Notes de premsa

Solventada l’avaria telefònica que ha afectat diversos serveis municipals

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimecres, 1/09/2004

ínies telefòniques de diverses dependències de l’Ajuntament han tornat a la normalitat un cop arreglada l’avaria que ha afectat a les últimes hores l’IMAC, la Biblioteca Central de Reus, els Serveis Socials i Hisenda.

En concret, ahir al voltant de les 14:30 h, tornaven a funcionar els telèfons d’Hisenda i de l’IMAC que van resultar afectats per la caiguda d’una llamp, diumenge passat a l’edifici d’Hisenda i que va malmetre la central de telèfons de l’edifici.
Els telèfons de centraleta, 010 i 901 112 113, han continuat funcionant amb normalitat i ha estat possible contactar amb les dependències afectades a través d’aquesta via.
D’altra banda, durant prop de tres hores aquest matí, per una avaria de la companyia subministradora d’accés a internet, no ha estat possible accedir al web reus.net i a les pàgines allotjades als servidors de l’Ajuntament.
Aqueta mateixa avaria amb l’operador de telecomunicacions també ha afectat serveis de veu, per la qual cosa no s’ha pogut trucar directament a Serveis Socials ni a la Biblioteca. En aquest cas, també ha estat possible establir-hi comunicació a través de la centraleta (010 i 901 112 113), que no han deixat de funcionar.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.