Junta de Govern Local 2008-09-19
Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local
DE GOVERN LOCAL
Senyor, senyora,
Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 19 de setembre de 2008 a les 13 hores, amb el següent:
ORDRE DEL DIA
1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.
2. Informació de l’Alcaldia.
3. Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a AREMSA de les actuacions relacionades amb l'estalvi i l'aprofitament de recursos no potables
4. Moció de l’Alcaldia. Addenda al conveni de col·laboració entre el departament d'educació i l'Ajuntament de Reus per al Pla Educatiu d'Entorn (Espais de Benvinguda)
SERVEIS GENERALS I ECONOMICS
5. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.
6. Assessoria Jurídica. Canvi de titular de les parades 75 i 80, 2 llocs de fred a la cambra frigorífica del Mercat del Carrilet.
SERVEIS TERRITORIALS
7. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector A.6 “Granja Vila”.
8. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del sector C.2.b) “Ctra. d’Alcolea”.
9. Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de remodelació dels vials de la urbanització El Pinar (fases 3, 4 i 5).
10. Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de remodelació dels carrers Sant Celestí i Sant Joaquím.
SERVEIS PERSONALS
11. Moció de l’Alcaldia. Sol·licitud subvenció 2008 projecte Treball als barris. Encàrrec a l'IMFE
12. Assessoria Jurídica. Encàrrec a l'IMAC de tasques de gestió i organització de diversos equipaments culturals
ASSUMPTES SOBREVINGUTS
Reus, 17 de setembre de 2008
L’alcalde
Lluís Miquel Pérez Segura