Junta de Govern Local 2008-10-03

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 3/10/2008

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 3 D’OCTUBRE DE 2008

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 19 de setembre de 2008.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Aplicació Fons Cooperació Local 2008. Activitats supramunicipals.

S’acorda:

Primer: Destinar al Consorci del Teatre Fortuny l’import de 59.453,02 euros, rebuts del Fons de cooperació local de Catalunya per a la prestació supramunicipal de serveis, corresponent a l’any 2008.

Segon: El Consorci del Teatre Fortuny haurà de justificar davant l’Ajuntament, abans del dia 31 de desembre de 2008, les despeses que finançarà mitjançant aquesta aportació.

Tercer: Facultar a aquesta Alcaldia per tal de subscriure els documents necessaris per a l’efectivitat dels anteriors acords.

4. Moció de l’Alcaldia. Declarar d'especial interès o utilitat municipal diverses obres a efectes de l'ICIO.

4.a).
S’acorda:

Primer: Declarar d’especial interès o utilitat municipal les obres relacionades en els paràgrafs primer al vint-i-vuitè de la part expositiva del present acord.

Segon: Donar als esmentats expedients la tramitació reglamentària.

4.b).
S’acorda:

Primer: Declarar d’especial interès o utilitat municipal les obres de reforma de la façana ubicada al carrer Del Vilar, número 4, d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’article 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres i aplicar-li un percentatge de bonificació de la quota del 85%.

Segon: Declarar d’especial interès o utilitat municipal les obres de reforma de la façana ubicada a la Raval de Santa Anna, número 35, d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’article 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres i aplicar-li un percentatge de bonificació de la quota del 75%.

Tercer: Declarar d’especial interès o utilitat municipal les obres de col·locació d’un ascensor a l’edifici situat al carrer Sant Joan, número 14, d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’article 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres i aplicar-li un percentatge de bonificació de la quota del 75%.

Quart: Donar als esmentats expedients la tramitació reglamentària.

SERVEIS GENERALS I ECONOMICS

5. Contractació i Patrimoni.- Aprovació de la revisió de tarifes de la concessió administrativa d’explotació de l’aparcament públic del Centre del Pallol .

S’acorda:

Primer: Aprovar la revisió de les tarifes de la concessió administrativa d’explotació de l’aparcament públic del Centre del Pallol, sol·licitada per l’empresa
JOSEL, SL, amb efectes 1 de juny de 2008, segons el següent detall:

concepte periode TARIFA 2007 IVA 16€ preu total 2007 TARIFA 2008 (4,6%) IVA 16% preu total 2008
Vehícles de rotació preu per minut El 1ers 120 min 0,0216 0,0034 0,0250 0,0226 0,0036 0,0262 €/min
Vehicles de rotació preu per minut a partir dels 121 minuts 0,0172 0,0028 0,0200 0,0180 0,0029 0,0209 €/min
Estances dia complet 24 hores 9,483 1,517 11,00 9,9192 1,5871 11,51 €/dia
Abonament vehicles 12 hores mensual 46,55 7,45 54,00 48,6913 7,7906 56,48 €/mes
Abonament vehicles 24 hores mensual 65,50 10,48 75,98 68,5130 10,9621 79,48 €/mes
Abonament motos 24 hores mensual 25,86 4,14 30,00 27,0496 4,3279 31,38 €/mes
Abonament bicicletes 24 hores mensual 7,76 1,24 9,00 8,1170 1,2987 9,42 €/mes
Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

6. Contractació i Patrimoni.-Adjudicació del subministrament i distribució del material d’oficina fungible.

S’acorda:

Primer: Adjudicar el subministrament i distribució de material d’oficina fungible a les empreses següents, i pels preus unitaris que consten en les seves ofertes, les quals es donen per reproduïdes:

Lot núm.1: Material divers d’oficina. COMERCIAL REUS 4TRE
Lot núm. 2: Material informàtica i ofimàtica COMERCIAL REUS 4TRE
Lot núm. 3: Material d’impremta. IMPREMTA TORRELL
Lot núm. 4: Paper continu. SISTEMES FORM
Lot núm. 5: Paper Din A-4 de 80 gr. CANON DE SISTEMAS DE REUS

Les empreses adjudicatàries hauran de dipositar en la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a partir de la notificació d’aquest acord, les garanties definitives detallades a continuació, tal i com estableixen els arts. 36 i 41 del TRLCAP:

Lot núm. 1: 4.090,00€ ( Comercial Reus 4tre)
Lot núm. 2: 8.589,00€ ( Comercia Reus 4tre)
Lot núm. 3: 6.135,00€ ( Impremta Torrell )
Lot núm. 4: 1.227,00€ ( Sistema Form)
Lot núm. 5: 1.390,00€ ( Canon Sistemas de Reus )

Segon: Formalitzar els contractes administratius en el termini de 15 dies naturals al Departament de Contractació i Patrimoni, a l’empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del següent a la recepció de la notificació d’aquest acord.

Tercer: Acordar la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei de contractes de les administracions públiques.

Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.

7. Contractació i Patrimoni.- Aprovació de l’atorgament d’una pròrroga en l’execució de les obres de pavimentació i serveis dels carrers Güell i Mercader, Santa Paula, Gornals i Sant Lluís, i les obres de pavimentació i serveis dels carrers Güell i Mercader i Santa Paula, trams situats a l’oest del carrer Jovellanos, (dins del Barri del Carme).

S’acorda:

Primer: Atorgar una pròrroga de 7 setmanes a l’empresa AFIMER OBRA PUBLICA SL , per a l’execució de les obres de pavimentació i serveis dels carrers Güell i Mercader, Santa Paula, Gornals i Sant Lluis, i les obres de pavimentació i serveis dels carrers Güell i Mercader i Santa Paula trams situats a l’oest dels carrer Jovellanos dinas del Barri del Carme, essent la nova data final d’execució de les obres el dia 10 de novembre de 2008.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

SERVEIS TERRITORIALS

8. Gestió Urbanística. Desestimació del recurs potestatiu de reposició interposat per la Sra. Eva Estal Roca contra l’aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 4.81 “Partida Vila”.

S’acorda:

Desestimar el recurs potestatiu de reposició interposat per la Sra. Eva Estal Roca contra l’acord de la Junta de Govern Local de data 13 de juny de 2008 d’aprovació definitiva del projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 4.81 “Partida Vila”.

9. Patrimoni del Sòl. Ampliació del termini concedit per a la formalització de l’escriptura de compravenda d’un sobrant de via pública situat a l’antic Carreró dels Franciscans.

S’acorda:

Ampliar sis mesos el termini concedit per a la formalització de l’escriptura pública de compravenda del sobrant de via pública indicat al paràgraf primer de la part expositiva d’aquest acord. Aquest termini s’iniciarà a comptar l’endemà de la notificació d’aquest acord.

10. Salut Pública. Imposició de sancions per no tenir contractada la corresponent assegurança de responsabilitat civil, que es requereix per a la tinença d’un gos considerat potencialment perillós.

10.a).
S’acorda:

Primer: Imposar al Sr. Jose Mª Lopez Nuñez com a responsable d’una infracció greu tipificada a l’article 73.b) de la Llei 10/1999, de 30 de juliol, sobre la tinença de gossos considerats potencialment perillosos, la sanció de 1.000,00 euros.

Segon: Requerir al Sr. Jose Mª Lopez Nuñez per tal de que en el termini de 10 dies a partir de l’endemà, de la recepció de la notificació, aporti copia de la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil. En el cas que no compleixi amb aquest requeriment se l’adverteix que de conformitat amb l'article 10.2 de la Llei 10/1999, de 30 de juliol, es podrà procedir al comís de l’animal, essent les despeses que s’ocasionin al seu compte.

Tercer.- Atorgar els recursos legals procedents.

10.b).
S’acorda:

Primer: Imposar a la Sra. Sonia Azor Alcazar com a responsable d’una infracció greu tipificada a l’article 73.b) de la Llei 10/1999, de 30 de juliol, sobre la tinença de gossos considerats potencialment perillosos, la sanció de 1.000,00 euros.

Segon: Requerir a la Sra. Sonia Azor Alcazar per tal de que en el termini de 10 dies a partir de l’endemà, de la recepció de la notificació, aporti copia de la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil. En el cas que no compleixi amb aquest requeriment se l’adverteix que de conformitat amb l'article 10.2 de la Llei 10/1999, de 30 de juliol, es podrà procedir al comís de l’animal, essent les despeses que s’ocasionin al seu compte.

Tercer.- Atorgar els recursos legals procedents.

11. Salut Pública. Imposició de sancions per infracció de la normativa sobre tinença d’animals potencialment perillosos.

11.b).
S’acorda:

Primer: Imposar al Sr. Dimitru Fabina Mares com a responsable d’una infracció greu tipificada a l’article 7.3.e) de la Llei 10/1999, de 30 de juliol, sobre la tinença de gossos considerats potencialment perillosos, una sanció de 300,00 euros.

Segon: Atorgar els recursos legals procedents.
11.b)
S’acorda:

Primer: Imposar al Sr. Adrej Ajacka com a responsable d’una infracció greu tipificada a l’article 7.3.e) de la Llei 10/1999, de 30 de juliol, sobre la tinença de gossos considerats potencialment perillosos, una sanció de 300,00 euros.

Segon: Atorgar els recursos legals procedents.

ASSUMPTE SOBREVINGUT

12. Moció de l’Alcaldia. Subrogació de diversos encàrrecs fets a INNOVA, SL, per part de l’EPEL INNOVA.

S’acorda:

Primer: Deixar sense efectes els encàrrecs efectuats a l’empresa municipal INNOVA respecte a les actuacions que seguidament es relacionen efectuant-se aquests encàrrecs a l’Entitat Pública Empresarial Local INNOVA, la qual queda subrogada en els drets i obligacions assumits per l’esmentada societat.

En conseqüència l’EPEL INNOVA assumeix la posició de l’empresa municipal en els convenis formalitzats amb aquest Ajuntament al respecte:

Servei de neteja i el subministrament i/o reposició de material higiènic dels centres i dependències municipals i la seva gestió i assegurament qualitatiu.
Construcció dels nou Centre d’Educació Infantil i Primària (CEIP) “La Vitxeta”.
Creació del Casal de Joves a la Palma.
Construcció del nou Centre d’Educació 3-16 (Infantil, Primària, ESO) “Pi del Burgar”.
Arranjament de la mitjana de l’Avinguda Marià Fortuny davant del McDonald’s i la benzinera.
Remodelació i rehabilitació d’escoles públiques.

Segon: Els efectes del que s’estableix en l’acord PRIMER, anterior, es retrotrauen al dia 1 de setembre de 2008, sense perjudici, d’aquells tràmits licitatoris i altres actuacions ja realitzats o que INNOVA hagi d’efectuar durant el període transitori en que l’Entitat Pública Empresarial Local INNOVA no disposi dels mitjans materials adients.

Tercer: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, per a la signatura de tots els documents i l’adopció de les resolucions que siguin pertinents pel compliment i execució dels anteriors acords.
Quart: Facultar, així mateix, al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, per a l’adopció de totes aquelles resolucions i l’execució de tots els actes que consideri pertinents en relació als encàrrecs efectuats fins al dia d’avui a l’empresa municipal INNOVA, l’Entitat Pública Empresarial INNOVA i a totes aquelles entitats dependents d’aquestes.

Reus, 8 d’octubre de 2008

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.