Junta de Govern Local 2011-10-21

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 21/10/2011

núm. 27/2011

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 21 D’OCTUBRE DE 2011

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 14 d’octubre de 2011.

2. Informació de l’Alcaldia

No n’hi ha.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments, serveis i aportacions efectuades a l’Ajuntament, que es relacionen al llistat de l’expedient núm. JG2011/21-10 per un total de 2.187.245,80€ (DOS MILIONS CENT VUITANTA-SET MIL DOS-CENTS QUARANTA-CINC EUROS AMB VUITANTA CÈNTIMS), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2011 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin per part dels proveïdors i contractistes.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

4. Gestió Urbanística. Recepció de les obres d'urbanització, instal·lacions i dotacions de l'àrea 6.5 "Gaudí Carandell"

S’acorda:

Primer. Rebre les obres d'urbanització, instal·lacions i dotacions de l'àrea 6.5 Gaudí Carandell, executant-se per l'Ajuntament els treballs pendents detallats als apartats 1 a 6 i 8 de la part expositiva d'aquest acord, amb càrrec a la fiança dipositada el 16 de desembre de 2005.

Segon. Retornar la resta de fiances que afecten a aquestes actuacions.

Tercer. Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Miquel Domingo Rodríguez, per subscriure l’acta de recepció i demés documents necessaris per fer efectiu l'acord, prèvia presentació de la documentació que s'esmenta al punt 7 de la part expositiva d'aquest acord.

SERVEIS A LA PERSONA

5. Benestar Social. Encàrrec de gestió de les activitats socials i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials municipal a l'ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA i conjuntament amb “Reus Esport i Lleure, S.A.” per al període octubre-desembre 2011

S’acorda:

Primer. Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, conjuntament amb la seva empresa filial REUS ESPORT I LLEURE S.A., la gestió dels programes i projectes que seguidament s’indiquen, i pels imports que també es relacionen:

PROGRAMA
IMPORT

CENTRE OBERT
23.977,00
GRUPS DE SUPORT A PERSONES / FAMILIES 1.991,70
PLA DE BARRIS: 7.1 XARXA CÍVICA PONENT 11.991,87
PLA DE BARRIS: 7.7LA INTEGRACIÓ I QUALITAT DE VIDA A TRAVES DE L’ESPORT 2.204,76
INTEGRACIÓ X L'ESPORT 8.037,27
SERVEI MUNICIPAL CASALS GENT GRAN 3.069,36

Aquest encàrrec s’efectua per al període comprès entre els mesos d’octubre i desembre de 2011, ambdós inclosos.

Les entitats receptores de l’encàrrec poden contractar externament, en tot o en part, els treballs necessaris per la seva execució. Aquestes activitats seran realitzades per monitors i persones amb titulació adient a cadascuna de les activitats a realitzar.

Segon: L’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA i REUS ESPORT I LLEURE SA tenen, en relació a les dades recollides i tractades a conseqüència del present encàrrec, la condició de tercer encarregat del tractament de dades de caràcter personal i, per tant, aquestes actuacions s’efectuaran de conformitat amb les previsions de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), i amb el contracte específic per al tractament de dades derivades d’encàrrecs com el present que l’Ajuntament, l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA i REUS ESPORT I LLEURE S.A. formalitzaren el dia 4 de juny de 2010 (o qualsevol altre contracte que formalitzin les parts i que substitueixi, completi i complementi el contracte esmentat).

Tercer: Aprovar la despesa màxima prevista per a l’execució dels projectes i programes relacionats, xifrada en 51.271,96 euros, d’acord amb la proposta i pressupost obrants a l’expedient, que s’imputen a les partides del pressupost municipal de despeses per a l’any 2011 que s’indiquen a l’informe d’intervenció.

Quart: El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà mitjançant factura mensual emesa per l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, que serà conformada pels responsables de l’Àrea de Benestar Social, essent els imports unitaris per al període abans esmentat els que es detallen a continuació:

Preu Total (IVA inclòs)
Preu/hora de monitor 16,24 €
Preu/hora de titulat mig 22,13 €
Preu/hora de titulat superior 27,36 €

Cinquè: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

6. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del subministrament i distribució del material d’oficina fungible, Lot núm. 5 corresponent a paper Din A4 de 80 gr.

S’acorda:

Primer. Aprovar la pròrroga per un any, amb efectes des del 6 de novembre de 2011, del contracte signat amb l’empresa SISTEMAS DE OFICINA DE REUS SA relatiu al subministrament i distribució del material d’oficina fungible, Lot núm. 5 corresponent a paper Din A4 de 80 gr.

Segon. Atorgar els recursos legals oportuns.

Reus, 7 de novembre de 2011

El secretari general

 

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.