Junta de Govern Local 2009-12-11

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 11/12/2009

núm. 30/09

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 11 DE DESEMBRE DE 2009

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió de data 27 de novembre de 2009

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Aprovació dels preus públics a percebre per les entrades a l'espai expositiu del Gaudí Centre Reus

S’acorda:

Establir els següents preus públics a percebre per les entrades a l’espai expositiu del Gaudí Centre Reus, a partir del dia 1 de gener de 2010:

A- Entrada general 7€: (es modifica)
- Persones de 15 fins a 64 anys.

B- Entrada especial promocional 5€ (nou preu)

C- Entrada reduïda 4€: (no es modifica)
- Persones a partir de 65 anys.
- Compradors de visites guiades a la ciutat.
- Joves de 7 a 14 anys.
- Carnet Jove i carnet Estudiant.
- Carnet de família nombrosa.
- Grups a partir de 20 persones.
- Acords puntuals amb entitats i empreses.

D- Entrada especial escoles 3€ (no es modifica)

E- Entrada especial 2€: (no es modifica)
- Acords puntuals amb empreses que portin un gran nombre de visitants.
F- Gratuïtats: (no es modifica)
- Nens de 0 fins a 6 anys.
- Membres del Club Súper 3.
- Posseïdors de la tarja daurada Ajuntament de Reus.
- Entrada i passis de temporada de Port Aventura.
- Passis Gaudí Centre.

4. Moció de l’Alcaldia. Preus públics Àrea de Cultura. Nadal 2009

S’acorda:

Establir els respectius preus públics dels elements elaborats per l’organització municipal que seguidament es relacionen:

Element promocional Preu de venda
Caixa bombons festa 9,00
Caixa regal 1,00
Calendari 2010 4,00

5. Moció de l’Alcaldia. Modificació conveni de col·laboració amb la URV relatiu a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura. Encàrrec a INNOVA en relació a la fase 1A d'aquesta infraestructura

S’acorda:

Primer: Aprovar el nou conveni de col·laboració amb la Universitat Rovira i Virgili, en tots els seus pactes, en els quals, entre d’altres extrems, es modifica el conveni de col·laboració formalitzat entre aquest Ajuntament i la Universitat Rovira i Virgili el dia 22 de desembre de 2008, en el sentit que correspondrà a aquest Ajuntament a més d’altres actuacions ja convingudes en l’esmentat conveni, contractar, ja sigui directament o per mitjà de qualsevol de les seves entitats instrumentals, en base al concurs d’idees convocat l’any 2006, la direcció facultativa de les obres corresponents a la FASE 1A de l’edifici destinat a acollir els estudis d’Arquitectura Tècnica Superior de la Universitat Rovira i Virgili al Campus Bellisens de Reus i assumir, al seu càrrec, fins l’import màxim de 370.000 euros (IVA inclòs) els costos que es derivin d’aquest nou compromís de contractació dels següents treballs de direcció i coordinació de les obres: direcció fase 1A (arquitecte), direcció fase 1A (instal·lacions) direcció fase 1A (arquitecte tècnic), coordinació de seguretat i salut fase 1A, llicència ambiental fase 1A i demés despeses associades.

Segon: Encarregar a l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L. l’execució de les actuacions a que fa referència l’acord PRIMER, anterior.

El pagament dels treballs, que s’han pressupostat en la quantitat màxima de tres-cents setanta mil euros, IVA inclòs, (370.000 euros) es farà efectiu per part d’aquest Ajuntament en els següents terminis:

- El 50%, és a dir la quantitat màxima de 185.000 euros (IVA inclòs) dins del primer trimestre de l’exercici 2010.
- El 40%, és a dir la quantitat màxima de 148.000 euros (IVA inclòs) abans del dia 30 de gener de 2011.
- L’import restant abans del dia 15 de desembre de 2011, prèvia presentació per part d’INNOVA d’un informe justificatiu de les despeses suportades per raó d’aquest encàrrec que inclourà una memòria econòmica amb el detall o relació d’aquest despesa i còpia dels documents justificatius de la mateixa.

Tercer: Modificar l’encàrrec efectuat a l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L., per acord de la Junta de Govern Local de data 20 de juny de 2008, a fi i efecte d’ajustar-lo al contingut dels darrers termes de la col·laboració entre la URV i l’Ajuntament, en el sentit que aquest assumirà el cost, fins un import màxim de quatre-cents vuitanta-un mil set-cents seixanta euros (IVA inclòs), 481.760 euros, dels documents arquitectònics encarregats respecte a l’edifici que acollirà la seu de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura.

Aquesta quantitat màxima de 481.760 euros (IVA inclòs) es farà efectiva per l’Ajuntament, en un únic pagament durant l’exercici 2010, prèvia presentació per part d’INNOVA de la corresponent factura i d’un informe justificatiu de les despeses suportades per raó de l’encàrrec que inclourà una memòria econòmica amb el detall o relació d’aquesta despesa i còpia dels documents justificatius de la mateixa.

Quart: Deixar sense efecte qualsevol altre encàrrec efectuat, fins el dia d’avui, a INNOVA, SL, en relació a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura, al Campus Bellisens de Reus, no esmentat en els anteriors acords.

Cinquè: Habilitar el crèdit pressupostari corresponent per a fer front als compromisos econòmics assumits per l’Ajuntament en virtut dels anteriors acords.

Sisè: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez Segura, alcalde-president de l‘Excm. Ajuntament de Reus per tal de formalitzar els documents públics i privats, així com per la realització d’aquells actes que siguin necessaris per a l’execució i efectivitat dels anteriors acords i del nou text del conveni i per la seva interpretació.

Setè: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs encarregats a INNOVA, S.L.

6. Moció de l’Alcaldia. Encarregar a INNOVA SL la direcció i execució de les obres d'ampliació de l'EBM "La Ginesta" i l'adquisició del mobiliari i equipament. Aprovació dels respectius convenis de col·laboració

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L., al seu càrrec, la direcció i execució de les obres de construcció de l’ampliació de l’Escola Bressol Municipal “La Ginesta”, així com l’adquisició i instal·lació del seu mobiliari, electrodomèstics i equipament informàtic.

Segon: Aprovar els convenis de col·laboració entre aquest Ajuntament i l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L. relatius a l’execució per part d’aquesta de la direcció i de les obres de construcció de l’ampliació de l’Escola Bressol Municipal “La Ginesta” així com a l’adquisició i instal·lació del seu mobiliari, electrodomèstics i equipament informàtic i a la seva utilització per part d’aquest Ajuntament.

Tercer: Habilitar el crèdit pressupostari corresponent per a fer front als compromisos econòmics assumits per l’Ajuntament en virtut dels convenis a que fa referència l’acord segon anterior per l’exercici econòmic a partir del qual s’hagin de fer efectiu.

Quart: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

7. Moció de l’Alcaldia. Donar compte de la concessió de subvencions per a la promoció de l'ocupació i l'activitat empresarial (2n semestre 2009)

S’acorda:
Donar compte a la Junta de Govern Local, de les subvencions atorgades per mitjà de Decrets de data 7 de desembre de 2009, a l’empara de les Bases per a l’atorgament de subvencions per a la promoció de l’ocupació i de l’activitat empresarial local, les quals ascendeixen a 3.133,72 i 13.500 euros respectivament, i que s’adjunten a l’expedient.

8. Moció de l’Alcaldia. Encàrrec de gestió de les activitats socials i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials municipal a l’Entitat Pública Empresarial Local Innova i conjuntament amb Reus Esport i Lleure, SA, per al període gener-setembre 2010

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, conjuntament amb la seva empresa filial REUS ESPORT I LLEURE SA la gestió de les activitats socials i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials per al període comprès entre els mesos de gener a setembre de 2010, ambdós inclosos, podent contractar externament, tant aquesta com aquella, en tot o en part, els treballs necessaris per la seva execució. Aquestes activitats seran realitzades per monitors i titulats mitjos i superiors adequats a cadascuna de les activitats a realitzar.

Segon: Aprovar la despesa màxima prevista per a l’esmentat encàrrec, que es fixa en 230.955,00 euros, a càrrec del pressupost municipal corresponent a l’any 2010.

Tercer: El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà mitjançant factura mensual emesa per l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, que serà conformada pels responsables de l’Àrea de Benestar, essent els imports unitaris per al període abans esmentat el que es detalla a continuació:

Preu Total (IVA inclòs)
Preu/h Monitor 16,82
Preu/h titulat mig 22,93
Preu/h titulat superior 28,34

Quart: Condicionar l’eficàcia dels acords anteriors a l’habilitació de les partides pressupostàries en el pressupost corresponent a l’exercici 2010 per atendre els compromisos econòmics derivats del present acord.

9. Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a GUPSA de la formalització dels convenis amb ENDESA pel subministrament elèctric del nou Hospital i de l’edifici Tecnoparc

S’acorda:

Primer: Encarregar a GUPSA la formalització amb ENDESA dels acords necessaris per a garantir el subministrament d’energia elèctrica del Nou Hospital i la nova Fira de Reus, així com a procedir a realitzar les actuacions que siguin necessàries per obtenir el rescabalament de les corresponents despeses.

Segon: Autoritzar a GUPSA a formalitzar els acords amb els titulars de finques afectades per garantir la disponibilitat dels terrenys.

Tercer: Autoritzar a GUPSA a ajornar la vigència de les obligacions econòmiques que es puguin contreure fins que no es disposi dels compromisos en ferm d’altres peticionaris d’energia elèctrica que assumeixin el diferencial entre les despeses imputables als equipaments del Nou Hospital i la nova Fira i el total del projecte.

Quart: Notificar el present acord a GUPSA.

10. Moció de l’Alcaldia. Acceptar la subvenció concedida pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya per col.laborar en el desenvolupament dels Espais de Benvinguda educativa corresponent al curs 2008-2009

S’acorda:

Primer: Acceptar la subvenció concedida a aquest Ajuntament, mitjançant resolució del director de Serveis del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya del dia 16 de novembre de 2009, per un import de 77.942’48 euros, per col·laborar en les despeses derivades del funcionament dels Espais de Benvinguda de la ciutat de Reus corresponents al curs 2008-2009.

Segon: Deixar sense efecte l’acord adoptat per la Junta de Govern Local el dia 19 de setembre de 2008, pel qual s’aprovà l’addenda al conveni de col·laboració entre el Departament d’Educació i aquest Ajuntament per al desenvolupament conjunt del Pla Educatiu d’Entorn per al curs acadèmic 2008/2009, en el qual es determinaven els compromisos d’ambdues Administracions en l’organització i el funcionament dels Espais de Benvinguda de la ciutat de Reus en l’esmentat curs escolar.
Tercer: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de l’Àrea d’Educació i Formació, Sra. Misericòrdia Dosaiguas Pérez, per tal que, qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin els documents necessaris per fer efectius els acords anteriors.

Quart: Donar trasllat d’aquest acord al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, als efectes pertinents.

11. Moció de l’Alcaldia. Conveni amb REDESSA, la URV, la Cambra de Comerç de Reus i Reus Capital de Negocis SCR, SA per a l’organització conjunta de les VIII jornades d’emprenedors i dels VII Premis Reus a la creació d’empreses.

S’acorda:

Primer: Aprovar la formalització d’un conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus, la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Reus, la Universitat Rovira i Virgili, les societats Reus Capital de Negocis SCR SA i Reus Desenvolupament Econòmic SA, per tal de promocionar i organitzar conjuntament les VIII Jornades d’Emprenedors i dels VII Premis Reus a la Creació d’Empreses.

Segon: Aprovar una aportació de l’Ajuntament de Reus fins un màxim de 35.000 euros per tal de fer front a les despeses derivades de les Jornades i Premis anteriorment mencionats, a càrrec del pressupost corresponent a l’any 2010. A tal efecte, habilitar en el pressupost corresponent a l’esmentat exercici la partida pressupostària per fer front als compromisos adquirits.

Tercer: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i al regidor delegat de l’Àrea de Promoció, Sr. Josep Morató Clarasó, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat conveni i qualsevol altre document necessari per fer efectius els acords anteriors.

SERVEIS GENERALS

12. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 2.078.156 € (dos milions setanta-vuit mil cent cinquanta-sis euros), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2009, i procedir al seu pagament.
13. Assessoria Jurídica. Creació de la Seu electrònica municipal i incorporació de diferents tràmits i formularis normalitzats al registre electrònic de l’Ajuntament.

S’acorda:

Primer: Aprovar, inicialment, la incorporació al Registre electrònic municipal dels següents tràmits i formularis normalitzats:

Àrea de Serveis Territorials:

1. Sol·licitud de comunicació activitat (B) ramaderia
2. Sol·licitud de comunicació activitat (C, D, E)
3. Sol·licitud d’acta d’alineacions per a finques que limitin un camí públic o per solars urbans

Àrea de Recursos Generals i Hisenda:

4. Queixes i suggeriments
5. Subvenció de projectes d’auto-ocupació
6. Subvenció municipal per a no aturats
7. Subvenció municipal per a aturats
8. Presentació sol·licitud d’intervenció de la Unitat de mediació de la Guàrdia Urbana de Reus
9. Presentació de plecs de descàrrecs per a multes de circulació o aparcament
10. Sol·licitud devolució d’ingressos indeguts amb motiu de multes d’aparcament o de circulació
11. Demanda o suggeriment al Síndic municipal de Greuges
12. Sol·licitud informe adequació habitatge
13. Volant d’empadronament

Àrea de Serveis Personals:

14. Sol·licitud reserva espais CEIPS
15. Sol·licitud subvencions participació
16. Premis de la recerca o la innovació educatives Angeleta Ferrer i Sensat
17. Premi d’idees per promoure l’ús del català
18. Beques a la Universitat Catalana d’Estiu
19. Presentació de denúncies sobre Salut Pública
20. Sol·licitud subvencions esport
21. Petició de subvenció Joventut
22. Sol·licitud famílies per a ajuts Casals d’estiu
23. Inscripcions famílies a Casals d’estiu
24. Sol·licitud subvenció menjador/activitats culturals centres
25. Sol·licitud d’ajuts per a l’assistència a menjadors escolars d’educació infantil i primària per al curs
26. Sol·licitud subvencions Solidaritat i Cooperació
27. Certificat d’estar inscrit al RMEC (Registre Municipal)

Segon: Ratificar l’aprovació de creació de la Seu electrònica municipal, segons el següent:

Àmbit d’aplicació:

- Ajuntament de Reus
- Organismes autònoms i entitats de dret públic vinculats o dependents de l’Ajuntament de Reus que estiguin prèviament adherits mitjançant conveni.

Direcció electrònica: https://serveis.reus.cat

Titularitat: Ajuntament de Reus

- Unitat de gestió: Oficina d’Atenció al Ciutadà.
- Responsable tècnic: El Servei municipal de Tecnologies de la Informació i Telecomunicacions

Denominació: Oficina virtual

Mitjans de suggeriments i queixes: Model telemàtic normalitzat

Identificació canals d’accés:

- Telemàtic/Internet: https://serveis.reus.cat
- Telefònic: 010 (dins del municipi de Reus) o 977010010 (fora del municipi de Reus)
- Presencial: Oficines d’atenció ciutadana ubicades en Pl. Mercadal 1 – 43201 REUS, Pl. Patacada 2 – 43202 Reus i C/ Sant Llorenç 25 – 43201 Reus

Tercer: Sotmetre els esmentats acords, a informació pública, per un període de 20 dies naturals, mitjançant edicte al Butlletí oficial de la proví
cia. Durant aquest període es podran formular les al·legacions que es considerin pertinents. L’acord adoptat esdevindrà definitiu si dins el termini esmentat no es presenten al·legacions.

SERVEIS TERRITORIALS

14. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 5.1 “Ctra. Vella de l’Aleixar”

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l'àrea 5.1 "Ctra. Vella de l'Aleixar" corresponents a l’encreuament de la línia de FECSA amb la Ctra. d’Alcolea del Pinar, la coronació del muret de l’eix F i la vorera N. de l’eix A, les quals, juntament amb les obres rebudes definitivament el 7 de març de 2008, completen la totalitat de les obres.

Segon: Retornar la fiança d’import 4.000,00 €, dipositada el 16.04.2008 per la Junta de Compensació de l'àrea 5.1 "Ctra. Vella de l'Aleixar" com a garantia 4% de les esmentades obres d’urbanització, i la d’import 14.545,17 € dipositada el 27.03.2003 per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les obres si bé es compensaran, si escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tercer: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

15. Patrimoni del Sòl. Aprovació de les proformes de Conveni de fixació de preu just de mutu acord, propietat i activitat, de la superfície afectada per equipament de l’immoble núm. 15 del C/ Vapor Vell

S’acorda:

Primer: Aprovar l’adquisició, a títol d’expropiació forçosa, de l’immoble núm. 15 del C/ Vapor vell, afectat per equipament segons la modificació puntual del PGOU al Barri del Carme, sempre que aquesta adquisició es pugui produir mitjançant els dos Convenis de fixació de preu just de mutu acord que s’indiquen al punt següent d’aquest Acord.

Segon: Aprovar en la seva integritat les proformes dels Convenis de fixació de preu just de mutu acord de la superfície afectada per equipament de l’immoble situat al C/ Vapor vell, núm. 15 (Ref. Cad. 1076301 CF4517E 0001 AE), propietat de la mercantil LA MURALLA DE BALAGUER, SL, essent el titular de l’activitat que s’hi desenvolupa la mercantil GALERIAS TARRAGONA, SA. Aquest Conveni implica el pagament de la quantitat de 3.746.483,00 Euros, per la propietat i la quantitat de 906.984,76 Euros per l’extinció, en els termes convinguts, del dret d’arrendament i activitat existents a la superfície afectada per equipament. La proforma d’ambdós Convenis està incorporada a l’expedient administratiu. Les despeses fiscals seran segons Llei.

Tercer: Aprovar, tal i com consta a la proforma del Conveni corresponent a l’activitat, el manteniment del dret d’arrendament sobre la superfície expropiada fins el dia 31.12.2015.

16. Patrimoni del Sòl. Constitució d'un dret de superfície a favor de l’empresa municipal ”INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L.” sobre l’immoble situat a l’Av. Bellisens cantonada amb l’Av. Universitat

S’acorda:

Primer: Constituir un dret de superfície sobre el terreny de 51.359 m de superfície situat a l’Avda. de Bellisens, descrit en els paràgrafs primer i segon de la part expositiva del present acord, a favor de l’empresa municipal ’“INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L.”, amb NIF, B-43673839, i domicili a Reus, 43201- Plaça del Mercadal núm. 1. La finalitat d’aquest dret de superfície es l’execució del Projecte del nou Hospital Universitari Sant Joan de Reus.

Segon: Aquest dret de superfície es constitueix, amb subjecció amb els punts i condicions següents:

1. La duració serà de 75 anys i la construcció s'haurà de realitzar en el termini de 4 anys, ambdós terminis a comptar des de l'atorgament de l'escriptura pública de constitució.

2. El dret de superfície és personal i no serà transmissible ni susceptible de gravamen.

3. L'edifici a construir i les seves zones complementàries segons detalla i descriu el Projecte executiu del Nou Hospital Universitari Sant Joan de Reus estaran destinades –durant tota la vigència del dret de superfície- a ús hospitalari i assistencial, si bé es podran desenvolupar en el mateix altres activitats connexes o auxiliars vinculades a aquesta activitat principal.
4. Les despeses de constitució del dret (notarials i registrals) que es devenguin aniran a càrrec de ’“INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L.”. Les despeses fiscals que s'acreditin seran segons Llei. Als efectes pertinents, s’indica que la valoració d’aquest dret de superfície és la quantitat de 5.909.857,00 Euros, segons informe dels Serveis Tècnics Municipals.

5. Quan finalitzi el dret de superfície, la construcció revertirà gratuïtament a l'Ajuntament de Reus.

6. L’edifici a construir haurà de respectar les prescripcions constructives del PGOU.

7.- La contraprestació econòmica de la constitució d’aquest dret de superfície serà la quantitat de 5.909.857,00 Euros, impostos exclosos, sense que hagi cànons periòdics. Aquest dret de superfície s’abonarà per part d’Innova, per tot, abans de l’1 de desembre de 2010. D’acord amb l’establert a l’art. 14 de la Llei General Pressupostària, es podrà compensar anticipadament el deute a favor de l’Ajuntament amb els drets de crèdit que, a favor d’Innova, es generin durant l’exercici. Resten exclosos de ser compensats tots aquells drets de crèdit provinents d’encàrrecs d’obres, subministraments, serveis o qualsevol altre prestació que l’Ajuntament de Reus hagi encarregat a Innova. Tampoc seran compensables els ingressos de capital que es puguin traspassar a Innova i es trobin compromesos, cedits, pignorats o trabats per qualsevol altre fórmula jurídica.

8.- Cas de no realitzar-se la construcció n’hi haurà prou amb l’acta notarial de constatació de fets, notificada en forma legal, perquè es produeixi la cancel·lació del dret, amb les corresponents inscripcions registrals.

9.- Aquest dret de superfície quedarà sense efecte i s’entendrà renunciat el dret a tots els efectes legals, si ’“INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L.” no procedeix o compareix a l’atorgament dels documents públics de formalització del dret, segons requeriment municipal que s’haurà de realitzar –com a mínim- amb quinze dies d’antel.lació i una vegada transcorregut un més des de la notificació d’aquest acord; terminis que s’atorguen en consideració al temps prudencial per preparar aquesta formalització.

Tercer: Facultar a l’Alcaldia i al Regidor Delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per a que qualsevol d’ambdós indistintament, pugui signar l'escriptura pública de formalització i constitució del dret.
ASSUMPTES SOBREVINGUTS

17. Moció de l’Alcaldia. Autorització per instal·lar una canonada de la xarxa general d’aigua potable en una parcel·la afecta al procés de reparcel·lació.

S’acorda:

Primer: Aprovar la sol·licitud formulada per AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL i en conseqüència declarar que la servitud de pas de canonada constituïda sobre les parcel·les amb referència cadastral 7990303CF3579B0001YX i 8089503CF3588G0001JI, del Sector D6 “La Barraqueta” no serà considerada en el procés reparcel.latori com cap minoració del valor d’aquestes, ni influirà en els coeficients d’homogeneïtzació entre les parcel·les integrants del mateix, en el cas que aquestes acabin integrant l’aprofitament objecte de cessió gratuïta a l’Ajuntament de Reus.

Segon: Notificar el present acord a AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, S.A. (AREMSA).

Reus, 28 de desembre de 2009

El secretari general accidental

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.