Junta de Govern Local 2011-05-20

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 20/05/2011

Acta núm. 15/11

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 20 DE MAIG DE 2011

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 13 de maig de 2011.

2. Informació de l’Alcaldia

3. Moció de l’alcaldia. Compareixença com a part demandada al recurs contenciós administratiu núm. 138/2011 de la Secció segona de la sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, interposat pel Sr. .

S’acorda:

Primer. Comparèixer com a part demandada en el recurs contenciós administratiu 138/2011 de la Secció segona de la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, interposat pel Sr. contra l’Acord de data 14.12.10 del Jurat d’Expropiació de Catalunya, que fixa el preu just per l’expropiació forçosa de l’immoble núm. 99A del C/ General Moragues, afectat per l’execució de la modificació puntual del PGOU a la Zona VI-22 Niloga (espai lliure destinat a zona verda pública.

Segon. Encomanar la representació de la Corporació al Procurador Sr. Àngel Quemada Cuatrecasas, i la direcció de la defensa a la lletrada Sra. M. Dolors Codina Feixas.

4. Moció de l’alcaldia Ampliació de la durada de l’usdefruit constituït a favor d’INNOVA sobre l’Immoble núm. 3 de la Plaça Mercadal.

S’acorda:

Primer. Modificar el dret d’usdefruit temporal sobre la totalitat de l’immoble situat a la Plaça Mercadal, núm. 3, Ref. Cad. 1379320 CF4517G 0010 PR, constituït a favor de l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS SL -actualment INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS SA, mitjançant l’acord de la Junta de Govern Local de data 02-12-05, en el sentit que el termini de la duració del dret de d’usdefruit passa a establir-se en vint-i-dos (22) anys. La resta de condicions del dret d’usdefruit no es modifiquen.

Segon. Facultar a l’Alcaldia i al Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme per a què qualsevol d’ells, indistintament, pugui signar tots els documents públics i privats per a l’execució de l’anterior acord.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

5. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Pròrroga del termini d’execució de les obres de “Remodelació dels vials de la urbanització El Pinar fases 3, 4 i 5”.

S’acorda:

Primer. Aprovar la pròrroga del termini d’execució de les obres de remodelació dels vials de la urbanització El Pinar (Fase 3 ,4 i 5), fins el 30 de setembre de 2011.

Segon. Atorgar els recursos legals oportuns.

SERVEIS TERRITORIALS

6. Gestió urbanística. Aprovació de la constitució de la Junta de compensació del Pla parcial urbanístic del sector G.14B “Camí de la Plana i Gaudí-Mar”.

S’acorda:

Primer. Aprovar la constitució de la Junta de compensació del Pla parcial urbanístic del sector G.14B “Camí de la Plana i Gaudí-Mar”.

Segon. Sol·licitar a la Direcció General d’Urbanisme de la Generalitat de Catalunya la seva inscripció al Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores.

Tercer. Designar com a representant de l’Ajuntament dins l’òrgan rector de la Junta de compensació l’alcalde de la corporació o regidor en qui delegui.

Quart. Condicionar l’executivitat de l’acord de constitució de la Junta de compensació i la sol·licitud d’inscripció al Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores a la publicació de l’acord d’aprovació definitiva del Pla parcial urbanístic del sector, adoptat per la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona en data 25 de novembre del 2010.

7. Gestió urbanística. Recepció parcial de les obres d'urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial urbanístic del sector H.12 "Mas Sunyer".

S’acorda:

Primer. Rebre les obres d'urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial urbanístic del sector H.12 "Mas Sunyer", a excepció de les obres corresponents a la zona verda del barranc i a la xarxa de sanejament.

Segon. Retornar les fiances dipositades per GESTION MAS SUNYER SL (538.147,71 €), ARAN INTERNACIONAL (600.077,79 €), PRONAI, SL (744.916,46 €), (376.703,40 €) i LANSCAPE AUGUSTA (161.444,31 € i 538.147,71 €), com a garantia del 12% del valor de les obres d'urbanització, sempre i quan sigui dipositada una nova fiança d'import 2.240.000 €, per garantir l'obra pendent de recepció."

SERVEIS PERSONALS

8. Assessoria Jurídica. Conveni de col·laboració amb l’assemblea local de Creu Roja de Reus per al foment i el desenvolupament d’accions a la ciutat de Reus en els àmbits de l’educació, la salut pública, els serveis socials, la immigració i la discapacitat per a l’any 2011

S’acorda:

Primer. Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’Assemblea Local de la Creu Roja a Reus per tal d’establir els termes en què col·laboraran ambdues entitats en el foment i el desenvolupament d’un nombre rellevant d’accions a la ciutat de Reus en els àmbits de l’educació, la salut pública, els serveis socials, la immigració i la discapacitat per a l’any 2011.

Segon. Aprovar l’atorgament a l’Assemblea local de la Creu Roja de les diverses subvencions que es regulen en l’esmentat conveni, i la despesa corresponent a la resta de compromisos de contingut econòmic que s’hi preveuen.

Tercer. Efectuar el pagament dels serveis i subvencions referenciades en el conveni marc aprovat en el primer punt del present acord, en els termes que s’hi preveu aquest pagament.

Quart. Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde i al Regidor Adjunt a l’Alcaldia de Coordinació de Polítiques Socials i Transversals per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin el conveni que s’aprova amb el present acord.

9. Cultura. Adhesió a la Xarxa d’Espais de Memòria Democràtica de Catalunya

S’acorda:

Primer. Aprovar l’adhesió de l’Ajuntament de Reus a la Xarxa d’Espais de Memòria Democràtica de Catalunya, i aprovar així mateix el conveni que regula l’adhesió i els compromisos inherents.

Segon. Assumir, de conformitat amb els articles 4 i 5 de l’Ordre IRP/91/2010, els compromisos que seguidament s’indiquen:

a) Definir i/o adequar els seus programes de recerca, inventari, restauració, conservació i difusió d’acord amb els criteris generals del Memorial Democràtic o aquells que s’estableixin de mutu acord.
b) Col·laborar amb el Memorial Democràtic en totes aquelles activitats en què aquest ho sol·liciti, en la mesura de les seves possibilitats.
c) La conservació, rehabilitació i manteniment dels espais i de la seva senyalització.
d) La dotació de personal pel desenvolupament del servei.
e) Divulgar la imatge de la Xarxa d’Espais de Memòria Democràtica de Catalunya i promoure el coneixement de l’identificador genèric dels espais i rutes de la memòria.
f) Seguir les pautes metodològiques i els manuals emesos pel Memorial Democràtic.
g) Garantir un bon accés al lloc objecte de visita.

Tercer. Facultar a l’Alcalde i al regidor/a competent en matèria de Cultura per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat conveni i la resta de documents i prengui les resolucions oportunes per tal de fer efectius aquests acords.

Quart. Notificar aquest acord al Memorial Democràtic.

10. Educació. Aprovació de preus públics dels serveis educatius de 0-3 anys per al curs 2011-2012.

S’acorda:

Primer. Aprovar els preus públics dels serveis educatius de 0 a 3 anys (escoles bressol municipals i aules “Ralet, ralet…”) que s’ofereixen per al curs 2011-2012, que restarien en els termes que tot seguit s’assenyalen:

Curs 2011-2012 Preu públic

ESCOLES BRESSOL MUNICIPALS

PERMANÈNCIA AL CENTRE

5 Hores (mínim permanència) 146,50
9 a 12 i 15 a 17h

6 hores permanència 176,00
9 a 13 i 15 a 17h
9 a 15h
8 hores permanència
9 a 17h 234,50

ÀPAT
Per mes 82,00
Per dies solts (àpat i permanència) 9,00

ESTADA MATINAL
30 minuts / al mes 15,00
75 minuts / al mes 37,50
per dies solts de 30 minuts / al dia 2,00
per dies solts de 75 minuts / al dia 5,00

DEVOLUCIONS
àpat 3,50
SORTIDES I ACTVITATS
Preu a determinar segons cost d'activitat i número d'usuaris

AULA RALET, RALET,,, MAS ABELLÓ

PERMANÈNCIA AL CENTRE

Servei de mati 146,50

Servei de tarda 176,00
9 a 13 i 15.30 a 17.30 h
Servei acollida
de 30 minuts 15,00
puntual de 30 minuts 2,00
SORTIDES I ACTVITATS
Preu a determinar segons cost d'activitat i número d'usuaris

Segon. Les quotes es pagaran a través del banc o caixa, dins els 8 primers dies de cada mes. Les famílies pagaran 11 mensualitats per curs escolar corresponents als mesos de setembre a juliol. En cas d’impagament s’iniciarà el procediment executiu aplicant els recàrrecs corresponents.

Tercer. Durant el curs, les famílies hauran de comunicar les baixes definitives 15 dies abans que s’acabi el mes, a l’efecte de poder cobrir la vacant. En cas de baixa, l’Ajuntament no retornarà l’import de la mensualitat en curs. Durant els períodes de baixa temporal justificada la família abonarà igualment la quota.

Quart. L’Ajuntament procedirà a donar de baixa de forma definitiva l’infant, en el supòsit que la família deixi de satisfer les quotes corresponents a tres mensualitats. Tanmateix, la baixa no justificada durant més de 15 dies naturals també provocarà la baixa definitiva de l’infant i la cobertura immediata de la plaça, atès la gran necessitat de places públiques, d’aquesta etapa educativa, existents a la ciutat.

Reus, 10 de juny de 2011

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.