Junta de Govern Local 2008-10-24

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 24/10/2008

núm. 26/08

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 24 D’OCTUBRE DE 2008

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 17 d’octubre de 2008.

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Contracte d'arrendament amb INNOVA, relatiu a l'immoble 35 de la Plaça Abat Oliva (Llar d'Infants "El Marfull")

S’acorda:

Primer. Aprovar el contracte d’arrendament entre l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.A. ,en qualitat d’arrendadora i aquest Ajuntament, en qualitat d’arrendatari, de la finca urbana situada a la plaça Abat Oliva, número 35, de Reus, que es destina a acollir l’escola bressol municipal el Marfull.

Segon. La durada d’aquest contracte s’estableix en 20 anys, a comptar des del dia 3 de setembre de 2007, i la renda a satisfer es xifra en 127.546’43 euros anuals, IVA inclòs.

Tercer. Facultar expressament al regidor delegat de l’Àrea de Recursos Generals, Sr. Carles Salas Martí, per a la signatura del contracte referenciat en el punt primer del present acord.“

4. Moció de l’Alcaldia. Contracte d'arrendament amb INNOVA, relatiu a l'immoble 8 del carrer Puig i Ferrater (Llar d'Infants "L'Olivera")

S’acorda:

Primer. Aprovar el contracte d’arrendament entre l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.A. ,en qualitat d’arrendadora i aquest Ajuntament, en qualitat d’arrendatari, de la finca urbana situada al carrer Puig i Ferrater, número 8, de Reus, que es destina a acollir l’escola bressol municipal l’Olivera.

Segon. La durada d’aquest contracte s’estableix en 20 anys, a comptar des del dia 2 de gener de 2008, i la renda a satisfer es xifra en 113.370’53 euros anuals, IVA inclòs.

Tercer. Facultar expressament al regidor delegat de l’Àrea de Recursos Generals, Sr. Carles Salas Martí, per a la signatura del contracte referenciat.”

SERVEIS TERRITORIALS

5. Gestió Urbanística. Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 3.10 HENS

S’acorda:

Primer. Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 3.10 HENS, a excepció de les indicades a l’informe de data 7 d’octubre de 2008 pel Servei d’Enginyeria d’aquest Ajuntament i detallades a la part expositiva d’aquest acord.

Segon. Retornar les fiances dipositades per MARINO LÓPEZ XXI, SL d’imports 64.105,48 €, 501.204,67 € i 530.958,48 € i per FORJADOS CUBIERTAS, SA d’imports 64.105,48 €, 575.303,30 € i 433.993,75 €, sempre i quan siguin dispositades prèviament unes noves fiances de 127.987,33 € i 299.051,23 €, corresponents al 4% de les obres que es reben provisionalment i al 100% de les obres pendents d’execució, respectivament.

Així mateix requerir a MARINO LÓPEZ XXI, SL i FORJADOS CUBIERTAS, SA perquè dipositin les corresponents fiances d’imports 24.000,00 € per cadascuna de les llicències d’edificació concedides dins l’àmbit de l’àrea 3.10 HENS, amb un import total de 96.000,00 €.”

6. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte d’urbanització de la rotonda d’accés al sector A.4, Carretera TV-7211, pk 1+500

S’acorda:

Aprovar definitivament el Projecte d’urbanització de la rotonda d’accés al sector A.4, Carretera TV-7211, pk 1+500, presentat per la Junta de Compensació del sector A.4 “Ctra. de Constantí Nord”.

7. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte d’urbanització d’un tram del carrer de la Verge Maria, situat entre els carrers de Sant Celestí i Miró (antiga àrea 4.41 “Eixamplament c/ Verge Maria” (A)

S’acorda:

Aprovar definitivament el Projecte d’urbanització d’un tram del carrer de la Verge Maria, situat entre els carrers de Sant Celestí i Miró (antiga àrea 4.41 “Eixamplament c/ Verge Maria” (A), promogut per ANGULLO EMPRESA CONSTRUCTORA, SA.”

8. Gestió Urbanística. Adhesió de l’Ajuntament de Reus a la Junta de Compensació del polígon II del sector A.8 “Roureda”

S’acorda:

Primer. Formular adhesió de l’Ajuntament de Reus com a un propietari més a la Junta de Compensació del polígon II del sector A.8 “Roureda”, en quan que és titular dels terrenys següents, inclosos a l’àmbit de l’esmentat polígon:

. Finca núm. 49.148, inscrita al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus al Volum 1581, llibre 1040, full 090 (ref. cadastral 2968914CF4526H0001KJ).
Descripció registral: Porció de terreny situada a Reus, Partida Raureda, número set. De superfície set-cents metres, trenta-vuit decímetres quadrats. Ocupa una amplada de sis metres, seixanta-tres centímetres en paral·lel amb el límit Oest de la finca d’on se separa uns cinc metres. És de forma sensiblement rectangular i se segrega pel seu límit Oest, i les seves confrontacions són, a l’Oest i a l’Est, amb resta de finca matriu; al Nord, amb porció de terreny afectada i expropiada de la finca 14 del Projecte; i al Sud, amb porció de terreny afectada i expropiada de la finca 16 del Projecte.

Segon. Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, a efectes de representació i per signar tots els documents necessaris per a la efectivitat d’aquest acord.”

9. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Pla parcial urbanístic del sector G.14B “Camí de la Plana i Gaudí-Mar”

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment el Pla parcial urbanístic del sector G.14B “Camí de la Plana i Gaudí-Mar”, promogut per Centre Comercial Perifèric, SL, condicionat a les determinacions resultants de l’informe emès en data 14 d’octubre de 2008 per l’arquitecte de Planejament i projectes urbans i les de l’informe de l’arquitecte cap de Serveis d’Urbanisme d’1 d’octubre de 2008, llevat les indicades al seu apartat 2.a), els quals s’annexen com a fonament d’aquest acord.

Segon. Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer. Sol·licitar informe als organismes sectorials afectats.”

10. Gestió Urbanística. Aprovació de la constitució de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector H.11 “Bellisens Oest”

S’acorda:

Primer. Aprovar la constitució de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector H.11 “Bellisens Oest”.

Segon. Sol·licitar a la Direcció General d’Urbanisme de la Generalitat de Catalunya la seva inscripció al Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores.

Tercer. Designar com a representant de l’Ajuntament dins l’òrgan rector de la Junta de compensació el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, senyor Jordi Bergadà i Masquef.

Quart. Formular adhesió de l’Ajuntament de Reus com a un propietari més a la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector H.11 “Bellisens Oest”, en quan que és titular dels terrenys següents, inclosos a l’àmbit de l’esmentat polígon:

Finca inscrita al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al tom 1493, llibre 978, foli 116, finca 4.878, inscripció 22ª. Superfície inclosa 175,59 m2. Ref. cadastral 3359701CF4535N0001BS.

Així mateix, facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, a efectes de representació i per signar tots els documents necessaris per a la efectivitat d’aquest acord.”

SERVEIS PERSONALS

11. Benestar. Encàrrec a la Fundació IMFE Mas Carandell de la gestió de l'educació social en l'àmbit educatiu

S’acorda:

Primer. Encarregar a la Fundació IMFE Mas Carandell la gestió de l’educació social en l’àmbit educatiu, en particular als Espais de Benvinguda Educativa.

Les principals tasques que implica l’encàrrec de gestió de l’educació social en l’àmbit dels Espais de Benvinguda Educativa són:

Fonamentalment, la formació dels nens i joves en els Espais de Benvinguda Educativa.
Realitzar l’acompanyament dels infants i joves i la seva família.
Assessorar el nucli familiar en els aspectes educatius i de coneixement de l’entorn.
Posar a disposició dels infants i joves i la família els recursos disponibles dirigits específicament a la infància i la joventut.
Realitzar reunions de seguiment amb la família per avaluar el grau d’integració.
Posar a disposició del nen les propostes d’activitats del Pla Educatiu d’Entorn que puguin afavorir el procés d’integració (ludoteca, activitats esportives, etc.).
Consensuar amb el professorat de l’EBE i els Tècnics d’integració social les línies d’intervenció per millorar el procés d’integració de l’alumnat al municipi i al l’entorn educatiu.
Programar, organitzar i dur a terme les activitats educatives a l’espai de Benvinguda.
Motivar la participació de les famílies en la vida del centre, i el seu coneixement dels recursos educatius i socials de l’entorn immediat.

Aquest encàrrec s’efectua pel període comprès entre els dies 1 de novembre de 2008 i 31 d’agost de 2009. ambdós inclosos.

Segon. L’esmentat encàrrec té un pressupost de 60.211,42 euros (IVA inclòs), que s’imputa als exercicis pressupostaris de 2008 i de 2009, en els termes previstos en el conveni que seguidament s’aprova.

Tercer. Aprovar el conveni entre aquest Ajuntament i la Fundació IMFE Mas Carandell, pel qual es vehiculen els termes i les condicions en què es duu a terme l’encàrrec esmentat al punt primer del present acord.

Quart. Condicionar l’eficàcia del present acord a l’existència de consignació pressupostària en relació al pressupost corresponent a l’exercici 2008, i habilitar el crèdit suficient en el pressupost de l’any 2009.

Cinquè. Facultar el Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de l’Àrea de Benestar, Sra. Rosa Garrido Arcones, per tal que, qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin els documents necessaris per fer efectiu l’esmentat encàrrec, i en especial el conveni aprovat en el punt anterior. Així mateix, i per tal d’atendre eventuals modificacions o ampliacions en l’encàrrec inicialment efectuat, facultar les mateixes persones per aprovar, mitjançant resolució, aquestes eventuals variacions en l’encàrrec sempre i quan aquestes no suposin un increment superior al 30 per cent del pressupost global inicialment previst.

Sisè. Notificar aquest acord als interessats.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 28 d’octubre de 2008

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.