Junta de Govern Local 2010-05-28

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 28/05/2010

núm. 14/10

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 28 DE MAIG DE 2010

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió de data 21 de maig de 2010

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Aprovació inicial del projecte de les obres d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus a l’Àrea 20 (plaça de la Pastoreta) i Àrea 21 (Carrilet nord), dintre del pla director de l’àmbit del Velòdrom a la ciutat de Reus. Fase 1 i fase 2.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projec¬te de les obres d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus a l’Àrea 20 (plaça de la Pastoreta) i Àrea 21 (Carrilet nord), dintre del pla director de l’àmbit del Velòdrom a la ciutat de Reus, (fases 1 i 2), amb un pressupost contractual total de 2.850.448,47 euros, detallat a continuació:

Fase 1: Obra civil 564.429,31€ IVA inclòs al 16%
Obra mecànica 782.489,94€ IVA inclòs al 16%

Fase 2: Obra civil 575.531,36 € IVA inclòs al 16%
Obra mecànica 927.997,86€ IVA inclòs al 16%

Aquests imports inclouen el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció, d’acord amb el RD 1627/97, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

4. Moció de l’Alcaldia. Aprovació nou pla econòmic financer per a les actuacions previstes al Projecte d’intervenció integral al barri del Carme.

S’acorda:

Primer: Aprovar el nou pla econòmic financer adjunt a aquest acord per a les actuacions previstes al Projecte d’intervenció integral al barri del Carme.

Segon: Comunicar aquest acord al Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya.

5. Moció de l’Alcaldia. Encarregar a INNOVA S.L, l’execució del projecte de construcció d’edificis d’ús cultural vinculats al PERI del Teatre Bartrina. Conveni de col·laboració entre aquest Ajuntament, el Centre de Lectura de Reus, el Consorci del Teatre Bartrina i INNOVA S.L.

S’acorda:

Primer: Encarregar, a l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL la direcció i execució de les obres de construcció dels edificis d’ús cultural vinculats al PERI del Teatre Bartrina en els solars ubicats en els núms. 4, 6, 8, 10, 12, 16, 18 i 20 del carrer Puríssima Concepció cantonada amb el carrer de la Racona.

Segon: Aprovar el conveni de col·laboració entre aquest Ajuntament, l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUICIPALS DE REUS, SL, el Centre de Lectura de Reus i el Consorci del Teatre Bartrina relatiu a la direcció, execució i finançament de les obres de construcció a que es fa referència en el paràgraf anterior.

Tercer: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s’encarreguen.

Quart: Habilitar el crèdit pressupostari corresponent per a fer front als compromisos econòmics assumits per l’Ajuntament en virtut del conveni a que fa referència l’acord SEGON anterior.

Cinquè: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, Lluís Miquel Pérez Segura, per tal de formalitzar tots aquells documents públics i privats així com per la realització d’aquells actes que siguin necessaris per a l’execució i efectivitat dels anteriors acords i del conveni de col·laboració i per la seva interpretació.

6. Moció de l’Alcaldia. Encarregar a GUPSA la redacció dels projectes bàsic i executiu de la urbanització del Campus Bellisens, (sector G.11, “zona universitària Mas Vila de Barberà”)

S’acorda:

Primer: Encarregar a GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA,SA la licitació i contractació dels treballs de redacció del projecte bàsic i del projecte executiu d’urbanització del sector G.11 “Zona Universitària Mas Vila de Barberà”, amb els condicionants establerts en el conveni signat entre l’Ajuntament i la URV en data 21.01.2010.

El pagament dels treballs, que s’han pressupostat en la quantitat màxima de cent cinquanta cinc mil set-cents noranta-sis euros i quaranta-vuit cèntims, (155.796,48 euros), més els impostos que corresponguin, es farà efectiu per part d’aquest Ajuntament abans del dia 10 de gener de 2011, prèvia presentació per part de GUPSA d’un informe justificatiu de les despeses suportades per raó d’aquest encàrrec que inclourà una memòria econòmica amb el detall o relació d’aquest despesa i còpia dels documents justificatius de la mateixa.

Tot i que, d’acord a l’establert a l’article 14 de la Llei general pressupostària, poden ser compensats els deutes a favor de GUPSA, amb els drets de crèdit que, a favor de l’Ajuntament de Reus es generin durant l’exercici.ES fa constar expressament que restaran exclosos de ser compensats tots aquells drets de crèdit provinents d’encàrrecs d’obres, subministraments i serveis o qualsevol altre prestació que l’Ajuntament encarregui expressament a GUPSA i ,més concretament, els treballs objecte del present encàrrec.

Segon: Habilitar el crèdit pressupostari corresponent per a fer front als compromisos econòmics assumits per l’Ajuntament en virtut dels anteriors acords.

Tercer: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs encarregats a GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA SA.
SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

7. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total d’1.329.012,96 € (un milió tres-cents vint-i-nou mil dotze euros amb noranta-sis cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2010 i procedir al seu pagament.

8. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Aprovació de l’última revisió de preus de la concessió administrativa del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus del període d’1 de gener a 31 de desembre de 2009.

S’acorda:

Primer: Aprovar la revisió de preus corresponent a l’any 2009, del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus, sol·licitada per l'empresa FOMENTO DE CONSTRUCCIONES Y CONTRATAS SA, per un import total de 376.042,04 €.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

9. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Aprovació del plec de clàusules administratives particulars i tècniques del servei de repartiment de la correspondència ordinària, les notificacions, avisos de pagament, notificacions amb avís de recepció signat en primer o segon intent i trameses massives de correspondència dins del terme municipal de Reus.

S’acorda:

Primer: Iniciar la fase licitatòria relativa a la contractació del servei referenciat.

Segon: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert no harmonitzat, i amb caràcter ordinari, del servei de repartiment de la correspondència ordinària, les notificacions, avisos de pagament, notificacions amb avís de recepció signat en primer o segon intent i trameses massives de correspondència dins del terme municipal de Reus, amb un pressupost base de licitació anual màxim de 110.631€ (més l’IVA al tipus que correspongui).

Tercer: Publicar la present licitació en el perfil del contractant amb un termini de 15 dies naturals per a la presentació de les pliques, a comptar des de l’endemà de la data que es publiqui l’anunci al DOGC.

SERVEIS TERRITORIALS

10. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 4.22 “Ctra. Riudoms”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’àrea 4.22 “Ctra. Riudoms”, condicionat a què s'esmeni el projecte d'acord amb les determinacions següents:

- Manca descriure els límits de les parcel·les 3 zona verda 1 i 4 zona verda 2, així com esmenar les adjudicacions en concepte de zona verda pública i no de vialitat.
- Esmenar el límit oest de la parcel·la resultant 1 que es la zona verda i no el C/ Migdia.
- Repassar errades de superfície en els quadres de paràmetres urbanístics (plànols 4 i 5).
- Fer constar a la finca aportada 1 la servitud de pas que consta a la nota del registre i sol·licitar la seva cancel·lació per incompatibilitat amb el planejament.

Segon: Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.
ASSUMPTES SOBREVINGUTS.

No n’hi ha.

Reus, 2 de juny de 2010

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.