Junta de Govern Local 16/09/2011
Cerca ordre del dia de la Junta de Govern Local
DE GOVERN LOCAL
Senyor, senyora,
Us convoco a la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, que tindrà lloc el proper dia 16 de setembre de 2011 a les 13 hores, amb el següent:
ORDRE DEL DIA
1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior
2. Informació de l’Alcaldia
MOCIÓ DE L’ALCALDIA
3, Alcaldia. Concessió de distincions a membres de la guàrdia urbana
SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS
4. Gestió econòmica i pressupostària. Aprovació relació de despeses
SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME
5. Gestió Urbanística. Interposició de recurs d'alçada contra la resolució del director general d'Ordenació del Territori i Urbanisme de 12 d'agost de 2011, amb la qual s'aprova la trama urbana consolidada del municipi de Reus.
6. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Aprovació de preus contradictoris de les obres de remodelació dels vials de la urbanització el Pinar (Fase 3 ,4 i 5).
7. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del Projecte de soterrament de la LAT REUS-VALLS I REUS SERÓS, al terme municipal de Reus, Fase 1 obra civil del projecte “ Conversió subterrània línia 110 KV S.E. Reus-S.E Valls i S.E. Reus- S.E.Serós de Endesa” i la fase 2 “Urbanització del Passeig Central de l’Avinguda de les Torres i pavimentació de la prolongació de la l’Avinguda de les Torres fins el Camí de la Mineta”.
ASSUMPTES SOBREVINGUTS
Reus, 13 de setembre de 2011
L’alcalde
Carles Pellicer Punyed