Notes de premsa
La marca turística «Tot a un pas» es promociona a Cantàbria
nder ha estat la ciutat espanyola triada enguany per la marca turística «Tot a un pas» (que agrupa els patronats de Reus, Salou, Vila-seca/La Pineda Platja i Cambrils) per a promocionar els atractius turístics d’aquesta part de la costa catalana. Enguany, l’acció compta també amb la participació de Tarragona i de PortAventura.
Com ja es va fer al 2009 amb Sevilla, enguany s’ha optat per realitzar la promoció en un territori que gaudís d’una bona connexió amb l’aeroport de Reus. La recent implantació d’un vol regular entre Santander i Reus n’ha propiciat doncs la tria.
L’acció a Cantàbria es durà a terme entre els dies 13 i 15 de maig en un estand situat al centre comercial Bahía de Santander. En aquest espai s’hi durà a terme una acció informativa sobre els atractius de la zona i, paral·lelament s’hi celebraran activitats i tallers infantils, amenitzats per Woody Woodpecker, la mascota de PortAventura. Així mateix, entre tots els visitants de l’estand, se sortejaran 5 viatges per a visitar aquesta zona de la Costa Daurada.
En aquesta ocasió s’ha comptat amb el suport inestimable de la regidora de turisme de l’ajuntament de Santander, Gema Igual, que ha assessorat el desenvolupament de la iniciativa. Per consolidar aquesta sintonia entre ambdós territoris, els regidors i representants dels municipis signaran aquesta setmana un acord de col·laboració que contempla l’assistència mútua per a les accions promocionals que es duguin a terme tant a Santander com a la Costa Daurada.