Junta de Govern Local 2011-01-14

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 14/01/2011

Acta núm. 01/11

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 14 DE GENER DE 2011

1. Aprovació de les actes de les sessions anteriors

S’aproven l’acta de la sessió ordinària del dia 17 de desembre de 2010 i l’acta de la sessió extraordinària del dia 23 de desembre de 2010

2. Informació de l’Alcaldia

3. Moció de l’Alcaldia. Donar compte de la concessió de subvencions per a la promoció de l’ocupació i l’activitat empresarial local

Es dóna compte:

Donar compte a la Junta de Govern Local, de les subvencions atorgades per mitjà dels Decrets de l’Alcaldia números 4934 i 4935 de data 23 de desembre de 2010, a l’empara de les Bases per a l’atorgament de subvencions per a la promoció de l’ocupació i de l’activitat empresarial local els quals ascendeixen a 3.085’60 i 9.800’85 euros respectivament, els quals consten a l’expedient.

4. Moció de l’Alcaldia. Aprovació de l'addenda de pròrroga del conveni de col·laboració entre el Departament de medi Ambient i Habitatge i l'Ajuntament de Reus, relatiu a l'Oficina Local d'Habitatge situada a Reus, per al període comprès entre l'1 de gener de 2011 i el 30 de juny de 2011

S’acorda:

Aprovar la proposta d’addenda de pròrroga del conveni de col·laboració entre el Departament de Medi Ambient i Habitatge i l'Ajuntament de Reus, relatiu a l'Oficina Local d'Habitatge situada a Reus, per al període comprès entre l’1 de gener de 2011 i el 30 de juny de 2011, que s’adjunta com annex a aquest acord.

5. Moció de l’Alcaldia. Aprovació de l'addenda de pròrroga per al primer semestre del 2011 del Conveni de col·laboració i encàrrec de gestió entre l'Administració de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Reus per la gestió del Programa de Mediació per al Lloguer Social

S’acorda:

Primer. Aprovar la proposta d’Addenda de pròrroga per al primer semestre del 2011 del Conveni de col·laboració i encàrrec de gestió entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant Adigsa, empresa pública, adscrita al Departament de Medi Ambient i Habitatge, o entitat que la substitueixi, i l’Ajuntament de Reus per la gestió del Programa de Mediació per al Lloguer Social, que s’adjunta a aquest acord.

Segon. Facultar al regidor delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per a la signatura del conveni esmentat.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

6. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació del plec de clàusules administratives particulars i tècniques per a la contractació del servei del pintat i repintat de la senyalització viària horitzontal de la ciutat de Reus

S’acorda:

Primer. Aprovar l’expedient de contractació del servei consistent en el pintat i repintat de la senyalització viària horitzontal de la ciutat de Reus, i la despesa corresponent al servei, amb un pressupost màxim total de 491.525,40 euros de Base Imposable (més l’IVA que li correspongui al tipus vigent) i un tipus de licitació anual de 122.881,35€ (més l’IVA que li correspongui al tipus legal vigent).

Segon. Aprovar el plec de clàusules administratives particulars i tècniques de l’esmentat servei que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert, amb caràcter ordinari i subjecte a regulació harmonitzada.

Tercer. Procedir a publicar la present licitació en el butlletins oficials corresponents (BOP, DOGC, BOE i DOUE) i en el perfil del contractant a l’empara de l’article 126 i 143 de la LCSP, amb caràcter ordinari.

7. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació del plec de clàusules administratives particulars i tècniques per a la contractació del servei d’Impressió, Fax, Digitalització i Copisteria de l’Ajuntament de Reus, dels seus Organismes Autònoms i altres ens dependents

S’acorda:

Primer. Aprovar l’inici de l’expedient de contractació i la dotació de la despesa corresponent per efectuar la seva contractació.

Segon. Aprovar el plec de clàusules administratives particulars i tècniques, que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert, subjecte a regulació harmonitzada, per la prestació integra del servei d’impressió, fax, digitalització i copisteria de l’Ajuntament de Reus, dels seus organismes autònoms i altres ens dependents, amb un pressupost anual de licitació de 177.418,04 (més l’IVA que li correspongui), i un valor estimat del contracte per a la seva durada total de vigència de 887.090’20 € (més l’IVA al tipus legal vigent).

Tercer. Procedir a publicar la present licitació en el butlletins oficials corresponents (BOP, DOGC, BOE i DOUE) i en el perfil del contractant a l’empara de l’article 126 i143 de la LCSP, amb caràcter ordinari.

SERVEIS TERRITORIALS

8. Patrimoni del Sòl. Compliment de la Sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, Sala del contenciós administratiu, Secció segona, de data 20.09.10, relativa a l’expropiació de l’immoble núm. 10 de la Pl. de la Patacada, afectat per l'execució del PAU 2 de la modificació del PGOU al Barri del Carme, Illes de La Patacada i dels Rentadors

S’acorda:

Primer. Donar compliment a la Sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, Sala del contenciós administratiu, Secció segona, de data 20.09.10, núm. 590, dictada al recurs contenciós administratiu núm. 488/2007 (i acumulat el núm. 175/2008) interposat contra l’Acord del Jurat d’Expropiació de Catalunya de data 29.05.07 (confirmat en via de reposició en data 11.12.07), fixant el preu just de l’immoble núm. 10 de la Pl. de La Patacada, afectat per l’execució del PAU 2 de la modificació del PGOU al Barri del Carme, Illes de La Patacada i dels Rentadors.

Segon. Habilitar la quantitat de 33.810,05 euros per poder donar compliment a la Sentència esmentada.

Tercer. Realitzar el pagament de l’esmentada quantitat de 33.810,05 Euros a les anteriors propietàries, segons la seva quota de propietat resultant de la Certificació registral de data 20.07.06, i segons el següent detall:

LL. F. V.
NIF 39.813.748-N
(1/3 part indivisa sobre 11,72 % de quota de propietat

6.183,74 €
F. F. V.
NIF 39.790.846-H
(1/3 part indivisa sobre 11,72 % de quota de propietat)

6.183,74 €
A. F. V.
NIF 39.746.005-G
(1/3 part indivisa sobre 11,72 % de quota de propietat)

6.183,74 €
J. M. R. F.
NIF 39.817.353-Y
(9,64 % de quota de propietat)

15.258,84 €

Quart. L’ordre de pagament que derivarà de la present resolució, s’haurà d’emetre amb caràcter de “a justificar”. Ateses les característiques de la mateixa, el pagament s’emetrà directament a nom del tercer beneficiari del dret de crèdit contra l’Ajuntament i, per tant, la justificació diferida es farà per part del responsable del servei una vegada lliurats els fons mitjançant la documentació acreditativa de l’operació jurídica corresponent.”

9. Salut Pública. Imposició d’una sanció per infracció de la normativa sobre tinença d’animals potencialment perillosos

S’acorda:

Primer. Imposar a la Sra. , com a responsable d’una infracció greu tipificada a l’article 13.2.d) de la Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el Regim Jurídic per la Tinença d’animals considerats potencialment perillosos, una sanció de 300,00 €, i una altre per infringir l’article 17.2 de l’Ordenança municipal sobre la tinença d’animals de 100 €.

Segon. Atorgar els recursos legals procedents.”

Reus, 25 de gener de 2011

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.