Notes de premsa
Últims dies de l’exposició “Jordi Sabater i Pi. Una vida dedicada a la ciència”
òxim divendres 30 de juliol es tancarà l’exposició “Jordi Sabater i Pi. Una vida dedicada a la ciència”, que és oberta a la Sala d’Exposicions Temporals del Museu d’Arqueologia Salvador Vilaseca (MASV), al número 59 del raval de Santa Anna, de Reus.
La mostra repassa la vida i l’obra del Dr. Jordi Sabater i Pi (Barcelona, 1933-2009), primatòleg especialista de prestigi mundial en l’estudi del comportament animal. Ha estat produïda per l’Institut de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES), de la Universitat Rovira i Virgili, i ha comptat amb la col·laboració de la Col·lecció Sabater del Parc Científic de la Universitat de Barcelona.
El muntatge original, que consta de tres grans mòduls, una vitrina i un audiovisual, ha estat complementat pel MASV amb dotze vitrines que contenen publicacions originals del Dr. Sabater, així com bibliografia general sobre primatologia i diversos objectes, llibres i films relacionats amb el tema. Es pot visitar, amb entrada gratuïta, des del dimarts fins al divendres d’aquesta setmana, de 10 a 14 hores i de 17 a 20 hores.