Junta de Govern Local 2010-11-19

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 19/11/2010

Acta núm. 32/10

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 19 DE NOVEMBRE DE 2010

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió del dia 12 de novembre de 2010.

2. Informació de l’Alcaldia

3. Assessoria Jurídica. Encàrrec a EPEL INNOVA de l’estudi de la millor fórmula per a la rehabilitació i condicionament del Mas Papasseit.

S’acorda

Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA l’estudi de la millor fórmula per a l’execució de la rehabilitació i condicionament del Mas Papasseit per tal que esdevingui un centre d’ús cultural i recreatiu. Aquest estudi haurà de contemplar entre d’altres aspectes, l’actualització del projecte, la direcció facultativa, l’estudi de subministraments, legalitzacions d’instal·lacions, licitació i execució de l’obra.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Requeriment a l’empresa ______________ per les deficiències a la teulada del nou Centre Cívic Llevant de Reus

S’acorda:

Atorgar audiència a l’empresa ______________, per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils a comptar des de la notificació d’aquesta resolució presenti les al·legacions que estimi oportunes en defensa del seu dret.

Una vegada transcorregut aquest termini sense que es presentin al·legacions, es procedirà a requerir l’ingrés de l’import corresponent.

En cas de que es presentin al·legacions, es resoldrà sobre les mateixes.

5. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Aprovació dels preus contradictoris de les obres de pavimentació del carrer Vapor Vell, pavimentació i serveis dels carrers Gornals, Sant Serapi i remodelació de la Plaça de la Dona Treballadora, situats al Barri del Carme.

S’acorda:

Primer: la relació de preus contradictoris que consten en l’acta de data 8 d’octubre de 2010 per un import de 19.995,67€ (IVA inclòs), acceptats pel contractista i fixats d'acord amb les medicions i preus proposats per la direcció facultativa municipal en relació a les obres de pavimentació del carrer Vapor Vell, i remodelació de la Plaça de la Dona Treballadora, situats al Barri del Carme.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

6. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Desestimar la reclamació econòmica de l’empresa ______________, en relació a les obres de construcció del polilleuger del CEIP Alberich i Casas.

S’acorda:

Primer: Desestimar reclamació econòmica de l’empresa ______________, en relació a les obres de construcció del polilleuger del Alberich i Casas, per la realització d’una sèrie d’obres fora del pressupost, per un import de 72.925,78€ (més l’IVA), al considerar que no procedeix acceptar la reclamació per les consideracions exposades a l’informe tècnic.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

7. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Desestimar la reclamació econòmica de l’empresa ______________, en relació a les obres de construcció del polilleuger del CEIP Ciutat de Reus i la construcció d’una tanca perimetral al mateix centre.

A proposta de la presidència, el tema es retira de l’ordre del dia.

SERVEIS TERRITORIALS

8. Patrimoni del Sòl. Compliment de la Sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, Sala del contenciós administratiu, Secció segona, de data 20.09.10, núm. 589 dictada al recurs contenció administratiu interposat contra l’Acord del Jurat d’Expropiació de Catalunya de data 08.05.07 fixant el preu just de l’immoble núm. __ del ______________, afectat per l'execució del PAU 16 de la modificació del PGOU al Barri del Carme, Obertura del passatge del C/ Sant Benet.

S’acorda:

Primer: Donar compliment a la Sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, Sala del contenciós administratiu, Secció segona, de data 20.09.10, núm. 589, dictada al recurs contenciós administratiu interposat contra l’Acord del Jurat d’Expropiació de Catalunya de data 08.05.07, fixant el preu just de l’immoble núm. __ del ______________, afectat per l’execució del PAU 16 de la modificació del PGOU al Barri del Carme, Obertura del passatge del C/ Sant Benet.

Segon: Habilitar la quantitat de 132.156,74 Euros per poder donar compliment a la Sentència esmentada, que correspon als següents conceptes: diferència del preu just (115.241,51 €), interessos de demora en la fixació del preu just (473,60 €, del període 07.04.07 al 08.05.07), i els de demora al pagament del preu just (16.441,63 €, del període 08.11.07 al 02.12.10)

Tercer: Realitzar el pagament de l’esmentada quantitat de 132.156,74 Euros a l’anterior propietària Sra. ______________ (NIF ______________)

Quart: L’ordre de pagament que derivarà de la present resolució, s’haurà d’emetre amb caràcter de “a justificar”. Ateses les característiques de la mateixa, el pagament s’emetrà directament a nom del tercer beneficiari del dret de crèdit contra l’Ajuntament i, per tant, la justificació diferida es farà per part del responsable del servei una vegada lliurats els fons mitjançant la documentació acreditativa de l’operació jurídica corresponent.

9. Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de l’immoble situat al C/ ______________, afectat per l’actuació 1.5 de la modificació del PGOU pel que fa al Barri del Carme, creació de la Plaça del Vapor Vell amb aparcament soterrani.

S’acorda:

Primer: Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de l’immoble situat al C/ ______________, afectat per l’actuació 1.5 de la modificació del PGOU pel que fa al Barri del Carme, creació de la Plaça del Vapor Vell amb aparcament soterrani., subscrit en data 16.11.10 amb les senyores ______________ i ______________, i que importa la quantitat total de 139.251,00 Euros.

Segon: L’ordre de pagament que derivarà de la present resolució, s’haurà d’emetre amb caràcter de “a justificar”. Ateses les característiques de la mateixa, el pagament s’emetrà directament a nom del tercer beneficiari del dret de crèdit contra l’Ajuntament i, per tant, la justificació diferida es farà per part del responsable del servei una vegada lliurats els fons mitjançant la documentació acreditativa de l’operació jurídica corresponent.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

No n’hi ha.

Reus, 9 de desembre de 2010

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.