipal del CEIP Reus 20 i de l´Escola Puigcerver, i nomenar com a nou representant municipal d’aquests centres al Sr. Jordi Suárez i Baldrís.

Setè: Substituir la Sra. Núria Poch i Garcia com a representant municipal del Col·legi la Salle, i nomenar com a nova representant municipal d’aquest centre a la Sra. Agnès Gispert i Gispert.

Vuitè: Substituir la Sra. Núria Poch i Garcia com a representant municipal del CEIP Pompeu Fabra, i nomenar com a nova representant municipal a la Sra. Margarita Flores Balsebre.

MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS

21. Moció de la CORI. Perquè es construeixin dues noves rotondes a la zona de les parcel·les Casas i al barri Fortuny de Reus.

La proposta es retirada

22. Moció de la Cori. Perquè tots els pàrkings municipals i les zones blaves de Reus siguin gratuïtes durant els dies que integren el calendari festiu de Sant Pere i de la Misericòrdia.

Sotmesa la proposta a votació, es desestimada.

23. Moció de CiU. Per a la revocació de l’acord pres en el ple municipal de 4 d’abril d’autorització de les accions oportunes per tal que es pugui fer ús dels recursos hídrics sobrants a Reus.

Sotmesa la proposta a votació, es desestimada.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

PRECS I PREGUNTES

Reus, 23 de juny de 2008

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.