Notes de premsa

La participació ciutadana a les sessions plenàries de l’Ajuntament de Reus

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 27/05/2004

formem que l’ordre del dia de la sessió ordinària del ple del pròxim 28 de maig no preveu l’acceptació de preguntes del públic. A més, l’article 26 del Reglament de Participació Ciutadana estableix que les preguntes que s’adrecin a l’Ajuntament des de fora dels escons només poden fer referència a qüestions relacionades amb l’àmbit d’actuació del consistori.

En concret, l’article 26 del Reglament Municipal de Participació Ciutadana estableix que els ciutadans poden dirigir preguntes al consistori relacionades amb assumptes que tinguin interès transcendent, quant a la política o a l’administració municipal. Les preguntes hauran de ser avalades, entre altres, per 150 signatures de ciutadans/es i podran tractar sobre qualsevol matèria de competència municipal, amb excepció d’aquells assumptes que estiguin pendents de resolució judicial.
Així doncs, tot i que les preguntes relacionades amb la situació dels treballadors del Centre Sociosanitari Monterols del Grup Pere Mata no podran ser ateses en ple pels motius exposats, l’equip de govern es posa a disposició dels afectats per col·laborar-hi en la mesura de les seves possibilitats i dintre de les seves competències.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.