Junta de Govern Local 2010-02-12

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 12/02/2010

núm. 04/10

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 12 DE FEBRER DE 2010

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió de data 29 de gener de 2010

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Autorització per constituir una servitud de pas de conducció elèctrica en diverses finques del Sector E2 camí de Valls.

S’acorda:

Primer: Autoritzar la constitució d’una servitud de pas de conducció elèctrica sobre les parcel·les amb referència cadastral 2284133CF4528C0001WY, 2284128CF4528C0001UY i 2284108CF4528C0001LY del Sector E2 “Camí de Valls” i que aquesta servitud sigui traspassada a les finques resultats del procés de reparcel·lació, que en la seva condició de Sistemes urbanístics seran cedides gratuïtament a l’Ajuntament de Reus, sense que això sigui cap impediment per declarar complerta l’obligació dels propietaris de cessió lliure i gratuïta dels terrenys de domini públic en atenció al fet que es tracta d’una cessió voluntària i prèvia al procés urbanitzador.

Segon: Declarar que si la conducció ha de ser desplaçada com a conseqüència de les previsions del planejament general o derivat, aquest desplaçament es realitzaria sense cap cost pels propietaris de les finques afectades, assumint en aquest cas el cost del desplaçament la societat municipal GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA SA..

Tercer: Facultar a l’Alcaldia i al Regidor Delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per a que qualsevol d’ambdós, indistintament, puguin subscriure el documents, públics i privats, que siguin necessaris per donar compliment a l’acord anterior.

Quart: Trametre el present acord als titulars de les finques afectades i a GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA SA.

Cinquè: Els anteriors acords s’adopten sense perjudici de les autoritzacions que siguin necessàries per dur a terme les obres de la instal.lació elèctrica a favor de la qual es constituirà la servitud.

SERVEIS TERRITORIALS

4. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del subsector 1 del sector H.9 "Aigüesverds II".

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial urbanístic del subsector 1 del sector H.9 "Aigüesverds II".

Segon: Retornar les fiances d'imports 187.460,65 € i 2.800,00 € dipositades per Med Aigüesverds, SL mitjançant avals de Bancaixa núms. 00525932-0172594 i 00525932-202581, respectivament, com a garantia del 4% de les esmentades obres d’urbanització, i la d’import 47.865,16 € dipositada mitjançant aval de Caixa Terrassa núm. 3073702035, per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les obres si bé es compensaran, si escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tecer: Retenir la fiança d'import 30.000,00 €, fins a octubre de 2010 com a garantia del correcte arrelament de les palmeres.

Quart: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

5. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l'àrea 4.46 "Ferros Poch".

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l'àrea 4.46 "Ferros Poch".

Segon: Retornar la fiança d'import 158.043,03 €, dipositada per PROMOHABITAT 2001, SL mitjançant aval de Caixa Tarragona núm. 015664, per respondre de l'execució de les esmentades obres d'urbanització, sempre i quan es dipositi prèviament una nova fiança d'import 6.321,72 € com a garantia del 4% de les obres, la qual serà retornada un cop transcorregut el termini d'un any des d'aquesta recepció, previ informe favorable dels serveis tècnics municipals.

Tercer: Retornar la fiança d'import 1.580,43 €, dipositada en data 10 de desembre de 2003 per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les obres si bé es compensaran, si escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Quart: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

6. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de la prolongació del carrer Sierra Nevada.

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de la prolongació del carrer Sierra Nevada.

Segon: Retornar les fiances d'imports 53.124,10 € i 20.208,41 €, dipositades per PROMOCIONES RUIZ 29-34, SL mitjançant avals de Caixa Tarragona núms. 21376 i 022788, respectivament, per respondre de l'execució de les esmentades obres d'urbanització, sempre i quan es dipositi prèviament una nova fiança d'import 2.933,30 € com a garantia del 4% de les obres, la qual serà retornada un cop transcorregut el termini d'un any des d'aquesta recepció, previ informe favorable dels serveis tècnics municipals.

Tercer: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

7. Patrimoni del Sòl. Inici de l’expedient d’apreuament de l’immoble núm. 30 del C/ Balmes, afectat per zona verda del PGOU.

S’acorda:

Iniciar expedient d’apreuament de l’immoble núm. 30 del C/ Balmes, abans esmentat i classificat de sòl urbà amb la qualificació de zona verda.

8. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del Projecte Bàsic i Executiu de la Nau Logística B1 situada en el Nou Mercat del Camp.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte Bàsic i Executiu de la Nau Logística B1 situada en el nou Mercat del Camp, amb un pressupost contractual de 1.386.122,05 (IVA inclòs).

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

9. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus a l’àrea 16 – Alcalde Joan Bertran- dintre del pla director de l’àmbit del Velòdrom a la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte constructiu d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus a l’àrea 16 – Alcalde Joan Bertran- dintre del pla director de l’àmbit del Velòdrom a la ciutat de Reus amb un pressupost d’execució contractual total de 1.221.294,10 euros (IVA exclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció, a raó de:

• Pressupost obra civil: 495.012,87€ més l’IVA al tipus vigent .
• Pressupost obra mecànica: 726.281,23 més l’IVA al tipus vigent .

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

SERVEIS PERSONALS

10. Participació i Ciutadania. Proposta d’aprovació de les bases del Concurs de relats breus d’escriptura femenina Antònia Abelló Filella.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases reguladores del Concurs de relats breus d’escriptura femenina Antònia Abelló Filella.

Segon: Sotmetre les bases al tràmit d’informació pública per un termini de 20 dies hàbils, mitjançant la publicació del corresponent anunci en el BOP i en el tauler d’anuncis de la corporació per tal que s’hi puguin presentar al·legacions i suggeriments.

En el supòsit que no es presentin al·legacions ni suggeriments l’acord d’aprovació inicial esdevindrà definitiu.

Reus, 15 de febrer de 2010

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.