Junta de Govern Local 2011-01-21

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 21/01/2011

Acta núm. 02/11

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 21 DE GENER DE 2011

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 14 de gener de 2011

2. Informació de l’Alcaldia

3. Sorteig per a la designació dels membres de la mesa electoral de les eleccions a cambres agràries

SERVEIS TERRITORIALS

4. Gestió Urbanística. Aprovació del nou apoderament especial per al desenvolupament del Pla parcial del subsector 3 del sector H.9 “Aigüesverds II”, atorgat en favor del Sr. Isidre Termes Canals per TERRES I PROJECTES, SLU i per ROVESA 2000, SL i concessió de pròrroga per finalitzar les obres d'urbanització

S’acorda:

Primer. Aprovar el nou apoderament especial per al desenvolupament del Pla parcial del subsector 3 del sector H.9 “Aigüesverds II”, atorgat per TERRES I PROJECTES, SLU i per ROVESA 2000, SL en favor del Sr. Isidre Termes Canals, mitjançant escriptures atorgades davant el notari Sr. José Miguel Pastor Molió en dates 30 de setembre de 2010 (protocol 1128) i 1 d'octubre de 2010 (protocol 1133), respectivament, i acceptar la subrogació dels nous titulars en l'execució de les obres d'urbanització del subsector.

Segon. Trametre l’esmentat apoderament especial a la Direcció General d’Urbanisme als efectes d’inscripció al Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores.

Tercer. Concedir a les societats mercantils TERRES I PROJECTES, SLU i per ROVESA 2000, SL, representades pel Sr. Isidre Termes Canals, una pròrroga de sis mesos, comptats a partir de la inscripció d'aquest nou apoderament especial al Registre d'entitats urbanístiques col·laboradores, per finalitzar les obres d'urbanització del subsector 3 del sector H.9 "Aigüesverds II", l'execució de les quals s'haurà d'efectuar d'acord amb les indicacions que li seran assenyalades pels Serveis Tècnics Municipals d'Enginyeria.

5. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector G14B “Camí de la Plana i Gaudí-Mar”

S’acorda:

Primer. Aprovar definitivament els Estatuts i les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial del sector G.14B “Camí de la Plana i Gaudí-Mar”, promogut per la Junta de Compensació, estimant-se en part les al·legacions formulades en data 28 desembre de 2009 per la mercantil NARABEL, SL, d'acord amb les consideracions resultants de l'informe emès en data 18 de gener de 2011 pel Tècnic de Serveis Territorials d'aquest Ajuntament, el qual s'adjunta com a fonament d'aquest acord.

Segon. Condicionar l’executivitat d’aquest acord a la publicació de l’acord d’aprovació definitiva del Pla parcial urbanístic del sector, adoptat per la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona en data 25 de novembre del 2010.

Tercer. Publicar els Estatuts i Bases definitivament aprovats al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, i notificar aquest acord als propietaris del sector, en els termes que preveu l’article 190.1 del Reglament de la Llei d’urbanisme.

6. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d'urbanització del Pla parcial urbanístic del sector G.14B "Camí de la Plana i Gaudí-Mar"

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització del Pla parcial urbanístic del sector G.14B "Camí de la Plana i Gaudí-Mar", condicionat a les determinacions resultants de l'informe de data 17 de gener de 2011 que s'incorpora com a fonament d'aquest acord.

Segon. Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

Tercer. Sol·licitar informe als organismes públics afectats i establir un termini d’un mes perquè les empreses de subministrament de serveis afectats es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització.

7. Patrimoni del Sòl. Compliment de la Sentència del TSJC de data 19.10.10, dictada al recurs contenciós administratiu núm. 667/2007, interposat contra l’Acord del Jurat d’Expropiació de Catalunya de data 19.06.07 fixant el preu just d’una superfície de 271,35 m de l’immoble núm. 29 del Ps. de l’Oliver, afectat per sistema viari

S’acorda:

Primer. Donar compliment a la Sentència del TSJC de data 19.10.10, dictada al recurs contenciós administratiu núm. 667/2007, interposat contra l’Acord del Jurat d’Expropiació de Catalunya de data 19.06.07 fixant el preu just d’una superfície de 271,35m2 de l’immoble núm. 29 del Ps. de l’Oliver, afectat per sistema viari.

Segon. Habilitar la quantitat de 110.400,27 Euros per poder donar compliment a la Sentència esmentada, que correspon als següents conceptes: diferència del preu just (95.725,43 €), interessos de demora en la fixació del preu just (957,25 €, del període 07.04.07 al 19.06.07), i els de demora al pagament del preu just (13.717,59 €, del període 19.12.07 al 27.01.11). Aquesta quantitat pressuposa com a data de pagament el dia 28.01.11.

Tercer. Realitzar el pagament de l’esmentada quantitat de 110.400,27 Euros als hereus dels anteriors propietaris, segons el següent detall:

M. C. D. F.
NIF 39.869.009-G
55.200,13 €
M. D. F.
NIF 39.871.399-W
55.200,14 €

Quart. l’ordre de pagament que derivarà de la present resolució, s’haurà d’emetre amb caràcter de “a justificar”. Ateses les característiques de la mateixa, el pagament s’emetrà directament a nom del tercer beneficiari del dret de crèdit contra l’Ajuntament i, per tant, la justificació diferida es farà per part del responsable del servei una vegada lliurats els fons mitjançant la documentació acreditativa de l’operació jurídica corresponent.

Cinquè. Aquests acords resten condicionats a l’emissió del corresponent informe de consignació pressupostària per la quantitat abans indicada necessària per executar aquesta sentència.

8. Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de l’immoble situat al núm. 12 de l’Avda. Bellisens (Ref. Cad. 1973702 CF4517D 0001KJ), afectat per espais lliures, zones verdes i vials (actuació aïllada en sòl urbà) del PGOU

S’acorda:

Primer. Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de l’immoble situat al núm. 12 de l’Avda. Bellisens, afectat per espais lliures, zones verdes i vials (actuació aïllada en sòl urbà) del PGOU, subscrit en data 14.12.10 amb el Sr. Joaquim Dorado Ezequiel i que importa la quantitat total de 121.900,00 Euros.

Segon. L’ordre de pagament que derivarà de la present resolució, s’haurà d’emetre amb caràcter de “a justificar”. Ateses les característiques de la mateixa, el pagament s’emetrà directament a nom del tercer beneficiari del dret de crèdit contra l’Ajuntament i, per tant, la justificació diferida es farà per part del responsable del servei una vegada lliurats els fons mitjançant la documentació acreditativa de l’operació jurídica corresponent.

9. Patrimoni del Sòl. Cessió d’ús de l’edifici anomenat “Mas Vilanova”, al Consorci per a la Normalització Lingüística, per destinar-ho a la seu del Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus Miquel Ventura

S’acorda:

Primer. Cedir l’ús de l’edifici anomenat “Mas Vilanova”, al Centre de Normalització Lingüística, per tal que sigui destinat a la seu del Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus Miquel Ventura. Aquesta cessió d’ús tindrà una durada de 20 anys, a comptar des del dia de signatura del conveni i quedarà automàticament revocada en cas de no complir-se per part del Centre de Normalització Lingüística la condició de la seva destinació. Aquesta cessió d’ús es formalitzarà segons la proforma de conveni existent a l’expedient.

Segon. Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde i a la 2a. tinent d’alcalde delegada de l’Àrea de Cultura, Sra. Empar Pont Albert, per a que qualsevol d’ells dos, indistintament, puguin subscriure els documents que siguin necessaris per a fer efectiu aquest acord.

10. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la modificació del projecte executiu d’arquitectura de l’edifici Tecnoparc de Reus

S’acorda:

Aprovar la modificació del projecte executiu d’arquitectura de l’edifici Tecnoparc de Reus.

11. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial de la separata al projecte de millora del sistema de sanejament de Reus.- Castellvell i Almoster (tram 2 pk 0+572 al 0+801,30. Zona sector B3 i B4)

S’acorda:

Primer. Aprova inicialment la separata al projecte de millora del sistema de sanejament de Reus-Castellvell i Almoster (tram 2 pk 0+572 al 0+801,30. Zona sector B3 i B4) amb un pressupost d’execució per contracte de 86.538,68 euros (més l’IVA que correspongui), més la quantitat de 29.356,50 euros per expropiacions.

Segon. Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

Tercer. Notificar individualment l’adopció d’aquest acord als afectats per les expropiacions forçoses dels terrenys, en la seva qualitat d’interessats de conformitat amb el que disposa l’art. 31 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 37.2 del ROAS.

12. Participació i Ciutadania. Aprovació del Pla Municipal de Participació

S’acorda:

Aprovar el Pla municipal de participació ciutadana de l’Ajuntament de Reus.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

No n’hi ha.

Reus, 7 de febrer de 2011

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.